Tnx. Te moe om zelf na te denkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan kun je meteen p8 er uit halen, die is vader geworden in het vorige topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee thuis al ruim een jaar niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:12 schreef ikke_84 het volgende:
Fijn dat Sjaak gezelliger is vandaag. Maar balen van t slapen gaan joh. Slaapt hij smiddags ook nog? Hoe oud is Sjaak eigenlijk?
Ja kak. Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Kwisted het volgende:
ik had een stukje getypt, maar heb t toch weer weggehaald. Zal hier geen dames bang gaan maken met mijn verhalen![]()
Ik voel me echt kiplekker. Het misselijke gevoel wat ik met vlagen had lijkt helemaal weg te zijn. Ik kijk enorm uit naar dinsdag, naar de geslachtsbepalende echo. Ik ben er echt heel erg zenuwachtig voor! Helderziende collega voorspelde vandaag een meisje, en zij heeft altijd gelijk. Dus ben benieuwd.
Oh en ik kan nu al niet meer fijn op mijn buik slapen![]()
enjeeej voor de slijmproppen en het gerommel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mo. Doe ook jij een beetje rustig aan wuufke? Bekkenau is stoppennou
GMsucks!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
ik ga met je mee die OP inquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef Ongeduldig het volgende:
Mag ik in de OP?Eigenlijk durf ik nog niet zo goed tot de eerste echo, maar ik moet er toch maar aan geloven
Ik verwacht dat m'n uitgerekende datum rond 18 augustus zal zijn.
Goed plan, wij ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:13 schreef NoBoNo het volgende:
P8 nog gefeliciteerd!!!![]()
Hier geen knippen scheuren of totaal rupturen!
Nee wij doen gewoon de Vodafone bevalling hoor...
27-12 mag ik naar de gynquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
@Ongeduldig en GM87, hebben jullie al een datum voor de eerste echo?
Ja, maar die noem ik liever nog nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
@Ongeduldig en GM87, hebben jullie al een datum voor de eerste echo?
Klopt, hier werkte die gewone watercrackers 's ochtends het beste. Wel ook wat water erbij drinken anders is het zo droogquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank voor de tips/ervaringen! Ik ben inderdaad begonnen met irritant vaak kleine beetjes eten. Normaal niet mijn stijl, maar ik moet nu wel denk ik. Ik merk wel dat mijn maag reageert op het eten (op een niet prettige manier), dus het zijn echt muizenhapjes steeds. Ben sinds dinsdag 2kg afgevallen, zonder dat ik heb overgegeven, dus ik zal toch wat meer binnen moeten krijgen (er mogen zo in het algemeen best wat kg-tjes af, maar niet nu, en niet op deze manier).
Bananen werken aardig heb ik gemerkt. En kiwi´s zijn zelfmoord om te eten (echt he, wat haalde ik in mn hoofd??)
Ik ga maar eens een pakje crackers naast mijn bed leggen, en naast de bank, en op mijn werk, en in de keuken, en op de wc, en ...
En woens ga ik de dok maar eens naar die Emesafene vragen, bedankt voor de tip Enfermera!
Verder hoop ik dat dit erg tijdelijk is. Ik vind misselijk zijn en overgeven echt zo verschrikkelijk...
ik moet ivm astma naar de gyn, en die ontvangen je vanaf ongeveer 7 weken... bij de vk konden we 13 januari terecht.quote:Op zondag 15 december 2013 06:13 schreef Cholula het volgende:
Wat kun je al lekker op tijd terecht bij de gyn GM! Ik heb nog geen afspraak kunnen maken, want ik moet eerst langs de dokter morgen (ik denk zelfs dat ik een afspraak heb met de bedrijfsarts). Hopelijk kan ik dan morgenmiddag de vk bellen voor een datum.
Ik zit een beetje in niemandsland, wabt afgezien van gevoelige borsten heb ik nergens last van.
Ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitrusten djmomo?
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik wacht even af wat de arts morgen zegt. Is het trouwens normaal dat je eerst langs de huisarts moet voor een verwijzing of is dat bij mij wat wetkgerelateerd?quote:Op zondag 15 december 2013 07:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moet ivm astma naar de gyn, en die ontvangen je vanaf ongeveer 7 weken... bij de vk konden we 13 januari terecht.
ik had voor de verloskundige geen verwijzing nodig, voor de gyn wel... jij moet van je werkgever eerst naar de huisarts?quote:Op zondag 15 december 2013 08:04 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik wacht even af wat de arts morgen zegt. Is het trouwens normaal dat je eerst langs de huisarts moet voor een verwijzing of is dat bij mij wat wetkgerelateerd?
Best aardig. Lig nog, dus geen idee hoe mobiel ik vandaag ben. Maar wel zo helder om te zien dat jij nog niet in OP staat. Wil je?quote:Op zondag 15 december 2013 06:13 schreef Cholula het volgende:
Ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitrusten djmomo?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Roomsnoes het volgende:
OMG. Terwijl ik Tabatha takes over zit te kijken, zit ik gewoon armen, benen, nieren en oogleden te knutselen. Bizaaaar!![]()
/realitycheck
Mooi, die heb je vast in the pocket!quote:Op zondag 15 december 2013 09:16 schreef Soempie het volgende:
2 cm zonder weeën hoor. Kan zo nog een week duren. Maar ik heb ze maar vast cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |