abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134389363
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Ik voel het alleen niet zo goed aan omdat mijn inwendige twijfelstem ermee interfereert :P

Ik zal het inderdaad gewoon eens moet doen.
Probeer meer met jouw gevoel te interfereren dan met je twijfelstem :P.
En inderdaad gewoon eens doen. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134389488
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Hij noemt het dates dus dan neem ik aan dat dat is wat hij bedoelt. Het feit dat jij vind dat je dat geen daten kan noemen zegt genoeg want Paganitzu zegt dat hij het wel daten wilt noemen.
Soms is het nodig te generaliseren omdat je altijd wel een reden kan vinden om het niet te doen maar soms simpelweg een reden nodig hebt om het wel te doen.
Tja, voor een bepaald persoon is een glas gaan drinken al een date, ik heb daar niets op te zeggen hé. Ik kan niet voor jan en allemaal gaan bepalen hoe een date hoort te zijn hé :) Ieder zijn ding en respect ;)
pi_134389535
Betekenis ' date '
Je hebt gezocht op het woord: date.

date (meervoud: dates)
1
(de; m) afspraakje
2
(de; m,v) degene met wie je een afspraakje hebt

De Dikke van Dale in uw face, heren en dames. :)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134389616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Buffell het volgende:
Betekenis ' date '
Je hebt gezocht op het woord: date.

date (meervoud: dates)
1
(de; m) afspraakje
2
(de; m,v) degene met wie je een afspraakje hebt

De Dikke van Dale in uw face, heren en dames. :)
En dan kunnen we natuurlijk beginnen over "wat is een afspraakje" hé :P
Dat is voor iedereen anders volgens mij.
  dinsdag 17 december 2013 @ 23:48:23 #205
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134389891
Ergens op een afgesproken tijd beide zijn met de intentie om met elkaar om te gaan lijkt me.
we dan
pi_134390405
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef complicate het volgende:

[..]

En dan kunnen we natuurlijk beginnen over "wat is een afspraakje" hé :P
Dat is voor iedereen anders volgens mij.
Don't shoot the messenger... :9

Een date is voor mij een afspraakje waarin beide partijen geïnteresseerd zijn in elkaar om mogelijk 'meer dan vrienden' te worden.
Gij zult allen deze theorie voor waarheid aannemen. Amen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Buffell op 18-12-2013 00:11:31 ]
  woensdag 18 december 2013 @ 09:32:31 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134395081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Sowieso, het is erg onrealistisch om te denken dat geen enkele vrouw je ziet zitten. 2 universitaire studies, dat kun je zelf natuurlijk ook wel bedenken. :)

Neem eens wat risico, vraag dat nummer, neem haar eens mee uit.

/Rutte. :')
Ow, ik twijfel er niet aan dat er vrouwen zijn die me zien zitten. Ik heb niet voor niets drie (langere) relaties gehad. Heel soms kom ik inderdaad een dame tegen die overduidelijk interesse heeft alleen zijn dit vaak vrouwen waar ik dan weer geen interesse in heb. Er zullen er vast ook meer zijn met interesse die ik wel zie zitten waarbij ik gewoon de signalen niet herken. Dat is helaas iets waar ik ook wat moeite mee heb...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 18 december 2013 @ 09:36:34 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134395161
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Daar was ik niet bang voor. Ik ben/was bang dat ze het niet wil, dat ik haar lastig val. Maar ik denk dat ik het een volgende keer gewoon ga vragen, ook al is dat niet heel erg romantisch :P

In vriendschappelijke omgang ben ik tegenwoordig trouwens niet meer zo erg verlegen dat het problemen oplevert.
Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134395282
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef yats het volgende:

[..]

Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...
Dat laatste is hier al zo vaak geroepen, en vind ik een enorm zwaktebod. Ja, dat zou het voor jou makkelijker maken, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Dat kan je stom vinden, of je legt je erbij neer en maakt er gewoon wat van.
  woensdag 18 december 2013 @ 09:48:42 #210
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134395411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat laatste is hier al zo vaak geroepen, en vind ik een enorm zwaktebod. Ja, dat zou het voor jou makkelijker maken, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Dat kan je stom vinden, of je legt je erbij neer en maakt er gewoon wat van.
Laat me raden, jij hebt geen problemen met versieren?
pi_134395476
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:48 schreef yats het volgende:

[..]

Laat me raden, jij hebt geen problemen met versieren?
Klopt. Maar of je er problemen mee hebt heeft voornamelijk met de mindset te maken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk. Als man moet je meer lef tonen bij het versieren, dat is zo. Maar ja, vrouwen worden ongesteld en moeten kinderen baren. Hebben wij dan weer geen last van.

Je zal wel zeggen dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn, maar ik ben ook geen held geweest. Tot ik stopte met mij druk maken om dingen die niet veranderd kunnen worden en het spelletje mee ben gaan spelen. Zonder slachtofferdenken wordt het zoveel makkelijker, en achteraf zal je zien dat het inderdaad niet zo moeilijk is als je het jezelf voorspiegelt.
pi_134395746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Maar of je er problemen mee hebt heeft voornamelijk met de mindset te maken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk. Als man moet je meer lef tonen bij het versieren, dat is zo. Maar ja, vrouwen worden ongesteld en moeten kinderen baren. Hebben wij dan weer geen last van.

Je zal wel zeggen dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn, maar ik ben ook geen held geweest. Tot ik stopte met mij druk maken om dingen die niet veranderd kunnen worden en het spelletje mee ben gaan spelen. Zonder slachtofferdenken wordt het zoveel makkelijker, en achteraf zal je zien dat het inderdaad niet zo moeilijk is als je het jezelf voorspiegelt.
Deze man begrijpt het.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 18 december 2013 @ 10:26:36 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134396297
Ook eens met Myst.

Het is misschien oneerlijk, maar thats life. Gaat het veranderen de eerste tig jaar? Neuh denk het niet. Dus dan is het wachten en hopen totdat je een vrouw tegenkomt die het initatief neemt of zelf actie ondernemen en daar uiteindelijk beter uitkomen.
pi_134397090
Maar goed, je hoort ook weer geluiden dat alleen lelijke wijven en sletten zelf initiatief nemen. :') Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:10:17 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134397479
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, je hoort ook weer geluiden dat alleen lelijke wijven en sletten zelf initiatief nemen. :') Als men daar eens mee ophoudt, wordt het misschien ook iets beter.
Alle vrouwen zijn toch hoeren op je eigen moeder na?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 18 december 2013 @ 11:26:45 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134397939
quote:
hoezo moeten zij daarmee ophouden? Is toch juist handig voor de mannen die niet durven? Dan hebben ze in ieder geval een one night stand.. of gewoon een iets minder lekker wijf :)
pi_134397991
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

hoezo moeten zij daarmee ophouden? Is toch juist handig voor de mannen die niet durven? Dan hebben ze in ieder geval een one night stand.. of gewoon een iets minder lekker wijf :)
Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:28:56 #218
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134397994
quote:
Dan zouden alle lesbiennes lelijk zijn?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134398015
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan zouden alle lesbiennes lelijk zijn?
Klopt toch wel ongeveer?
  woensdag 18 december 2013 @ 11:30:09 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134398045
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klopt toch wel ongeveer?
Niet zo naar complimentjes vissen jij. ;(
  woensdag 18 december 2013 @ 11:30:09 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134398047
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Fascination het volgende:

Ik bedoel ophouden met vrouwen die initiatief nemen zo negatief af te schilderen.
Ow :') zo had ik hem totaal niet begrepen.

Ach er wordt altijd generaliseert. Er zijn zat vrouwen die initiatief nemen, enkel niet naar hen (waarschijnlijk). Of omdat ze de vrouwen die het wel doen, niet in hun opnemen / lelijk zijn en dus niet noemenswaardig. Dat kan ook.
pi_134398086
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet zo naar complimentjes vissen jij. ;(
Gewoon zelfspot.
pi_134398237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben wel een slet hoor, dus dat klopt aardig.
Zal vast voor iedereen gelden ^^
compact en kleverig.
pi_134398305
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ben wel een slet hoor, dus dat klopt aardig.
Zal vast voor iedereen gelden ^^
Voor een slet ben je wel aardig kieskeurig. :{
  woensdag 18 december 2013 @ 11:38:36 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134398338
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow :') zo had ik hem totaal niet begrepen.

Ach er wordt altijd generaliseert. Er zijn zat vrouwen die initiatief nemen, enkel niet naar hen (waarschijnlijk). Of omdat ze de vrouwen die het wel doen, niet in hun opnemen / lelijk zijn en dus niet noemenswaardig. Dat kan ook.
Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.

Toen ik nog een puber-Silenusje was ging ik naar boerendiscotheken en kroegen waar de man/vrouw-verhouding 80/20 was. Kortom, om elk chickie stonden minimaal 5 gasten te dansen. Als je er dan niet geweldig tussenuit springt ben je kansloos, en al helemaal als je uberhaupt geen initiatief neemt.

Maar hoe erg veranderde de situatie toen ik ging studeren, en de verhouding opschoof naar 35/65 (man/vrouw). Toen waren de vrouwen, en zelfs de leuke en knappe vrouwen, zwaar in de minderheid. Zij MOETEN dus wel initiatief nemen. Als man hoef je in zo'n stad niet veel meer te doen dan er een beetje cool uitzien en grappige dingen terugzeggen. Zij zetten de eerste stap wel.

Wat ik wil zeggen: in een dorp is het altijd lastiger versieren dan in de stad. En al helemaal omdat vrouwen uit een dorp over het algemeen lelijker en minder bijdehand/grappig zijn dan vrouwen uit een stad.
Gourmetten of steengrillen?
pi_134398501
Vrouwen die sex willen en nemen zijn geniaal. Hypocriete gedoe altijd maar over doen alsof vrouwen netjes moeten zijn en alles maar mogen neuken wat los en vast zit. Vrouwen die weten wat ze willen zijn de betere!
pi_134398740
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef yats het volgende:

[..]

Sommige vrouwen moeten mannen hun "werk" laten doen in beginfase van “versieren”. Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw ook wél achteraf wat initiatief neemt eens de man de eerste stap heeft durven zetten. Anders is het "saai" voor die man.

Overigens vind ik het een afknapper als een man snel een “ja of nee” verwacht van een vrouw.
Ik bedoel er is een verschil tussen een vrouw versieren en haar ruimte geven om te reageren en sommige mannen begrijpen het gewoon niet! Opdringerige mannen : :r
Dan nog liever een afwachtende man die mij ruimte geef!!

Maar goed, hoe dan ook, willen alle mannen en vrouwen seks en of “liefde" en op dat vlak maak het niet meer uit wie initiatief heeft moeten nemen.
pi_134398808
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Buffell het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger... :9

Een date is voor mij een afspraakje waarin beide partijen geïnteresseerd zijn in elkaar om mogelijk 'meer dan vrienden' te worden.
Gij zult allen deze theorie voor waarheid aannemen. Amen.
Amen :P
pi_134398822
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn toch hoeren op je eigen moeder na?
En alle mannen ook, op je eigen vader na.
pi_134398876
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef LesMiserables het volgende:
Vrouwen die sex willen en nemen zijn geniaal. Hypocriete gedoe altijd maar over doen alsof vrouwen netjes moeten zijn en alles maar mogen neuken wat los en vast zit. Vrouwen die weten wat ze willen zijn de betere!
En een garage is ook niet 24/7 open hé.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:57:38 #231
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134398974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.

Toen ik nog een puber-Silenusje was ging ik naar boerendiscotheken en kroegen waar de man/vrouw-verhouding 80/20 was. Kortom, om elk chickie stonden minimaal 5 gasten te dansen. Als je er dan niet geweldig tussenuit springt ben je kansloos, en al helemaal als je uberhaupt geen initiatief neemt.

Maar hoe erg veranderde de situatie toen ik ging studeren, en de verhouding opschoof naar 35/65 (man/vrouw). Toen waren de vrouwen, en zelfs de leuke en knappe vrouwen, zwaar in de minderheid. Zij MOETEN dus wel initiatief nemen. Als man hoef je in zo'n stad niet veel meer te doen dan er een beetje cool uitzien en grappige dingen terugzeggen. Zij zetten de eerste stap wel.

Wat ik wil zeggen: in een dorp is het altijd lastiger versieren dan in de stad. En al helemaal omdat vrouwen uit een dorp over het algemeen lelijker en minder bijdehand/grappig zijn dan vrouwen uit een stad.
Dat laatste is gewoon een ontzettend achterlijk vooroordeel. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134399103
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef complicate het volgende:

[..]

En een garage is ook niet 24/7 open hé.
:?
  woensdag 18 december 2013 @ 12:04:04 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134399177
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Vind ik serieus niet, maar ik begrijp uiteraard dat het subjectief is en jij andere vrouwen veel knapper (of juist niet) kunt vinden dan ik.
  woensdag 18 december 2013 @ 12:05:53 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134399228
Silenus, in welke stad ben jij gaan studeren? In mijn studiestad was het ongeveer 55/45 waarbij er dus wel iets meer vrouwen waren, maar het zeker niet zo makkelijk is als jij ons wil laten geloven...
  woensdag 18 december 2013 @ 12:06:41 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134399260
Utrecht.
pi_134399262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

:?
Ja ik bedoel, vrouwen willen ook seks en ik vind gedoe ook onzin. Maar je hebt van die mannen die denken dat een nummer geven betekent "ik wil je neuken oid".
Ik bedoel, ik moet niets weten van mannen die met heel België of NL naar bed zijn geweest! Dan nog liever een maagd! Want mannen en vrouwen die sletten, zijn zoals een garage die 24/7 open is. :')
  woensdag 18 december 2013 @ 12:07:51 #237
416020 K44S
The bearded man
pi_134399295
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp en dat dus de vrouw het voor het uitkiezen heeft in een dorp, geef ik je gelijk :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_134399370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ik bedoel, vrouwen willen ook seks en ik vind gedoe ook onzin. Maar je hebt van die mannen die denken dat een nummer geven betekent "ik wil je neuken oid".
Ik bedoel, ik moet niets weten van mannen die met heel België of NL naar bed zijn geweest! Dan nog liever een maagd! Want mannen en vrouwen die sletten, zijn zoals een garage die 24/7 open is. :')
Vind ik zonde, zou niet inzien waarom je iemand zou veroordelen op het aantal bed partners dat hij of zij gehad heeft. Dat is toch ieders keuze en meer of minder betekent toch niet beter of slechter (als het al zo is is het beter ivm ervaring). Stel je voor jij vind de man/jongen van je leven maar in het verleden heeft hij best veel exen gehad/rondgeneukt, is dat dan een reden om hem af te schieten terwijl je het misschien wel een hele leuk jongen vind ? Aantal bed partners van iemand waar ik mee ben boeit mij persoonlijk niet zo...
  woensdag 18 december 2013 @ 12:12:43 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134399432
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Vind ik zonde, zou niet inzien waarom je iemand zou veroordelen op het aantal bed partners dat hij of zij gehad heeft. Dat is toch ieders keuze en meer of minder betekent toch niet beter of slechter (als het al zo is is het beter ivm ervaring). Stel je voor jij vind de man/jongen van je leven maar in het verleden heeft hij best veel exen gehad/rondgeneukt, is dat dan een reden om hem af te schieten terwijl je het misschien wel een hele leuk jongen vind ? Aantal bed partners van iemand waar ik mee ben boeit mij persoonlijk niet zo...
Er zijn er genoeg (mannen en vrouwen) die dat wel interesseert. En daarop kunnen afknappen.
Ook niets mis mee natuurlijk. Ieder zijn ding :)
pi_134399446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Hum hum ik snap wat je bedoelt, maar goed, ik ben nog nooit echt verliefd geweest, dus weet ik niet hoe het is om blind te zijn. Wie weet hé, val ik voor zo een man in de toekomst :'). Ieder zijn ding hé.
pi_134399586
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg (mannen en vrouwen) die dat wel interesseert. En daarop kunnen afknappen.
Ook niets mis mee natuurlijk. Ieder zijn ding :)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Hum hum ik snap wat je bedoelt, maar goed, ik ben nog nooit echt verliefd geweest, dus weet ik niet hoe het is om blind te zijn. Wie weet hé, val ik voor zo een man in de toekomst :'). Ieder zijn ding hé.
Tuurlijk, ieder zijn ding, heb het persoonlijk nooit gesnapt. Als die persoon het nooit verteld had of gelogen had erover had je hem bij wijze van spreken de beste/mooiste/leukste man ter wereld gevonden maar omdat hij dat heeft verteld heeft en eerlijk geweest is werkt het tegen hem. Het is niet alsof hij een handicap of iets uiterlijks heeft waar je toch wel achter gekomen was en concreet is maar goed, zal het wel nooit snappen :P.
  woensdag 18 december 2013 @ 12:20:14 #242
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134399623
Iemand die veel bedpartners heeft gehad is vaak wel vlot met praten en/of knap maar meestal gaat het gepaard met kortere relaties en wat meer losbandigheid (tenminste als die nog niet heel oud is). Dat kan een slecht teken zijn voor meiden of mannen die een relatie willen met zo'n persoon. Overal zijn uitzonderingen voor maar het gaat erom wat iets in het algemeen impliceert.
we dan
pi_134399644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:18 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, ieder zijn ding, heb het persoonlijk nooit gesnapt. Als die persoon het nooit verteld had of gelogen had erover had je hem bij wijze van spreken de beste/mooiste/leukste man ter wereld gevonden maar omdat hij dat heeft verteld heeft en eerlijk geweest is werkt het tegen hem. Het is niet alsof hij een handicap of iets uiterlijks heeft waar je toch wel achter gekomen was en concreet is maar goed, zal het wel nooit snappen :P.
hehe ik zal ook nooit snappen waarom zulke mannen en vrouwen het nuttig vinden om met heel het land bed in te duiken! Ik bedoel ik ben echt speels en ik flirt graag, maar aub, mijn benen gaan niet zo snel open omdat iemand mijn nummer vraagt en zegt dat die gek is op mij :').
Maar goed. Ieder zijn ding inderdaad :P
  woensdag 18 december 2013 @ 12:21:34 #244
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134399656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef complicate het volgende:

[..]

hehe ik zal ook nooit snappen waarom zulke mannen en vrouwen het nuttig vinden om met heel het land bed in te duiken! Ik bedoel ik ben echt speels en ik flirt graag, maar aub, mijn benen gaan niet zo snel open omdat iemand mijn nummer vraagt en zegt dat die gek is op mij :').
Maar goed. Ieder zijn ding inderdaad :P
-O- ;(
we dan
pi_134399700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

-O- ;(
Ik maak een uitzondering voor je :P
  woensdag 18 december 2013 @ 13:17:38 #246
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134401273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Silenus het volgende:
Utrecht.
Toch de verkeerde stad gekozen indertijd blijkbaar... O-)
pi_134401386
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Fera het volgende:

[..]

In dorpen zijn ze toch vaak wat 'boerser' hoor :@
  woensdag 18 december 2013 @ 13:20:59 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134401402
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Een nummer betekent in mijn ogen enkel dat er interesse is, en meer niet. Of dat tot meer leid is maar af te wachten en hangt van meer factoren af. Ik zit overigens ook niet te wachten op een vriendin die enkele tientallen ex'en heeft. Ik bedoel, als het doel een one night stand is zal ik er geen nee tegen zeggen, maar als ik een relatie wil zoek ik toch wat anders in een vrouw. Ik geloof dat dat andersom ook zeker zo werkt aangezien alledrie mijn ex'en het juist fijn vonden dat ik niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad heb...
pi_134401519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef yats het volgende:

[..]

Een nummer betekent in mijn ogen enkel dat er interesse is, en meer niet. Of dat tot meer leid is maar af te wachten en hangt van meer factoren af. Ik zit overigens ook niet te wachten op een vriendin die enkele tientallen ex'en heeft. Ik bedoel, als het doel een one night stand is zal ik er geen nee tegen zeggen, maar als ik een relatie wil zoek ik toch wat anders in een vrouw. Ik geloof dat dat andersom ook zeker zo werkt aangezien alledrie mijn ex'en het juist fijn vonden dat ik niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad heb...
Leuk leuk leuk , dan vinden we hetzelfde leuk :)
pi_134401639
Meestal als ik snel sex heb met iemand is dat echt niet dat ik haar nummer vroeg en daar al vanuit ging. Betekent gewoon dat op het moment dat we elkaar gedate/gezien hebben het heel goed klikte, zowel mentaal als fysiek. Ben zelf helemaal geen fan van eerste date sex ofzo maar vanaf 2de/3de date kan alles wel vind ik. Ervaren mannen hebben toch ook bepaalde voorkeur in bed boven niet ervaren mannen naar wat ik begrepen heb. Het heeft btw niks mee te maken of het nuttig is om met zoveel mensen het bed te delen, sex is vooral leuk en lekker dus waarom zou je het dan NIET doen ?

@complicate
Hoe oud ben je als ik vragen mag dat je nog nooit verliefd geweest bent ? Komt vast, eerste keer is het beste =D.
pi_134401796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

In dorpen zijn ze toch vaak wat 'boerser' hoor :@
Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.

Ik heb niet vaak zoiets simpels gehoord eigenlijk. :')
pi_134402016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:27 schreef LesMiserables het volgende:
Meestal als ik snel sex heb met iemand is dat echt niet dat ik haar nummer vroeg en daar al vanuit ging. Betekent gewoon dat op het moment dat we elkaar gedate/gezien hebben het heel goed klikte, zowel mentaal als fysiek. Ben zelf helemaal geen fan van eerste date sex ofzo maar vanaf 2de/3de date kan alles wel vind ik. Ervaren mannen hebben toch ook bepaalde voorkeur in bed boven niet ervaren mannen naar wat ik begrepen heb. Het heeft btw niks mee te maken of het nuttig is om met zoveel mensen het bed te delen, sex is vooral leuk en lekker dus waarom zou je het dan NIET doen ?

@complicate
Hoe oud ben je als ik vragen mag dat je nog nooit verliefd geweest bent ? Komt vast, eerste keer is het beste =D.
Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoor :@ , ik zei niet dat men niet moet neuken, ik had het over mensen die met heel het land neuken. Met jan en allemaal bed delen is niet mijn ding.
En ik zal mij ook niet echt tegenhouden om niet te neuken hoor, het ging om mensen die graag hun garage 24/7 open houden. :')

Hoezo, hoe oud ben ik? Er staat toch geen leeftijd om verliefd te worden? Tja, bij mij gaat het niet en ik kan het niet verhelpen toch dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom die snel een ja of nee willen horen Ik heb tijd nodig.

Er is ondertussen wel 1 man die mij begrijp op dat vlak *O* , dus zo "complicated" ben ik ook weer niet hé :P
pi_134402126
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoor :@ , ik zei niet dat men niet moet neuken, ik had het over mensen die met heel het land neuken. Met jan en allemaal bed delen is niet mijn ding.
En ik zal mij ook niet echt tegenhouden om niet te neuken hoor, het ging om mensen die graag hun garage 24/7 open houden. :')

Hoezo, hoe oud ben ik? Er staat toch geen leeftijd om verliefd te worden? Tja, bij mij gaat het niet en ik kan het niet verhelpen toch dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom die snel een ja of nee willen horen Ik heb tijd nodig.

Er is ondertussen wel 1 man die mij begrijp op dat vlak *O* , dus zo "complicated" ben ik ook weer niet hé :P
Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duiden :). Wat is heel het land/teveel ? 5/10/20 partners op je 30ste ?
  woensdag 18 december 2013 @ 13:45:19 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134402237
quote:
17s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk , dan vinden we hetzelfde leuk :)
Haha, ik zei toch al dat ik meer van de relaties ben?

@lesmiserables : Ik mag dan minder ervaren zijn qua aantal vrouwen, dat betekent niet dat ik niet met diezelfde vrouwen meer dingen geprobeerd heb en daarom weet wat ik wel en niet lekker/fijn vind...
pi_134402287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duiden :). Wat is heel het land/teveel ? 5/10/20 partners op je 30ste ?
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet. :{

Tja veel is veel hé, gewoon zo van die mannen die in 1 week met meer dan 5 verschillende vrouwen bed delen als zij uitgaan enz: :r en van die naïve vrouwen die dan denken dat zulke mannen het doen omdat hij interesse heeft :') Ik bedoel als ik echt wil neuken , zal ik het wel doen, maar toch niet achteraf gaan janken dat die persoon geen gevoelens heeft terwijl jezelf jouw benen zo snel heb opengegaan. Ik bedoel sommige vrouwen kennen geen verschil tussen seks, gevoelens en liefde!
Ik zeg niet dat ik het beter weet, maar een player en een badboy herken ik wel snel hoor. :)
  woensdag 18 december 2013 @ 13:49:43 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402365
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet. :{
Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzo :')
pi_134402377
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzo :')
:{w
  woensdag 18 december 2013 @ 13:51:17 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef complicate het volgende:

[..]

:{w
wat?
pi_134402456
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

wat?
Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?
  woensdag 18 december 2013 @ 13:53:09 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef complicate het volgende:

Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?
Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.
Daarbij mag ik ook gewoon reageren op je, in het openbaar, gestelde vraag.
pi_134402499
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.
Daarbij mag ik ook gewoon reageren op je, in het openbaar, gestelde vraag.
Ja hoor, geen probleem!
pi_134403071
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Tja veel is veel hé, gewoon zo van die mannen die in 1 week met meer dan 5 verschillende vrouwen bed delen als zij uitgaan enz: :r en van die naïve vrouwen die dan denken dat zulke mannen het doen omdat hij interesse heeft :') Ik bedoel als ik echt wil neuken , zal ik het wel doen, maar toch niet achteraf gaan janken dat die persoon geen gevoelens heeft terwijl jezelf jouw benen zo snel heb opengegaan. Ik bedoel sommige vrouwen kennen geen verschil tussen seks, gevoelens en liefde!
Ik zeg niet dat ik het beter weet, maar een player en een badboy herken ik wel snel hoor. :)
Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eens ;), ik ben zelf helemaal geen voorstander van 1st date sex en dus ook niet van uitgaan->sex. Er moet voor mij minimaal een soort persoonlijke/emotionele band zijn om met iemand het bed te delen, anders heb ik er niet echt direct de behoefte aan of ga ik er iig niet veel moeite voor doen.
  woensdag 18 december 2013 @ 14:09:20 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134403144
Gelukkig is leeftijd nooit een gevoelig punt voor vrouwen (trekt zich nu verstandig terug uit de discussie). O-)

Overigens complicate, al was je wel 35 geweest, liefde laat zich niet dwingen. Als dat in jouw geval inhoud dat je niet verliefd word maar slechts voor een (al dan niet langere) periode het leuk hebt met iemand is dat jouw goed recht. Zelf ben ik in 27 jaar ook slechts 2 keer echt verliefd geweest waarbij het met een van die twee vrouwen zelfs nooit iets meer dan een vriendschap geworden is (en ja, de tweede was mijn laatste ex, ik ga niet zomaar op mijn knieën)
pi_134403166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eens ;), ik ben zelf helemaal geen voorstander van 1st date sex en dus ook niet van uitgaan->sex. Er moet voor mij minimaal een soort persoonlijke/emotionele band zijn om met iemand het bed te delen, anders heb ik er niet echt direct de behoefte aan of ga ik er iig niet veel moeite voor doen.
Ah oké, dan spreken we eigenlijk dezelfde taal nu :P
Maar goed, soms leg ik dingen niet goed uit ofzo , misschien omdat ik Belg ben komt het anders over.
Maar ik wou dus ongeveer hetzelfde bedoelen als jij :)
pi_134403218
Amai, 'ne Belg! >:)
pi_134403255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:11 schreef Buffell het volgende:
Amai, 'ne Belg! >:)
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets post :{
  woensdag 18 december 2013 @ 14:14:00 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134403327
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)
pi_134403342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha nee, helaasch! Maar ik kan Belgen over 't algemeen wel gewoon goed volgen, dus dat is het probleem niet. ^O^
pi_134403386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef yats het volgende:

[..]

Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)
Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoor :)
  woensdag 18 december 2013 @ 14:21:22 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134403595
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoor :)
Dat was ook zo leuk aan Limburg, iedereen die niet uit de provincie kwam was automatisch 'Hollander'. Als rechtgeaarde trotse Gelderlander zie ik dat als een belediging... w/ \

Des te leuker was het dat ik na iets van 1,5 jaar Limburgs kon verstaan en ik toen ineens geen 'Hollander' meer was...
pi_134427534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.

Ik heb niet vaak zoiets simpels gehoord eigenlijk. :')
Misschien ben je zelf dan wel simpel, want er is toch echt wel een verschil tussen de gemiddelde stedeling en plattelander hoor :6
  woensdag 18 december 2013 @ 22:42:18 #272
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134428335
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:

http://www.yoursurprise.n(...)LdursCFUdZ3godKnoACw

Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
we dan
pi_134444834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:

Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
You are joking, are you not? :')
pi_134444878
quote:

WhattheactualfuckdidIjustread? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134446379
quote:

Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopig
  donderdag 19 december 2013 @ 13:11:16 #276
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134446553
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopig
Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
we dan
pi_134446773
Ik hoop met heel mijn hart dat je aan het trollen bent. Not sure if serious or ...
  donderdag 19 december 2013 @ 13:23:55 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134447066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
Begin eerst met een mok voor op haar werk. Ben je de hele dag bij haar als jullie elkaar niet kunnen spreken, en toch sluit ze haar zwoele lippen om je heen en houd ze je in haar handen vast.

Ik heb dat een keer gedaan en 8jaar een relatie mee gehad! Succes gegarandeerd!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134448667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?
Ik krijg meestal gewoon een roosje voor mijn eerste date als de jongen mij komt ophalen. Dat is niet echt een cadeau, maar een teken van attentie. Een cadeau tijdens versierfase, zou ik toch maar 'raar' vinden hoor.
pi_134448834
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
edit; Ze doet veel aan hardlopen en wil msn zoiets geven ofzo ?
pi_134449034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
Een leuke Headphone hat voor de winter? Mja, dat heeft ze misschien al.
pi_134449112
Super leuk idee CC, geniaal! Zo eens even in de stad kijken of we zoiets kunnen vinden..
  donderdag 19 december 2013 @ 14:18:51 #283
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134449123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?
Ik krijg meestal gewoon een roosje voor mijn eerste date als de jongen mij komt ophalen. Dat is niet echt een cadeau, maar een teken van attentie. Een cadeau tijdens versierfase, zou ik toch maar 'raar' vinden hoor.
Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_134449135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?
3 maanden !
pi_134449154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef LesMiserables het volgende:
Super leuk idee CC, geniaal! Zo eens even in de stad kijken of we zoiets kunnen vinden..
;)
  donderdag 19 december 2013 @ 14:19:47 #286
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134449158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef complicate het volgende:

[..]

3 maanden !
Ja maar jij hebt het over een roosje.
pi_134449181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het over een roosje.
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
pi_134449198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Een ring.

Oh wacht.
  donderdag 19 december 2013 @ 14:23:34 #289
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134449315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
Weet niet. Wel een goed idee al verschilt het waarschijnlijk per persoon of dat wordt gewaardeerd of niet.
pi_134449787
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?

@seriemoordernaar
Say wut ?
  donderdag 19 december 2013 @ 14:38:06 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134449843
quote:

[..]

Is dat raar?
Beter dan een gesloten autoradio.
pi_134449985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?

Meestal neem ik dat roosje mee of laten we het in de auto, het is meer teken van attentie, meer niet hé.
pi_134450065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:

@seriemoordernaar
Say wut ?
Dat was natuurlijk niet serieus. :')
pi_134450254
quote:
Is dat raar?
Ja vind ik wel!
pi_134450271
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja vind ik wel!
Waarom? Wat doet een man dan bij jou op een eerste date?
pi_134450280
Nou goed. Dan maar eens even serieus, met die grappenmakers hier. :s)

Ik zou never en nooit een broodtrommel geven. ( :') ) Een roos ligt eraan, ik vind dat meer iets voor wanneer je echt verliefd bent en je weet dat het wederzijds is. Ringen, tja. Dat moet ieder maar lekker voor zichzelf bepalen.

Ik zou eerder als verrassing voor haar iets doen wat niet zo direct tastbaar is, niet materieel maar wel dat ze er leuke mooie herinneringen aan over houdt. Vind ik veel leuker.
pi_134450299
Heb net ff rond gevraagd in mijn date kringen, niemand neemt iets mee voor de vrouw en de vrouwen die ik het vroeg hadden zoiets nog nooit meegemaakt. Zou het persoonlijk nooit doen omdat ik het iets te ver vind gaan.
pi_134450317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nou goed. Dan maar eens even serieus, met die grappenmakers hier. :s)

Ik zou never en nooit een broodtrommel geven. ( :') ) Een roos ligt eraan, ik vind dat meer iets voor wanneer je echt verliefd bent en je weet dat het wederzijds is. Ringen, tja. Dat moet ieder maar lekker voor zichzelf bepalen.

Ik zou eerder als verrassing voor haar iets doen wat niet zo direct tastbaar is, niet materieel maar wel dat ze er leuke mooie herinneringen aan over houdt. Vind ik veel leuker.
Hehe eerste keer dat ik hoor dat een roos geven op eerste date raar is.
Ik was het meer dan gewoon eigenlijk. :{
pi_134450323
Stiekem een tijdje dansles volgen en haar dan ineens uit het niets helemaal van de dansvloer blazen met je moves. Gegarandeerd een leuke avond na afloop. :s)

Zoiets dus.
pi_134450348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Stiekem een tijdje dansles volgen en haar dan ineens uit het niets helemaal van de dansvloer blazen met je moves. Gegarandeerd een leuke avond na afloop. :s)

Zoiets dus.
*O* niets gaat boven versieren op de dansvloer :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')