Ze hebben net het infuus aangezet. Eerst nog ruim een uur gewacht op weeën. Had wel weeën, maar niet heel sterk ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef martine1984 het volgende:
Soemp spannend, succes zet hem op! Krijg je ook een infuus of geven ze je zelf de kans weeën te maken nu de vliezen gebroken zijn?

quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
Nu wel weeën.Zo van: ojaaaaa, zo voelde het.
![]()

Toch leuk he, die live-updates. In 2009, toen ik van Julian beviel, was dat er nog niet echt. Nu kun je gewoon met je smartphone doorgaan met posten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
![]()

Haha idd! Mijn vriend zei al toen ik vertelde dat hij het niet aan onze ouders mocht vertellen als het zou beginnen dat hij het wel aan iemand kwijt moest wat er gebeurde. Ik vertelde dat hij dan wel hier even jullie op de hoogte kon houden, omdat dat zo leuk is om te lezen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch leuk he, die live-updates. In 2009, toen ik van Julian beviel, was dat er nog niet echt. Nu kun je gewoon met je smartphone doorgaan met posten.

quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
![]()

Het zullen inderdaad je darmen zijn, baby is nog te vroeg..quote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kan nu toch nog geen beweging voelen? Ik ben nu 7 weken en voel af en toe plopjes onder in mijn buik. Zullen mijn darmen wel zijn...

Bij een 3e kan het wel veel sneller gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kan nu toch nog geen beweging voelen? Ik ben nu 7 weken en voel af en toe plopjes onder in mijn buik. Zullen mijn darmen wel zijn...

Is een goed teken.quote:Op maandag 16 december 2013 18:45 schreef Wiebelkont het volgende:
Jullie gelukswensen worden doorgegeven hoor, maar ze kan zelf niet reageren nu.

Emo-modquote:Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef Kyara het volgende:
Ik zit hier trouwens serieus te stuiteren over de bevalling van Soempie. Vind het zo spannend! En M gaat straks grote broer worden, net zoals mijn M. En ik ben zo benieuwd hoe hij het vindt!![]()

Ja, de vorige keer heb ik zo meegeleefd. Toen was ik ook zo emo. Maar toen was ik zelf 2 dagen er voor bevallen dus toen had ik een excuus. nu niet.quote:

ik vind t lief!!quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer heb ik zo meegeleefd. Toen was ik ook zo emo. Maar toen was ik zelf 2 dagen er voor bevallen dus toen had ik een excuus. nu niet.

+1!quote:Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is een goed teken.
Zit ik die SC in de gaten te houden, zit jij hier te updaten

Jep, had ik ook. Ik had nog nooit in m'n leven een bloedneus gehad behalve tijdens mijn zwangerschap! Niks aan te doen, goed doorbloed allemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 20:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Soempke, wat doe je!
Spannend!![]()
Dames, klinkt dit bekend bij 1 van jullie?
Ik heb de laatste 3 weken al tot 4 keer out of the blue een bloedneus gehad!
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee!
De verloskundige kan er weinig aan doen natuurlijk, maar het is wel reuze irritant

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weegt 4185 en kan een beste keel opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |