Maar doet dat ook echt iets dan of is het meer een gewoonte waar je je fijn bij voelt? Ik vraag me dat namelijk altijd afquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik pers bij verkoudheid altijd citroenen uit, met kokend water en dan opdrinken... Maar das veel vit C
Ik doe soms wel eens 'alsof' als ik op de babykamer ben; dan ga ik rompertjes klaarleggen, en kleertjes uitzoeken alsof baby al op de commode ligt te wachten op een verschoningquote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef Dot. het volgende:
Hebben jullie ook af en toe van die opvliegingen dat je ineens zo'n zin hebt om je baby te zien? Het lijkt bij mij wel of het de laatste tijd ineens zo echt wordt met alle spulletjes in huis en een bewegende baby en dan verlang ik ook ineens zo naar ons kleine ventje
in het echt zoek je de kleertjes bij voorkeur ook voordat ze op t aankleedkussen liggen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik doe soms wel eens 'alsof' als ik op de babykamer ben; dan ga ik rompertjes klaarleggen, en kleertjes uitzoeken alsof baby al op de commode ligt te wachten op een verschoning.
Ja, ben heel erg nieuwsgierig naar hem/haar!
Jompel voor Mo
en voor Kim
Ik ga er altijd vreselijk van zweten, en 1-2 dagen later voel ik mij weer een heel stuk beter...quote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar doet dat ook echt iets dan of is het meer een gewoonte waar je je fijn bij voelt? Ik vraag me dat namelijk altijd afIk heb bijvoorbeeld een collega die altijd een sjaal omdoet als hij verkouden is, dat lijkt me nu ook niet echt iets wat echt helpt...
Hebben jullie ook af en toe van die opvliegingen dat je ineens zo'n zin hebt om je baby te zien? Het lijkt bij mij wel of het de laatste tijd ineens zo echt wordt met alle spulletjes in huis en een bewegende baby en dan verlang ik ook ineens zo naar ons kleine ventje
I knowquote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in het echt zoek je de kleertjes bij voorkeur ook voordat ze op t aankleedkussen liggen.dan kan je niet meer weg namelijk. Maar dit geheel terzijde.
ja, ik twijfelde er eigenlijk niet aan. Maar dat 'liggen wachten' behoefde toch een beetje tegenspraak.quote:
Soempquote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
Hier ook even een egopost.
In het ziekenhuis nu. Controle ging goed en ze gaan zo inleiden.Dat was/ is even omschakelen.
Soemp wat doe je nou!quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
In het ziekenhuis nu. Controle ging goed en ze gaan zo inleiden.Dat was/ is even omschakelen.
Gek he, maar misschien worden er nog wel kindjes in december geboren. Zou het wel een gek idee vinden als ik de hekkensluiter ben.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef NoBoNo het volgende:
Hey eh......dat zou betekenen dat we geen december babies meer op de lijst staan en alleen nog maar januari babies en verder...
Dudequote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef NoBoNo het volgende:
Hey eh......dat zou betekenen dat we geen december babies meer op de lijst staan en alleen nog maar januari babies en verder...
quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
Succes meid!quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
Mooi, da's fijn!quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef flowerbox het volgende:
Zet hem op, soempie!![]()
![]()
Bedankt allemaal voor het meeleven. Vanochtend echo gehad én ze ligt nu goed! Toch stiekem wel opgelucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |