Oooh, dat was nog nieuw voorr mequote:Op maandag 16 december 2013 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Slowchat
Hoe gaat het verder, lief klaproosje?
Ik zeg het je maar 1 keer hoor je, 1 keer!quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gefeliciteerd met jullie meisje Soempie en Wiebel!![]()
Burdie, mooi dat de truffels in de smaak vielen. Het recept is echt mijn lievelings.Misschien de vulling iets langer in de vriezer laten volgende keer zodat het niet zo snel smelt.
en nu heb ik trek in truffels.
Lekker bijkomen dan ja.quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oooh, dat was nog nieuw voorr me!
Lief, goed, ik ga ineens vlug voor m'n gevoel! Wel erg brak deze week maar gewoon te veel gedaan, dus rustig aan nu
T. gaat snel! 2 maanden al! Al helemaal gewend als mama?
Fijn! Geniet lekker van je mannen, jullie zijn leuk met z'n 3!quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker bijkomen dan ja.Laat je maar flink verwennen, je bent tenslotte keihard aan het afbakken
Ja het voelt nu als het meest natuurlijke ooit en het is zo leuk! Gaat als vanzelfNooit gedacht..
quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Soempie het volgende:
Ze ligt nu lekker bij Wiebel.
In iets meer dan 10 minuten ging ik van 5 cm naar baby. Ik heb het uitgeschreeuwd.Maar weet nu al niet meer hoe het voelde. Ze is zo mooi (en goed, ook kreukelig en kijkt wat bozig), lijkt op haar grote broer.
![]()
Bedankt allemaal!
Zo dat is vlug! Nu lekker genieten van jullie dame!quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Soempie het volgende:
In iets meer dan 10 minuten ging ik van 5 cm naar baby. Ik heb het uitgeschreeuwd.Maar weet nu al niet meer hoe het voelde. Ze is zo mooi (en goed, ook kreukelig en kijkt wat bozig), lijkt op haar grote broer.
![]()
Bedankt allemaal!
quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
Bedankt allemaal!
Zal ik je dan het recept dat mijn man gebruikt geven? Dan eet je er 20 in één keer op.quote:Op maandag 16 december 2013 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik zeg het je maar 1 keer hoor je, 1 keer!
Die van de Lidl moet je niet nemen, het doosje was hier zo leeg!
Zeg, ik wil graag 'groeien' van het moois in me, niet van al dat lekkers!quote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zal ik je dan het recept dat mijn man gebruikt geven? Dan eet je er 20 in één keer op.![]()
Komt dichtbij nu he?!quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef flowerbox het volgende:
[..]dat betekent dat ik derde sta!
NTS, jij ook nog van harte natuurlijk!quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef NotTheSame het volgende:
Yessss! Congrats Soemp, Wiebel en M.!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |