Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopig
Begin eerst met een mok voor op haar werk. Ben je de hele dag bij haar als jullie elkaar niet kunnen spreken, en toch sluit ze haar zwoele lippen om je heen en houd ze je in haar handen vast.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
Een leuke Headphone hat voor de winter? Mja, dat heeft ze misschien al.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
edit; Ze doet veel aan hardlopen en wil msn zoiets geven ofzo ?
Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?
Ik krijg meestal gewoon een roosje voor mijn eerste date als de jongen mij komt ophalen. Dat is niet echt een cadeau, maar een teken van attentie. Een cadeau tijdens versierfase, zou ik toch maar 'raar' vinden hoor.
3 maanden !quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef LesMiserables het volgende:
Super leuk idee CC, geniaal! Zo eens even in de stad kijken of we zoiets kunnen vinden..
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het over een roosje.
Een ring.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
edit; Ze doet veel aan hardlopen en wil msn zoiets geven ofzo ?
Weet niet. Wel een goed idee al verschilt het waarschijnlijk per persoon of dat wordt gewaardeerd of niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
Beter dan een gesloten autoradio.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
Meestal neem ik dat roosje mee of laten we het in de auto, het is meer teken van attentie, meer niet hé.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?
Dat was natuurlijk niet serieus.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?
@seriemoordernaar
Say wut ?
Ja vind ik wel!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
Is dat raar?
Waarom? Wat doet een man dan bij jou op een eerste date?quote:
Hehe eerste keer dat ik hoor dat een roos geven op eerste date raar is.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nou goed. Dan maar eens even serieus, met die grappenmakers hier.
Ik zou never en nooit een broodtrommel geven. () Een roos ligt eraan, ik vind dat meer iets voor wanneer je echt verliefd bent en je weet dat het wederzijds is. Ringen, tja. Dat moet ieder maar lekker voor zichzelf bepalen.
Ik zou eerder als verrassing voor haar iets doen wat niet zo direct tastbaar is, niet materieel maar wel dat ze er leuke mooie herinneringen aan over houdt. Vind ik veel leuker.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Stiekem een tijdje dansles volgen en haar dan ineens uit het niets helemaal van de dansvloer blazen met je moves. Gegarandeerd een leuke avond na afloop.
Zoiets dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |