^^ Zet doelen voor jezelf en probeer je daar aan te houden. Afwijzing kan erg zijn maar niet per se altijd. Het is maar een random meisje in een bar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ken je deze meiden die je versiert al of hebben ze dezelfde vrienden ? Wat denk je precies dat er gebeurt als je afgewezen word ? Vrouwen vinden het super vervelend om mannen af te wijzen en zullen eerder hun nummer geven en dan niet al te enthousiast reageren dan zeggen dat je hun nummer niet krijgt.
Dat dus. Deze persoon heeft ervoor gekozen om iets te *doen*. Hij had zich er net zo goed bij kunnen neerleggen wat mogelijk makkelijker zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
Dat verschilt, soms ken ik ze via vrienden van me maar meestal zijn het voor mij onbekenden. En wat ik denk? Tja, ik heb vooral vaak het idee dat ik niet goed genoeg/niet knap genoeg/niet interessant genoeg ben om meer dan alleen even mee te kletsen, laat staan meer. Ik heb in mijn leven daarvoor te vaak een afwijzing gehad om dat om te draaien. En ja, ik weet dat dat de verkeerde houding is en ik dat juist om moet draaien.quote:Ken je deze meiden die je versiert al of hebben ze dezelfde vrienden ? Wat denk je precies dat er gebeurt als je afgewezen word ? Vrouwen vinden het super vervelend om mannen af te wijzen en zullen eerder hun nummer geven en dan niet al te enthousiast reageren dan zeggen dat je hun nummer niet krijgt.
Ik zat vroeger met zelfmoord gedachtes. Ik had ook dood kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
Ik denk dat dat een stapje te ver is voor de meeste al is het wel zeer aan te raden. Ik had voor mijzelf een vrij duidelijk beeld wat ik moest verbeteren en wat wel ok was. Niet alles is gelukt zoals ik wilde maar als je eenmaal wat meer zelfvertrouwen ontwikkelt is dat ook een vicieuze cirkel, je krijgt er weer meer zelfvertrouwen door over het algemeen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef einszweiachtung het volgende:
Zijn er ook mensen die met een P.O.P. werken en zich daar aan houden?
Maar dan is het je eigen keuze.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zat vroeger met zelfmoord gedachtes. Ik had ook dood kunnen zijn.
Feit is dat je niet dood bent. Daar heb je bewust voor gekozen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het grote verschil is, dat je daar dan voor kiest. Maar goed, ik ga verder geen energie meer in je stoppen aangezien je totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebt maar wel verwacht dat anderen jouw wereld leefbaar maken. Nu begin ik meer en meer van je situatie te begrijpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wow zei hij nou serieus dat jij maar een klein probleempje had toen je kanker had?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het grote verschil is, dat je daar dan voor kiest. Maar goed, ik ga verder geen energie meer in je stoppen aangezien je totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebt maar wel verwacht dat anderen jouw wereld leefbaar maken. Nu begin ik meer en meer van je situatie te begrijpen.
Er zit wel een verschil tussen zelfmoord en geen keuze hebben en langzaam dood gaan... just sayin'..quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef Barbusse het volgende:
BenzinWat een karakter was dat zeg
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wow zei hij nou serieus dat jij maar een klein probleempje had toen je kanker had?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.
Nu kap ik volledig met jammeren.
what the fuck...quote:
Mijn vrienden wonen nog in de dorpen. Dus voor mij had het geen voordeel op sociaal gebied om naar de stad te verhuizen. Maar wel gedaan omdat ik wel gewoon wat op mezelf wou wonen en het dichter bij mijn school was. Voor de rest is de flatbar wel leuk en de mensen van mijn flat ook wel maar dat is voor mij niet zo'n groot voordeel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal doen tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Ja maar mijn reactie was erop omdat het ging over het geheel plaatje. Dat innerlijk uitmaakt als contra tegen dat alleen uiterlijk uitmaakt. Het kwam op mij over alsof hij nu zijn profieltekst ging aanpassen en dan kijken of het werkt. En dat heeft niet direct effect. Wou aangeven dat hij daar niks uit af kan leiden. Maar is wel goed om te doen natuurlijk dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Een profieltekst en de fotos kunnen het profiel maken of kraken. Je gaat geen negatieve punten in je profieltekst opnemen, het is een verkoop praatje waarom jij vind dat je vet bent en soms wegen je negatieve punten daar misschien wel in mee maar je hoeft echt niet al je flaws op te noemen. Ik ben met je eens dat denken dat je lelijk bent niet helpt.
Nog niet gelukt dus? Wel beetje gezoend?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.
Denk je niet dat je wat doorslaat nu? Corruptie is trouwens gewoon zelfverrijking, is niet zo raar. Wil jij ook doen door iedereen over jouw problemen te laten lezen in plaats van andere stoornissenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit kan niet. Het is te raar dat ik zolang met mijn problemen heb gezeten. Het moet niet mogelijk zijn dat er mensen zoals ik bestaan. Het is van de gekke dat mensen zoals ik ~33% van hun leven kwijtraken door problemen. Ik wil deze samenleving vervangen met The Venus Project, zodat mensen alleen nog in geschiedenisboekjes kunnen lezen over mijn soort problemen i.p.v. het DSM. Er komt een einde aan de onzin, de gekte, de chaos en de mongoliteit. Er komt een einde aan oorlog, armoede, corruptie en alle andere gekke onzin in deze wereld.
jij spoort ook echt werkelijk waar niet he? Jij hebt werkelijk geen idee wat je hier nu zegt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.
Nu kap ik volledig met jammeren.
Je leest mijn post niet. Kanker is voor mij een klein probleempje. V-O-O-R M-E-Z-E-L-F. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik wel dood had kunnen zijn. Ik ben geschopt, geslagen en mensen hebben zelfs mij een keer in brand willen steken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het grote verschil is, dat je daar dan voor kiest. Maar goed, ik ga verder geen energie meer in je stoppen aangezien je totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebt maar wel verwacht dat anderen jouw wereld leefbaar maken. Nu begin ik meer en meer van je situatie te begrijpen.
Ik spoor ook niet nee. Ik heb mijn diagnose niet voor niets. Dat zal dan wel een stukje schizotypie (vreemde gedachtes) van mij zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij spoort ook echt werkelijk waar niet he? Jij hebt werkelijk geen idee wat je hier nu zegt.
Ik hoop dat je eens van dicht bij moet mee maken hoe iemand in 5 jaar volledig van binnen opgegeten word door kanker, en ik hoop dan ook dat het je meest dierbaarste persoon in je leven is. Kijken of je het dan nog een probleempje noemt. Je stoornissen en je perst verleden, dat noem je inderdaad een probleempje.
Dank uquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Paganitzu het volgende:
Ik snap de frustratie van Comp_Lex gedeeltelijk.
Als je brein ziek is en je zelfmoord pleegt is het zogenaamd een eigen keuze
Als je kanker hebt en je dood gaat is het niet je eigen keuze.
In beide gevallen is het een ziekte waaraan je dood kan gaan. In het geval van zelfmoord is je brein simpelweg dodelijk ziek. Zeggen dat zelfmoord in alle gevallen een eigen keuze is, is hetzelfde als het zeggen dat als je niet hard vecht je dood gaat aan kanker. Je kan het overleven, je kan er aan overlijden.
Jullie reageren met afgunst op zijn reactie, maar jullie doen exact hetzelfde als Comp_Lex. Enkel omdat we het brein niet begrijpen betekent niet dat we moeten ontkennen dat een brein ook dodelijk ziek kan zijn. Psychische problemen kunnen daarnaast ook nog je hele leven lang duren, je hele leven een dodelijke ziekte.
Je bent je hersenen
Lekker makkelijk om alles maar op je diagnose te gooien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik spoor ook niet nee. Ik heb mijn diagnose niet voor niets. Dat zal dan wel een stukje schizotypie (vreemde gedachtes) van mij zijn.
Nee dat is helemaal niet makkelijk. Ik heb er veel moeite mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om alles maar op je diagnose te gooien.
Neem nu eens de verantwoordelijkheid voor je eigen daden en problemen.
Niet alles ligt aan de grote boze maatschappij.
En voor kanker kies je ook niet, alleen is daar in veel gevallen geen kans voor genezing voor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie snappen de aard van de stoornissen niet. Zoiets groeit en je kiest er niet voor.
Het enige verschil tussen autisme en mijn stoornissen is dat ik als klein kind dergelijke gedrag niet vertoonde, anders hadden ze gezegd dat ik autistisch was.
Wat een laf excuus, ik ben zelf van mn 6e tot 16e zowel thuis in de straat als op school gepest en wat je aanhaalt is echt een kutsmoes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet. Kanker is voor mij een klein probleempje. V-O-O-R M-E-Z-E-L-F. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik wel dood had kunnen zijn. Ik ben geschopt, geslagen en mensen hebben zelfs mij een keer in brand willen steken.
Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nog niet gelukt dus? Wel beetje gezoend?
Je bent goed bezig manquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.
Ik heb nog niet de doorbraak waar ik op hoop, maar dat hoeft ook niet. Ik blijf het gewoon proberen en dan moet het een keer gaan lukken.
Zoenen is vaak een standaard en logisch gevolg na / tikdens daten. Dus de vraagstelling is zo gek nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. 1 stapke voor uit en 2 achter uit. Maar niet opgeven. Succes!quote:Ik heb nog niet de doorbraak waar ik op hoop, maar dat hoeft ook niet. Ik blijf het gewoon proberen en dan moet het een keer gaan lukken.
En lukt het ondertussen een beetje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als een meid zegt dat je te lief bent moet je haar gewoon even flink uitschelden. Dan val je wel in de smaak.
En aan een mooie meid die niks aan is heb je nog niks.
Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:06 schreef LesMiserables het volgende:
@schermafbeelding
Ik zou de volgende date met haar cancelen en aangeven dat ze waarschijnlijk niet echt jouw type is. Als ze zeggen te lief bedoelen ze vaak ook 'te beschikbaar'. Ik kan me bijvoorbeeld een voorstelling maken van jullie sms contact, ik denk dat je jezelf iets teveel gegeven hebt zeg maar. Het is belangrijk dat vrouwen niet het gevoel krijgen dat je altijd beschikbaar en klaar voor hun bent.
Denk niet dat dit hem gaat worden kerel. Jammer, volgende keer beter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.
Het kan nog steeds veel beter, maar de laatste paar weken mag ik niet echt meer klagenquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En lukt het ondertussen een beetje?
Goed om te horen kerel!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het kan nog steeds veel beter, maar de laatste paar weken mag ik niet echt meer klagen![]()
Gaat hem niet worden hoor, zelf had ik het niet anders gedaan zoals je het verteld omdat spelletjes spelen voor de basisschool is maar blijkbaar denken sommige vrouwen daar anders over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.
'Spelletjes' spelen is het leven. Ik snap dat als je je niet zo op je gemak voelt bij de spelletjes dat het vervelend is maar je kan er maar beter aan wennen. Geen vrouw wilt een man die zich aan haar voeten werpt, er moet wat spanning in een relatie zitten. Ik zie overigens niet hoe dit specifieke meisje volgens jou spelletjes speelt, vind het als term een beetje een zwaktebod.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden hoor, zelf had ik het niet anders gedaan zoals je het verteld omdat spelletjes spelen voor de basisschool is maar blijkbaar denken sommige vrouwen daar anders over.
Hoort bij het leven?quote:Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
'Spelletjes' spelen is het leven. Ik snap dat als je je niet zo op je gemak voelt bij de spelletjes dat het vervelend is maar je kan er maar beter aan wennen. Geen vrouw wilt een man die zich aan haar voeten werpt, er moet wat spanning in een relatie zitten. Ik zie overigens niet hoe dit specifieke meisje volgens jou spelletjes speelt, vind het als term een beetje een zwaktebod.
Er is nog een grijs gedeelte tussen , miscchien vind degene je wel leuk maar is er nog niet helemaal uit, of eigenlijk niet leuk genoeg als date materiaal, en dat kan allemaal hoeft niet meteen als spelletjes spelen gezien te worden .quote:Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoort bij het leven?
Sorry hoor maar als ik iemand oprecht leuk vind (of niet) dan zeg ik dat gewoon, daar heb ik geen bullshit excuus en gedraai voor nodig. Voeten werpen, not so much, ben geen voetveeg.
Waarschijnlijk was je dat ook. En nu?quote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er zit nog veel meer detail in, maar ik ga niet alles tentoonspreiden. Overdrijven is ook een vak.. Het voelt gewoon niet prettig als er zo met je omgegaan wordt. Het voelde een beetje als dat ik de oude schoen was, totdat ze een ander tegenkwam..
Dan nog is dat naar mijn inziens geen rede om niet eerlijk te zijn. Dan moet diegene dat gewoon zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er is nog een grijs gedeelte tussen , miscchien vind degene je wel leuk maar is er nog niet helemaal uit, of eigenlijk niet leuk genoeg als date materiaal, en dat kan allemaal hoeft niet meteen als spelletjes spelen gezien te worden .
Ik snap best dat je soms duidelijkheid wil maar soms heeft dat ook nog weleens tijd nodig om het nou meteen op de spelletjes spelen hoop te gooien maak je jezelf het eigenlijk alleen maar moeilijker Ja soms als je iemand leuk vind en die ander vind je minder leuk is dat nou eenmaal zo en moet je soms accepteren, ga niet meteen met als het niet helemaal op die manier gaat zoals jij wil dat de ander spelletjes speelt.
Die instelling maakt juist dat je moeite krijgt met versieren, want ja bij versieren horen afwijzingen en het is niet allemaal een soort complot hoor .
Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is dat naar mijn inziens geen rede om niet eerlijk te zijn. Dan moet diegene dat gewoon zeggen.
Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.
Kijk ja soms is het ja de klik is er , en soms is zelfs een relatie verliefdheid iets wat jaren duurt voordat iemand het beseft,
Ik denk dat je een beetje onrealistische kijk en soms onrealistische manier dingen wil en ik denk dat je daar jezelf in de weg zit .
Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .quote:Op zondag 15 december 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.
Hoe wil de de ander graag benaderd worden? Dat is voor mij een hele kunst..
Hoezo is dat een kunst. Als je leuk bent en je hebt plezier met een meid dan kan je redelijk snel met haar wel gewoon verdere dingen doen. Of ze moeten een trauma hebben ofzo. Maar als je gewoon niet overkomt als een persoon die alleen seks wil en verder alles gewoon wel in balans heeft dan maken maar weinig meiden moeite van de benadering(stijd). Dat een meid soms langer wil nadenken e.d. heeft er gewoon mee te maken dat ze je niet leuk genoeg vindt om direct een overtuigde keuze te kunnen maken. Daarom kunnen anderen er ook mee vandoor gaan. Als dat echt verschilde en jij zou de eerste zijn dan kon een ander er ook niet met haar vandoor, immers: ze heeft bij hem dan ook evenveel tijd nodig en blabla.quote:Op zondag 15 december 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.
Hoe wil de de ander graag benaderd worden? Dat is voor mij een hele kunst..
A+ post. Je moet een balans vinden in laten merken dat je geïnteresseerd bent terwijl je haar ruimte geeft en zonder direct de liefde te verklaren zeg maar.quote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .
Iemand die van mij van het begin af aan al heel erg is van eerlijk zijn en heel wil weten waar die aan toe is echt een afknapper. Juist omdat dat de dingen zijn die je de ruimte moet geven zeker in het begin dan ben je nog in de verken fase.
Ik zou het gevoel hebben dat ik steeds onder druk word gezet en dat zou er juist toe leiden dat ik degene niet meer wil zien .
Hoe vaak komt het niet voor dat na 1/2/3 date(s) je niets meer hoort, nou sorry hoor maar dan ben je wat mij betreft geen steek waard.quote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.
Kijk ja soms is het ja de klik is er , en soms is zelfs een relatie verliefdheid iets wat jaren duurt voordat iemand het beseft,
Ik denk dat je een beetje onrealistische kijk en soms onrealistische manier dingen wil en ik denk dat je daar jezelf in de weg zit .
quote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
Als er een klik kan dat toch gewoon gezegd worden.
Wellicht begrijp je mij verkeerd, of ik jou, dat kan ookquote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .
Iemand die van mij van het begin af aan al heel erg is van eerlijk zijn en heel wil weten waar die aan toe is echt een afknapper. Juist omdat dat de dingen zijn die je de ruimte moet geven zeker in het begin dan ben je nog in de verken fase.
Ik zou het gevoel hebben dat ik steeds onder druk word gezet en dat zou er juist toe leiden dat ik degene niet meer wil zien .
De benaderingstijd, daar zit de cru. Wat is normaal, zonder het als een standaard vast te pinnen..quote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo is dat een kunst. Als je leuk bent en je hebt plezier met een meid dan kan je redelijk snel met haar wel gewoon verdere dingen doen. Of ze moeten een trauma hebben ofzo. Maar als je gewoon niet overkomt als een persoon die alleen seks wil en verder alles gewoon wel in balans heeft dan maken maar weinig meiden moeite van de benadering(stijd). Dat een meid soms langer wil nadenken e.d. heeft er gewoon mee te maken dat ze je niet leuk genoeg vindt om direct een overtuigde keuze te kunnen maken. Daarom kunnen anderen er ook mee vandoor gaan. Als dat echt verschilde en jij zou de eerste zijn dan kon een ander er ook niet met haar vandoor, immers: ze heeft bij hem dan ook evenveel tijd nodig en blabla.
Wat versta je onder benaderingstijd dan precies? Moment dat je kan zoenen ofzo of?quote:Op zondag 15 december 2013 18:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wellicht begrijp je mij verkeerd, of ik jou, dat kan ook. Ik vind het zelf prettig om met voorbeelden te werken. Stel dat ik een date gehad heb, en na de date laat de dame in kwestie blijken dat ze het leuk vond. Ik reageer daar op dat ik het ook heel erg leuk vond. Vervolgens laat ik haar een paar dagen met rust, 2 a 3, ik noem maar iets. En vervolgens vraag hoe het met haar gaat en of ze zin heeft om een vervolgdate te plannen. Zo raar is dat toch niet?
[..]
De benaderingstijd, daar zit de cru. Wat is normaal, zonder het als een standaard vast te pinnen..
Dat onderwerp snij je zelf aan in je postquote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat versta je onder benaderingstijd dan precies? Moment dat je kan zoenen ofzo of?
Ja mijn reactie was erover wat ik dacht dat jij bedoeldequote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat onderwerp snij je zelf aan in je post. Ik bedoel, na een date bijvoorbeeld, hoeveel ruimte geef je..
Precies zo denk ik er ook over.. Over het algemeen probeer ik binnen 2 weken na de date iets nieuws te plannen. Ligt er ook aan hoe de ander het ervaren heeft en het voelt. Als het goed voelt dan is een 2de date zo geregeldquote:Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja mijn reactie was erover wat ik dacht dat jij bedoeldeMaar toen na die post leek het voor mij alsof je dat dus niet bedoelde dus wist ik het niet zeker meer
Maar ik zelf geef dan niet zoveel ruimte... als je de meid leuk vindt snel weer wat proberen te doen (binnen 2 week sowieso). Als ze je leuk vindt en het niet erg druk heeft wil ze dat ook wel. Nooit te lang wachten want dat helpt niks. Als je wel lang moet wachten dan vindt ze je niet leuk genoeg. Zo werkt het volgens mij.
Deze bazin weet!quote:Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb meer het idee maar dat kan aan de posten liggen dat het heel erg alles of niets is met daten en dat is echt niet zo.
Als ik date is dat meer om mensen te leren kennen en te zien hoe het gaat , ik heb meer het idee dat iemand heel erg is van oh na een paar keer daten en dan ineens niets meer van zich horen (ja verdiend niet altijd een schoonheidsprijs ) en daar dan heel beledigd over zijn vind ik zonde van mijn tijd en ook zonde om daar bitter te over worden.
Ik denk dan voor jezelf dat je gewoon hele hoge maar ook niet reele eisen hebt van het datingsleven.
Kijk als iemand echt een poosje gekend hebt en dan ineens niet meer van zich laat horen ok dan heb je punt , maar ik denk dat je over investeert als je al kwaad word over iemand die maar een paar keer gezien hebt en het de leer kennen fase is.
Relaties krijg je op brede manieren, het is niet alles of niet , het is onvoorspelbaar en dat is ook juist wat bij daten hoort, soms krijg je gevoelens voor iemand die jaren een vriendin is en waar je het niet van denkt , soms denk je weleens dat je iemand totaal niet mag om later te ontdekken dat je daar gevoelens in hebt, en heel eerlijk ik denk aan de verhalen hier en juist de reacties erover dat je jezelf nogal limiteert door allerlei regeltjes erop te zetten hoe het zou moeten en soms als iemand even wat minder reageert dan je zou willen het minder persoonlijk te nemen want ik denk dat dat het ook nogal is. Sommige mensen zijn je smaak , sommige niet, sommige zijn eerlijk sommige niet . Dat hoort er allemaal gewoon bij.
Je date of voor relatie of seks? Ik vind het prima om te friendzonen met andere dames? Wat is daar het probleem van? Misschien steek je er nog wat van opquote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je date als man wil je gewoon een relatie of seks. De weg ertussenin e.d. betekent gewoon Friendzone. Als ze vriendschap willen gaan ze wel naar hun vrienden en via hen andere meiden leren kennen om ook vriendschap mee te hebben. Maar daten is niet voor niets gericht op relaties en zoenen e.d. En ja daartussendoor leer je elkaar ook kennen, maar de meeste mannen in ieder geval hebben wel een doel. Het is gewoon veiliger om niet dat doel te hebben want dan loop je ook minder blauwtjes.
Betekent niet dat sommige fokkers niet te rechtlijnig denken, het punt missen, te weinig waarde hechten aan het elkaar leren kennen e.d. Maar zo maak je van daten een soort van utopia voor platonische relaties terwijl mensen juist daten voor meer...
Weet niet wat de meeste mensen daarvan zouden moeten leren in vergelijking met wat je leert in een relatie...quote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je date of voor relatie of seks? Ik vind het prima om te friendzonen met andere dames? Wat is daar het probleem van? Misschien steek je er nog wat van op!
Ik denk dat iemand die nog nooit of slechts een enkele relatie heeft gehad, wel degelijk kan leren van omgang met vrouwen als 'vriend'.quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet niet wat de meeste mensen daarvan zouden moeten leren in vergelijking met wat je leert in een relatie...En ik in ieder geval wel met dat doel ja. Vriendinnen om gewoon mee om te gaan als vrienden kom je gewoon al tegen daar hoef je niet voor te daten.
Jawel maar bedoel. Kijk dan is het wel leerzaam ja. Maar het is niet hun doel. Als ze een vriendin kunnen krijgen is het voor hen wel fijner. Vrienden zijn is 2e keus voor de meeste mannen die daten.. alsnog leerzaam maar dat kan een eerste relatie ook zijn. Maar ja als je geen relatie hebt gehad is er genoeg te leren van vrouwen ja op die manierquote:Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die nog nooit of slechts een enkele relatie heeft gehad, wel degelijk kan leren van omgang met vrouwen als 'vriend'.
Mooi omschreven en er zitten zeker vormen van waarheid in je post.quote:Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb meer het idee maar dat kan aan de posten liggen dat het heel erg alles of niets is met daten en dat is echt niet zo.
Als ik date is dat meer om mensen te leren kennen en te zien hoe het gaat , ik heb meer het idee dat iemand heel erg is van oh na een paar keer daten en dan ineens niets meer van zich horen (ja verdiend niet altijd een schoonheidsprijs ) en daar dan heel beledigd over zijn vind ik zonde van mijn tijd en ook zonde om daar bitter te over worden.
Ik denk dan voor jezelf dat je gewoon hele hoge maar ook niet reele eisen hebt van het datingsleven.
Kijk als iemand echt een poosje gekend hebt en dan ineens niet meer van zich laat horen ok dan heb je punt , maar ik denk dat je over investeert als je al kwaad word over iemand die maar een paar keer gezien hebt en het de leer kennen fase is.
Relaties krijg je op brede manieren, het is niet alles of niet , het is onvoorspelbaar en dat is ook juist wat bij daten hoort, soms krijg je gevoelens voor iemand die jaren een vriendin is en waar je het niet van denkt , soms denk je weleens dat je iemand totaal niet mag om later te ontdekken dat je daar gevoelens in hebt, en heel eerlijk ik denk aan de verhalen hier en juist de reacties erover dat je jezelf nogal limiteert door allerlei regeltjes erop te zetten hoe het zou moeten en soms als iemand even wat minder reageert dan je zou willen het minder persoonlijk te nemen want ik denk dat dat het ook nogal is. Sommige mensen zijn je smaak , sommige niet, sommige zijn eerlijk sommige niet . Dat hoort er allemaal gewoon bij.
Ik kan eerlijk gezegd, als zo'n iemand, geen vrouwelijke vrienden hebben. Daar kan ik helemaal niet tegen. Ik word al helemaal hoteldebotel in mijn hoofd als een vrouw gewoon een leuk praatje met me maakt.quote:Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die nog nooit of slechts een enkele relatie heeft gehad, wel degelijk kan leren van omgang met vrouwen als 'vriend'.
Kan wel, anders vraag je even een modje hoe dat moet.quote:Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef corehype het volgende:
Waarom kan ik mij niet afmelden van deze topic
PUA-topic is 100x beter dan gezeik hier.
Klik onderaan op 'Stop Volgen' of 'Kutopicquote:Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef corehype het volgende:
Waarom kan ik mij niet afmelden van deze topic
PUA-topic is 100x beter dan gezeik hier.
Wanneer is ze jarig? Dan is het ook allemaal legaal enzo.quote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Volgens mij is er een 15 jarige enigzins verliefd op me, maar ik ben 18. Kan toch niet denk hé..? Is op je 18e best wel een verschil toch?
Ik neem aan dat je haar ook leuk vindt? Want je schrijft het nu een beetje op alsof je verplicht bent haar gevoelens te beantwoorden.quote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Volgens mij is er een 15 jarige enigzins verliefd op me, maar ik ben 18. Kan toch niet denk hé..? Is op je 18e best wel een verschil toch?
sickquote:Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar ook leuk vindt? Want je schrijft het nu een beetje op alsof je verplicht bent haar gevoelens te beantwoorden.![]()
Tevens vind ik dat persoonlijk echt moderne bullshit, dat 18+15 niet kan. "Vroegah" deden we niet anders en hoorde je er als 15-jarige niet bij als je geen 18+ had
Waarom? Weinig verschil met 16. Het verschilt natuurlijk pp wanneer een jongen of meisje 'ontwikkelt'. Maar genoeg meiden van 15 die zo door kunnen voor 18 qua uiterlijk en/of bezigheden. Jongens lopen op dat moment gemiddeld genomen wat achter op de ontwikkeling, dus technisch gezien is 18 en 15 echt niet zo vreemd.quote:
oh okequote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Weinig verschil met 16. Het verschilt natuurlijk pp wanneer een jongen of meisje 'ontwikkelt'. Maar genoeg meiden van 15 die zo door kunnen voor 18 qua uiterlijk en/of bezigheden. Jongens lopen op dat moment gemiddeld genomen wat achter op de ontwikkeling, dus technisch gezien is 18 en 15 echt niet zo vreemd.
Dat valt wel wat mee. Een beetje zo'n beeld wat wordt overdreven online een beetje in vergelijking met hoe het in de praktijk vaak gaat (kans erop is)quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef LesMiserables het volgende:
Nadeel is wel dat het het ene moment happy kan zijn en andere moment niet en dan kan je mooi in de shit zitten.
Alle seks onder de 18 valt volgens de officiële definitie onder kinderporno, zelfs als beide 'deelnemers' jonger dan 18 jaar oud zijn. In praktijk word daar echter weinig mee gedaan. Seks onder de 16 is dus per definitie strafbaar ongeacht of de ouders een klacht indienen of niet. Dat er vrijwel nooit vervolgd word is iets anders. Tussen 16 en 18 kunnen ouders een klacht indienen en kan er dan vervolgd worden, maar ook dit komt zelden voor. De enige echte risicocategorie is de groep waarvan een van de twee personen ouder dan 18 is en de ander jonger dan 16, ofwel ouders heeft die snel een klacht in zullen dienen. Maar om antwoord te geven op de vraag, als 18 jarige gozer een vriendin van 15 hebben is niet raar. Dat zag ik genoeg om me heen toen ik zelf die leeftijden had...quote:Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar ook leuk vindt? Want je schrijft het nu een beetje op alsof je verplicht bent haar gevoelens te beantwoorden.![]()
Tevens vind ik dat persoonlijk echt moderne bullshit, dat 18+15 niet kan. "Vroegah" deden we niet anders en hoorde je er als 15-jarige niet bij als je geen 18+ had
Bovendien is het vanaf 12 (tot 16) alleen strafbaar als de ouders of betrokkene een klacht/aangifte indienen. Anders niet.![]()
Nee niet gedwongen maar het is meer dat ik het idee heb dat ik niet thuis hoef te komen met iemand van 15quote:Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bovendien is het vanaf 12 (tot 16) alleen strafbaar als de ouders of betrokkene een klacht/aangifte indienen. Anders niet.![]()
Seks is geen kinderporno. Stel je neemt het op, dan is dat materiaal porno. Als je seks hebt, doe je niet aan porno.quote:Op maandag 16 december 2013 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Alle seks onder de 18 valt volgens de officiële definitie onder kinderporno, zelfs als beide 'deelnemers' jonger dan 18 jaar oud zijn. In praktijk word daar echter weinig mee gedaan. Seks onder de 16 is dus per definitie strafbaar ongeacht of de ouders een klacht indienen of niet. Dat er vrijwel nooit vervolgd word is iets anders. Tussen 16 en 18 kunnen ouders een klacht indienen en kan er dan vervolgd worden, maar ook dit komt zelden voor. De enige echte risicocategorie is de groep waarvan een van de twee personen ouder dan 18 is en de ander jonger dan 16, ofwel ouders heeft die snel een klacht in zullen dienen. Maar om antwoord te geven op de vraag, als 18 jarige gozer een vriendin van 15 hebben is niet raar. Dat zag ik genoeg om me heen toen ik zelf die leeftijden had...
Nee, helaas niet. Word wel weer eens tijd...quote:Op maandag 16 december 2013 19:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iemand nog een date gehad ofzo?
Ja maar ik denk dat teveel mensen teveel geld kwijt zijn met te weinig resultaat. Gewoon aanspreken is wat goedkoper. Maar ja kan geen kwaad als je het gewoon wel wat weet aan te pakken, maar gewoon geen fan van zoiets zelfquote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou dat niet werken? Geeft een simpele opening. Je merkt snel genoeg of iemand je interessant genoeg vind voor een praatje.
Ligt natuurlijk beetje aan de kroeg, want niet elke kroeg is daar even geschikt voor (vind ik) maar het kan nooit kwaad.
quote:Op maandag 16 december 2013 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
http://www.hoemoetje.com/iemand-versieren Dit vind ik wel een goede trouwens voor als je uitgaat. Niet dat ik het zo sluw aanpakte maar lijkt me wel te kunnen werken wat daar staat. Althans goede handvaten zeg maar. Ook al weet ik niet of dat drankje geven via de barman nou zo goed is maar ja, kan me voorstellen dat het gesprek beginnen daarna wel gemakkelijker is.
een van de reacties eronderquote:jaja dit helpt echt niet hoor wtf. ik ben nu al 34 en heb nog nooit een vent gehad. alles al geprobeerd maar ze willen me gewoon niet. misschien ben ik te lelijk of kan ik gewoon niet flirten. kan iemand me helpen?
Lotje.
Lees meer: http://www.hoemoetje.com/iemand-versieren/#ixzz2nfKBqQxb
Dat kan inderdaad het geval zijn. Tja ik ben weer van iemand een drankje betalen omdat die gezellig is/doet/lacht/whatever. Of ik er nu mee praat of niet. Hoef er niets voor terug. Dan doe je het ook met de juiste insteek.quote:Op maandag 16 december 2013 19:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat teveel mensen teveel geld kwijt zijn met te weinig resultaat. Gewoon aanspreken is wat goedkoper. Maar ja kan geen kwaad als je het gewoon wel wat weet aan te pakken, maar gewoon geen fan van zoiets zelf
Hoi Yats, even over dat meisje (je weet wel wie hé).quote:Op maandag 16 december 2013 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Word wel weer eens tijd...
Gewoon duidelijk zijn als je een date hebt met haar, sommige vrouwen interpreteren een date anders dan mannen (vrouwenlogica e.d.) En zeker in jouw geval.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:11 schreef Buffell het volgende:
Het is zaterdagochtend uitgegaan met m'n vriendin die ik 4 jaar had. Compleet van verbijsterd dat het zo ineens uit was. Zaterdagmiddag vroeg een meid of ik zin had om volgende week langs te komen, namelijk vrijdag. Ik heb een beetje uit wrok ofzo maar 'ja' gezegd en ik heb dus denk ik een date, want die vibe geeft ze wel af. Weet alleen niet of dat nu wel zo'n goed idee is geweest en dat ik beter kon wachten tot ik er weer bovenop ben. Misschien probeer ik haar dadelijk wel te versieren op een bedroevend slechte manier omdat ik er net weer mee begin![]()
Vrienden van mij zeggen dat het juist goed is en dat ik alleen even moet aangeven dat ik nog niet meteen naar iets serieus op zoek ben.
Wat niet geheel onbelangrijk is; ik ken haar al wat langer, spreek haar niet extreem veel, maar ik heb d'r nog nooit in levende lijve gezien.
Ik zit een beetje op 2 gedachten te hinken; 1 ik wil haar graag zien want ik kan het echt goed met haar vinden tot nu toe, en misschien is dit de enige kans die krijg, en 2 ik ben bang dat ik compleet afwezig ben vrijdag omdat m'n gedachten nog heel ergens anders zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk zijn als je een date hebt met haar, sommige vrouwen interpreteren een date anders dan mannen (vrouwenlogica e.d.) En zeker in jouw geval.
hehe ik snap je. Maar ik zou toch naar die date gaan, you never knowquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op 2 gedachten te hinken; 1 ik wil haar graag zien want ik kan het echt goed met haar vinden tot nu toe, en misschien is dit de enige kans die krijg, en 2 ik ben bang dat ik compleet afwezig ben vrijdag omdat m'n gedachten nog heel ergens anders zijn.
Ja ik denk dat ik ook maar wel gewoon ga. M'n vrienden moedigen me ook aan om gewoon te gaan. Dan kan ik alleen nog maar hopen dat ik wel gezellig en leuk kan zijn, oftewel even de knop om te zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe ik snap je. Maar ik zou toch naar die date gaan, you never know![]()
Thuis blijven en piekeren is ook geen oplossing. Dilemma Dilemma hé.
Die laat er ook geen gras over groeien zeg, die dame.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:11 schreef Buffell het volgende:
Het is zaterdagochtend uitgegaan met m'n vriendin die ik 4 jaar had. Compleet van verbijsterd dat het zo ineens uit was. Zaterdagmiddag vroeg een meid of ik zin had om volgende week langs te komen, namelijk vrijdag. Ik heb een beetje uit wrok ofzo maar 'ja' gezegd en ik heb dus denk ik een date, want die vibe geeft ze wel af. Weet alleen niet of dat nu wel zo'n goed idee is geweest en dat ik beter kon wachten tot ik er weer bovenop ben. Misschien probeer ik haar dadelijk wel te versieren op een bedroevend slechte manier omdat ik er net weer mee begin![]()
Vrienden van mij zeggen dat het juist goed is en dat ik alleen even moet aangeven dat ik nog niet meteen naar iets serieus op zoek ben.
Wat niet geheel onbelangrijk is; ik ken haar al wat langer, spreek haar niet extreem veel, maar ik heb d'r nog nooit in levende lijve gezien.
Ex-dame of date-dame?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Die laat er ook geen gras over groeien zeg, die dame.
Sterkte verder.
Nee inderdaad. Maar bedanktquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Sterkte verder.
Nice, lekker kaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Sterkte verder.
Dan moet ze de mest achterwege laten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als het groen begint te zien is er daaronder iets echt niet in orde.
Misschien volgende keer van voor naar achter vegen dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan moet ze de mest achterwege laten.
Dit wordt mij te plastisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Misschien volgende keer van voor naar achter vegen dan.
Ik zou gewoon zeggen als je beslist om te gaan, vooral niets programmeren hé.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:36 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik ook maar wel gewoon ga. M'n vrienden moedigen me ook aan om gewoon te gaan. Dan kan ik alleen nog maar hopen dat ik wel gezellig en leuk kan zijn, oftewel even de knop om te zetten.
Ik zal het proberen, haha. Ben er nu in ieder geval wel vrij zeker van dat ik gewoon ga.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen als je beslist om te gaan, vooral niets programmeren hé.
Laat je verleiden door het onbekende hahah
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:52 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, haha. Ben er nu in ieder geval wel vrij zeker van dat ik gewoon ga.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zal m'n kladblokje met notities voor je volkrabbelen
Niet teveel gaan drinken zodat je over je kersverse ex gaat praten. En als je dat wel onoverhoopt doet, kun je beter ook meteen snel doordrinken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:52 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, haha. Ben er nu in ieder geval wel vrij zeker van dat ik gewoon ga.
Ze had inderdaad wel voorgesteld om ook een drankje te gaan doen. Maar ik ben niet echt het type wat dan gaat lopen zeiken over m'n ex ofzo. Dat doe ik in m'n hoofd wel als ik alleen ben, heeft niemand er last vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Niet teveel gaan drinken zodat je over je kersverse ex gaat praten. En als je dat wel onoverhoopt doet, kun je beter ook meteen snel doordrinken.
Ok. Dus je wordt ook niet sentimenteel zodra je wat achter alcohol achter je kiezen hebt? Veel mensen wel, vandaar dat ik het postte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze had inderdaad wel voorgesteld om ook een drankje te gaan doen. Maar ik ben niet echt het type wat dan gaat lopen zeiken over m'n ex ofzo. Dat doe ik in m'n hoofd wel als ik alleen ben, heeft niemand er last van
Mwah nee. Ik ben meer een 'good drunk', zoals je dat kan noemen. Ben sowieso al niet echt een stille, introverte kerel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ok. Dus je wordt ook niet sentimenteel zodra je wat achter alcohol achter je kiezen hebt? Veel mensen wel, vandaar dat ik het postte.
Dan heb ik niks gezegd. Veel plezier alvast kerel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mwah nee. Ik ben meer een 'good drunk', zoals je dat kan noemen. Ben sowieso al niet echt een stille, introverte kerel.
Thanks!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Veel plezier alvast kerel.
Maar hoe ken je haar eigenlijk, als je haar nog nooit in het echt gezien hebt? Dat vraag ik me stiekem toch een beetje af.quote:
Ik begin d'r niet meer aan voorlopig! Freeeedoooomquote:Op maandag 16 december 2013 19:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iemand nog een date gehad ofzo?
Ik heb haar nummer niet gekregen helaas. En dat terwijl ik nog zo aardig ben geweest afgelopen zondagochtend 30 minuten naar de meest slechte wedstrijd ooit te gaan kijken voor haar. Dit nadat ik wat reacties over en weer via facebook had en ze grappend zat te klagen over hoe vroeg ze zondag op moest voor een wedstrijd. Dus ja, ik heb het een beetje opgegeven...quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoi Yats, even over dat meisje (je weet wel wie hé).
Heb je haar nummer of niet? Of heb je het opgegeven?
Je kunt toch moeilijk een date plannen/regelen als je zelfs haar nummer niet hebt. Je was toch in contact met haar via FB? Wat is er ondertussen gebeurd?
En jouw plannen in verband met Leuven? Hoe zit dat?
Gewoon gaan inderdaad. Het klinkt alsof ze duidelijk interesse in je heeft en niets is na een break-up zo fijn om even je gedachten te verzetten. Dat kan met vrienden zijn, maar dit is natuurlijk een nog betere optie...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:52 schreef Buffell het volgende:
[..]
Geweigerd niet, maar ik kreeg geen reactie. Ik heb gezegd dat ik het gezellig vind met haar te ouwehoeren via facebook, maar dat het via app een stuk makkelijker is...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:53 schreef LesMiserables het volgende:
@yats
Heeft ze geweigerd het te geven? Hoe heb je het gevraagd ?
Yats Yats Yats toch hé. Maar goed, volgende keer beter dan hé. Ze had echt gelijk, Leuven is amazing qua lol enz.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef yats het volgende:
Ik heb haar nummer niet gekregen helaas. En dat terwijl ik nog zo aardig ben geweest afgelopen zondagochtend 30 minuten naar de meest slechte wedstrijd ooit te gaan kijken voor haar. Dit nadat ik wat reacties over en weer via facebook had en ze grappend zat te klagen over hoe vroeg ze zondag op moest voor een wedstrijd. Dus ja, ik heb het een beetje opgegeven...Voor wat betreft Leuven, ik kom zeker een keer die kant op! Afgelopen zaterdag na mijn diploma-uitreiking nog kennis gemaakt met een leuke dame uit Leuven die me na jou vertelde hoe leuk het daar is. Ik ben alleen met mijn domme hoofd vergeten haar nummer te vragen...
Volgende keer wat directer zijn, tenzij je echt geen zin meer hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Geweigerd niet, maar ik kreeg geen reactie. Ik heb gezegd dat ik het gezellig vind met haar te ouwehoeren via facebook, maar dat het via app een stuk makkelijker is...
Je weet het vast maar vrouwen vinden het wat aantrekkelijker als je er gewoon direct om vraagt. Weet niet of dat bij haar nog gaat werken maar voor de toekomst dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Geweigerd niet, maar ik kreeg geen reactie. Ik heb gezegd dat ik het gezellig vind met haar te ouwehoeren via facebook, maar dat het via app een stuk makkelijker is...
Facebook-vrienden ja, maar dat zegt bij mij nooit zoveel. Qua contact is dat vrij beperkt, af en toe een bericht op facebook (ik heb gisterochtend nog wat gestuurd maar nog geen reactie) en als ik haar toevallig in een kroeg in haar stad tegen kom zal ze me ongetwijfeld gedag zeggen. Maar meer ook niet vrees ik...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats Yats Yats toch hé. Maar goed, volgende keer beter dan hé. Ze had echt gelijk, Leuven is amazing qua lol enz.![]()
Je mag opgeven (over je weet wie), maar is dat wel een goed idee? Dus jullie zijn nu zo wat vrienden dan? Of 0.0 contact?
Eigenlijk zijn jullie geen babbelaars hé, dan is het wel moeilijk om contact met elkaar te hebben. Maar misschien kan je proberen wat directer te zijn met haar enz. Anders ga je nog over een jaar geen date hebben met haar, vrees ik. Soms is het beter om directer te zijn dan subtiel signalen sturen. Snap je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Facebook-vrienden ja, maar dat zegt bij mij nooit zoveel. Qua contact is dat vrij beperkt, af en toe een bericht op facebook (ik heb gisterochtend nog wat gestuurd maar nog geen reactie) en als ik haar toevallig in een kroeg in haar stad tegen kom zal ze me ongetwijfeld gedag zeggen. Maar meer ook niet vrees ik...
Over Leuven, tja, ik zie wel wanneer ik die kant op ga en wat ik dan ga doen. Ik neem aan dat weekenden het beste zijn?
Niet altijd schatje!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Direct zijn is altijd beter dan subtiel zijn als je gewoon normaal praat en ze je toch wel goed in de markt ligt. Omheen gedraai is niet zo nodig meestal. Klinkt wel mooi om subtiel te zijn e.d. maar in de praktijk is het alleen nodig als je beide (of 1) niet zo zeker weet of die de ander wel leuk vindt of niet. Als je elkaar leuk vindt dan kan je om een date vragen op vrijwel elke manier en ze zegt wel ja.
Op zich ben ik meestal wel een babbelaar, maar als er weinig reactie komt ga ik niet hele lappen tekst sturen natuurlijk. Daarom is appen ook altijd handiger dan facebook omdat dat directer is. Probleem zit hem er vooral in dat ik wel direct kan worden, maar dat ik het idee heb dat ze niet geïnteresseerd is in mij en ik geen zin heb in een afwijzing. Die heb ik helaas te vaak gehad in mijn leven...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie geen babbelaars hé, dan is het wel moeilijk om contact met elkaar te hebben. Maar misschien kan je proberen wat directer te zijn met haar enz. Anders ga je nog over een jaar geen date hebben met haar, vrees ik. Soms is het beter om directer te zijn dan subtiel signalen sturen. Snap je?
Want als jullie zo verlegen zijn/doen is het wel lastig. Maar ik vermoed dat zij niet verlegen is, maar dat ze (directer) initiatief van jou verwacht. Vooral omdat die vriend ook niet wou “steunen”. Of heeft ze ondertussen iets met die vriend van je?
Leuven is het leukst tijdens weekend en donderdagavond(en).
En dus herhaal je zo wat we net gezegd hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef LesMiserables het volgende:
Wanneer niet dan ? Misschien als je vreemdgaat en zij je vriendin kent of het een vriendin van vrienden van je is en je niet voor lul wilt staan. Of je misschien een massive player imago hebt maar zelfs dan. Anders dan dat is directer altijd beter dan 'subtiel' (wat in de praktijk dus gewoon niet betekent).
A) Ze vind je leuk ze zegt ja/geeft nummer/etc,
B) Ze vind je niet leuk en zegt nee/geeft nummer niet/etc.
In yats zijn geval haalt hij betere resultaten wanneer hij altijd direct is, ook als het ongepast zou zijn (wat bijna nooit kan in feite). Hij is nu altijd 'subtiel' als ik het goed begrijp en dat is eigenlijk gewoon nooit nodig. Ook als ze je niet echt leuk vind geeft ze haar je nummer btw vaak wel bij B) dus dat is wel ff aandachts puntje meestal ^_^.
Snap je. hmmmquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:47 schreef yats het volgende:
Op zich ben ik meestal wel een babbelaar, maar als er weinig reactie komt ga ik niet hele lappen tekst sturen natuurlijk. Daarom is appen ook altijd handiger dan facebook omdat dat directer is. Probleem zit hem er vooral in dat ik wel direct kan worden, maar dat ik het idee heb dat ze niet geïnteresseerd is in mij en ik geen zin heb in een afwijzing. Die heb ik helaas te vaak gehad in mijn leven...Voor zover ik weet is zij niet echt verlegen. Wel is ze wat terughoudend t.o.v. mannen gezien een vreemdgaande ex. Aan de andere kant, ze appt wel ontzettend veel met die vriend van me en ik weet 100% zeker dat als hij zou willen hij haar zo zou kunnen krijgen. Hij doet het echter niet omdat hij met iemand anders aan het daten is en haar wel ziet zitten.Misschien moet ik hem vrijdag als ik hem zie ook maar even duidelijk maken dat ik wel interesse heb en wat steun kan gebruiken...
Yats en Hiergaanwedan wisten wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef LesMiserables het volgende:
Enige wat jij zei was niet altijd en dat word in dit soort topics nou eenmaal vaak door mensen gebruikt die helemaal geen zin hebben om direct te zijn en te denken dat dit zo een situatie is waarin ze subtiel moeten zijn terwijl dat dus nooit het geval is.
Ik had het niet over te direct toch, het ging om het vragen van een telefoon nummer met iemand met wie hij al praat en naar haar voetbalwedstrijd ging. Zolang hij niet een taart in haar gezicht duwt met daarop 'mag ik je nummer' kan alles denk ik wel.
Was geen grapje. Soms zijn twee woorden duidelijker dan een boek vol herhalende woorden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef LesMiserables het volgende:
Sorry dat ik jullie inside grapje niet vatte. Alles wat ik heb gepost klopt nog steeds als een zwerende vinger.
Die verdomde onzekerheid is zo hinderlijk. Dat is ook mijn grootste probleem denk ik, dat ik te vaak denk dat iemand geen interesse heeft/kan hebben in mij...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Snap je. hmmm
Ik zou het inderdaad aan die vriend duidelijk maken en nadien aan haar, gewoon nummer vragen, want je kent haar al hé.
Misschien gewoon echt leren vallen en opstaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Die verdomde onzekerheid is zo hinderlijk. Dat is ook mijn grootste probleem denk ik, dat ik te vaak denk dat iemand geen interesse heeft/kan hebben in mij...
Ben wel benieuwd hoe je die meiden kent trouwens. Als je ze via internet kent dan kan je snel genoeg weten wat ze van je denken namelijk. Dat is dan niet zo moeilijk. IRL is misschien wat anders ja. Maar dan heb je wel weer andere dingen waaraan je het kan merken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Die verdomde onzekerheid is zo hinderlijk. Dat is ook mijn grootste probleem denk ik, dat ik te vaak denk dat iemand geen interesse heeft/kan hebben in mij...
De max!!quote:
De meesten leer ik via vrienden kennen en soms ook gewoon uit de kroeg/via werk. Ik ben gelukkig geen social retard en kan gewoon vrouwen aanspreken. Alleen daarna gebeurt er meestal niets. In dit geval is het via mijn beste vriend gegaan. Ik ken genoeg vrouwen, maar op de een of andere manier kom ik meestal snel in de friendzone terecht, of denk ik dat ik in die zone zit omdat ik denk dat ze me niet als partner maar als vriend zien.Zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om me voor te stellen dat iemand die ik zo spreek interesse in mij heeft op een seksuele manier...quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je die meiden kent trouwens. Als je ze via internet kent dan kan je snel genoeg weten wat ze van je denken namelijk. Dat is dan niet zo moeilijk. IRL is misschien wat anders ja. Maar dan heb je wel weer andere dingen waaraan je het kan merken.
Waar kan ik een crash-helm en elleboogbeschermers kopen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien gewoon echt leren vallen en opstaan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Waar kan ik een crash-helm en elleboogbeschermers kopen?
Ach ja dat kan toch. Misschien onzekerheid misschien ook gewoon een beetje terecht.. dat je niet al te knap bent ofzo. Maar ja dan kan je dat beter accepteren (of aanpassen dingen die aan te passen zijn) en gewoon wel weten dat er sowieso wel meiden zijn die jou wel willen als vriend... Op die manier denken (en realistisch zijn, kan geen kwaad zolang het gewoon een doel/nut heeft). Er zijn gewoon wel meiden die jou ook in bed wel willen dus ja. Maar je hebt dan wat meer moeite misschien om die te vinden. Maar je moet niet vanuit dat idee gaan redeneren want dat helpt niks. Zeg trouwens helemaal niet dat je lelijk bent ofzo dus hoor. Gewoon proberen en vallen en opstaan en dan heb je vanzelf beet. Dat is beter dan op voorhand al negatief te denken en niks te proberen als het ware tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
De meesten leer ik via vrienden kennen en soms ook gewoon uit de kroeg/via werk. Ik ben gelukkig geen social retard en kan gewoon vrouwen aanspreken. Alleen daarna gebeurt er meestal niets. In dit geval is het via mijn beste vriend gegaan. Ik ken genoeg vrouwen, maar op de een of andere manier kom ik meestal snel in de friendzone terecht, of denk ik dat ik in die zone zit omdat ik denk dat ze me niet als partner maar als vriend zien.Zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om me voor te stellen dat iemand die ik zo spreek interesse in mij heeft op een seksuele manier...
Zeg je nou dat ik een nee krijg? Wat een steun ben jij zeg...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]door volgende keer nummer te vragen en een neen te krijgen en toch verder te gaan. etc. etc. LOL
Maar ik bedoel gewoon, het leven is ook vallen en opstaan en niet alleen in kader van versieren. Soms moet je juist uit je evenwicht geraken om een nieuw evenwicht te vinden.
En het is juist door te vallen dat men leert en vooruit kan.
En als je dan eindelijk krijgt wat je wou/wil is het![]()
Nou ja, ik ben geen Brad Pitt nee maar gelukkig ook geen klokkenluider van de Notre Dame. Als ik een cijfer zou moeten geven zou ik op een 6,5 zitten, al kan het best dat anderen me hoger of juist lager beoordelen. Als ik zie dat een vriend van me die ik lager inschat de ene na de andere vriendin heeft maakt uiterlijk minder uit dan een soort 'zekerheidsgevoel'. Hij kan gewoon op een vrouw afstappen en denken 'schijt als ze nee zegt, er zijn genoeg anderen', terwijl ik me dat persoonlijker aantrek...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja dat kan toch. Misschien onzekerheid misschien ook gewoon een beetje terecht.. dat je niet al te knap bent ofzo. Maar ja dan kan je dat beter accepteren (of aanpassen dingen die aan te passen zijn) en gewoon wel weten dat er sowieso wel meiden zijn die jou wel willen als vriend... Op die manier denken (en realistisch zijn, kan geen kwaad zolang het gewoon een doel/nut heeft). Er zijn gewoon wel meiden die jou ook in bed wel willen dus ja. Maar je hebt dan wat meer moeite misschien om die te vinden. Maar je moet niet vanuit dat idee gaan redeneren want dat helpt niks. Zeg trouwens helemaal niet dat je lelijk bent ofzo dus hoor. Gewoon proberen en vallen en opstaan en dan heb je vanzelf beet. Dat is beter dan op voorhand al negatief te denken en niks te proberen als het ware tochOf blaat ik nu maar wat
Hehe ik probeer je te steunen, maar soms is het nodig om aan je oren te trekken héquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een nee krijg? Wat een steun ben jij zeg...![]()
Dat het leven niet allemaal rozengeur is weet ik helaas al heel wat jaren. Ik heb ook altijd hard moeten knokken om te bereiken wat ik nu heb (twee universitaire studies afgerond). Alleen ten opzichte van vrouwen lijkt het alsof ik die omschakeling niet kan maken en ik afwijzing te persoonlijk neem waardoor ik daarna voorzichtiger word met een grotere kans op afwijzing als gevolg.
Ik weet dat ik vrouwen genoeg kan bieden (eenmaal in een relatie krijg ik vrijwel altijd genoeg complimenten) maar toch zit er ergens in mijn hoofd een soort duiveltje die steeds galmt 'dat ze geen interesse heeft' of 'dat ik niet goed genoeg ben'. Dat duiveltje kun je met alcohol tijdelijk verdrinken, maar dat is niet de beste optie en ook niet een manier waarop ik vrouwen zou willen versieren of een relatie zou willen beginnen...
Brad Pitt was "vroeger" ook onzeker tot hij Angelina Jolie tegenkwam.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben geen Brad Pitt nee maar gelukkig ook geen klokkenluider van de Notre Dame. Als ik een cijfer zou moeten geven zou ik op een 6,5 zitten, al kan het best dat anderen me hoger of juist lager beoordelen. Als ik zie dat een vriend van me die ik lager inschat de ene na de andere vriendin heeft maakt uiterlijk minder uit dan een soort 'zekerheidsgevoel'. Hij kan gewoon op een vrouw afstappen en denken 'schijt als ze nee zegt, er zijn genoeg anderen', terwijl ik me dat persoonlijker aantrek...
That's the attitudequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Uitstraling is veel belangrijker. En je zou maar Brad Pitt zijn, loop je over straat en de enige mensen die je tegenkomt zijn afgunstige mannen en vrouwen die je willen om hoe je eruit ziet. Thanks, but no thanks. I'm better anyway.
Ik herken het heel erg goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een nee krijg? Wat een steun ben jij zeg...![]()
Dat het leven niet allemaal rozengeur is weet ik helaas al heel wat jaren. Ik heb ook altijd hard moeten knokken om te bereiken wat ik nu heb (twee universitaire studies afgerond). Alleen ten opzichte van vrouwen lijkt het alsof ik die omschakeling niet kan maken en ik afwijzing te persoonlijk neem waardoor ik daarna voorzichtiger word met een grotere kans op afwijzing als gevolg.
Ik weet dat ik vrouwen genoeg kan bieden (eenmaal in een relatie krijg ik vrijwel altijd genoeg complimenten) maar toch zit er ergens in mijn hoofd een soort duiveltje die steeds galmt 'dat ze geen interesse heeft' of 'dat ik niet goed genoeg ben'. Dat duiveltje kun je met alcohol tijdelijk verdrinken, maar dat is niet de beste optie en ook niet een manier waarop ik vrouwen zou willen versieren of een relatie zou willen beginnen...
Het enige dat je hoeft te doen is iets te doen. Als je stil zit gaat er over het algemeen niks vanzelf gebeuren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik herken het heel erg goed.
Zelfs met alcohol is dat duiveltje helaas ook aanwezig. Al weet ik dat het rationeel gezien onzin is. Op Paiq heb ik voor mijn 3 foto's tussen de 9.3 en 9.5 en ik heb ook bij Tinder genoeg matches. Ik ga veel met vrouwen om en heb ook een aantal goede vriendschappen met vrouwen.
Ondertussen ben ik echter al 22 jaar en heb ik nog nooit in mijn leven gezoend.
Eerst eens van dat Tinder enzo afstappen. Ga eens wat doen, je bent 22. En dan actie, ipv vrienden worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Zelfs met alcohol is dat duiveltje helaas ook aanwezig. Al weet ik dat het rationeel gezien onzin is. Op Paiq heb ik voor mijn 3 foto's tussen de 9.3 en 9.5 en ik heb ook bij Tinder genoeg matches. Ik ga veel met vrouwen om en heb ook een aantal goede vriendschappen met vrouwen.
Ik heb twee jaar geleden een date gehad met een jongen die erg verlegen was en hij had nooit gezoend terwijl hij 26 was en knap, maar hij kon erg goed dansen. Maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Het zal niet de enige oorzaak zijn, maar ik was echt ziekelijk verlegen tot mijn 21ste. Dat gaat sinds een jaar echt een heel stuk beter en heb in dit jaar ook met 3 vrouwen gedate (niet via datingsite). Uiteindelijk is het in alle gevallen niks geworden, ik denk voornamelijk omdat ik heel erg angstig was om fysiek te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vraag me altijd af hoe mensen dat doen die zo knap zijn maar dan geen meid kunnen krijgen.. Dan moet er ook wel iets uitspringen wat je juist niet hebt.. Bedoel ik ken paiq en foto's tussen 9,3 en 9,5 is gigantisch. Althans voor mij wel toen, terwijl ik juist al geen moeite heb met meiden sinds mijn 18e terwijl ik juist geen enkele vriendschap met eentje heb.. ja meiden via vrienden en in de bar waar ik kom maar niet meer om echt mee om te gaan verder vriendschappelijk.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef LesMiserables het volgende:
Vind ik een inspirerend verhaal complicate
Waar ben je dan precies bang voor ? Dat je uiteindelijk sex moet hebben ofzo ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ziekelijk verlegen tot mijn 21ste, dat gaat sinds een jaar echt een heel stuk beter en heb in dit jaar ook met 3 vrouwen gedate (niet via datingsite). Uiteindelijk is dat niks geworden, ik denk voornamelijk omdat ik heel erg bang ben om fysiek te worden.
Daar was ik niet bang voor. Ik ben/was bang dat ze het niet wil, dat ik haar lastig val. Maar ik denk dat ik het een volgende keer gewoon ga vragen, ook al is dat niet heel erg romantischquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waar ben je dan precies bang voor ? Dat je uiteindelijk sex moet hebben ofzo ?
Je hoeft niet perse op dag 1 al met elkaar te vogelen natuurlijk. Opbouwen kan ook, kan zelfs veel opwindender zijn dan meteen erop duiken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waar ben je dan precies bang voor ? Dat je uiteindelijk sex moet hebben ofzo ?
Maar na drie dates wordt het wel een probleem toch? Verwacht een vrouw dat je na ongeveer drie dates fysiek begint te worden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse op dag 1 al met elkaar te vogelen natuurlijk. Opbouwen kan ook, kan zelfs veel opwindender zijn dan meteen erop duiken.
Naja, als je nog nooit gezoend hebt moet je daar gewoon eerst voorbij lijkt me. Meisjes vinden dat helemaal niet zo erg en als je het leuk met zijn tweeën hebt ergens kan het best.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Daar was ik niet bang voor. Ik ben/was bang dat ze het niet wil, dat ik haar lastig val. Maar ik denk dat ik het een volgende keer gewoon ga vragen, ook al is dat niet heel erg romantisch
In vriendschappelijke omgang ben ik tegenwoordig trouwens niet meer zo erg verlegen dat het problemen oplevert.
Ja daar ook expliciet uiteindelijk. Lijkt me niet de bedoeling in 1 dag van niet gezoend naar sex te gaan...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse op dag 1 al met elkaar te vogelen natuurlijk. Opbouwen kan ook, kan zelfs veel opwindender zijn dan meteen erop duiken.
Als vrouwen je leuk vinden en een tweede date hebben (en je dus min of meer leuk vinden) verwachten ze dat vaak wel ja. Ze vinden het leuk als je het de eerste keer al doet over het algemeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Maar na drie dates wordt het wel een probleem toch? Verwacht een vrouw dat je na ongeveer drie dates fysiek begint te worden?
Fysiek worden heeft niet veel met timing te maken, maar meer met gevoel enz.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Maar na drie dates wordt het wel een probleem toch? Verwacht een vrouw dat je na ongeveer drie dates fysiek begint te worden?
Wat maakt dat uit? Seks is persoonlijk en moet ongedwongen gebeuren. Er zijn geen regels, behalve niet tegen je zin in doen. Dus doe het als jullie er beiden aan toe zijn. Dat moment merk je vanzelf wel. Heb gewoon plezier, geniet van haar en jullie tijd samen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik voel het alleen niet zo goed aan omdat mijn inwendige twijfelstem ermee interfereertquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Fysiek worden heeft niet veel met timing te maken, maar meer met gevoel enz.
Dus als je voelt dat ze closer wilt zijn, kan je ook closer worden en omgekeerd.
Maar in jouw geval zou je gewoon eerst moeten zoenen, de rest gaat van zelf als jullie tenminste aangetrokken zijn tot elkaar. Snap je? dus stap per stap, eerst zoenen dan.....maar zeker geen timing op zetten want het hoort natuurlijk te zijn vind ik.
Dat zeg ik toch . Het gaat over zoenen hé. Tja als iemand echt 3 dates heeft gehad en er wordt niet gezoend dan kunnen we dat toch geen date noemen, laat staan "versieren"quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef LesMiserables het volgende:
@complicate
Wat je ook zegt, de gemiddelde vrouw zal zeker vinden dat 3 dates voordat er fysieke genegenheid getoond word lang is. Sommige zullen daar mogelijk op afknappen. Ik zeg niet dat je sex met hun moet hebben maar zoenen is zo geaccepteerd en het eerste niveau, je kan er alleen maar aan beginnen door het te doen.
Hij noemt het dates dus dan neem ik aan dat dat is wat hij bedoelt. Het feit dat jij vind dat je dat geen daten kan noemen zegt genoeg want Paganitzu zegt dat hij het wel daten wilt noemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch . Het gaat over zoenen hé. Tja als iemand echt 3 dates heeft gehad en er wordt niet gezoend dan kunnen we dat toch geen date noemen, laat staan "versieren"Mijn belletje zou direct gaan rinkelen hoor. Maar ik vind dat jij soms te veel praat over "vrouwen" en "mannen" terwijl in de realiteit veel nuance bestaat per individu. Maar goed.
En verder vind ik dat alles te maken heeft met de mate waarin twee personen tot elkaar aangetrokken zijn. Sommige hebben "tijd" nodig om vuur én passie te voelen en anderen niet. Vandaar dat ik zeg het is een "natuurlijke proces".
Probeer meer met jouw gevoel te interfereren dan met je twijfelstemquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik voel het alleen niet zo goed aan omdat mijn inwendige twijfelstem ermee interfereert![]()
Ik zal het inderdaad gewoon eens moet doen.
Tja, voor een bepaald persoon is een glas gaan drinken al een date, ik heb daar niets op te zeggen hé. Ik kan niet voor jan en allemaal gaan bepalen hoe een date hoort te zijn héquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hij noemt het dates dus dan neem ik aan dat dat is wat hij bedoelt. Het feit dat jij vind dat je dat geen daten kan noemen zegt genoeg want Paganitzu zegt dat hij het wel daten wilt noemen.
Soms is het nodig te generaliseren omdat je altijd wel een reden kan vinden om het niet te doen maar soms simpelweg een reden nodig hebt om het wel te doen.
En dan kunnen we natuurlijk beginnen over "wat is een afspraakje" héquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Buffell het volgende:
Betekenis ' date '
Je hebt gezocht op het woord: date.
date (meervoud: dates)
1
(de; m) afspraakje
2
(de; m,v) degene met wie je een afspraakje hebt
De Dikke van Dale in uw face, heren en dames.
Don't shoot the messenger...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
En dan kunnen we natuurlijk beginnen over "wat is een afspraakje" hé
Dat is voor iedereen anders volgens mij.
Ow, ik twijfel er niet aan dat er vrouwen zijn die me zien zitten. Ik heb niet voor niets drie (langere) relaties gehad. Heel soms kom ik inderdaad een dame tegen die overduidelijk interesse heeft alleen zijn dit vaak vrouwen waar ik dan weer geen interesse in heb. Er zullen er vast ook meer zijn met interesse die ik wel zie zitten waarbij ik gewoon de signalen niet herken. Dat is helaas iets waar ik ook wat moeite mee heb...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Sowieso, het is erg onrealistisch om te denken dat geen enkele vrouw je ziet zitten. 2 universitaire studies, dat kun je zelf natuurlijk ook wel bedenken.
Neem eens wat risico, vraag dat nummer, neem haar eens mee uit.
/Rutte.
Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Daar was ik niet bang voor. Ik ben/was bang dat ze het niet wil, dat ik haar lastig val. Maar ik denk dat ik het een volgende keer gewoon ga vragen, ook al is dat niet heel erg romantisch
In vriendschappelijke omgang ben ik tegenwoordig trouwens niet meer zo erg verlegen dat het problemen oplevert.
Dat laatste is hier al zo vaak geroepen, en vind ik een enorm zwaktebod. Ja, dat zou het voor jou makkelijker maken, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Dat kan je stom vinden, of je legt je erbij neer en maakt er gewoon wat van.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...
Laat me raden, jij hebt geen problemen met versieren?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is hier al zo vaak geroepen, en vind ik een enorm zwaktebod. Ja, dat zou het voor jou makkelijker maken, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Dat kan je stom vinden, of je legt je erbij neer en maakt er gewoon wat van.
Klopt. Maar of je er problemen mee hebt heeft voornamelijk met de mindset te maken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk. Als man moet je meer lef tonen bij het versieren, dat is zo. Maar ja, vrouwen worden ongesteld en moeten kinderen baren. Hebben wij dan weer geen last van.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:48 schreef yats het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt geen problemen met versieren?
Deze man begrijpt het.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Maar of je er problemen mee hebt heeft voornamelijk met de mindset te maken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk. Als man moet je meer lef tonen bij het versieren, dat is zo. Maar ja, vrouwen worden ongesteld en moeten kinderen baren. Hebben wij dan weer geen last van.
Je zal wel zeggen dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn, maar ik ben ook geen held geweest. Tot ik stopte met mij druk maken om dingen die niet veranderd kunnen worden en het spelletje mee ben gaan spelen. Zonder slachtofferdenken wordt het zoveel makkelijker, en achteraf zal je zien dat het inderdaad niet zo moeilijk is als je het jezelf voorspiegelt.
Alle vrouwen zijn toch hoeren op je eigen moeder na?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, je hoort ook weer geluiden dat alleen lelijke wijven en sletten zelf initiatief nemen.Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.
hoezo moeten zij daarmee ophouden? Is toch juist handig voor de mannen die niet durven? Dan hebben ze in ieder geval een one night stand.. of gewoon een iets minder lekker wijfquote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, je hoort ook weer geluiden dat alleen lelijke wijven en sletten zelf initiatief nemen.Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.
Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoezo moeten zij daarmee ophouden? Is toch juist handig voor de mannen die niet durven? Dan hebben ze in ieder geval een one night stand.. of gewoon een iets minder lekker wijf
Dan zouden alle lesbiennes lelijk zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Fascination het volgende:
Klopt toch wel ongeveer?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zouden alle lesbiennes lelijk zijn?
Owquote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Fascination het volgende:
Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.
Gewoon zelfspot.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo naar complimentjes vissen jij.
Ik ben wel een slet hoor, dus dat klopt aardig.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.
Voor een slet ben je wel aardig kieskeurig.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben wel een slet hoor, dus dat klopt aardig.
Zal vast voor iedereen gelden ^^
Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owzo had ik hem totaal niet begrepen.
Ach er wordt altijd generaliseert. Er zijn zat vrouwen die initiatief nemen, enkel niet naar hen (waarschijnlijk). Of omdat ze de vrouwen die het wel doen, niet in hun opnemen / lelijk zijn en dus niet noemenswaardig. Dat kan ook.
Sommige vrouwen moeten mannen hun "werk" laten doen in beginfase van “versieren”. Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw ook wél achteraf wat initiatief neemt eens de man de eerste stap heeft durven zetten. Anders is het "saai" voor die man.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...
Amenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Buffell het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger...
Een date is voor mij een afspraakje waarin beide partijen geïnteresseerd zijn in elkaar om mogelijk 'meer dan vrienden' te worden.
Gij zult allen deze theorie voor waarheid aannemen. Amen.
En alle mannen ook, op je eigen vader na.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch hoeren op je eigen moeder na?
En een garage is ook niet 24/7 open hé.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef LesMiserables het volgende:
Vrouwen die sex willen en nemen zijn geniaal. Hypocriete gedoe altijd maar over doen alsof vrouwen netjes moeten zijn en alles maar mogen neuken wat los en vast zit. Vrouwen die weten wat ze willen zijn de betere!
Dat laatste is gewoon een ontzettend achterlijk vooroordeel.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.
Toen ik nog een puber-Silenusje was ging ik naar boerendiscotheken en kroegen waar de man/vrouw-verhouding 80/20 was. Kortom, om elk chickie stonden minimaal 5 gasten te dansen. Als je er dan niet geweldig tussenuit springt ben je kansloos, en al helemaal als je uberhaupt geen initiatief neemt.
Maar hoe erg veranderde de situatie toen ik ging studeren, en de verhouding opschoof naar 35/65 (man/vrouw). Toen waren de vrouwen, en zelfs de leuke en knappe vrouwen, zwaar in de minderheid. Zij MOETEN dus wel initiatief nemen. Als man hoef je in zo'n stad niet veel meer te doen dan er een beetje cool uitzien en grappige dingen terugzeggen. Zij zetten de eerste stap wel.
Wat ik wil zeggen: in een dorp is het altijd lastiger versieren dan in de stad. En al helemaal omdat vrouwen uit een dorp over het algemeen lelijker en minder bijdehand/grappig zijn dan vrouwen uit een stad.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef complicate het volgende:
[..]
En een garage is ook niet 24/7 open hé.
Vind ik serieus niet, maar ik begrijp uiteraard dat het subjectief is en jij andere vrouwen veel knapper (of juist niet) kunt vinden dan ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een ontzettend achterlijk vooroordeel.
Ja ik bedoel, vrouwen willen ook seks en ik vind gedoe ook onzin. Maar je hebt van die mannen die denken dat een nummer geven betekent "ik wil je neuken oid".quote:
Als ik het goed begrijp en dat dus de vrouw het voor het uitkiezen heeft in een dorp, geef ik je gelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.
Toen ik nog een puber-Silenusje was ging ik naar boerendiscotheken en kroegen waar de man/vrouw-verhouding 80/20 was. Kortom, om elk chickie stonden minimaal 5 gasten te dansen. Als je er dan niet geweldig tussenuit springt ben je kansloos, en al helemaal als je uberhaupt geen initiatief neemt.
Maar hoe erg veranderde de situatie toen ik ging studeren, en de verhouding opschoof naar 35/65 (man/vrouw). Toen waren de vrouwen, en zelfs de leuke en knappe vrouwen, zwaar in de minderheid. Zij MOETEN dus wel initiatief nemen. Als man hoef je in zo'n stad niet veel meer te doen dan er een beetje cool uitzien en grappige dingen terugzeggen. Zij zetten de eerste stap wel.
Wat ik wil zeggen: in een dorp is het altijd lastiger versieren dan in de stad. En al helemaal omdat vrouwen uit een dorp over het algemeen lelijker en minder bijdehand/grappig zijn dan vrouwen uit een stad.
Vind ik zonde, zou niet inzien waarom je iemand zou veroordelen op het aantal bed partners dat hij of zij gehad heeft. Dat is toch ieders keuze en meer of minder betekent toch niet beter of slechter (als het al zo is is het beter ivm ervaring). Stel je voor jij vind de man/jongen van je leven maar in het verleden heeft hij best veel exen gehad/rondgeneukt, is dat dan een reden om hem af te schieten terwijl je het misschien wel een hele leuk jongen vind ? Aantal bed partners van iemand waar ik mee ben boeit mij persoonlijk niet zo...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, vrouwen willen ook seks en ik vind gedoe ook onzin. Maar je hebt van die mannen die denken dat een nummer geven betekent "ik wil je neuken oid".
Ik bedoel, ik moet niets weten van mannen die met heel België of NL naar bed zijn geweest! Dan nog liever een maagd! Want mannen en vrouwen die sletten, zijn zoals een garage die 24/7 open is.
Er zijn er genoeg (mannen en vrouwen) die dat wel interesseert. En daarop kunnen afknappen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Vind ik zonde, zou niet inzien waarom je iemand zou veroordelen op het aantal bed partners dat hij of zij gehad heeft. Dat is toch ieders keuze en meer of minder betekent toch niet beter of slechter (als het al zo is is het beter ivm ervaring). Stel je voor jij vind de man/jongen van je leven maar in het verleden heeft hij best veel exen gehad/rondgeneukt, is dat dan een reden om hem af te schieten terwijl je het misschien wel een hele leuk jongen vind ? Aantal bed partners van iemand waar ik mee ben boeit mij persoonlijk niet zo...
Hum hum ik snap wat je bedoelt, maar goed, ik ben nog nooit echt verliefd geweest, dus weet ik niet hoe het is om blind te zijn. Wie weet hé, val ik voor zo een man in de toekomstquote:Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Vind ik zonde, zou niet inzien waarom je iemand zou veroordelen op het aantal bed partners dat hij of zij gehad heeft. Dat is toch ieders keuze en meer of minder betekent toch niet beter of slechter (als het al zo is is het beter ivm ervaring). Stel je voor jij vind de man/jongen van je leven maar in het verleden heeft hij best veel exen gehad/rondgeneukt, is dat dan een reden om hem af te schieten terwijl je het misschien wel een hele leuk jongen vind ? Aantal bed partners van iemand waar ik mee ben boeit mij persoonlijk niet zo...
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg (mannen en vrouwen) die dat wel interesseert. En daarop kunnen afknappen.
Ook niets mis mee natuurlijk. Ieder zijn ding
Tuurlijk, ieder zijn ding, heb het persoonlijk nooit gesnapt. Als die persoon het nooit verteld had of gelogen had erover had je hem bij wijze van spreken de beste/mooiste/leukste man ter wereld gevonden maar omdat hij dat heeft verteld heeft en eerlijk geweest is werkt het tegen hem. Het is niet alsof hij een handicap of iets uiterlijks heeft waar je toch wel achter gekomen was en concreet is maar goed, zal het wel nooit snappenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Hum hum ik snap wat je bedoelt, maar goed, ik ben nog nooit echt verliefd geweest, dus weet ik niet hoe het is om blind te zijn. Wie weet hé, val ik voor zo een man in de toekomst. Ieder zijn ding hé.
hehe ik zal ook nooit snappen waarom zulke mannen en vrouwen het nuttig vinden om met heel het land bed in te duiken! Ik bedoel ik ben echt speels en ik flirt graag, maar aub, mijn benen gaan niet zo snel open omdat iemand mijn nummer vraagt en zegt dat die gek is op mijquote:Op woensdag 18 december 2013 12:18 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, ieder zijn ding, heb het persoonlijk nooit gesnapt. Als die persoon het nooit verteld had of gelogen had erover had je hem bij wijze van spreken de beste/mooiste/leukste man ter wereld gevonden maar omdat hij dat heeft verteld heeft en eerlijk geweest is werkt het tegen hem. Het is niet alsof hij een handicap of iets uiterlijks heeft waar je toch wel achter gekomen was en concreet is maar goed, zal het wel nooit snappen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe ik zal ook nooit snappen waarom zulke mannen en vrouwen het nuttig vinden om met heel het land bed in te duiken! Ik bedoel ik ben echt speels en ik flirt graag, maar aub, mijn benen gaan niet zo snel open omdat iemand mijn nummer vraagt en zegt dat die gek is op mij.
Maar goed. Ieder zijn ding inderdaad
Ik maak een uitzondering voor jequote:
Toch de verkeerde stad gekozen indertijd blijkbaar...quote:
In dorpen zijn ze toch vaak wat 'boerser' hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een ontzettend achterlijk vooroordeel.
Een nummer betekent in mijn ogen enkel dat er interesse is, en meer niet. Of dat tot meer leid is maar af te wachten en hangt van meer factoren af. Ik zit overigens ook niet te wachten op een vriendin die enkele tientallen ex'en heeft. Ik bedoel, als het doel een one night stand is zal ik er geen nee tegen zeggen, maar als ik een relatie wil zoek ik toch wat anders in een vrouw. Ik geloof dat dat andersom ook zeker zo werkt aangezien alledrie mijn ex'en het juist fijn vonden dat ik niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad heb...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, vrouwen willen ook seks en ik vind gedoe ook onzin. Maar je hebt van die mannen die denken dat een nummer geven betekent "ik wil je neuken oid".
Ik bedoel, ik moet niets weten van mannen die met heel België of NL naar bed zijn geweest! Dan nog liever een maagd! Want mannen en vrouwen die sletten, zijn zoals een garage die 24/7 open is.
Leuk leuk leuk , dan vinden we hetzelfde leukquote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Een nummer betekent in mijn ogen enkel dat er interesse is, en meer niet. Of dat tot meer leid is maar af te wachten en hangt van meer factoren af. Ik zit overigens ook niet te wachten op een vriendin die enkele tientallen ex'en heeft. Ik bedoel, als het doel een one night stand is zal ik er geen nee tegen zeggen, maar als ik een relatie wil zoek ik toch wat anders in een vrouw. Ik geloof dat dat andersom ook zeker zo werkt aangezien alledrie mijn ex'en het juist fijn vonden dat ik niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad heb...
Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
In dorpen zijn ze toch vaak wat 'boerser' hoor
Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 13:27 schreef LesMiserables het volgende:
Meestal als ik snel sex heb met iemand is dat echt niet dat ik haar nummer vroeg en daar al vanuit ging. Betekent gewoon dat op het moment dat we elkaar gedate/gezien hebben het heel goed klikte, zowel mentaal als fysiek. Ben zelf helemaal geen fan van eerste date sex ofzo maar vanaf 2de/3de date kan alles wel vind ik. Ervaren mannen hebben toch ook bepaalde voorkeur in bed boven niet ervaren mannen naar wat ik begrepen heb. Het heeft btw niks mee te maken of het nuttig is om met zoveel mensen het bed te delen, sex is vooral leuk en lekker dus waarom zou je het dan NIET doen ?
@complicate
Hoe oud ben je als ik vragen mag dat je nog nooit verliefd geweest bent ? Komt vast, eerste keer is het beste =D.
Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duidenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoor, ik zei niet dat men niet moet neuken, ik had het over mensen die met heel het land neuken. Met jan en allemaal bed delen is niet mijn ding.
En ik zal mij ook niet echt tegenhouden om niet te neuken hoor, het ging om mensen die graag hun garage 24/7 open houden.![]()
Hoezo, hoe oud ben ik? Er staat toch geen leeftijd om verliefd te worden? Tja, bij mij gaat het niet en ik kan het niet verhelpen toch dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom die snel een ja of nee willen horen Ik heb tijd nodig.
Er is ondertussen wel 1 man die mij begrijp op dat vlak, dus zo "complicated" ben ik ook weer niet hé
Haha, ik zei toch al dat ik meer van de relaties ben?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk , dan vinden we hetzelfde leuk
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duiden. Wat is heel het land/teveel ? 5/10/20 partners op je 30ste ?
Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzo
Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?quote:
Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef complicate het volgende:
Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?
Ja hoor, geen probleem!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.
Daarbij mag ik ook gewoon reageren op je, in het openbaar, gestelde vraag.
Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eensquote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet.
Tja veel is veel hé, gewoon zo van die mannen die in 1 week met meer dan 5 verschillende vrouwen bed delen als zij uitgaan enz:en van die naïve vrouwen die dan denken dat zulke mannen het doen omdat hij interesse heeft
Ik bedoel als ik echt wil neuken , zal ik het wel doen, maar toch niet achteraf gaan janken dat die persoon geen gevoelens heeft terwijl jezelf jouw benen zo snel heb opengegaan. Ik bedoel sommige vrouwen kennen geen verschil tussen seks, gevoelens en liefde!
Ik zeg niet dat ik het beter weet, maar een player en een badboy herken ik wel snel hoor.
Ah oké, dan spreken we eigenlijk dezelfde taal nuquote:Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eens, ik ben zelf helemaal geen voorstander van 1st date sex en dus ook niet van uitgaan->sex. Er moet voor mij minimaal een soort persoonlijke/emotionele band zijn om met iemand het bed te delen, anders heb ik er niet echt direct de behoefte aan of ga ik er iig niet veel moeite voor doen.
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets postquote:
Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets post
Haha nee, helaasch! Maar ik kan Belgen over 't algemeen wel gewoon goed volgen, dus dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets post
Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)
Dat was ook zo leuk aan Limburg, iedereen die niet uit de provincie kwam was automatisch 'Hollander'. Als rechtgeaarde trotse Gelderlander zie ik dat als een belediging...quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoor
Misschien ben je zelf dan wel simpel, want er is toch echt wel een verschil tussen de gemiddelde stedeling en plattelander hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.
Ik heb niet vaak zoiets simpels gehoord eigenlijk.
You are joking, are you not?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:
http://www.yoursurprise.n(...)LdursCFUdZ3godKnoACw
Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
WhattheactualfuckdidIjustread?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:
Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopig
Begin eerst met een mok voor op haar werk. Ben je de hele dag bij haar als jullie elkaar niet kunnen spreken, en toch sluit ze haar zwoele lippen om je heen en houd ze je in haar handen vast.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
Een leuke Headphone hat voor de winter? Mja, dat heeft ze misschien al.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
edit; Ze doet veel aan hardlopen en wil msn zoiets geven ofzo ?
Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?
Ik krijg meestal gewoon een roosje voor mijn eerste date als de jongen mij komt ophalen. Dat is niet echt een cadeau, maar een teken van attentie. Een cadeau tijdens versierfase, zou ik toch maar 'raar' vinden hoor.
3 maanden !quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef LesMiserables het volgende:
Super leuk idee CC, geniaal! Zo eens even in de stad kijken of we zoiets kunnen vinden..
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het over een roosje.
Een ring.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
edit; Ze doet veel aan hardlopen en wil msn zoiets geven ofzo ?
Weet niet. Wel een goed idee al verschilt het waarschijnlijk per persoon of dat wordt gewaardeerd of niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
Beter dan een gesloten autoradio.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
Meestal neem ik dat roosje mee of laten we het in de auto, het is meer teken van attentie, meer niet hé.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?
Dat was natuurlijk niet serieus.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?
@seriemoordernaar
Say wut ?
Ja vind ik wel!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
Is dat raar?
Waarom? Wat doet een man dan bij jou op een eerste date?quote:
Hehe eerste keer dat ik hoor dat een roos geven op eerste date raar is.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nou goed. Dan maar eens even serieus, met die grappenmakers hier.
Ik zou never en nooit een broodtrommel geven. () Een roos ligt eraan, ik vind dat meer iets voor wanneer je echt verliefd bent en je weet dat het wederzijds is. Ringen, tja. Dat moet ieder maar lekker voor zichzelf bepalen.
Ik zou eerder als verrassing voor haar iets doen wat niet zo direct tastbaar is, niet materieel maar wel dat ze er leuke mooie herinneringen aan over houdt. Vind ik veel leuker.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Stiekem een tijdje dansles volgen en haar dan ineens uit het niets helemaal van de dansvloer blazen met je moves. Gegarandeerd een leuke avond na afloop.
Zoiets dus.
In Nederland zijn mensen nogal spastisch soms.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe eerste keer dat ik hoor dat een roos geven op eerste date raar is.
Ik was het meer dan gewoon eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |