Liefquote:Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef Enfermera het volgende:
Spannend CholulaLastig is dat he, dat begin.
Soempie al ontsluiting, mooi!![]()
Gek idee he. Vond ik ook hoor. Toen ik dr tussen mn benen vandaan zag komen dacht ik; ooohhhhh dus toch!![]()
Ik zat er idd met 2 cm al helemaal doorheen dus das mooi meegenomen![]()
TAP 18 weken! Jeutje, dat schiet ook al op zeg. Oeh, en gepor!Wat leuk dat je man het ook voelde!!
Momo
Fazz he jeetje jij blijft ook kwakkelen he? Hoop dat de ab idd lekker snel aanslaat en je je beter voelt!
Sethiwe gefeliciteerd met jullie zoon!!![]()
Let goed op jezelf en geniet van jullie mannetje!
Ga je de naam nog posten of via dm anders? Ben nieuwsgierig
Hier een druk dagje gehad. Vanochtend verjaardag van mn oma aan de andere kant van het land. Dochter deed het super maar ik vond het zwaar. Eigenlijk nog verjaardag van opa van mn man maar manlief en dochter zijn even samen gegaan. Ik was helemaal kapot.. ook met mn bekken maar ook gewoon moeeeee
Vanaaf lekker op tijd naar bed. Morgen nog een avonddienstje en dan is het weer even klaar met het harde werken.. Pff. Mn man is wel heel lief dan, zegt ook; ja, maar je bent zwanger!! Lekker even met de beentjes omhoog als wij weg zijn.hihi.
Leuk, weer een stap dichterbijquote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef DJMomo het volgende:
Ik ga maar eens geboortekaartjes aanvragen. We hebben zowaar iets op t oog
Ik was mijn doosch aan het bijwerken vorige week. Ineens dochter in paniek, mama er komt allemaal bloed uit je.quote:
Sorry ik kom even wegsmeltenquote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Soempie het volgende:
Nikki met de namen.![]()
En Mo een kaartje op het oog. Hier moet het kaartje nog steeds...
M. is toch wel bezig met de baby. Er staat een kerststalletje onder de boom met:
[ afbeelding ]
Pakt hij het Jezus poppetje uit het kribbetje: 'aaaaahw, wieve baby' En drukt het poppetje in z'n nek om vervolgens heel veel kusjes uit te delen.
Ik hoop dat hij ook zo lief gaat zijn voor z'n zusje, maar ik denk dat de lol er ook wel snel af kan zijn.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef Sethiwe het volgende:
Meld, beetje laat,jullie de hele dag in spanning gehouden.
Maar onze zoon is vannacht thuis geboren. Hele dag heerlijk genoten en bijgekomen, want 1ltr bloedverlies word je best gammel van. Borstvoeding gaat wat moeizaam, maar is al wel gelukt, maar aanhappen gaat nog niet vanzelf. Maar ons mannetje is.
Anti-haargroeimiddelquote:Op maandag 16 december 2013 07:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Klinkt idd niet echt comfortabel Nikki!
Dames, wat mag je WEL gebruiken als je scheermessen in in je keel hebt?
Ik ga t wel ff vragen bij de apotheekquote:Op maandag 16 december 2013 08:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Anti-haargroeimiddel.
Sowieso dropjes, honing, en volgens mij is er een middeltje van de apotheek wat ook mag, maar ik weet niet (meer) hoe het heet. En er zijn nog wel wat dingen geloof ik.
Edit: eigenlijk kun je dus geen klap met mijn reactie. Ik Google het even (kraam komt wel zo, kan even duren).
Volgens mij word je niet sneller beter van een overdosis vitamine C, maar dat denk ik niet met een medische onderbouwing in mn achterhoofdquote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend soempie
Dank dames, paracetamol gebruik ik liever echt in nood, en aangezien ik vandaag niet veel hoef, wordt het idd thee met honing, honingdropjes en water!
Hoe zit het eigenlijk met extra vit c? /noob
Baby is ook echt aan het stuiteren inderdaad!quote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef Burdie het volgende:
OGTTben er nog de hele dag duizelig en naar van geweest, terwijl baby de hele dag mega hyper door mijn buik stuiterde
.
Gelukkig zitten je twee uur er bijna op.
Ik pers bij verkoudheid altijd citroenen uit, met kokend water en dan opdrinken... Maar das veel vit Cquote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef Dot. het volgende:
Spannend Soempie!
[..]
Volgens mij word je niet sneller beter van een overdosis vitamine C, maar dat denk ik niet met een medische onderbouwing in mn achterhoofd... Je moet volgens mij bij zwangerschap alleen uitkijken met een teveel aan Vitamine A. En met dropjes kan het zijn dat je bloeddruk wat verhoogd wordt, dus daar zou ik ook geen zakken van leegeten.
Wat trouwens ook erg fijn is is waterijs! Dat verdooft ook een beetje omdat het zo koud is
Maar doet dat ook echt iets dan of is het meer een gewoonte waar je je fijn bij voelt? Ik vraag me dat namelijk altijd afquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik pers bij verkoudheid altijd citroenen uit, met kokend water en dan opdrinken... Maar das veel vit C
Ik doe soms wel eens 'alsof' als ik op de babykamer ben; dan ga ik rompertjes klaarleggen, en kleertjes uitzoeken alsof baby al op de commode ligt te wachten op een verschoningquote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef Dot. het volgende:
Hebben jullie ook af en toe van die opvliegingen dat je ineens zo'n zin hebt om je baby te zien? Het lijkt bij mij wel of het de laatste tijd ineens zo echt wordt met alle spulletjes in huis en een bewegende baby en dan verlang ik ook ineens zo naar ons kleine ventje
in het echt zoek je de kleertjes bij voorkeur ook voordat ze op t aankleedkussen liggen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik doe soms wel eens 'alsof' als ik op de babykamer ben; dan ga ik rompertjes klaarleggen, en kleertjes uitzoeken alsof baby al op de commode ligt te wachten op een verschoning.
Ja, ben heel erg nieuwsgierig naar hem/haar!
Jompel voor Mo
en voor Kim
Ik ga er altijd vreselijk van zweten, en 1-2 dagen later voel ik mij weer een heel stuk beter...quote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar doet dat ook echt iets dan of is het meer een gewoonte waar je je fijn bij voelt? Ik vraag me dat namelijk altijd afIk heb bijvoorbeeld een collega die altijd een sjaal omdoet als hij verkouden is, dat lijkt me nu ook niet echt iets wat echt helpt...
Hebben jullie ook af en toe van die opvliegingen dat je ineens zo'n zin hebt om je baby te zien? Het lijkt bij mij wel of het de laatste tijd ineens zo echt wordt met alle spulletjes in huis en een bewegende baby en dan verlang ik ook ineens zo naar ons kleine ventje
I knowquote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in het echt zoek je de kleertjes bij voorkeur ook voordat ze op t aankleedkussen liggen.dan kan je niet meer weg namelijk. Maar dit geheel terzijde.
ja, ik twijfelde er eigenlijk niet aan. Maar dat 'liggen wachten' behoefde toch een beetje tegenspraak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |