Rijstebuiltje haha ja we gaan snel he

Leuk die 3D echo!!

Schiet ook al op zeg, nog maar 100 (oke nu 99

) dagen!

GM ja lief he

Nikki wat heerlijk bijna het kamertje helemaal af!

Lekker wasjes draaien

Omg pleister op je doos

Succes vandaag zeg, na zo'n rottig nachtje

Soempie wat een uberschattig kerststalletje!!

Whahaha

Flowerbox wat vervelend van die harde buiken

GM Noscapine mag je, is meer voor kriebelhoest. Idd keelsnoepjes etc, ik nam ook wel dropjes maar omdat ik weet dat mijn bloeddruk al vrij laag is van mezelf. Verder heb ik ook wat hoestdrank gehaald (gewoon van vsm). Werkte maar matig magoed je moet iets als je 's nachts wakker wordt van de kriebelhoest

Bolletje oh bah dat klinkt als een heel niet fijne test

Succes!
Twink spannend!! Wachten duurt dan lang he, zo in 't begin..
En idd, je kan wel vit c nemen maar het overtollige plas je toch uit. En idd, of het werkt betwijfelt men ook.
Dot

Ja, aan de ene kant heb ik er enorme zin in, weer zo'n klein hummeltje dat lekker bij je kan slapen op je buik, aan de andere kant denk ik; hoe DOE ik dat straks met 2 kids? Heb ik nog tijd om te douchen en even snel mascara te flansen enzo?

Momo 33 weken!

Burdie wat schattig hihi

Nog maar 2 maandjes!!

Aisly ja dan wordt je gelijk teruggefloten door je lijf he..

Wat leuk, de naam!!

heerlijk gevoel!
Butterflower hihi

Ja verschilt ook enorm wat voor buik je hebt he. Vriendin van mij had ook een wat kleiner buikje, dat leek mijn buik met 26 weken terwijl zij dan 38 was

ze kreeg ook wel wat kleinere kindjes, maar niet te klein ofzo.
Hier nog alles goed... ben het werken echt zat. Vanavond nog een avonddienst, hoop dat de situatie met 1 bewoner dan beter is. Ik mag er al niet bij van mn leidinggevende (omdat ik zwanger ben en hij losse handjes heeft). Kan hij niks aan doen maar de hele situatie is gewoon ontzettend sneu. Magoed ik gok dat er gister of vandaag al wel actie is ondernomen. Ga het zien.
Verder is dochter lekker naar de gastouder nu dus kan even rustig aan doen tot ik weg moet voor mn werk!

Bankhangen ftw
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥