Probeer meer met jouw gevoel te interfereren dan met je twijfelstemquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik voel het alleen niet zo goed aan omdat mijn inwendige twijfelstem ermee interfereert
Ik zal het inderdaad gewoon eens moet doen.
 .
.  

Tja, voor een bepaald persoon is een glas gaan drinken al een date, ik heb daar niets op te zeggen hé. Ik kan niet voor jan en allemaal gaan bepalen hoe een date hoort te zijn héquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hij noemt het dates dus dan neem ik aan dat dat is wat hij bedoelt. Het feit dat jij vind dat je dat geen daten kan noemen zegt genoeg want Paganitzu zegt dat hij het wel daten wilt noemen.
Soms is het nodig te generaliseren omdat je altijd wel een reden kan vinden om het niet te doen maar soms simpelweg een reden nodig hebt om het wel te doen.
 Ieder zijn ding en respect
 Ieder zijn ding en respect   

En dan kunnen we natuurlijk beginnen over "wat is een afspraakje" héquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Buffell het volgende:
Betekenis ' date '
Je hebt gezocht op het woord: date.
date (meervoud: dates)
1
(de; m) afspraakje
2
(de; m,v) degene met wie je een afspraakje hebt
De Dikke van Dale in uw face, heren en dames.

Don't shoot the messenger...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
En dan kunnen we natuurlijk beginnen over "wat is een afspraakje" hé
Dat is voor iedereen anders volgens mij.

Ow, ik twijfel er niet aan dat er vrouwen zijn die me zien zitten. Ik heb niet voor niets drie (langere) relaties gehad. Heel soms kom ik inderdaad een dame tegen die overduidelijk interesse heeft alleen zijn dit vaak vrouwen waar ik dan weer geen interesse in heb. Er zullen er vast ook meer zijn met interesse die ik wel zie zitten waarbij ik gewoon de signalen niet herken. Dat is helaas iets waar ik ook wat moeite mee heb...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Sowieso, het is erg onrealistisch om te denken dat geen enkele vrouw je ziet zitten. 2 universitaire studies, dat kun je zelf natuurlijk ook wel bedenken.
Neem eens wat risico, vraag dat nummer, neem haar eens mee uit.
/Rutte.

Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Daar was ik niet bang voor. Ik ben/was bang dat ze het niet wil, dat ik haar lastig val. Maar ik denk dat ik het een volgende keer gewoon ga vragen, ook al is dat niet heel erg romantisch
In vriendschappelijke omgang ben ik tegenwoordig trouwens niet meer zo erg verlegen dat het problemen oplevert.

Dat laatste is hier al zo vaak geroepen, en vind ik een enorm zwaktebod. Ja, dat zou het voor jou makkelijker maken, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Dat kan je stom vinden, of je legt je erbij neer en maakt er gewoon wat van.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...

Laat me raden, jij hebt geen problemen met versieren?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is hier al zo vaak geroepen, en vind ik een enorm zwaktebod. Ja, dat zou het voor jou makkelijker maken, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Dat kan je stom vinden, of je legt je erbij neer en maakt er gewoon wat van.

Klopt. Maar of je er problemen mee hebt heeft voornamelijk met de mindset te maken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk. Als man moet je meer lef tonen bij het versieren, dat is zo. Maar ja, vrouwen worden ongesteld en moeten kinderen baren. Hebben wij dan weer geen last van.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:48 schreef yats het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt geen problemen met versieren?

Deze man begrijpt het.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Maar of je er problemen mee hebt heeft voornamelijk met de mindset te maken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk. Als man moet je meer lef tonen bij het versieren, dat is zo. Maar ja, vrouwen worden ongesteld en moeten kinderen baren. Hebben wij dan weer geen last van.
Je zal wel zeggen dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn, maar ik ben ook geen held geweest. Tot ik stopte met mij druk maken om dingen die niet veranderd kunnen worden en het spelletje mee ben gaan spelen. Zonder slachtofferdenken wordt het zoveel makkelijker, en achteraf zal je zien dat het inderdaad niet zo moeilijk is als je het jezelf voorspiegelt.

Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.
 Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.

Alle vrouwen zijn toch hoeren op je eigen moeder na?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, je hoort ook weer geluiden dat alleen lelijke wijven en sletten zelf initiatief nemen.Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.

hoezo moeten zij daarmee ophouden? Is toch juist handig voor de mannen die niet durven? Dan hebben ze in ieder geval een one night stand.. of gewoon een iets minder lekker wijfquote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, je hoort ook weer geluiden dat alleen lelijke wijven en sletten zelf initiatief nemen.Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.

Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoezo moeten zij daarmee ophouden? Is toch juist handig voor de mannen die niet durven? Dan hebben ze in ieder geval een one night stand.. of gewoon een iets minder lekker wijf

Dan zouden alle lesbiennes lelijk zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Fascination het volgende:

Klopt toch wel ongeveer?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zouden alle lesbiennes lelijk zijn?

Owquote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Fascination het volgende:
Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.
 zo had ik hem totaal niet begrepen.
 zo had ik hem totaal niet begrepen.  

Gewoon zelfspot.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo naar complimentjes vissen jij.

Ik ben wel een slet hoor, dus dat klopt aardig.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.

Voor een slet ben je wel aardig kieskeurig.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben wel een slet hoor, dus dat klopt aardig.
Zal vast voor iedereen gelden ^^

Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owzo had ik hem totaal niet begrepen.
Ach er wordt altijd generaliseert. Er zijn zat vrouwen die initiatief nemen, enkel niet naar hen (waarschijnlijk). Of omdat ze de vrouwen die het wel doen, niet in hun opnemen / lelijk zijn en dus niet noemenswaardig. Dat kan ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |