abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134236619

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_134236710
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ken je deze meiden die je versiert al of hebben ze dezelfde vrienden ? Wat denk je precies dat er gebeurt als je afgewezen word ? Vrouwen vinden het super vervelend om mannen af te wijzen en zullen eerder hun nummer geven en dan niet al te enthousiast reageren dan zeggen dat je hun nummer niet krijgt.
^^ Zet doelen voor jezelf en probeer je daar aan te houden. Afwijzing kan erg zijn maar niet per se altijd. Het is maar een random meisje in een bar.
pi_134236787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
Dat dus. Deze persoon heeft ervoor gekozen om iets te *doen*. Hij had zich er net zo goed bij kunnen neerleggen wat mogelijk makkelijker zou zijn geweest.

Ja, je gaat de grote, boze, onzekere wereld in. Dat is het leven! Je kan ook blijven doen wat je doet (of niet doet), verwacht dan echter geen verandering.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:07:35 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134236883
quote:
Ken je deze meiden die je versiert al of hebben ze dezelfde vrienden ? Wat denk je precies dat er gebeurt als je afgewezen word ? Vrouwen vinden het super vervelend om mannen af te wijzen en zullen eerder hun nummer geven en dan niet al te enthousiast reageren dan zeggen dat je hun nummer niet krijgt.
Dat verschilt, soms ken ik ze via vrienden van me maar meestal zijn het voor mij onbekenden. En wat ik denk? Tja, ik heb vooral vaak het idee dat ik niet goed genoeg/niet knap genoeg/niet interessant genoeg ben om meer dan alleen even mee te kletsen, laat staan meer. Ik heb in mijn leven daarvoor te vaak een afwijzing gehad om dat om te draaien. En ja, ik weet dat dat de verkeerde houding is en ik dat juist om moet draaien.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134236957
Zijn er ook mensen die met een P.O.P. werken en zich daar aan houden?
GGGG
pi_134237080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
Ik zat vroeger met zelfmoord gedachtes. Ik had ook dood kunnen zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134237091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef einszweiachtung het volgende:
Zijn er ook mensen die met een P.O.P. werken en zich daar aan houden?
Ik denk dat dat een stapje te ver is voor de meeste al is het wel zeer aan te raden. Ik had voor mijzelf een vrij duidelijk beeld wat ik moest verbeteren en wat wel ok was. Niet alles is gelukt zoals ik wilde maar als je eenmaal wat meer zelfvertrouwen ontwikkelt is dat ook een vicieuze cirkel, je krijgt er weer meer zelfvertrouwen door over het algemeen.

@Comp_lex
Ik heb aangeboden advies te geven hoe en waar je wilt, ik denk dat je niks te verliezen hebt.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:15:07 #8
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134237276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dan is het je eigen keuze.
Hoe kun je nu beweren dat je liever kanker had gehad?
Een ziekte waar jezelf heel weinig tegen kunt doen.
Jouw problemen kun je aanpakken.
Sorry hoor, maar als je dit soort opmerkingen maakt dan spoor je echt niet, en dan is niet kunnen versieren wel het minste van je problemen.
pi_134237331
quote:

[..]

Feit is dat je niet dood bent. Daar heb je bewust voor gekozen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:16:58 #10
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134237386
quote:

[..]

Het grote verschil is, dat je daar dan voor kiest. Maar goed, ik ga verder geen energie meer in je stoppen aangezien je totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebt maar wel verwacht dat anderen jouw wereld leefbaar maken. Nu begin ik meer en meer van je situatie te begrijpen.
pi_134237629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het grote verschil is, dat je daar dan voor kiest. Maar goed, ik ga verder geen energie meer in je stoppen aangezien je totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebt maar wel verwacht dat anderen jouw wereld leefbaar maken. Nu begin ik meer en meer van je situatie te begrijpen.
Wow zei hij nou serieus dat jij maar een klein probleempje had toen je kanker had? :{
Waz met jou!
pi_134237684
quote:

[..]

Er zit wel een verschil tussen zelfmoord en geen keuze hebben en langzaam dood gaan... just sayin'..
Waz met jou!
pi_134237736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Benzin :') Wat een karakter was dat zeg :')
Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:26:01 #14
406944 SugeLucky
pi_134237880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Wow zei hij nou serieus dat jij maar een klein probleempje had toen je kanker had? :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Nu kap ik volledig met jammeren.
pi_134238187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

[..]

what the fuck...

Ik heb het juist andersom, als ik de problemen van andere mensen aanhoor dan besef ik vaak hoe veel geluk ik eigenlijk heb.

ach ja ik hoop voor hem dat hij bijdraait en weer positief in het leven staat want als je liever kanker wilt dan weet ik het ook niet meer.
Waz met jou!
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:57:29 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134239755
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal doen tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Mijn vrienden wonen nog in de dorpen. Dus voor mij had het geen voordeel op sociaal gebied om naar de stad te verhuizen. Maar wel gedaan omdat ik wel gewoon wat op mezelf wou wonen en het dichter bij mijn school was. Voor de rest is de flatbar wel leuk en de mensen van mijn flat ook wel maar dat is voor mij niet zo'n groot voordeel.
En bij mij wordt iedereen wel geaccepteerd. Heel veel verschillende studenten hier. Maar ja zoals op mijn gang 1 die heel erg mensenschuw is en ja daar kan je dan niet echt mee praten maar ja. Dat is ook niet erg. Maar als je een beetje een extravert of introvert karakter hebt of wat opvalt of wat dan ook is dat hier niet erg in ieder geval.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Een profieltekst en de fotos kunnen het profiel maken of kraken. Je gaat geen negatieve punten in je profieltekst opnemen, het is een verkoop praatje waarom jij vind dat je vet bent en soms wegen je negatieve punten daar misschien wel in mee maar je hoeft echt niet al je flaws op te noemen. Ik ben met je eens dat denken dat je lelijk bent niet helpt.
Ja maar mijn reactie was erop omdat het ging over het geheel plaatje. Dat innerlijk uitmaakt als contra tegen dat alleen uiterlijk uitmaakt. Het kwam op mij over alsof hij nu zijn profieltekst ging aanpassen en dan kijken of het werkt. En dat heeft niet direct effect. Wou aangeven dat hij daar niks uit af kan leiden. Maar is wel goed om te doen natuurlijk dat wel.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:26:10 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134241530
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.
Nog niet gelukt dus? Wel beetje gezoend?
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:33:47 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134242030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Comp_Lex het volgende:

Dit kan niet. Het is te raar dat ik zolang met mijn problemen heb gezeten. Het moet niet mogelijk zijn dat er mensen zoals ik bestaan. Het is van de gekke dat mensen zoals ik ~33% van hun leven kwijtraken door problemen. Ik wil deze samenleving vervangen met The Venus Project, zodat mensen alleen nog in geschiedenisboekjes kunnen lezen over mijn soort problemen i.p.v. het DSM. Er komt een einde aan de onzin, de gekte, de chaos en de mongoliteit. Er komt een einde aan oorlog, armoede, corruptie en alle andere gekke onzin in deze wereld.
Denk je niet dat je wat doorslaat nu? Corruptie is trouwens gewoon zelfverrijking, is niet zo raar. Wil jij ook doen door iedereen over jouw problemen te laten lezen in plaats van andere stoornissen ;) Niet te ver doorschieten man. De wereld is zo gek nog niet

En nou ja je reactie over kanker.. je probeert je daar nog wel wat in te dekken maar toch is het wel een speciale opvatting weer. Ik begrijp dat je dat idee kan hebben. Maar je moet ook wat verantwoordelijkheid nemen voor hoe je denkt. Kanker kan je niks aan doen... je geestelijke gesteldheid heb je nog wel enigszins vat op (in meer of mindere mate maar toch). Jij bent gepest zoals veel mensen vroeger en je hebt een stoornis... maar maakt niet dat jij nu het meest vreselijke hebt ofzo. Jij kan meiden aanspreken, jij kan meeten, jij kan gewoon verder leven alleen in je hoofd zit het wat anders...
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:53:57 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134243294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Nu kap ik volledig met jammeren.
jij spoort ook echt werkelijk waar niet he? Jij hebt werkelijk geen idee wat je hier nu zegt.
Ik hoop dat je eens van dicht bij moet mee maken hoe iemand in 5 jaar volledig van binnen opgegeten word door kanker, en ik hoop dan ook dat het je meest dierbaarste persoon in je leven is. Kijken of je het dan nog een probleempje noemt. Je stoornissen en je perst verleden, dat noem je inderdaad een probleempje.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134246123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je leest mijn post niet. Kanker is voor mij een klein probleempje. V-O-O-R M-E-Z-E-L-F. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik wel dood had kunnen zijn. Ik ben geschopt, geslagen en mensen hebben zelfs mij een keer in brand willen steken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134246207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

jij spoort ook echt werkelijk waar niet he? Jij hebt werkelijk geen idee wat je hier nu zegt.
Ik hoop dat je eens van dicht bij moet mee maken hoe iemand in 5 jaar volledig van binnen opgegeten word door kanker, en ik hoop dan ook dat het je meest dierbaarste persoon in je leven is. Kijken of je het dan nog een probleempje noemt. Je stoornissen en je perst verleden, dat noem je inderdaad een probleempje.
Ik spoor ook niet nee. Ik heb mijn diagnose niet voor niets. Dat zal dan wel een stukje schizotypie (vreemde gedachtes) van mij zijn.
pi_134246376
Ik snap de frustratie van Comp_Lex gedeeltelijk.

Als je brein ziek is en je zelfmoord pleegt is het zogenaamd een eigen keuze
Als je kanker hebt en je dood gaat is het niet je eigen keuze.

In beide gevallen is het een ziekte waaraan je dood kan gaan. In het geval van zelfmoord is je brein simpelweg dodelijk ziek. Zeggen dat zelfmoord in alle gevallen een eigen keuze is, is hetzelfde als het zeggen dat als je niet hard vecht je dood gaat aan kanker. Je kan het overleven, je kan er aan overlijden.

Jullie reageren met afgunst op zijn reactie, maar jullie doen exact hetzelfde als Comp_Lex. Enkel omdat we het brein niet begrijpen betekent niet dat we moeten ontkennen dat een brein ook dodelijk ziek kan zijn. Psychische problemen kunnen daarnaast ook nog je hele leven lang duren, je hele leven een dodelijke ziekte.

Je bent je hersenen
pi_134246469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Paganitzu het volgende:
Ik snap de frustratie van Comp_Lex gedeeltelijk.

Als je brein ziek is en je zelfmoord pleegt is het zogenaamd een eigen keuze
Als je kanker hebt en je dood gaat is het niet je eigen keuze.

In beide gevallen is het een ziekte waaraan je dood kan gaan. In het geval van zelfmoord is je brein simpelweg dodelijk ziek. Zeggen dat zelfmoord in alle gevallen een eigen keuze is, is hetzelfde als het zeggen dat als je niet hard vecht je dood gaat aan kanker. Je kan het overleven, je kan er aan overlijden.

Jullie reageren met afgunst op zijn reactie, maar jullie doen exact hetzelfde als Comp_Lex. Enkel omdat we het brein niet begrijpen betekent niet dat we moeten ontkennen dat een brein ook dodelijk ziek kan zijn. Psychische problemen kunnen daarnaast ook nog je hele leven lang duren, je hele leven een dodelijke ziekte.

Je bent je hersenen
Dank u :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:49:04 #24
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134246597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik spoor ook niet nee. Ik heb mijn diagnose niet voor niets. Dat zal dan wel een stukje schizotypie (vreemde gedachtes) van mij zijn.
Lekker makkelijk om alles maar op je diagnose te gooien.
Neem nu eens de verantwoordelijkheid voor je eigen daden en problemen.
Niet alles ligt aan de grote boze maatschappij.
pi_134246648
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om alles maar op je diagnose te gooien.
Neem nu eens de verantwoordelijkheid voor je eigen daden en problemen.
Niet alles ligt aan de grote boze maatschappij.
Nee dat is helemaal niet makkelijk. Ik heb er veel moeite mee.
pi_134246693
Jullie snappen de aard van de stoornissen niet. Zoiets groeit en je kiest er niet voor.

Het enige verschil tussen autisme en mijn stoornissen is dat ik als klein kind dergelijke gedrag niet vertoonde, anders hadden ze gezegd dat ik autistisch was.
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:53:01 #27
406944 SugeLucky
pi_134246810
kan je ergens anders de patiënt uit gaan hangen nu? dit topic heet als versieren niet zo makkelijk gaat.
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:54:40 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134246903
Uhnnmmm wat Suge zegt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:57:02 #29
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134247042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie snappen de aard van de stoornissen niet. Zoiets groeit en je kiest er niet voor.

Het enige verschil tussen autisme en mijn stoornissen is dat ik als klein kind dergelijke gedrag niet vertoonde, anders hadden ze gezegd dat ik autistisch was.
En voor kanker kies je ook niet, alleen is daar in veel gevallen geen kans voor genezing voor.
Je bent gewoon een zielig mannetje dat zwelgt in zelfmedelijden.
Boeh hoe, alleen jij hebt het zo zwaar gehad.
Flikker toch op man
Als je altijd zo al bent geweest snap ik dat je geen vrienden hebt, omdat je gewoon dan niet de moeite waard bent om mee om te gaan.
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:04:01 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134247431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je leest mijn post niet. Kanker is voor mij een klein probleempje. V-O-O-R M-E-Z-E-L-F. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik wel dood had kunnen zijn. Ik ben geschopt, geslagen en mensen hebben zelfs mij een keer in brand willen steken.
Wat een laf excuus, ik ben zelf van mn 6e tot 16e zowel thuis in de straat als op school gepest en wat je aanhaalt is echt een kutsmoes.

Misschien heel lullig maar het verschil tussen jou en mij is is dat ik me eroverheen heb gezet in niet ga zitten zwelgen in zelfmedelijden. De enige die wat aan die dingen kan doen ben je zelf door je eroverheen te zetten en verder te gaan.
pi_134247635
Wmb is de complex show wel weer over nu.
Ja doei.
pi_134247914
Prima.
pi_134250126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nog niet gelukt dus? Wel beetje gezoend?
Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.

Ik heb nog niet de doorbraak waar ik op hoop, maar dat hoeft ook niet. Ik blijf het gewoon proberen en dan moet het een keer gaan lukken.
pi_134250266
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.

Ik heb nog niet de doorbraak waar ik op hoop, maar dat hoeft ook niet. Ik blijf het gewoon proberen en dan moet het een keer gaan lukken.
Je bent goed bezig man ^O^
Dat is de perfecte instelling :)
pi_134250705
Sorry hoor maar ik snap wel degelijk hoe stoornissen werken en hoe je er moeite mee kan hebben, maar ik moet hierbij wel zeggen hoe haal je het in je hoofd om zoiets te zeggen ?

Heb je weleens chemo gehad , en hoe verschrikkelijk zwaar dat is ?? Nee , zeg dan niet dat wat hij heeft niets voorstelt.

En ja je zal gerust en ander hebben maar je gedraagt je als een klein kind , waar ieder zijn leed niets voorstelt behalve dat van jou.
pi_134250945
Ja. Ho maar. Com_plex show is over.
Ja doei.
  zaterdag 14 december 2013 @ 02:46:34 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134253889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Zoenen is vaak een standaard en logisch gevolg na / tikdens daten. Dus de vraagstelling is zo gek niet :)

quote:
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. 1 stapke voor uit en 2 achter uit. Maar niet opgeven. Succes!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134254412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef benzin het volgende:

[..]

En lukt het ondertussen een beetje?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134257271
Laatst een date gehad met een hele mooie meid. We hadden al heel veel gesmst, wat erg goed klikte, dus er was daardoor wel enige druk en een hoge verwachting. Ik was de dagen dat we zo leuk smsten een en al euforie en had er erg veel zin aan.
Uiteraard liep alles anders als verwacht (ja, ik verwacht vanalles. My bad.). Ze was een beetje een koele kikker, waardoor er niet echt een spanning was. Ik reageerde daardoor wat (te) lief, om haar een beetje meer uit te kast te lokken. Dat lukte niet echt, het bleef wat koeltjes. We hebben het overal over gehad, zoals exen, familie, dat soort crap. Heel veel standaard dingen, wat eigenlijk best saai is. Maargoed, je zit 3 uren bij elkaar. In die tijd kun je je halve leven zowat vertellen (hoe de fuck doen jullie dat?)

Ik heb haar ook gevraagd of ik was, wat ze had verwacht en opzich wel, maar was misschien wat te lief voor haar :') We hebben elkaar een kleine zoen gegeven en hebben nogmaals afgesproken voor een latere dag. Ik heb het gevoel dat ze niet durft te zeggen dat het niks wordt en dit uit empathie ofzo doet. De sms frequentie is ook ineens minimaal. Ik ga niet zeggen dat het niks wordt, daar is ze nu nog even te mooi voor ;)

Ben iig weer een ervaring rijker en weet maar weer dat je voorbereiden of je best doen averechts werkt.

Edit: zit eraan te denken het te vragen of ze zin aan de volgende date heeft. Of vragen hoe het zit. Maarja, dan stel je je weer kwetsbaar op he :p of ik stuur er teveel op aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door schermafbeelding op 14-12-2013 12:44:25 ]
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:01:39 #40
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134257618
Als een meid zegt dat je te lief bent moet je haar gewoon even flink uitschelden. Dan val je wel in de smaak.

En aan een mooie meid die niks aan is heb je nog niks.
we dan
pi_134257686
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als een meid zegt dat je te lief bent moet je haar gewoon even flink uitschelden. Dan val je wel in de smaak.

En aan een mooie meid die niks aan is heb je nog niks.
:') Als dat geen batsen gaat worden.....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134257697
@schermafbeelding
Ik zou de volgende date met haar cancelen en aangeven dat ze waarschijnlijk niet echt jouw type is. Als ze zeggen te lief bedoelen ze vaak ook 'te beschikbaar'. Ik kan me bijvoorbeeld een voorstelling maken van jullie sms contact, ik denk dat je jezelf iets teveel gegeven hebt zeg maar. Het is belangrijk dat vrouwen niet het gevoel krijgen dat je altijd beschikbaar en klaar voor hun bent.
pi_134257871
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:06 schreef LesMiserables het volgende:
@schermafbeelding
Ik zou de volgende date met haar cancelen en aangeven dat ze waarschijnlijk niet echt jouw type is. Als ze zeggen te lief bedoelen ze vaak ook 'te beschikbaar'. Ik kan me bijvoorbeeld een voorstelling maken van jullie sms contact, ik denk dat je jezelf iets teveel gegeven hebt zeg maar. Het is belangrijk dat vrouwen niet het gevoel krijgen dat je altijd beschikbaar en klaar voor hun bent.
Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.
pi_134257886
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.
Denk niet dat dit hem gaat worden kerel. Jammer, volgende keer beter.
pi_134257889
Denk niet dat je het kan omkeren en met cancelen heb je nog een kans dat ze denkt 'hey .. wat gebeurt hier nou ineens' en ze je nog wat achterna gaat maar ga er niet vanuit. Je kan beter je aandacht richten op iets wat niet aan het dood bloeden is denk ik.
pi_134258777
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2013 08:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En lukt het ondertussen een beetje?
Het kan nog steeds veel beter, maar de laatste paar weken mag ik niet echt meer klagen :9 ;)
pi_134258949
.

[ Bericht 100% gewijzigd door LesMiserables op 14-12-2013 14:12:21 ]
pi_134259065
Hebben sommige mensen niet het idee wanneer ze dit topic lezen; "No wonder dat het voor sommige mensen zo moeilijk is om anderen te versieren"..

??
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_134259306
Ik probeer erachter te komen of dat een algemene burn, een burn naar Complex, een brag of een troll post is. Zodra ik eruit ben kom ik erop terug!
pi_134260357
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Het kan nog steeds veel beter, maar de laatste paar weken mag ik niet echt meer klagen :9 ;)
Goed om te horen kerel!
pi_134261020
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Cassandra87 op 14-12-2013 15:36:52 ]
pi_134261024
Benzin
^O^
[/quote]
  zaterdag 14 december 2013 @ 17:54:21 #53
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134264463
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Gaat hem niet worden hoor, zelf had ik het niet anders gedaan zoals je het verteld omdat spelletjes spelen voor de basisschool is maar blijkbaar denken sommige vrouwen daar anders over.

Dus gewoon de beslissing voor haar maken en de volgende date afzeggen of zeggen dat ze zelf maar komt met een nieuwe date. (wat ze toch niet gaat doen waarschijnlijk) En al komt ze wel is dat alleen maar mooi toch ;)
pi_134285747
laat dat maar rusten...

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 15-12-2013 13:15:14 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_134286601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gaat hem niet worden hoor, zelf had ik het niet anders gedaan zoals je het verteld omdat spelletjes spelen voor de basisschool is maar blijkbaar denken sommige vrouwen daar anders over.
'Spelletjes' spelen is het leven. Ik snap dat als je je niet zo op je gemak voelt bij de spelletjes dat het vervelend is maar je kan er maar beter aan wennen. Geen vrouw wilt een man die zich aan haar voeten werpt, er moet wat spanning in een relatie zitten. Ik zie overigens niet hoe dit specifieke meisje volgens jou spelletjes speelt, vind het als term een beetje een zwaktebod.
  zondag 15 december 2013 @ 13:27:42 #56
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134286921
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

'Spelletjes' spelen is het leven. Ik snap dat als je je niet zo op je gemak voelt bij de spelletjes dat het vervelend is maar je kan er maar beter aan wennen. Geen vrouw wilt een man die zich aan haar voeten werpt, er moet wat spanning in een relatie zitten. Ik zie overigens niet hoe dit specifieke meisje volgens jou spelletjes speelt, vind het als term een beetje een zwaktebod.
Hoort bij het leven? :')

Sorry hoor maar als ik iemand oprecht leuk vind (of niet) dan zeg ik dat gewoon, daar heb ik geen bullshit excuus en gedraai voor nodig. Voeten werpen, not so much, ben geen voetveeg.
pi_134287661
Wat krijgen we nou, gaat iemand spelletjes spelen zitten verdedigen hier? o|O.

Dat hoort er helemaal niet bij. Het is gewoon laf en achterbaks, niets meer en niets minder. Zeg het gewoon als je iemand niet ziet zitten of wat dan ook. Zo moeilijk is het niet, wees gewoon eerlijk.

Al heb ik gemerkt dat veel mensen dat niet willen, kunnen, durven. Verzin er een excuus voor.. Het is graag of niet. Ik heb allerlei smoezen voorbij horen komen, van enge en dodelijke ziektes tot en met ik weet niet wat ik wil.. Heb ik geen klik, dan krijg je dat van mij ook te horen, het is zo simpel, mensen maken het zichzelf zo moeilijk door juist spelletjes te gaan spelen, bah! :r.

Zo, dit moest er even uit :D.
pi_134288698
Ik noemde het spelletjes spelen omdat het eerder zo genoemd werd. Ik ben het zelf niet helemaal eens met de term zoals je kan zien aan de wijze waarop ik het woord in mijn zin verwerkt heb ('spelletjes').

Het gaat er niet om iemand aan het lijntje te houden of niet maar het gaat erom dat vrouwen (over het algemeen) het niet heel aantrekkelijk vinden als je jezelf op een presenteerblaadje aanbied. Er moet een uitdaging inzitten en een bepaalde onafhankelijkheid. Nogmaals, als iemand mij kan tonen hoe dit specifieke meisje 'spelletjes' aan het spelen was dan hoor ik het graag.
pi_134289182
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoort bij het leven? :')

Sorry hoor maar als ik iemand oprecht leuk vind (of niet) dan zeg ik dat gewoon, daar heb ik geen bullshit excuus en gedraai voor nodig. Voeten werpen, not so much, ben geen voetveeg.
Er is nog een grijs gedeelte tussen , miscchien vind degene je wel leuk maar is er nog niet helemaal uit, of eigenlijk niet leuk genoeg als date materiaal, en dat kan allemaal hoeft niet meteen als spelletjes spelen gezien te worden .

Ik snap best dat je soms duidelijkheid wil maar soms heeft dat ook nog weleens tijd nodig om het nou meteen op de spelletjes spelen hoop te gooien maak je jezelf het eigenlijk alleen maar moeilijker Ja soms als je iemand leuk vind en die ander vind je minder leuk is dat nou eenmaal zo en moet je soms accepteren, ga niet meteen met als het niet helemaal op die manier gaat zoals jij wil dat de ander spelletjes speelt.

Die instelling maakt juist dat je moeite krijgt met versieren, want ja bij versieren horen afwijzingen en het is niet allemaal een soort complot hoor .
pi_134289468
@FJB: Dat hoef je zeker niet zo te zien, en ja, bij versieren horen ook afwijzingen.. Ik zal je een voorbeeld geven: Leuke date gehad, nieuwe date in de planning.. Vervolgens geen datum gepland kunnen krijgen, ik wel, de dame in kwestie niet. Vervolgens zegt ze dat ze door omstandigheden geen behoefte heeft aan contact. 3 weken later heeft ze "ineens" een vriend..

Naar mijn idee ben ik dan gewoon keihard geplayed en het was niet eens lekker ;)
pi_134289574
En het is onmogelijk dat ze je op zich wel leuk genoeg vond voor een nieuwe date en daar iets in verandert is waardoor ze zegt dat ze geen behoefte heeft aan contact ? Misschien is ze die jongen wel tegengekomen en vond ze het niet eerlijk om opnieuw met je af te spreken. Misschien is het gewoon wat minder geworden na verloop van een aantal dagen en zag ze het toch niet zitten. Je moet vrouwen ook de ruimte geven om te kunnen doen en laten wat ze willen en wat jij zegt klinkt gewoon super bitter.
pi_134289776
Er zit nog veel meer detail in, maar ik ga niet alles tentoonspreiden. Overdrijven is ook een vak.. Het voelt gewoon niet prettig als er zo met je omgegaan wordt. Het voelde een beetje als dat ik de oude schoen was, totdat ze een ander tegenkwam..
pi_134290100
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er zit nog veel meer detail in, maar ik ga niet alles tentoonspreiden. Overdrijven is ook een vak.. Het voelt gewoon niet prettig als er zo met je omgegaan wordt. Het voelde een beetje als dat ik de oude schoen was, totdat ze een ander tegenkwam..
Waarschijnlijk was je dat ook. En nu?
pi_134290198
En nu? Even helemaal niets.. Doe het rustig aan.
pi_134290210
Ik denk dat het juiste antwoord NEXT was :).
  zondag 15 december 2013 @ 14:56:47 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134290238
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Er is nog een grijs gedeelte tussen , miscchien vind degene je wel leuk maar is er nog niet helemaal uit, of eigenlijk niet leuk genoeg als date materiaal, en dat kan allemaal hoeft niet meteen als spelletjes spelen gezien te worden .

Ik snap best dat je soms duidelijkheid wil maar soms heeft dat ook nog weleens tijd nodig om het nou meteen op de spelletjes spelen hoop te gooien maak je jezelf het eigenlijk alleen maar moeilijker Ja soms als je iemand leuk vind en die ander vind je minder leuk is dat nou eenmaal zo en moet je soms accepteren, ga niet meteen met als het niet helemaal op die manier gaat zoals jij wil dat de ander spelletjes speelt.

Die instelling maakt juist dat je moeite krijgt met versieren, want ja bij versieren horen afwijzingen en het is niet allemaal een soort complot hoor .
Dan nog is dat naar mijn inziens geen rede om niet eerlijk te zijn. Dan moet diegene dat gewoon zeggen.
pi_134290366
S95Sedan,
mensen worden niet graag gekwetst of beschaamd. Daarom houden mensen het over het algemeen voor zich of ze iemand leuk vinden of niet. Dat hoort er gewoon bij en het is onrealistisch om te denken dat dat gaat veranderen.
pi_134295867
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan nog is dat naar mijn inziens geen rede om niet eerlijk te zijn. Dan moet diegene dat gewoon zeggen.
Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.
Kijk ja soms is het ja de klik is er , en soms is zelfs een relatie verliefdheid iets wat jaren duurt voordat iemand het beseft,
Ik denk dat je een beetje onrealistische kijk en soms onrealistische manier dingen wil en ik denk dat je daar jezelf in de weg zit .
  zondag 15 december 2013 @ 17:24:54 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134296570
Tips en tricks voor het versieren van chicks

Misschien is dit nuttig
we dan
pi_134297008
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.
Kijk ja soms is het ja de klik is er , en soms is zelfs een relatie verliefdheid iets wat jaren duurt voordat iemand het beseft,
Ik denk dat je een beetje onrealistische kijk en soms onrealistische manier dingen wil en ik denk dat je daar jezelf in de weg zit .
Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.

Hoe wil de de ander graag benaderd worden? Dat is voor mij een hele kunst..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2013 17:38:16 (typo) ]
pi_134297257
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.

Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .

Iemand die van mij van het begin af aan al heel erg is van eerlijk zijn en heel wil weten waar die aan toe is echt een afknapper. Juist omdat dat de dingen zijn die je de ruimte moet geven zeker in het begin dan ben je nog in de verken fase.
Ik zou het gevoel hebben dat ik steeds onder druk word gezet en dat zou er juist toe leiden dat ik degene niet meer wil zien .
  zondag 15 december 2013 @ 17:51:26 #72
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134297562
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoezo is dat een kunst. Als je leuk bent en je hebt plezier met een meid dan kan je redelijk snel met haar wel gewoon verdere dingen doen. Of ze moeten een trauma hebben ofzo. Maar als je gewoon niet overkomt als een persoon die alleen seks wil en verder alles gewoon wel in balans heeft dan maken maar weinig meiden moeite van de benadering(stijd). Dat een meid soms langer wil nadenken e.d. heeft er gewoon mee te maken dat ze je niet leuk genoeg vindt om direct een overtuigde keuze te kunnen maken. Daarom kunnen anderen er ook mee vandoor gaan. Als dat echt verschilde en jij zou de eerste zijn dan kon een ander er ook niet met haar vandoor, immers: ze heeft bij hem dan ook evenveel tijd nodig en blabla.
we dan
pi_134297732
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .

Iemand die van mij van het begin af aan al heel erg is van eerlijk zijn en heel wil weten waar die aan toe is echt een afknapper. Juist omdat dat de dingen zijn die je de ruimte moet geven zeker in het begin dan ben je nog in de verken fase.
Ik zou het gevoel hebben dat ik steeds onder druk word gezet en dat zou er juist toe leiden dat ik degene niet meer wil zien .
A+ post. Je moet een balans vinden in laten merken dat je geïnteresseerd bent terwijl je haar ruimte geeft en zonder direct de liefde te verklaren zeg maar.
  zondag 15 december 2013 @ 18:13:33 #74
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134298385
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hoe vaak komt het niet voor dat na 1/2/3 date(s) je niets meer hoort, nou sorry hoor maar dan ben je wat mij betreft geen steek waard.

Of is het perse verplicht dat soort spelletjes mee te spelen dan? Er na een paar maanden achter komen dat het toch bullshit is en er alsnog ermee te kappen. Als er een klikleuk hebt gehad kan dat toch gewoon gezegd worden. En nee dan heb ik het niet over meteen de liefde verklaren.

[ Bericht 2% gewijzigd door S95Sedan op 15-12-2013 18:22:12 ]
pi_134298533
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
Als er een klik kan dat toch gewoon gezegd worden.
:')

Dat merk je echt wel hoor of er een klik is of niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2013 18:18:06 ]
pi_134299370
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wellicht begrijp je mij verkeerd, of ik jou, dat kan ook ;). Ik vind het zelf prettig om met voorbeelden te werken. Stel dat ik een date gehad heb, en na de date laat de dame in kwestie blijken dat ze het leuk vond. Ik reageer daar op dat ik het ook heel erg leuk vond. Vervolgens laat ik haar een paar dagen met rust, 2 a 3, ik noem maar iets. En vervolgens vraag hoe het met haar gaat en of ze zin heeft om een vervolgdate te plannen. Zo raar is dat toch niet?

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo is dat een kunst. Als je leuk bent en je hebt plezier met een meid dan kan je redelijk snel met haar wel gewoon verdere dingen doen. Of ze moeten een trauma hebben ofzo. Maar als je gewoon niet overkomt als een persoon die alleen seks wil en verder alles gewoon wel in balans heeft dan maken maar weinig meiden moeite van de benadering(stijd). Dat een meid soms langer wil nadenken e.d. heeft er gewoon mee te maken dat ze je niet leuk genoeg vindt om direct een overtuigde keuze te kunnen maken. Daarom kunnen anderen er ook mee vandoor gaan. Als dat echt verschilde en jij zou de eerste zijn dan kon een ander er ook niet met haar vandoor, immers: ze heeft bij hem dan ook evenveel tijd nodig en blabla.
De benaderingstijd, daar zit de cru. Wat is normaal, zonder het als een standaard vast te pinnen..
  zondag 15 december 2013 @ 18:40:19 #77
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134299394
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wellicht begrijp je mij verkeerd, of ik jou, dat kan ook ;). Ik vind het zelf prettig om met voorbeelden te werken. Stel dat ik een date gehad heb, en na de date laat de dame in kwestie blijken dat ze het leuk vond. Ik reageer daar op dat ik het ook heel erg leuk vond. Vervolgens laat ik haar een paar dagen met rust, 2 a 3, ik noem maar iets. En vervolgens vraag hoe het met haar gaat en of ze zin heeft om een vervolgdate te plannen. Zo raar is dat toch niet?

[..]

De benaderingstijd, daar zit de cru. Wat is normaal, zonder het als een standaard vast te pinnen..
Wat versta je onder benaderingstijd dan precies? Moment dat je kan zoenen ofzo of?
we dan
pi_134299759
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat versta je onder benaderingstijd dan precies? Moment dat je kan zoenen ofzo of?
Dat onderwerp snij je zelf aan in je post ;). Ik bedoel, na een date bijvoorbeeld, hoeveel ruimte geef je..
  zondag 15 december 2013 @ 18:55:17 #79
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134299850
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat onderwerp snij je zelf aan in je post ;). Ik bedoel, na een date bijvoorbeeld, hoeveel ruimte geef je..
Ja mijn reactie was erover wat ik dacht dat jij bedoelde :P Maar toen na die post leek het voor mij alsof je dat dus niet bedoelde dus wist ik het niet zeker meer :P Maar ik zelf geef dan niet zoveel ruimte... als je de meid leuk vindt snel weer wat proberen te doen (binnen 2 week sowieso). Als ze je leuk vindt en het niet erg druk heeft wil ze dat ook wel. Nooit te lang wachten want dat helpt niks. Als je wel lang moet wachten dan vindt ze je niet leuk genoeg. Zo werkt het volgens mij.
we dan
pi_134299977
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja mijn reactie was erover wat ik dacht dat jij bedoelde :P Maar toen na die post leek het voor mij alsof je dat dus niet bedoelde dus wist ik het niet zeker meer :P Maar ik zelf geef dan niet zoveel ruimte... als je de meid leuk vindt snel weer wat proberen te doen (binnen 2 week sowieso). Als ze je leuk vindt en het niet erg druk heeft wil ze dat ook wel. Nooit te lang wachten want dat helpt niks. Als je wel lang moet wachten dan vindt ze je niet leuk genoeg. Zo werkt het volgens mij.
Precies zo denk ik er ook over.. Over het algemeen probeer ik binnen 2 weken na de date iets nieuws te plannen. Ligt er ook aan hoe de ander het ervaren heeft en het voelt. Als het goed voelt dan is een 2de date zo geregeld :).
pi_134300708
Het gaat er niet per se om hoelang je wacht met afspreken maar meer hoe je gedrag is. De klacht die ik zelf vaak van online dates krijg is dat andere mannen waarmee ze daten bij wijze van spreken doen alsof ze meteen met hun willen trouwen. Ik weet niet of dat hier van toepassing is maar daar leek het verhaal van FJB min of meer ook om te gaan.
pi_134300755
Ik wil echt niet meteen trouwen en snel verliefd worden doe ik ook niet.. ;).

Iemand als persoon leuk en interessant vinden, dat gebeurd wel snel :P

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2013 19:32:06 ]
pi_134303624
Ik heb meer het idee maar dat kan aan de posten liggen dat het heel erg alles of niets is met daten en dat is echt niet zo.
Als ik date is dat meer om mensen te leren kennen en te zien hoe het gaat , ik heb meer het idee dat iemand heel erg is van oh na een paar keer daten en dan ineens niets meer van zich horen (ja verdiend niet altijd een schoonheidsprijs ) en daar dan heel beledigd over zijn vind ik zonde van mijn tijd en ook zonde om daar bitter te over worden.

Ik denk dan voor jezelf dat je gewoon hele hoge maar ook niet reele eisen hebt van het datingsleven.
Kijk als iemand echt een poosje gekend hebt en dan ineens niet meer van zich laat horen ok dan heb je punt , maar ik denk dat je over investeert als je al kwaad word over iemand die maar een paar keer gezien hebt en het de leer kennen fase is.

Relaties krijg je op brede manieren, het is niet alles of niet , het is onvoorspelbaar en dat is ook juist wat bij daten hoort, soms krijg je gevoelens voor iemand die jaren een vriendin is en waar je het niet van denkt , soms denk je weleens dat je iemand totaal niet mag om later te ontdekken dat je daar gevoelens in hebt, en heel eerlijk ik denk aan de verhalen hier en juist de reacties erover dat je jezelf nogal limiteert door allerlei regeltjes erop te zetten hoe het zou moeten en soms als iemand even wat minder reageert dan je zou willen het minder persoonlijk te nemen want ik denk dat dat het ook nogal is. Sommige mensen zijn je smaak , sommige niet, sommige zijn eerlijk sommige niet . Dat hoort er allemaal gewoon bij.
pi_134308356
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb meer het idee maar dat kan aan de posten liggen dat het heel erg alles of niets is met daten en dat is echt niet zo.
Als ik date is dat meer om mensen te leren kennen en te zien hoe het gaat , ik heb meer het idee dat iemand heel erg is van oh na een paar keer daten en dan ineens niets meer van zich horen (ja verdiend niet altijd een schoonheidsprijs ) en daar dan heel beledigd over zijn vind ik zonde van mijn tijd en ook zonde om daar bitter te over worden.

Ik denk dan voor jezelf dat je gewoon hele hoge maar ook niet reele eisen hebt van het datingsleven.
Kijk als iemand echt een poosje gekend hebt en dan ineens niet meer van zich laat horen ok dan heb je punt , maar ik denk dat je over investeert als je al kwaad word over iemand die maar een paar keer gezien hebt en het de leer kennen fase is.

Relaties krijg je op brede manieren, het is niet alles of niet , het is onvoorspelbaar en dat is ook juist wat bij daten hoort, soms krijg je gevoelens voor iemand die jaren een vriendin is en waar je het niet van denkt , soms denk je weleens dat je iemand totaal niet mag om later te ontdekken dat je daar gevoelens in hebt, en heel eerlijk ik denk aan de verhalen hier en juist de reacties erover dat je jezelf nogal limiteert door allerlei regeltjes erop te zetten hoe het zou moeten en soms als iemand even wat minder reageert dan je zou willen het minder persoonlijk te nemen want ik denk dat dat het ook nogal is. Sommige mensen zijn je smaak , sommige niet, sommige zijn eerlijk sommige niet . Dat hoort er allemaal gewoon bij.
Deze bazin weet! :) Overigens heeft ze alleen maar goede punten in dit betoog.
  zondag 15 december 2013 @ 21:47:37 #85
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134308827
Als je date als man wil je gewoon een relatie of seks. De weg ertussenin e.d. betekent gewoon Friendzone. Als ze vriendschap willen gaan ze wel naar hun vrienden en via hen andere meiden leren kennen om ook vriendschap mee te hebben. Maar daten is niet voor niets gericht op relaties en zoenen e.d. En ja daartussendoor leer je elkaar ook kennen, maar de meeste mannen in ieder geval hebben wel een doel. Het is gewoon veiliger om niet dat doel te hebben want dan loop je ook minder blauwtjes.

Betekent niet dat sommige fokkers niet te rechtlijnig denken, het punt missen, te weinig waarde hechten aan het elkaar leren kennen e.d. Maar zo maak je van daten een soort van utopia voor platonische relaties terwijl mensen juist daten voor meer...
we dan
pi_134309280
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je date als man wil je gewoon een relatie of seks. De weg ertussenin e.d. betekent gewoon Friendzone. Als ze vriendschap willen gaan ze wel naar hun vrienden en via hen andere meiden leren kennen om ook vriendschap mee te hebben. Maar daten is niet voor niets gericht op relaties en zoenen e.d. En ja daartussendoor leer je elkaar ook kennen, maar de meeste mannen in ieder geval hebben wel een doel. Het is gewoon veiliger om niet dat doel te hebben want dan loop je ook minder blauwtjes.

Betekent niet dat sommige fokkers niet te rechtlijnig denken, het punt missen, te weinig waarde hechten aan het elkaar leren kennen e.d. Maar zo maak je van daten een soort van utopia voor platonische relaties terwijl mensen juist daten voor meer...
Je date of voor relatie of seks? Ik vind het prima om te friendzonen met andere dames? Wat is daar het probleem van? Misschien steek je er nog wat van op :)!
  zondag 15 december 2013 @ 22:05:13 #87
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134309737
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je date of voor relatie of seks? Ik vind het prima om te friendzonen met andere dames? Wat is daar het probleem van? Misschien steek je er nog wat van op :)!
Weet niet wat de meeste mensen daarvan zouden moeten leren in vergelijking met wat je leert in een relatie... :P En ik in ieder geval wel met dat doel ja. Vriendinnen om gewoon mee om te gaan als vrienden kom je gewoon al tegen daar hoef je niet voor te daten.
we dan
pi_134309828
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Weet niet wat de meeste mensen daarvan zouden moeten leren in vergelijking met wat je leert in een relatie... :P En ik in ieder geval wel met dat doel ja. Vriendinnen om gewoon mee om te gaan als vrienden kom je gewoon al tegen daar hoef je niet voor te daten.
Ik denk dat iemand die nog nooit of slechts een enkele relatie heeft gehad, wel degelijk kan leren van omgang met vrouwen als 'vriend'.
  zondag 15 december 2013 @ 22:09:23 #89
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134309940
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand die nog nooit of slechts een enkele relatie heeft gehad, wel degelijk kan leren van omgang met vrouwen als 'vriend'.
Jawel maar bedoel. Kijk dan is het wel leerzaam ja. Maar het is niet hun doel. Als ze een vriendin kunnen krijgen is het voor hen wel fijner. Vrienden zijn is 2e keus voor de meeste mannen die daten.. alsnog leerzaam maar dat kan een eerste relatie ook zijn. Maar ja als je geen relatie hebt gehad is er genoeg te leren van vrouwen ja op die manier :P Maar ik ben even weg een tijdje straks terug
we dan
pi_134311717
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef formerjellybean het volgende:

Mooi omschreven en er zitten zeker vormen van waarheid in je post.

Ik zal omschrijven hoe ik sommige dingen zie en daarmee omga. Alles of niets, nou nee, eerst maar eens iemand leren kennen in de "leren kennen fase". Ik duik niet meteen de eerste date bovenop een vrouw, zo zit ik niet in elkaar (soms wel moeten doen achteraf, maar toe maar ;)).

Hoge eisen? Ik "zoek" iemand die mij accepteert zoals ik ben en samen iets opbouwen, niets meer en niets minder..

Het feit dat sommige vrouwen het ervaren als dat de man meteen wil samenwonen en trouwen, dat beeld heb ik juist bij de dames (zonder te generaliseren), die willen op de eerste date meteen weten of je al wil samenwonen enzo. Rustig aan doe is er niet bij.. (zien al allerlei beren op de weg, die er niet zijn.. ) Ik ben gesteld op mijn vrijheid en wil mijn eigen ding blijven doen (ook naast een eventuele ontstane relatie), als daar geen begrip voor is, dan wordt het lastig. Maar dat is puur het beeld wat ik erbij heb, daar kom ik niet achter aangezien ik meestal niet verder kom dan 1 date met een vrouw..

Over het persoonlijk nemen, daar ben ik mee aan het werk en dat gaat al beter, maar "vroeger" nam ik het vrij persoonlijk op ja.

En over friendzonend worden, ik heb een paar vrouwen gedate en die zijn blijven plakken als friend, niets mis mee. Ook al is dat niet hetgeen wat ik zoek.. Mijn doel is toch wel een relatie :).
pi_134314475
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kan eerlijk gezegd, als zo'n iemand, geen vrouwelijke vrienden hebben. Daar kan ik helemaal niet tegen. Ik word al helemaal hoteldebotel in mijn hoofd als een vrouw gewoon een leuk praatje met me maakt.
  maandag 16 december 2013 @ 01:40:27 #92
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_134317202
Waarom kan ik mij niet afmelden van deze topic :{

PUA-topic is 100x beter dan gezeik hier.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_134317348
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef corehype het volgende:

Kan wel, anders vraag je even een modje hoe dat moet.
En btw, je zou alvast kunnen beginnen door niet meer in dit topic te reageren, iedereen happy :P
  maandag 16 december 2013 @ 17:13:45 #94
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134334173
Volgens mij is er een 15 jarige enigzins verliefd op me, maar ik ben 18. Kan toch niet denk hé..? Is op je 18e best wel een verschil toch?
pi_134334209
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef corehype het volgende:

Klik onderaan op 'Stop Volgen' of 'Kutopic :') ' en voilá.
Ja doei.
  maandag 16 december 2013 @ 17:54:35 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134335711
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Volgens mij is er een 15 jarige enigzins verliefd op me, maar ik ben 18. Kan toch niet denk hé..? Is op je 18e best wel een verschil toch?
Wanneer is ze jarig? Dan is het ook allemaal legaal enzo.

18-15 moet kunnen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_134337311
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik neem aan dat je haar ook leuk vindt? Want je schrijft het nu een beetje op alsof je verplicht bent haar gevoelens te beantwoorden. :?

Tevens vind ik dat persoonlijk echt moderne bullshit, dat 18+15 niet kan. "Vroegah" deden we niet anders en hoorde je er als 15-jarige niet bij als je geen 18+ had :')

Bovendien is het vanaf 12 (tot 16) alleen strafbaar als de ouders of betrokkene een klacht/aangifte indienen. Anders niet. :N

[ Bericht 5% gewijzigd door MeraViglioSa op 16-12-2013 18:55:22 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_134337400
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je haar ook leuk vindt? Want je schrijft het nu een beetje op alsof je verplicht bent haar gevoelens te beantwoorden. :?

Tevens vind ik dat persoonlijk echt moderne bullshit, dat 18+15 niet kan. "Vroegah" deden we niet anders en hoorde je er als 15-jarige niet bij als je geen 18+ had :')
sick :r
pi_134337547
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef watheet het volgende:

[..]

sick :r
Waarom? Weinig verschil met 16. Het verschilt natuurlijk pp wanneer een jongen of meisje 'ontwikkelt'. Maar genoeg meiden van 15 die zo door kunnen voor 18 qua uiterlijk en/of bezigheden. Jongens lopen op dat moment gemiddeld genomen wat achter op de ontwikkeling, dus technisch gezien is 18 en 15 echt niet zo vreemd.

Komt nog bij dat seks lang niet altijd aan de orde is.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_134337573
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom? Weinig verschil met 16. Het verschilt natuurlijk pp wanneer een jongen of meisje 'ontwikkelt'. Maar genoeg meiden van 15 die zo door kunnen voor 18 qua uiterlijk en/of bezigheden. Jongens lopen op dat moment gemiddeld genomen wat achter op de ontwikkeling, dus technisch gezien is 18 en 15 echt niet zo vreemd.
oh oke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')