abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134185002

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134185019
Laat maar komen *O*
  donderdag 12 december 2013 @ 12:23:28 #3
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134185087
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef complicate het volgende:
Laat maar komen *O*
Gewaagde uitspraak
pi_134185093
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt om een partner te vinden, dat is evolutie :)
Leg je erbij neer, dan heb je er vrede mee, ben je veel meer gelukkig en tevreden over jezelf waardoor de kans op een partner vinden vergroot wordt :P

Huh? :')
Zijn niet gemaakt? Evolutie? Nee niks daarvan, het is je eigen verantwoordelijkheid!11 :+
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134185095
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gewaagde uitspraak
I know ;)
  donderdag 12 december 2013 @ 12:24:22 #6
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134185110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:23 schreef complicate het volgende:

[..]

I know ;)
Living on the edge
pi_134185128
quote:
11s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is tiip 7 uit de OP eigenlijk?
Tanden bleken ofzo, om aldus tip nummer 1 (lachen) uit te stralen. :P
  donderdag 12 december 2013 @ 12:28:39 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134185214
@kaneel,
quote:
Ik geloof graag dat veel mensen hier succes hebben in het versieren, maar als je zelf al aangeeft dat iedere vrouw anders is, waarom denk je dan advies te kunnen geven?
Ik heb het toch niet over vrouwen :D maar je haalt nu wel exact het punt aan waar de meesten hier volledig de fout in gaan. Het centraal zetten van de vrouw. Het probleem zit bij de users hier zelf! Ze hebben allemaal wel iets wat in hun weg tot versieren staat. Ga dat oplossen! Daar zit de sleutel tot succes en niet bij de toekomstige partner.

quote:
En voor de zoveelste keer: een negatieve houding is het gevolg, niet de aanleiding.
Reden boeit niet, feit is dat om welke reden dan ook er nu een zeer negatieve houding is die uitgestraald word en dat is het probleem. Ga zelf maar na, je moet wat vragen in een winkel. Er staat een meisje die vrolijk kijkt en er staat er 1 waar d'r gezicht van op onweer staat. Welke kies jij en de meeste mensen? Juist ;) snap je een beetje welk punt ik probeer te maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 12 december 2013 @ 12:41:21 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134185560
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Tanden bleken ofzo, om aldus tip nummer 1 (lachen) uit te stralen. :P
Ah, ok.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:28 schreef ook_gek het volgende:
@kaneel,

[..]

Ik heb het toch niet over vrouwen :D maar je haalt nu wel exact het punt aan waar de meesten hier volledig de fout in gaan. Het centraal zetten van de vrouw. Het probleem zit bij de users hier zelf! Ze hebben allemaal wel iets wat in hun weg tot versieren staat. Ga dat oplossen! Daar zit de sleutel tot succes en niet bij de toekomstige partner.

[..]

Reden boeit niet, feit is dat om welke reden dan ook er nu een zeer negatieve houding is die uitgestraald word en dat is het probleem. Ga zelf maar na, je moet wat vragen in een winkel. Er staat een meisje die vrolijk kijkt en er staat er 1 waar d'r gezicht van op onweer staat. Welke kies jij en de meeste mensen? Juist ;) snap je een beetje welk punt ik probeer te maken.
Er verandert hier ook nooit iets. Er staat nergens dat ik (of iemand anders) de vrouw centraal zet. Er zullen er vast zijn die het doen, maar ik zeg dat jullie niet helpen met versieren (waar ook je eigen eigenschappen bijhoren) en jij interpreteert dat weer alsof men wil weten hoe iedere vrouw werkt.

Ik ben Benzin niet die een algoritme wil weten om een meisje te krijgen om mijn leven beter te maken.

Ik snap wat je bedoelt en als je alleen maar negativiteit uitstraalt zul je dat ook merken. Maar voor de zoveelste keer: Vraag het eens aan mensen die Faxie echt hebben ontmoet. (Of die mij hebben ontmoet, wat dat betreft). Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134185953
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Maar voor de zoveelste keer: Vraag het eens aan mensen die Faxie echt hebben ontmoet. (Of die mij hebben ontmoet, wat dat betreft). Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
Inderdaad, met een punt op de i. ;)
pi_134186102
quote:

Ik snap wat je bedoelt en als je alleen maar negativiteit uitstraalt zul je dat ook merken. Maar voor de zoveelste keer: Vraag het eens aan mensen die Faxie echt hebben ontmoet. (Of die mij hebben ontmoet, wat dat betreft). Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
Dat geloof ik heus wel. Echter ben ik zeer benieuwd hoe hij dan tegenover een vrouw is.

Ik heb zo'n vermoeden dat jullie je houding ook onbewust uitstralen of uitdragen in jullie manier van doen en converseren. En natuurlijk is dat logisch en volledig te verklaren na een aantal mislukkingen op liefdesvlak. Echter is de oplossing niet 1, 2, 3 te geven, omdat inderdaad iedereen anders is, en wij jullie niet persoonlijk kennen. Kunnen alleen afgaan op hetgeen hier geschreven wordt.

Ik heb echter wel het idee dat jullie veel te lief zijn, te aardig, te needy. Alsof (bijna) elke vrouw een optie is. En dat is niet reëel, je kunt niemand altijd even leuk vinden. Maar omdat jullie zo graag willen is contact met een vrouw nogal beladen, en enigszins geforceerd daardoor.

Wellicht hebben jullie wel baat bij een of twee gesprekken met een relatietherapeut of zo, al was het maar voor een ander perspectief van een buitenstaander.
pi_134186301
quote:
Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
The MI :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 13:13:43 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134186412
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]
Ik heb echter wel het idee dat jullie veel te lief zijn, te aardig, te needy. Alsof (bijna) elke vrouw een optie is. En dat is niet reëel, je kunt niemand altijd even leuk vinden. Maar omdat jullie zo graag willen is contact met een vrouw nogal beladen, en enigszins geforceerd daardoor.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_134186426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik heb echter wel het idee dat jullie veel te lief zijn, te aardig, te needy.
Die indruk heb ik ook over Faxie, dat hij té lief is, té eerlijk enz. naar vrouwen toe.
En zoals we het in vorig deel hebben gezegd, kan dat dus onaantrekkelijk overkomen voor vrouwen.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:14:21 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134186432
quote:
Maar als mensen hier posten kan je enkel adviezen geven over datgene wat je hier leest. Als iemand dan reallife anders is, dan krijg je natuurlijk nutteloze adviezen. Maar kom dan ook niet in dit topic erover klagen .. want je weet dat dat gelijk staat aan adviezen krijgen.
pi_134186476
Het probleem is dat het ook vaak wel dezelfde dingen zijn waar mensen op afknappen. Als iedereen dus op je afknapt, is de kans groot dat je 1 of meer van die dingen doet/hebt.
Afknappers zijn bv onzekerheid, geforceerd overkomen, wanhopig zijn. Als je heel extreem stottert, of rare tics hebt, kan dat ook een afknapper zijn, maar dat is iets waar je je altijd zelf wel van bewust bent.
Andere, niet fysieke dingen, kunnen best verborgen blijven voor jezelf, of voor jouw gevoel wel meevallen.
Daarom kán het helpen als mensen aangeven wat hen aan je opvalt en wat híer opvalt is idd negativiteit en te graag willen. Als je dan roept dat je 'in het echt' niet zo bent, wil men dat best geloven, maar dan kun je dus geen advies geven wbt het echte leven.

Overigens weet je als vrouw ook niet altijd precies waarom t niet wil. Je kijkt naar iemand en op papier zou het moeten werken, hij is grappig, aardig, geïnteresseerd, knap, en tóch mis je iets.
Alleen volgens míj zou dat met iemand die vérder helemaal goed is, niet voor vrijwel elke vrouw moeten gelden.
Dan is er ws meer aan de hand.

'Je bent heel aardig, maar ik mis een klik'
Zeg je eerder dan:
'Je 25 wa'jes per dag waaronder 15 keer de vraag of ik ze wel ontvang, komen te needy over' of
'Het feit dat je nu al drie keer in n halfuur subtiele hints hebt gegeven of je m'n nummer mag en ik er niet op inga, zóu je toch duidelijk moeten maken dat ik geen interesse heb, dit is te wanhopig'
'De vragen die je stelt komen te 'bedacht' over, ik krijg daardoor een ongemakkelijk gevoel'

Dat zeg je gewoon niet gauw, want je wil iemand ook niet kwetsen...
compact en kleverig.
pi_134186639
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens weet je als vrouw ook niet altijd precies waarom t niet wil. Je kijkt naar iemand en op papier zou het moeten werken, hij is grappig, aardig, geïnteresseerd, knap, en tóch mis je iets.
Alleen volgens míj zou dat met iemand die vérder helemaal goed is, niet voor vrijwel elke vrouw moeten gelden.

Klopt. En is andersom net zo. Als je dus op een normale manier met vrouwen om kunt gaan, that is.
pi_134186769
quote:

'Je 25 wa'jes per dag waaronder 15 keer de vraag of ik ze wel ontvang, komen te needy over' of
'Het feit dat je nu al drie keer in n halfuur subtiele hints hebt gegeven of je m'n nummer mag en ik er niet op inga, zóu je toch duidelijk moeten maken dat ik geen interesse heb, dit is te wanhopig'
'De vragen die je stelt komen te 'bedacht' over, ik krijg daardoor een ongemakkelijk gevoel'

Zeg me alsjeblieft niet dat er mensen zijn die dit soort shit uithalen ;(
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:26:18 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134186805
quote:

[..]

Ah, ok.

[..]

Er verandert hier ook nooit iets. Er staat nergens dat ik (of iemand anders) de vrouw centraal zet. Er zullen er vast zijn die het doen, maar ik zeg dat jullie niet helpen met versieren (waar ook je eigen eigenschappen bijhoren) en jij interpreteert dat weer alsof men wil weten hoe iedere vrouw werkt.

Ik ben Benzin niet die een algoritme wil weten om een meisje te krijgen om mijn leven beter te maken.

Mensen geven toch juist advies op dat geen wat hier naar voren komt, gedrag enz. Dus zo gek is dat niet dat je zulke adviezen krijgt. En als een user in het "echte" leven anders is prima, maar kom dan niet janken dat het miet klopt. Wees gewoon je zelf zoals je altijd bent. Ook op internet.

Tevens vergeet je het stukje onbewust. Prima als je fok als uitlaat klep gebruikt. Maar reken er maar op dat je dingen ook onbewust uitstraalt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_134186832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zeg me alsjeblieft niet dat er mensen zijn die dit soort shit uithalen ;(
Ik overdrijf, maar ik heb weleens gehad dat iemand een half uur nadat ik een berichtje had ontvangen vroeg of ik het wel had gehad. Tot drie keer toe op 1 dag.
Dat vind ik persoonlijk echt heel irritant. :X
compact en kleverig.
pi_134186845
Benzin :') Wat een karakter was dat zeg :')
pi_134186882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik overdrijf, maar ik heb weleens gehad dat iemand een half uur nadat ik een berichtje had ontvangen vroeg of ik het wel had gehad. Tot drie keer toe op 1 dag.
Dat vind ik persoonlijk echt heel irritant. :X
Oi, als dat geen trouwen gaat worden :')
pi_134186919
quote:
'Het feit dat je nu al drie keer in n halfuur subtiele hints hebt gegeven of je m'n nummer mag en ik er niet op inga
, zóu je toch duidelijk moeten maken dat ik geen interesse heb, dit is te wanhopig'
Inderdaad! Alle mannen die ik tot nu toe heb gedate waren zo. En dan spreek ik over 9 mannen daten in 1 maand die allemaal zo waren. Dan begin je echt wel te denken van: Is dat nu echt niet duidelijk dat ik geen interesse heb. Vandaar dat ik tegenwoordig liever mannen afstoot dan ze aantrekken. Vandaar dat ik meestal na een vervolgdate zeg: doei, geen interesse. En dan is dat nog niet duidelijk want dan blijven ze appen, omdat ze denken dat de aanhouder wint :')
  donderdag 12 december 2013 @ 13:36:29 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134187136
quote:
Het probleem is dat het ook vaak wel dezelfde dingen zijn waar mensen op afknappen. Als iedereen dus op je afknapt, is de kans groot dat je 1 of meer van die dingen doet/hebt.
Afknappers zijn bv onzekerheid, geforceerd overkomen, wanhopig zijn. Als je heel extreem stottert, of rare tics hebt, kan dat ook een afknapper zijn, maar dat is iets waar je je altijd zelf wel van bewust bent.
Andere, niet fysieke dingen, kunnen best verborgen blijven voor jezelf, of voor jouw gevoel wel meevallen.
Daarom kán het helpen als mensen aangeven wat hen aan je opvalt en wat híer opvalt is idd negativiteit en te graag willen. Als je dan roept dat je 'in het echt' niet zo bent, wil men dat best geloven, maar dan kun je dus geen advies geven wbt het echte leven.

'Je bent heel aardig, maar ik mis een klik'
Zeg je eerder dan:

Dat zeg je gewoon niet gauw, want je wil iemand ook niet kwetsen...
:D

Sowieso, het is zo simpel als gewoon "communiceren".
Of je nou een vrouw versiert of een gesprek hebt met een van je vrienden of misschien een onbekende waar je verder geen seks mee wilt :P. Communicatieve vaardigheden draait het om en daar gaat het in de basis vaak al mis.
Je moet een gesprek hebben met iemand, en dat is heel wat anders dan continu vragen stellen alsof je ze uit een boekje opleest. Dat is vragen uitdiepen, LUISTEREN (iets wat veel mensen zelden doen), doorvragen, (oprechte) interesse tonen in je gesprekspartner etc etc....

Het is niet zo moeilijk en er zit geen verschil in of je dit nou met een man of vrouw doet. Leer gewoon eerst communiceren met je medemens voordat je ook maar probeert iemand te versieren...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134187163
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk en er zit geen verschil in of je dit nou met een man of vrouw doet. Leer gewoon eerst communiceren met je medemens voordat je ook maar probeert iemand te versieren...
Ja maar sommige mannen denken echt dat als ze blijven zeuren dat ze dan hun goesting zullen krijgen, sorry hoor, dat werkt averechts.
pi_134187183
Jezus wat een verhalen zeg :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_134187190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja |:(
pi_134187238
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad! Alle mannen die ik tot nu toe heb gedate waren zo. En dan spreek ik over 9 mannen daten in 1 maand die allemaal zo waren. Dan begin je echt wel te denken van: Is dat nu echt niet duidelijk dat ik geen interesse heb. Vandaar dat ik tegenwoordig liever mannen afstoot dan ze aantrekken. Vandaar dat ik meestal na een vervolgdate zeg: doei, geen interesse. En dan is dat nog niet duidelijk want dan blijven ze appen, omdat ze denken dat de aanhouder wint :')
Sowieso, heel dat internetgebeuren. Heb toch gewoon normaal contact. Bellen is zo ouderwets niet.

En zijn die kerels scheel? Er staan toch altijd 2 vinkjes? Zo van, hij is verstuurd en afgeleverd op de telefoon? Dan vragen of je hem wel ontvangen hebt is pure onzekerheid, lijkt me erg onaantrekkelijk als een vrouw zo bij mij over zou komen.
pi_134187241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zeg dat wel :')
  donderdag 12 december 2013 @ 13:40:57 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Sowieso, heel dat internetgebeuren. Heb toch gewoon normaal contact. Bellen is zo ouderwets niet.

En zijn die kerels scheel? Er staan toch altijd 2 vinkjes? Zo van, hij is verstuurd en afgeleverd op de telefoon? Dan vragen of je hem wel ontvangen hebt is pure onzekerheid, lijkt me erg onaantrekkelijk als een vrouw zo bij mij over zou komen.
Anders wordt het wel een "wat ben je stil" "is er iets aan de hand" "heb ik iets verkeerds gezegd??"

:')
pi_134187303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zijn mannen die ik allemaal irl ontmoet en die zijn dan wel knap, aardig, etc. etc. Maar zo opdringerig dat ik zelf niet mag ademen |:( . Alsof ik een hele dag met ze ga appen.
Triest.
pi_134187310
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders wordt het wel een "wat ben je stil" "is er iets aan de hand" "heb ik iets verkeerds gezegd??"

Inderdaad!
pi_134187346
quote:

[..]

Enige wat je kan doen is na een dag misschien een ander berichtje sturen maar vragen zoals jij stelt zijn inderdaad kansloos :')

Als ze niks willen zeggen dan doe ik dat ook niet, prima hoor.
pi_134187361
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Enige wat je kan doen is na een dag misschien een ander berichtje sturen maar vragen zoals jij stelt zijn inderdaad kansloos :')

Als ze niks willen zeggen dan doe ik dat ook niet, prima hoor.
Nee want die mannen denken dat de aanhouder wint :')
pi_134187364
quote:

[..]

Wat voor een figuren ontmoeten jullie in hemelsnaam? :')
pi_134187377
quote:

[..]

Ik heb nog nooit zulke sociaal gehandicapte teksten gestuurd naar een vrouw. :)
pi_134187395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zijn mannen die ik allemaal irl ontmoet en die zijn dan wel knap, aardig, etc. etc. Maar zo opdringerig dat ik zelf niet mag ademen |:( . Alsof ik een hele dag met ze ga appen.
Triest.
Ik kan wel andere dingen bedenken om de hele dag te doen, ipv dat geapp. :Y)
pi_134187410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:43 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik kan wel andere dingen bedenken om de hele dag te doen, ipv dat geapp. :Y)
Thanx darling :* vertel dat maar aan mijn volgende date.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:44:59 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134187434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar sommige mannen denken echt dat als ze blijven zeuren dat ze dan hun goesting zullen krijgen, sorry hoor, dat werkt averechts.
Sommige vrouwen ook hoor ;)
En dat werkt ook niet in je voordeel :P
pi_134187439
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vraag ik mij ook af, vandaar dat ik nu liever mannen afstoot dan aantrekken. |:(
pi_134187449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Thanx darling :* vertel dat maar aan mijn volgende date.
Just did.
pi_134187459
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Sommige vrouwen ook hoor ;)
En dat werkt ook niet in je voordeel :P
Ik gun mensen tenminste ruimte om te ademen. :P
pi_134187480
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Vraag ik mij ook af, vandaar dat ik nu liever mannen afstoot dan aantrekken. |:(
Ik heb niet echt moeite met versieren, maar ik kan dan ook niet eens bedenken om zulke wanhopige shit uit te halen. Alsof je bijna wilt dat ze op je afknapt :')
pi_134187492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb niet echt moeite met versieren, maar ik kan dan ook niet eens bedenken om zulke wanhopige shit uit te halen. Alsof je bijna wilt dat ze op je afknapt :')
Eigenlijk zit ik nu in zo een fase ja. Gedegouteerd.
pi_134187495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Just did.
Smooth, man. Real smooth.
pi_134187588
Dus mannen, eens je haar nummer hebt, niet continu appen aub zeg. |:(
  donderdag 12 december 2013 @ 13:50:42 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187591
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef Barbusse het volgende:

Op een dronken avond een jongen ontmoet (al had ik wel eens eerder met m gepraat paar maanden terug) en m'n nr gegeven. Dit is hoe het ging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134187612
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op een dronken avond een jongen ontmoet (al had ik wel eens eerder met m gepraat paar maanden terug) en m'n nr gegeven. Dit is hoe het ging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg bij mij gaat dat dus 100 x erger :')
Maar ik date wel geen dronken mannen.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:51:49 #49
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Triest.
Veel vrouwen kunnen daar ook wat van hoor.
Breekt ook de pleuris uit als ze zien dat je het bericht wel gelezen hebt maar nog niet gereageerd hebt.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:52:04 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187640
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef complicate het volgende:

omg bij mij gaat dat dus 100 x erger :')
Maar ik date wel geen dronken mannen.
Hij was zelf niet dronken :')
pi_134187661
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij was zelf niet dronken :')
Aan zijn tekst te lezen wel :')
pi_134187666
quote:

[..]

SPOILER
Godverdesodeteringjantje zeg _O-
pi_134187695
Wellicht kunnen Faxie en Kaneelstok iets hiermee.
quote:

[..]

SPOILER
Ik vind jou ook niet echt heel enthousiast overkomen. Zou mij niet uitnodigen verder nog wat te sturen, niet persoonlijk.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:54:11 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187715
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:

Als iemand die ik niet ken al gelijk zegt hoe leuk ik ben, ben ik eigenlijk al gelijk afgeknapt. Onder het mom van "dat weet je helemaal niet, dus praat geen poep"
Nouja dit is wel 10x dat.. dusja :')
  donderdag 12 december 2013 @ 13:54:15 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187718
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Puur genieten zulke posts.
pi_134187741
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Veel vrouwen kunnen daar ook wat van hoor.
Breekt ook de pleuris uit als ze zien dat je het bericht wel gelezen hebt maar nog niet gereageerd hebt.
Die denken dan dat ze het centrum zijn van je leven, omdat je je nummer geef.
Alsof mijn leven dan draait om hem.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:55:14 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind jou ook niet echt heel enthousiast overkomen. Zou mij niet uitnodigen verder nog wat te sturen, niet persoonlijk.
Ze is op dat moment in de kroeg he, dan is hij op dat moment natuurlijk niet haar hoogste prioriteit.
pi_134187803
Luister mannetjes. Het is natuurlijk nu heel makkelijk om even die kerel uit te lachen. En hij reageert natuurlijk ook wel enigszins over the top. Maar als ik de reacties van Cue_ zie (zonder de voorgeschiedenis verder te kennen) zou ik na 2 berichten niet meer gereageerd hebben. Het is nogal vlak, nodigt niet uit tot eens lekker wat babbelen. Dus zou ik passen.

Ligt aan beiden, in dit geval. Vind ik.
@Royco, dan nog. Zeg dat even dan, kun je later eventueel nog appen. Duidelijke communicatie hadden we het toch over? :)

Of ik mis compleet iets nu.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:56:25 #59
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Die denken dan dat ze het centrum zijn van je leven, omdat je je nummer geef.
Alsof mijn leven dan draait om hem.
En dan meteen beginnen over relaties en wat je van trouwen vind enzo.
Slow the fuck down
  donderdag 12 december 2013 @ 13:56:33 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Nee klopt, was ik ook niet.

Dat drankje wou ik in eerste instantie nog wel doen, maar tijdens een stapavond ben ik niet altijd gewillig om uitgebreid te smsen.
De dag daarna al helemaal niet, want dan uitkateren :+ (of ik moet iemand echt gelijk leuk vinden, maar dat gebeurd zelden).

Maar als je dan ook gaat zeuren over dat ik stil ben en niet reageer etc.. tja.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:59:20 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
zou ik na 2 berichten niet meer gereageerd hebben. Het is nogal vlak, nodigt niet uit tot eens lekker wat babbelen. Dus zou ik passen.
Helemaal mee eens hoor verder :)
Had ik ook gedaan. Of gewoon gewacht tot ergens de week erop en dan eens kijken hoe het ermee staat.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:59:38 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134187923
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee klopt, was ik ook niet.

Dat drankje wou ik in eerste instantie nog wel doen, maar tijdens een stapavond ben ik niet altijd gewillig om uitgebreid te smsen.
De dag daarna al helemaal niet, want dan uitkateren :+ (of ik moet iemand echt gelijk leuk vinden, maar dat gebeurd zelden).

Maar als je dan ook gaat zeuren over dat ik stil ben en niet reageer etc.. tja.
Ik heb vaak genoeg vrouwen op deze manier ontmoet en hij is gewoon heel opdringerig...
Jij hebt ja gezegd op dat drankje, dan moet je hte gewoon ff laten rusten en een paar dagen later zeggen: hoe zit het nou met dat drankje :P?
Of iets in die strekking...
Heeft bij mij nog nooit gefaald en nee, ik ben niet knap :P
pi_134187932
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan meteen beginnen over relaties en wat je van trouwen vind enzo.
Slow the fuck down
Inderdaad, vorige keer vroeg iemand dat dus via whatsapp: wil je met me trouwen na een eerste date |:(
pi_134187946
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor verder :)
Had ik ook gedaan. Of gewoon gewacht tot ergens de week erop en dan eens kijken hoe het ermee staat.
Of niet als er toch geen interesse is. Appen is geen verplichting, lijkt soms wel maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:00:37 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187954
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:

Ik heb vaak genoeg vrouwen op deze manier ontmoet en hij is gewoon heel opdringerig...
Jij hebt ja gezegd op dat drankje, dan moet je hte gewoon ff laten rusten en een paar dagen later zeggen: hoe zit het nou met dat drankje :P?
Of iets in die strekking...
Heeft bij mij nog nooit gefaald en nee, ik ben niet knap :P
Idd :)

Als hij die maandag gewoon een berichtje had gestuurd met "he alles goed?" dan was het al heel anders geweest.
pi_134187978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Of niet als er toch geen interesse is. Appen is geen verplichting, lijkt soms wel maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken.
Het probleem is dat die mannen het niet zo zien. Die denken juist dat blijven sturen betekent: zo vergeet ze niet dat ik er ben. :')
  donderdag 12 december 2013 @ 14:01:35 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Dit was nog echt smsen O+
Natuurlijk is het geen verplichting. Doe ik ook niet als er geen interesse (meer) is. Heb dat dan ook netjes gezegd (vond ik), ipv het dood te laten bloeden.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:01:58 #68
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187992
Maar Cue_ , leukerd, wanneer gaan we nu dan een drankje doen?
En mocht je het niet lezen, dan zal ik ook voor de zekerheid even een dm/pm/fotoboekbericht sturen.
pi_134188000
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Puur genieten zulke posts.
Dat is waar. Dames, nog meer van dit soort kwaliteitsverhalen?
  donderdag 12 december 2013 @ 14:03:06 #70
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, vorige keer vroeg iemand dat dus via whatsapp: wil je met me trouwen na een eerste date |:(
Ik heb dat ook weleens gevraagd, en dat leidde juist tot een date.
Maar ik was dan ook niet serieus
pi_134188075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Het probleem is dat die mannen het niet zo zien. Die denken juist dat blijven sturen betekent: zo vergeet ze niet dat ik er ben. :')
Ik zeg enkel dat wanneer Cue_ gewoon had gezegd: "Nu niet, ik sta in de kroeg met vrienden te praten, ik bericht je later." was het duidelijk geweest. Vind ik.

Maar goed, hij was wel wat overenthousiast. Misschien had hij even een He-Man moment. Dat ie zich onoverwinnelijk voelde. Not anymore probably. :P
pi_134188101
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook weleens gevraagd, en dat leidde juist tot een date.
Maar ik was dan ook niet serieus
Vertelt veel over de wanhoop van sommige vrouwen dan. Of misschien jouw humor
  donderdag 12 december 2013 @ 14:06:01 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134188125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Ik zeg enkel dat wanneer Cue_ gewoon had gezegd: "Nu niet, ik sta in de kroeg met vrienden te praten, ik bericht je later." was het duidelijk geweest. Vind ik.

Maar goed, hij was wel wat overenthousiast. Misschien had hij even een He-Man moment. Dat ie zich onoverwinnelijk voelde. Not anymore probably. :P
Daar denk ik niet eens aan op dat moment haha. Maar klopt, dan was het duidelijker geweest. Al vind ik het overdreven dat ik wat moet sturen om te zeggen dat ik niets ga sturen. Beetje omgekeerde wereld ;)

Hij had ook de pech dat ik niet overenthousiast was, waardoor hij meer moeite zou moeten doen dan als ik dat wel was geweest. En dan kunnen dergelijke (evt kleine) dingen al voor een afkeer zorgen. Terwijl het bij een ander helemaal niet erg was geweest.
pi_134188141
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit was nog echt smsen O+
Natuurlijk is het geen verplichting. Doe ik ook niet als er geen interesse (meer) is. Heb dat dan ook netjes gezegd (vond ik), ipv het dood te laten bloeden.
SMS. Nostalgie. :s)
pi_134188144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :*
pi_134188166
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar denk ik niet eens aan op dat moment haha. Maar klopt, dan was het duidelijker geweest. Al vind ik het overdreven dat ik wat moet sturen om te zeggen dat ik niets ga sturen. Beetje omgekeerde wereld ;)

Hij had ook de pech dat ik niet overenthousiast was, waardoor hij meer moeite zou moeten doen dan als ik dat wel was geweest. En dan kunnen dergelijke (evt kleine) dingen al voor een afkeer zorgen. Terwijl het bij een ander helemaal niet erg was geweest.
Slecht voorbeeld dus. :P
  donderdag 12 december 2013 @ 14:07:11 #77
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Vertelt veel over de wanhoop van sommige vrouwen dan. Of misschien jouw humor
Dat was de aanleiding tot een gesprek, gesprek leidde tot een date.
Ik ving op dat ze een bepaald model auto heel mooi vind en then I popped the question.
pi_134188187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:Y :P
pi_134188190
Sowieso, appen :') Bel d'r rewoon op man. Alsof je niet met haar wilt praten :{w
  donderdag 12 december 2013 @ 14:08:11 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134188195
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Dit noemde ik geen kleine dingen :P En het was zeker een voorbeeld van to eager.
pi_134188206
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat was de aanleiding tot een gesprek, gesprek leidde tot een date.
Ik ving op dat ze een bepaald model auto heel mooi vind en then I popped the question.
Ja Royco, je bent communicatief sterk.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:08:31 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134188210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Sowieso, appen :') Bel d'r rewoon op man. Alsof je niet met haar wilt praten :{w
Bellen.. in de kroeg.. met die harde muziek? :X :(
  donderdag 12 december 2013 @ 14:09:07 #83
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188230
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja Royco, je bent communicatief sterk.
En ik was dronken
pi_134188234
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit noemde ik geen kleine dingen :P En het was zeker een voorbeeld van to eager.
Met het risico enigszins hard te klinken.. En een voorbeeld van een vrouw waar ik niet zoveel moeite in zou steken.

( :') )
pi_134188241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Bellen? waarom gewoon geen ruimte geven zodat ze zelf terugbelt?
  donderdag 12 december 2013 @ 14:09:44 #86
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134188250
Wat heb je gedaan met die jongen dat hij zo volhoudend was cue en je zo leuk vond?
we dan
pi_134188258
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Met het risico enigszins hard te klinken.. En een voorbeeld van een vrouw waar ik niet zoveel moeite in zou steken.

_O- (dat was directe communicatie)
  donderdag 12 december 2013 @ 14:10:00 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134188263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Je zei steken.. hihi :+

Snapte ook niet waarom ie me (zo) leuk vond
pi_134188272
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Kan ook. Nummer achterlaten, en erop vertrouwen dat ze je leuk vindt. ;)
pi_134188277
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bellen.. in de kroeg.. met die harde muziek? :X :(
Op dat tijdstip ga ik ook niet eens bellen trouwens :')
  donderdag 12 december 2013 @ 14:10:27 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134188284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat heb je gedaan met die jongen dat hij zo volhoudend was cue en je zo leuk vond?
Niets :')
2x mee gepraat ofzo
pi_134188289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Kan ook. Nummer achterlaten, en erop vertrouwen dat ze je leuk vindt. ;)
I know O+
  donderdag 12 december 2013 @ 14:11:14 #93
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134188309
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niets :')
2x mee gepraat ofzo
Ow dan wel wat overdreven gedrag ja :P Nou ja goede indruk achtergelaten dus :P
we dan
pi_134188321
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En ik was dronken
Je bent een hero dan 8-)
pi_134188330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk :) Sterker nog, daar reken ik eigenlijk ook altijd op O-)
  donderdag 12 december 2013 @ 14:12:04 #96
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent een hero dan 8-)
Met een cape en een batmobiel
pi_134188350
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk :) Sterker nog, daar reken ik eigenlijk ook altijd op O-)
*)
pi_134188371
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Met een cape en een batmobiel
You are so funny. :@
  donderdag 12 december 2013 @ 14:13:55 #99
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

You are so funny. :@
Je moet iets als je het niet van de looks moet hebben he
pi_134188472
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoezo? je hebt toch de looks? Of bedoel je looks van vrouwen?
(snap niet)
pi_134188479
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je kunt goed stofzuigen?
pi_134188480
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

*)
En ben vrijwel nooit teleurgesteld kan ik met trots zeggen. :7
pi_134188497
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En ben vrijwel nooit teleurgesteld kan ik met trots zeggen. :7
heeeyyy bescheiden blijven hé
  donderdag 12 december 2013 @ 14:16:02 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? je hebt toch de looks? Of bedoel je looks van vrouwen?
Nee mijn looks.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:16:30 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je kunt goed stofzuigen?
Nee, wel koken en strijken.
pi_134188527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:

[..]

heeeyyy bescheiden blijven hé
True story.
pi_134188534
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee, wel koken en strijken.
Doe de mijne ook meteen even dan. :s)
pi_134188554
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee mijn looks.
Je bent toch knapper dan Bruce Willis? Maar goed, smaken verschillen hé
  donderdag 12 december 2013 @ 14:18:43 #109
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent toch knapper dan Bruce Willis? Maar goed, smaken verschillen hé
Volgens Kaneel wel ja.
We hebben wel hetzelfde kapsel zo'n beetje.
En ik zou ook graag dingen opblazen.
pi_134188618
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Volgens Kaneel wel ja.
Blijf jezelf :Y
  donderdag 12 december 2013 @ 14:20:23 #111
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Blijf jezelf :Y
Always
pi_134188653
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Always
:*
pi_134188719
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Volgens Kaneel wel ja.
_O-
pi_134189174
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-
ja, dat vond ik ook een léuk grapje (itt wil je met me trouwen :+ )
compact en kleverig.
pi_134189270
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Humor is belangrijk :)
pi_134189329
En een goed kostuum natuurlijk.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:45:11 #117
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134189463
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zij toen gelukkig wel
  donderdag 12 december 2013 @ 16:35:18 #118
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134193024
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:

[..]

He gezellig, een hoofdafdruk in de muur naast mijn hoofdafdruk. Net wat je nodig hebt na een dagje flink doorbikkelen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 12 december 2013 @ 16:43:46 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134193355
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je kunt goed stofzuigen?
Of likken als Lassie?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134193410
Wat ik me nu wel afvraag: Wie is hier nu echt, net als ik, forever alone?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 12 december 2013 @ 16:45:58 #121
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134193451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:43 schreef yats het volgende:

[..]

Of likken als Lassie?
Beter als Lassie
pi_134193571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Niemand, jij bent ook niet forever alone maar jij hebt gewoon echt een negatieve gedachtestroom wat betreft vrouwen/relaties/daten.
Waz met jou!
pi_134194136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Vleeskeuring of geen vleeskeuring, alles is beter dan toneel spelen! Komaan zeg! En tja ieder zijn ding, als hij niet graag op die plaatsen komt, wat heb jij daarop te zeggen? Niets toch?
Ik kan het wel blijven uitleggen, maar dat gaat toch niet aankomen.
pi_134194509
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij geeft externe factoren de schuld ipv naar zich zelf te kijken. Hij vergeet zijn eigen uitstraling waarom denk je anders waarom hij al jaren faalt in het versieren. Vast niet zijn omgeving ;)

En natuurlijk ga je excuses bedenken om je foute gedrag te rechtvaardigen. Prima natuurlijk lekker stug volhouden want het werkt zo goed.....

En dan vergeten we zijn kansloze gedrag richting vrouwen waar de extreme wanhoop van af druipt maar even voor het gemak. Oh en voor hij komt met "ja maar in het echt ben ik niet zo of niet zo erg" dan ben je gewoon nep! Je moet hier gewoon zijn zoals je in bet dagelijks leven bent.

De sleutel tot succes voor heb zit echt in zijn eigen gedrag en uitstraling.
Echt he :')
pi_134194579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Niemand, jij bent ook niet forever alone maar jij hebt gewoon echt een negatieve gedachtestroom wat betreft vrouwen/relaties/daten.
Ik weet niet of het perse negatief is. Ik stel me in ieder geval niet negatief op richting vrouwen. Ik praat in het echt over positieve zaken en over de vrouwen zelf, maar dat helpt in mijn geval helemaal niks.
Het zal me niets verbazen als het gewoon een klein dingetje is. Ietsjes te slecht uiterlijk of ietsjes te stil. Zoiets zeg maar.
pi_134194595
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk goed recht om niet op die plaatsen te willen komen, maar kom dan niet aan met als reden dat kroegen/discotheken enkel vleeskeuring en harde muziek is, want dat wordt altijd als reden gegeven. Ja die zijn er, er zijn er ook meer dan zat die dat niet zijn.

Dat ie ze allemaal niets vind, en hij liever thuis op de bank een biertje/cola drinkt, geen probleem.
Zeg dan gewoon de waarheid (naar mijn mening), dat je onzeker bent en je je er niet prettig voelt daardoor.
Maar ik zit niet thuis op de bank lieverd :* Verre van zelfs :*
  donderdag 12 december 2013 @ 17:20:58 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134194596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Echt he :')
Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Kin omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!
pi_134194624
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Pik omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!
^O^
pi_134194640
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iedere disco waar ik ooit ben geweest iig wel. Na 6 had ik het wel gezien.

De meeste kroegen hier in de buurt trouwens ook. Je lijkt een keuze te hebben tussen een kroeg met jongeren (veel te veel mensen in een veel te kleine ruimte waar je elkaar niet kunt verstaan) of een kroeg waar 3 oude mannen aan de bar zitten te praten over hun kinderen en het voetbal.
Dat dus :P
pi_134194689
quote:

[..]

Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Kin omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!
Jullie lijken helemaal te weten waar het aan ligt ja :')
pi_134194727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien eens naar een andere buurt gaan ofzo?
Hij's net verhuisd :D
pi_134194752
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:40 schreef Barbusse het volgende:
En een goed kostuum natuurlijk.
pi_134194803
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zijn opmerkingen, negatieve houding en zijn gedrag naar vrouwen hier zegt al genoeg. Mensen die een negatieve houding hebben stralen dat uit.

[..]

Als hij in het echt veel minder negatief is dan hier speelt hij juist toneel :D

[..]

Ik heb ook wel eens een foto gezien en daar is echt niks mis mee. Dus dat is het probleem echt niet.

[..]

Mensen hier weten het in iedere geval beter dan dat hij het zelf weet. Anders had hij wel meer geslaagd in het versieren van mensen. Alleen is soms dat advies moeilijk te verteren. Tja dat is jammer dan....

[..]

Je zelf zijn werkt prima, maar stap er blanco in en niet met een negatieve houding. Daar gaat het in zijn geval mis. Dat is vaak genoeg gebleken. En hij wilt ook zooooo graaaaaaag. En als iets je tegen werkt.... Is het dat wel.
Je blijft maar terugvallen op hoe jij denkt dat ik ben nav forumposts omdat je van mening bent dat een forum een representatie is van de werkelijkheid. (Als Fok dat echt is, zou het wel een hele zieke wereld zijn :') )

Nou verrassing, zo ben ik totaal niet.

Hop, al jouw argumenten de prullenbak in.
pi_134194833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik weet niet of het perse negatief is. Ik stel me in ieder geval niet negatief op richting vrouwen. Ik praat in het echt over positieve zaken en over de vrouwen zelf, maar dat helpt in mijn geval helemaal niks.
Het zal me niets verbazen als het gewoon een klein dingetje is. Ietsjes te slecht uiterlijk of ietsjes te stil. Zoiets zeg maar.
Uiterlijk zal het niet zijn, tenzij je je zelf niet verzorgt.. ik denk dat het eerder ligt aan het stil zijn :P.. je mond niet open durven te trekken om iemand aan te spreken of net dat beetje brutaal zijn wat vrouwen toch leuk vinden.
Waz met jou!
pi_134194849
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat de negatieve houding van Faxie hier niet echt voor hem spreekt, dat klopt.

Maar ik snap wel dat hij eventueel fok als uitlaatklep wil gebruiken om even z'n frustratie kwijt te raken.
Dat heb ik ook tijden gedaan (en soms nog steeds). Op fok was ik inderdaad de zuurpruim en (in de tijd van de meets) stond ik ook niet op nr 1 om tmee te willen meeten.

Echter kwamen mensen er toen wel achter dat ik zeker irl gewoon een vrolijk persoon was, waar je lol mee kon hebben en zeker niet zo negatief was als ik hier op fok soms overkwam.

En dan is geen van beiden een toneelspel, enkel een nadruk op een bepaalde kant van je.
Valt het kwartje eindelijk?
  donderdag 12 december 2013 @ 17:33:53 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134194894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jullie lijken helemaal te weten waar het aan ligt ja :')
Zeg wanneer heb jij je laatste relatie, succesvolle date ( met vervolg ) en sex gehad? Volgens je eigen verhalen lukt bovenstaande niet of zeer slecht. Kan je gerust de conclusie trekken dat jij en niet de omgeving het probleem is. Tel daar je negatieve houding ( straal je tevens ook onbewust uit ) en je gedrag richting vrouwen hier waar de wanhoop extreem van af druipt bij elkaar op... En dan kan er prima een goed begin gemaakt worden van waar de pijn punten zitten.

Maar oke oke laten we het eens anders doen dan. Vertel jij eens dan waar volgens jou het probleem zit? Jij hebt er zo blijkt een hele andere kijk op en dat maakt mij en vast ook anderen nieuwschierig.
pi_134194907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Uiterlijk zal het niet zijn, tenzij je je zelf niet verzorgt.. ik denk dat het eerder ligt aan het stil zijn :P.. je mond niet open durven te trekken om iemand aan te spreken of net dat beetje brutaal zijn wat vrouwen toch leuk vinden.
Ik kom er nog wel achter ;)
  donderdag 12 december 2013 @ 17:36:02 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134194940
quote:

[..]

Dat geloof ik heus wel. Echter ben ik zeer benieuwd hoe hij dan tegenover een vrouw is.

Ik heb zo'n vermoeden dat jullie je houding ook onbewust uitstralen of uitdragen in jullie manier van doen en converseren. En natuurlijk is dat logisch en volledig te verklaren na een aantal mislukkingen op liefdesvlak. Echter is de oplossing niet 1, 2, 3 te geven, omdat inderdaad iedereen anders is, en wij jullie niet persoonlijk kennen. Kunnen alleen afgaan op hetgeen hier geschreven wordt.

Wellicht hebben jullie wel baat bij een of twee gesprekken met een relatietherapeut of zo, al was het maar voor een ander perspectief van een buitenstaander.
Je had niet verder van de waarheid af kunnen zitten, wat mij betreft.
Contact met een vrouw is voor niet beladen. Ik wil niet te graag, sterker nog, ik wil praktisch niks. Ik ga niet voor iedereen, er is 1 iemand waar ik mee zou willen daten en dat is niet wederzijds.

Dat is het. Zolang er verder niemand in mijn leven komt die ook maar half zo leuk is, blijf ik een gelukkige single.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:37:21 #139
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134194973
quote:

[..]

Wat moet ik daar mee?
Mijn probleem is dat de mensen die mij leuk vinden en de mensen die ik leuk vind, geen overlap vertonen.

Dat, en vertrouwensissues.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 17:39:06 #140
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134195015
Jij blijft maar hameren op dat je hier heel anders bent dan irl en volgens jou gaan dan 'hop, alle argumenten van ookgek de prullenbak in'. flinke jongen hoor, ware het niet dat jouw houding irl, die zo totaal anders is dan hier, ook helemaal geen zoden aan de dijk zet want je hebt ook met die totaal andere houding irl 0 succes.

Hop, alle argumenten weer terug op tafel.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 12 december 2013 @ 17:39:39 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134195039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij's net verhuisd :D
De kroeg hier is ook een oude mannenkroeg.
Een keer probeerde een dronken kerel me daar te hosselen. ;(

Maar op woensdag wel pubquiz, dat is wel tof.
pi_134195059
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelfs dan zijn er kroegen waar het echt niet zo druk/luid is waar ook leeftijdsgenoten komen.
Tis misschien even zoeken en op de juiste dagen komen, maar ze zijn er.
Waarom moet ik zo perse naar kroegen?

Ik kom al regelmatig in poolcafe's, poppodia, theaters, en ben om de zoveel tijd bij vrienden, verjaardagen, etentjes. En ik kom ook nog eens erg vaak op het strand, waar ik ook regelmatig afspreek met anderen.

Maar ik ben niet sociaal natuurlijk, en ook al lijkt iedereen me wel aardig te mogen, het ligt allemaal aan m'n houding.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:41:44 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134195107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef CoolGuy het volgende:
Jij blijft maar hameren op dat je hier heel anders bent dan irl en volgens jou gaan dan 'hop, alle argumenten van ookgek de prullenbak in'. flinke jongen hoor, ware het niet dat jouw houding irl, die zo totaal anders is dan hier, ook helemaal geen zoden aan de dijk zet want je hebt ook met die totaal andere houding irl 0 succes.

Hop, alle argumenten weer terug op tafel.
Zonder gemeen te willen zijn: Ik geloof direct dat je niet te needy en opdringerig moet zijn.
Maar als je dat van ook_gek hoort, die jarenlang iedere vrouw in de reeks (en gelieerde SC) aansprak en zat te dm'men, sms'en en appen en in de SC die dames er op attendeerde dat ze nog niet hadden geantwoord...

Sja...Dat soort mensen neem ik totaal niet serieus als ze praten over het omgaan met vrouwen.
pi_134195125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kom al regelmatig in poolcafe's, poppodia, theaters, en ben om de zoveel tijd bij vrienden, verjaardagen, etentjes. En ik kom ook nog eens erg vaak op het strand, waar ik ook regelmatig afspreek met anderen.

Maar ik ben niet sociaal natuurlijk, en ook al lijkt iedereen me wel aardig te mogen, het ligt allemaal aan m'n houding.
Je weet zelf dus waar het probleem aan ligt, ga je er dus aan werken?.
Waz met jou!
  donderdag 12 december 2013 @ 17:42:16 #145
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134195126
quote:

[..]

Ik heb je ook ontmoet, en je bent gewoon een aardige gozer, niks mis mee.
Ook geen idee waarom je zo veel moeite hebt om een leuke vrouw te vinden.
En het kan niet alleen aan je transformers liggen want die heb ik ook.

Je ziet er gewoon goed uit (no homo), geen standaard hobby's etc
pi_134195176
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeg wanneer heb jij je laatste relatie, succesvolle date ( met vervolg ) en sex gehad? Volgens je eigen verhalen lukt bovenstaande niet of zeer slecht. Kan je gerust de conclusie trekken dat jij en niet de omgeving het probleem is. Tel daar je negatieve houding ( straal je tevens ook onbewust uit ) en je gedrag richting vrouwen hier waar de wanhoop extreem van af druipt bij elkaar op... En dan kan er prima een goed begin gemaakt worden van waar de pijn punten zitten.

Maar oke oke laten we het eens anders doen dan. Vertel jij eens dan waar volgens jou het probleem zit? Jij hebt er zo blijkt een hele andere kijk op en dat maakt mij en vast ook anderen nieuwschierig.
Ja dat het allemaal niet zo lukt met de dames dat was niet zo moeilijk te raden he?

Maar jullie lijken te weten waar het aan ligt. Erg grappig, want ik heb zo'n beetje elke oorzaak aangepakt gedurende de tijd.

De laatste keer seks is niet eens zo lang geleden trouwens. Maar rondneuken is niks voor mij.

Waar het dan aan ligt? Geen idee. Net zoals al m'n vrienden en kennissen ook niet snappen waarom ik altijd maar die eeuwige vrijgezel ben. En die kennen me een stuk beter dan een stel mensen op een forum.
pi_134195253
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De kroeg hier is ook een oude mannenkroeg.
Een keer probeerde een dronken kerel me daar te hosselen. ;(

Maar op woensdag wel pubquiz, dat is wel tof.
Zoiets zou nog wel leuk kunnen zijn ja :P
pi_134195307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb je ook ontmoet, en je bent gewoon een aardige gozer, niks mis mee.
Ook geen idee waarom je zo veel moeite hebt om een leuke vrouw te vinden.
En het kan niet alleen aan je transformers liggen want die heb ik ook.

Je ziet er gewoon goed uit (no homo), geen standaard hobby's etc
Hehe zouden het m'n Transformers zijn? :P

Mja maar die had ik vroeger nog niet he :P
  donderdag 12 december 2013 @ 17:48:41 #149
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134195311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zoiets zou nog wel leuk kunnen zijn ja :P
Ben er vroeger al een paar keer geweest, was wel leuk. Alleen jammer dat er weer mensen vals gingen spelen. Ga er binnenkort nog eens heen met WT en CM waarschijnlijk. Met zijn 3'en moeten we kunnen winnen.
Alleen is zo'n avond natuurlijk ook niet geschikt voor nieuwe contacten opdoen omdat je in groepjes zit en daarna gaat iedereen weg.
pi_134195323
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ben er vroeger al een paar keer geweest, was wel leuk. Alleen jammer dat er weer mensen vals gingen spelen. Ga er binnenkort nog eens heen met WT en CM waarschijnlijk. Met zijn 3'en moeten we kunnen winnen.
Alleen is zo'n avond natuurlijk ook niet geschikt voor nieuwe contacten opdoen omdat je in groepjes zit en daarna gaat iedereen weg.
Wel een sterk team :D
pi_134195366
quote:
Tja ik heb wel wat gerotzooid, dus ik tel al niet meer mee denk ik....
  donderdag 12 december 2013 @ 17:53:52 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134195489
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zonder gemeen te willen zijn: Ik geloof direct dat je niet te needy en opdringerig moet zijn.
Maar als je dat van ook_gek hoort, die jarenlang iedere vrouw in de reeks (en gelieerde SC) aansprak en zat te dm'men, sms'en en appen en in de SC die dames er op attendeerde dat ze nog niet hadden geantwoord...

Sja...Dat soort mensen neem ik totaal niet serieus als ze praten over het omgaan met vrouwen.
:D uhm beste jongen je haalt nu even het 1 en ander door elkaar en hebt geen idee waar je het over hebt maar dat maakt niks uit. Je trekt alleen in dit geval een hele verkeerde conclusie :D

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
Waar het dan aan ligt? Geen idee. Net zoals al m'n vrienden en kennissen ook niet snappen waarom ik altijd maar die eeuwige vrijgezel ben. En die kennen me een stuk beter dan een stel mensen op een forum.
Is er een kans dat je vrienden niet eerlijk durven te zijn tegen je? Ik herken dit namelijk wel wat je zegt. Bij ons in de kroeg loopt er ook iemand rond die niks klaar speelt bij de vrouwen. En iedereen maar tegen hem zeggen dat ze het ook niet snappen omdat ze het zielig vinden. Maar ondertussen met elkaar exact bespreken waarom het zo is. Feit blijft namelijk dat je iets niet helemaal goed doet. En goed op basis wat ik hier lees plus je gedrag trek ik maar ook anderen daar een conclusie uit.
pi_134195498
quote:

[..]

Ja dat het allemaal niet zo lukt met de dames dat was niet zo moeilijk te raden he?

Maar jullie lijken te weten waar het aan ligt. Erg grappig, want ik heb zo'n beetje elke oorzaak aangepakt gedurende de tijd.

De laatste keer seks is niet eens zo lang geleden trouwens. Maar rondneuken is niks voor mij.

Nou ja, het meeste heb je aan het commentaar van vrouwen die je afwezen, maar zoiets vraag je niet snel plus dat ze dan sociaal wenselijke antwoorden gaan geven.

Overigens vindt die ene fokster jou erg leuk en ik vind het een beetje respectloos om dan te zeggen dat niemand je wil, alsof zij niets voorstelt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:55:13 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134195547
quote:
Wat versta jij dan onder forever alone?
  donderdag 12 december 2013 @ 17:56:10 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134195582
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D uhm beste jongen je haalt nu even het 1 en ander door elkaar en hebt geen idee waar je het over hebt maar dat maakt niks uit. Je trekt alleen in dit geval een hele verkeerde conclusie :D
Is goed, hou je maar groot. Iedereen die toen in de reeks zat weet dat het waar is. :*
pi_134195628
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat versta jij dan onder forever alone?
Dat er nul indicatie is op huisje boompje beestje.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:58:55 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134195674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Faxie het volgende:
Maar ik zit niet thuis op de bank lieverd :* Verre van zelfs :*
heb ook nooit gezegd dat je dat deed. Ging ik ook niet vanuit.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:31 schreef Faxie het volgende:

Valt het kwartje eindelijk?
Volgens mij heb ik vooral gezegd dat je hier een irritante user bent met je geslijm en wanhoopspogingen naard e vrouwelijke users. Niet dat je zo ook in het echt doet.
Dat het reallife van je afgelezen zou kunnen worden dat je het allemaal beetje zat bent, dat zou zo kunnen zijn ja. Geen idee

quote:
Hoef je niet. Alleen als je zegt "ik hou niet van kroegen, want lawaai en druk" dan ga ik tegen die uitspraak in.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:03:33 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134195815
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is goed, hou je maar groot. Iedereen die toen in de reeks zat weet dat het waar is. :*
:D die zelfde mensen zaten in 1 grote whatsapp groep en er was een hele levendige sc via dm en pm gaande met een grote groep users. En ik meen mij te herinneren dat jij ook deel nam aan die groep dus je kan het zelf weten :D

Maar oke prima wat jij wilt :*
Ik heb me dood geslet bij alles wat een kut of wat er op leek had.
pi_134195853
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Black tie tonight. Mothers, lock up your daughters. Daughters, lock up your Miltswanca's!
pi_134195983
Gezellig hier trouwens.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:10:15 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134195999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Tijden veranderen. Het ene moment lijkt het alsof er 0 uitzicht is, het andere moment word je ineens bedolven onder mogelijke partners.
Ik begrijp dat het jou sociaal gezien wat moeilijker afgaat.

Het je wel eens een FOK!meet geprobeerd?

quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D die zelfde mensen zaten in 1 grote whatsapp groep en er was een hele levendige sc via dm en pm gaande met een grote groep users. En ik meen mij te herinneren dat jij ook deel nam aan die groep dus je kan het zelf weten :D

Maar oke prima wat jij wilt :*
Ik heb me dood geslet bij alles wat een kut of wat er op leek had.
Aangezien ik geen WA heb, heb je waarschijnlijk iemand anders voor je :*
Toch wel vreemd dan dat ik van minstens 7 dames uit die reeks heb gehoord dat je hen probeerde te versieren. Maar die zullen dat wel allemaal gelogen hebben.
pi_134196064
Volgens mij gaat een kroegentocht met jullie een waar avontuur worden. :')
pi_134196141
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tijden veranderen. Het ene moment lijkt het alsof er 0 uitzicht is, het andere moment word je ineens bedolven onder mogelijke partners.
Ik begrijp dat het jou sociaal gezien wat moeilijker afgaat.

Het je wel eens een FOK!meet geprobeerd?
Hoe ziet zo'n verandering van moment er uit?

Ik beheer en organiseer Fok meets.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:17:21 #164
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134196185
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Op tafels dansen, tegen de bar aan pissen, op de wc een vrouw aanduwen etc
  donderdag 12 december 2013 @ 18:19:44 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134196268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja ik heb wel wat gerotzooid, dus ik tel al niet meer mee denk ik....
Als dat de norm is val ik ook af. Of kijken we alleen naar de toekomst? Dan mag ik weer meedoen...
pi_134196291
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niet zo stijlloos :{w Goede cocktails en foute openingszinnen "Hey, that's a lovely dress. Think I can talk you out of it?" B-)
  donderdag 12 december 2013 @ 18:23:45 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134196411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe ziet zo'n verandering van moment er uit?

Ah, je zit in een van die "nieuwe mensen leren kennen"topics?

En hoe gaat dat dan voor jou?

Hoe zoiets er uit ziet is moeilijk te beschrijven. Het was uit met mijn vriendin en ik had tijden geen enkele behoefte om iets te doen, om iemand te zien etc. Ik leerde wel nieuwe mensen kennen, maar die waren veelal mannelijk, of vielen niet op mannen. Dat waren zowel FOK!meets als een nieuwe baan.
En op een gegeven moment had ik een meet/date waar het mee klikte. Het was erg gezellig en van het een kwam het ander. Helaas werd het niks, maar daarna werd ik verliefd op een collega en het was enorm gezellig, al wilde zij niks weten van meer worden dan vrienden. Rond diezelfde tijd waren er nog 2 dames die ineens interesse in mij toonde en hebben we wat gedate. Ook rond diezelfde tijd ontwikkelde er ineens iets meer dan vriendschap tussen mij en een vriendin.
Een andere vriendin werd jaloers en wilde ineens een relatie met me.

Ik kan geen aanknopingspunt vinden voor waarom het ineens anders liep. Misschien was het dat ik een andere, meer openere houding had gekregen na die eerste date met een FOK!ster. Misschien kwam ik slechts de juiste personen op de juiste momenten tegen. Misschien heb ik te lang gelopen met mijn ex in mijn achterhoofd en duurde het tot die eerste date dat ik mijn ogen pas echt goed open deed.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:24:30 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134196433
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoeveel heb je er ondertussen gehad / zit er in de pijplijn om heen te gaan?
  donderdag 12 december 2013 @ 18:24:46 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134196441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zit je nou Newb te dissen?
  donderdag 12 december 2013 @ 18:32:45 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134196708
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zit je nou Newb te dissen?
Wat!! Heeft die tegen mijn bar staan pissen?
pi_134196720
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, je zit in een van die "nieuwe mensen leren kennen"topics?

En hoe gaat dat dan voor jou?

Hoe zoiets er uit ziet is moeilijk te beschrijven. Het was uit met mijn vriendin en ik had tijden geen enkele behoefte om iets te doen, om iemand te zien etc. Ik leerde wel nieuwe mensen kennen, maar die waren veelal mannelijk, of vielen niet op mannen. Dat waren zowel FOK!meets als een nieuwe baan.
En op een gegeven moment had ik een meet/date waar het mee klikte. Het was erg gezellig en van het een kwam het ander. Helaas werd het niks, maar daarna werd ik verliefd op een collega en het was enorm gezellig, al wilde zij niks weten van meer worden dan vrienden. Rond diezelfde tijd waren er nog 2 dames die ineens interesse in mij toonde en hebben we wat gedate. Ook rond diezelfde tijd ontwikkelde er ineens iets meer dan vriendschap tussen mij en een vriendin.
Een andere vriendin werd jaloers en wilde ineens een relatie met me.

Ik kan geen aanknopingspunt vinden voor waarom het ineens anders liep. Misschien was het dat ik een andere, meer openere houding had gekregen na die eerste date met een FOK!ster. Misschien kwam ik slechts de juiste personen op de juiste momenten tegen. Misschien heb ik te lang gelopen met mijn ex in mijn achterhoofd en duurde het tot die eerste date dat ik mijn ogen pas echt goed open deed.
Ah, dan is er al het één en ander gebeurd dus. Ik heb met werk nog nooit zulke ervaringen gehad.
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er ondertussen gehad / zit er in de pijplijn om heen te gaan?
Ik ben al naar een paar geweest en ik ben van plan om begin volgend jaar weer naar één te gaan.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:35:17 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134196790
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat!! Heeft die tegen mijn bar staan pissen?
Ik herkende hem alleen in het laatste punt, eigenlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah, dan is er al het één en ander gebeurd dus. Ik heb met werk nog nooit zulke ervaringen gehad.

[..]

Ik ben al naar een paar geweest en ik ben van plan om begin volgend jaar weer naar één te gaan.
Hoeft natuurlijk niet perse met werk te zijn, maar het is een plek waar je nieuwe mensen leert kennen.

En hoe verliepen die meets? Was het gezellig?
pi_134196935
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik herkende hem alleen in het laatste punt, eigenlijk.

[..]

Hoeft natuurlijk niet perse met werk te zijn, maar het is een plek waar je nieuwe mensen leert kennen.

En hoe verliepen die meets? Was het gezellig?
Die meets verliepen wel goed en het was altijd erg gezellig.
pi_134197369
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
blijf ik een gelukkige single.
Gezien de stijl van je posts hier geloof ik daar echt niks van.

Maar hey. Ik heb geprobeerd enkele tips te geven maar jullie zijn behoorlijk negatief zeg, alles afwijzend, alles is blijkbaar 180 graden anders dan dat hier in jullie reacties gelezen wordt.
Tenenkrommend gewoon. Ik geef het dus op. Succes ermee verder. :)
pi_134197526
quote:

[..]

Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden. :') Praten alsof je alles weet en zoveel beter bent. Ik word er echt een beetje moe van. Iedereen springt hier maar op Faxie zijn internetpersoonlijkheid, lekker boeiend zeg hoe je je op een forum presenteert. Daarbij, zo kansloos als iedereen roept is het blijkbaar ook weer niet, want zelfs met zijn manier haalt die meisjes van FOK!.

Daarbij is Faxie zijn persoonlijkheid het probleem helemaal niet. Het gehucht waarin die woont, zijn leeftijd en zijn aparte muzieksmaak maken de vijver wel wat kleiner. Faxie's enige probleem is dat die geen meisje tegenkomt waar hij ook echt een relatie mee zou willen, die nog single is. Want het moment dat die besloot om inhoudsloze seks te hebben had die binnen een paar maanden ineens een aantal meisjes gehad.

Dus Faxie moet inderdaad gewoon lekker volhouden en blijven zoeken naar het meisje wat wel goed bij hem past. Voor de rest hoeft die weinig te veranderen.
pi_134197563
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Haha, dat dacht ik ook toen ik al deze reacties ging doorlezen. Volgens mij wordt dat eerst verplicht iedereen indrinken anders kan dat wel een stijve boel worden :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 12 december 2013 @ 19:04:24 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134197711
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Die meets verliepen wel goed en het was altijd erg gezellig.
Dat is goed om te horen!

Heb je het ook kunnen gebruiken om je sociale cirkel wat uit te breiden?

quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Gezien de stijl van je posts hier geloof ik daar echt niks van.

Maar hey. Ik heb geprobeerd enkele tips te geven maar jullie zijn behoorlijk negatief zeg, alles afwijzend, alles is blijkbaar 180 graden anders dan dat hier in jullie reacties gelezen wordt.
Tenenkrommend gewoon. Ik geef het dus op. Succes ermee verder. :)
Dat is prima. Ik ben liever alleen dan met iemand waar ik niks voor voel.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, dat dacht ik ook toen ik al deze reacties ging doorlezen. Volgens mij wordt dat eerst verplicht iedereen indrinken anders kan dat wel een stijve boel worden :').
Ach, ik heb al enkele users ontmoet die aantoonbare autistische stoornissen hebben en dat ging ook prima.
pi_134197718
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden. :') Praten alsof je alles weet en zoveel beter bent. Ik word er echt een beetje moe van. Iedereen springt hier maar op Faxie zijn internetpersoonlijkheid, lekker boeiend zeg hoe je je op een forum presenteert. Daarbij, zo kansloos als iedereen roept is het blijkbaar ook weer niet, want zelfs met zijn manier haalt die meisjes van FOK!.

Daarbij is Faxie zijn persoonlijkheid het probleem helemaal niet. Het gehucht waarin die woont, zijn leeftijd en zijn aparte muzieksmaak maken de vijver wel wat kleiner. Faxie's enige probleem is dat die geen meisje tegenkomt waar hij ook echt een relatie mee zou willen, die nog single is. Want het moment dat die besloot om inhoudsloze seks te hebben had die binnen een paar maanden ineens een aantal meisjes gehad.

Dus Faxie moet inderdaad gewoon lekker volhouden en blijven zoeken naar het meisje wat wel goed bij hem past. Voor de rest hoeft die weinig te veranderen.
Mooie samenvatting wel, had ik niet beter gekund!
pi_134197874
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is goed om te horen!

Heb je het ook kunnen gebruiken om je sociale cirkel wat uit te breiden?
Nee, dat nog niet, maar misschien komt dat nog.
  donderdag 12 december 2013 @ 19:13:48 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134198066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, dat nog niet, maar misschien komt dat nog.
Misschien een rare vraag: Maar waar houdt jou tegen om de mensen die je gemeet hebt, vaker te meeten?
pi_134198122
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag: Maar waar houdt jou tegen om de mensen die je gemeet hebt, vaker te meeten?
Die vraag had je net zo goed aan mij kunnen stellen :P
  donderdag 12 december 2013 @ 19:18:24 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134198238
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die vraag had je net zo goed aan mij kunnen stellen :P
pi_134198484
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Heb via fok! en fok!meets heel wat aardige mensen ontmoet, maar om de 1 of andere reden is het er nooit van gekomen om zelf eens actie te gaan ondernemen om met mensen af te spreken.

Moet ook zeggen dat ik, nu het winter is, nog minder zin heb dan normaal om de deur uit te gaan en wat te ondernemen.

En ten slotte ben ik denk ik simpelweg niet wanhopig op zoek naar nieuwe contacten. Prima als ze er zijn, maar ik heb het gewoon niet zo nodig, dus zelf zou ik niet zo snel iemand uitnodigen om een keertje bij me langs te komen, maar als ik gevraagd wordt, dan overweeg ik het altijd (en de helft van de keren ga ik dan uiteindelijk niet).

Ook is het zo dat het nogal inspannend is om fok!meets af te gaan, omdat er vaak veel man komt en vanwege de locatie (meestal een drukke kroeg oid). Op zulke drukke locaties verander ik vrij snel in een zombie ivm hoe ik ben als ik 1 op 1 (of in een klein groepje van zeg maar 5 of minder man) bij iemand thuis ben.

Eigenlijk vind ik bij iemand thuis langsgaan vele malen leuker dan ergens in een kroeg ontmoeten, al is het alleen al vanwege de mindere drukte daar.

Zo, effe uit de mouw geschud :P
pi_134198609
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Afstand vooral. In mijn omgeving wonen er weinig meetende fokkers. Er wonen sowieso weinig mensen in mijn omgeving (vergeleken met de Randstad).
pi_134198910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Op zulke drukke locaties verander ik vrij snel in een zombie ivm hoe ik ben als ik 1 op 1 (of in een klein groepje van zeg maar 5 of minder man) bij iemand thuis ben.
Dit viel mij op.

Hoe ziet dat zombie zijn er uit? Trek je je dan bijvoorbeeld terug in jezelf?
pi_134199267
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, het meeste heb je aan het commentaar van vrouwen die je afwezen, maar zoiets vraag je niet snel plus dat ze dan sociaal wenselijke antwoorden gaan geven.

Overigens vindt die ene fokster jou erg leuk en ik vind het een beetje respectloos om dan te zeggen dat niemand je wil, alsof zij niets voorstelt.
De hele insteek (hihaho) was daar anders in de eerste instantie... wil dat verder ook niet bespreken op het forum. We hebben nog wel contact in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door Faxie op 12-12-2013 20:08:15 (typo :')) ]
  donderdag 12 december 2013 @ 20:03:12 #187
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134200196
Als je een meid wil versieren moet je contact met haar hebben, leuk overkomen en dan haar vragen of ze met je mee wil naar een pretpark. En dan heb je een hele dag plezier samen. Daarna wil ze wel een relatie. Niet vergeten bij de achtbaan de foto te kopen want als je als oude mensen naast elkaar zit te puzzelen dan wil je nog wel een herinnering hebben aan je jonge tijd samen.
we dan
pi_134200219
quote:

[..]

O+
pi_134200483
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil versieren moet je contact met haar hebben, leuk overkomen en dan haar vragen of ze met je mee wil naar een pretpark. En dan heb je een hele dag plezier samen. Daarna wil ze wel een relatie. Niet vergeten bij de achtbaan de foto te kopen want als je als oude mensen naast elkaar zit te puzzelen dan wil je nog wel een herinnering hebben aan je jonge tijd samen.
Pretpark....been there done that :P

Was geen succes, want ook al was het gezellig, daarna geen echt contact meer gehad :')

Maarja, van een bekende van haar kreeg ik naderhand ook te horen dat ze wat 'probleempjes' had.
  donderdag 12 december 2013 @ 20:11:34 #190
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134200554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pretpark....been there done that :P

Was geen succes, want ook al was het gezellig, daarna geen echt contact meer gehad :')

Maarja, van een bekende van haar kreeg ik naderhand ook te horen dat ze wat 'probleempjes' had.
Nou ja dan was het pretpark dus wel een succes. Maar toen je juist uit het pretpark ging wou het weer niet vanwege die andere factoren. Heeft een hogere kans van slagen dan de meeste random zaken lijkt me. Omdat het wat specialer is zonder extra druk te leggen.

Je kan ook gaan schaatsen of zwemmen. Maar bij zwemmen moet ze sowieso wat slank zijn anders is het minder leuk.
we dan
pi_134203721
quote:

[..]

_O_
En hopelijk gaan ze nu stoppen met zeuren over Faxie. :)
pi_134203856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:35 schreef yats het volgende:

[..]

He gezellig, een hoofdafdruk in de muur naast mijn hoofdafdruk. Net wat je nodig hebt na een dagje flink doorbikkelen...
Heeey, het is donderdag. Ik wil een update :)
Heb je haar nummer? hehe
  donderdag 12 december 2013 @ 21:53:50 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134206805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ben je daar bang voor dan? Ik denk dat iedereen op zijn / haar manier het geluk vind.

quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

Aangezien ik geen WA heb, heb je waarschijnlijk iemand anders voor je :*
Toch wel vreemd dan dat ik van minstens 7 dames uit die reeks heb gehoord dat je hen probeerde te versieren. Maar die zullen dat wel allemaal gelogen hebben.
Wa en een levendige sc / pm sc maar dat laatste heb je voor het gemak weg gelaten. Maar prima wat jij wil, ik ben een extreme dm / pm en wa fok slet *O*

quote:

[..]

Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden. :') Praten alsof je alles weet en zoveel beter bent.
Nergens beweer ik dar ik beter ben of iets beter weet. Is natuurlijk vervelend als iemand een duidelijke mening heeft dat te accepteren.

quote:
Ik word er echt een beetje moe van.
Lees je het toch niet? Niemand zet een gun op je hoofd om je te dwingen het te lezen.

quote:
Iedereen springt hier maar op Faxie zijn internetpersoonlijkheid, lekker boeiend zeg hoe je je op een forum presenteert.
Vind je dat heel erg gek? Dat is namelijk het enige tastbare waar men op kan reageren. Dus zo vreems is dar niet.

quote:
Daarbij, zo kansloos als iedereen roept is het blijkbaar ook weer niet, want zelfs met zijn manier haalt die meisjes van FOK!.
Nergens vermeld hij dat, wel vermeld hij dat niemand hem wilt. Dus het stukje *kansloos* die kennelijk fout is creëert hij zelf en niemand anders.

quote:
Daarbij is Faxie zijn persoonlijkheid het probleem helemaal niet. Het gehucht waarin die woont, zijn leeftijd en zijn aparte muzieksmaak maken de vijver wel wat kleiner.
Oh is dat zo? Gek want eerder vermelde hij nog zelf namelijk dat hij geen enkel idee heeft waar het probleem zit.

Edit, zie hier onder zijn eigen ik weet het niet uitspraak eerder deze dag.
quote:
Goed en weee verder.
quote:
Nou opgelost dan, hij hoeft nul noppes niks te verrnaderen. Vaag wel dat hij er al zeer lange tijd over zijn eigen situatie klaagt.....
pi_134207399
Wtf is er allemaal aan hand hier :')
  donderdag 12 december 2013 @ 22:25:17 #195
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134208349
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef complicate het volgende:

[..]

_O_
En hopelijk gaan ze nu stoppen met zeuren over Faxie. :)
Om eerlijk te zijn ben ik het er niet helemaal mee eens. Aan de andere kant heeft op Faxie inhakken ook niet zo veel zin natuurlijk.
pi_134209024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben je daar bang voor dan? Ik denk dat iedereen op zijn / haar manier het geluk vind.
Angst lost eigenlijk niks op. Ik zit al in die situatie en dat vind ik niet prettig.
pi_134210107
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Wa en een levendige sc / pm sc maar dat laatste heb je voor het gemak weg gelaten. Maar prima wat jij wil, ik ben een extreme dm / pm en wa fok slet *O*

[..]

Nergens beweer ik dar ik beter ben of iets beter weet. Is natuurlijk vervelend als iemand een duidelijke mening heeft dat te accepteren.

[..]

Lees je het toch niet? Niemand zet een gun op je hoofd om je te dwingen het te lezen.

[..]

Vind je dat heel erg gek? Dat is namelijk het enige tastbare waar men op kan reageren. Dus zo vreems is dar niet.

[..]

Nergens vermeld hij dat, wel vermeld hij dat niemand hem wilt. Dus het stukje *kansloos* die kennelijk fout is creëert hij zelf en niemand anders.

[..]

Oh is dat zo? Gek want eerder vermelde hij nog zelf namelijk dat hij geen enkel idee heeft waar het probleem zit.

Edit, zie hier onder zijn eigen ik weet het niet uitspraak eerder deze dag.

[..]

Goed en weee verder.

[..]

Nou opgelost dan, hij hoeft nul noppes niks te verrnaderen. Vaag wel dat hij er al zeer lange tijd over zijn eigen situatie klaagt.....
Even kort, want mobiel.

Het gaat hier om relaties krijgen he. Niet over rotzooien. Dat is een van die dingen waar ik in veranderd ben ook, maar die geen verschil geven.

En mn muzieksmaak en woonplaats ed kan ik wel aanmerken als een oorzaak maar dat heb ik al veel eerder aangegeven en dat wordt weggewuifd altijd.
pi_134210483
Uit een soort van morbide nieuwsgierigheid: wat voor insteek heeft deze reeks tegenwoordig eigenlijk?

Heel wat anders dan toen ik nog een 'stamgast' was, of vallen de veranderingen mee?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:08:36 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134210683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Capstan het volgende:
Uit een soort van morbide nieuwsgierigheid: wat voor insteek heeft deze reeks tegenwoordig eigenlijk?

Heel wat anders dan toen ik nog een 'stamgast' was, of vallen de veranderingen mee?
Wat wa toen de insteek dan?
pi_134210954
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat wa toen de insteek dan?
Op papier heette de insteek tips voor situaties waarin versieren niet makkelijk gaat te zijn, net zoals nu nog op de hoes blijkt te staan...in de praktijk was het toch vooral veel lange, zich herhalende, vaak ook verkeerd geïnterpreteerde conversaties tussen hen die de tips kwamen geven en hen die ze in ontvangst wensten te nemen. Althans, zo herinner ik het me :P

Veel veranderd?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:16:01 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134211093
Er verandert hier ook nooit wat. :') Weer een bitchfight ja?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:16:22 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134211116
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
Ik was nostalgisch ;(
pi_134211117
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Even kort, want mobiel.

Het gaat hier om relaties krijgen he. Niet over rotzooien. Dat is een van die dingen waar ik in veranderd ben ook, maar die geen verschil geven.

En mn muzieksmaak en woonplaats ed kan ik wel aanmerken als een oorzaak maar dat heb ik al veel eerder aangegeven en dat wordt weggewuifd altijd.
Even kort via mobiel. Ergens snap ik je Faxie. Net als Kaneel ,Royco en anderen. Maar laat ons nu terug on topic gaan. Anders blijven sommigen zeuren over jouw attitude. En dat is niet de bedoeling van dit topic volgens mij.
pi_134211338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
Dan heb ik mijn antwoord. Denk ik.
pi_134211403
Nou ja, als je muzieksmaak in beschouwing gaat nemen, dan wordt het sws nooit wat want veel vrouwen (eigenlijk veel mensen) hebben nu eenmaal een belabberde muzieksmaak.

Met hun Marco Borsato. :')
  donderdag 12 december 2013 @ 23:22:06 #206
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:20 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hoe is het met jou Cappie?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:22:36 #207
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211436
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, als je muzieksmaak in beschouwing gaat nemen, dan wordt het sws nooit wat want veel vrouwen (eigenlijk veel mensen) hebben nu eenmaal een belabberde muzieksmaak.

Hier in mijn omgeving vooral veel Blof :')
  donderdag 12 december 2013 @ 23:24:36 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134211530
quote:

Doet me denken aan dit filmpje.

Matig acteerwerk maar de punchline is wel briljant.
C'est la vie
pi_134211553
Hee een bobkloon :D
  donderdag 12 december 2013 @ 23:26:39 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134211628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:20 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mensen komen, mensen gaan. Maar het gebitch hier zal altijd bestaan.
C'est la vie
  donderdag 12 december 2013 @ 23:26:41 #211
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Hee een bobkloon :D
Verbeterde uitgave :)
  donderdag 12 december 2013 @ 23:26:48 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134211633
Heloef, Lokje en Bob, het is weer net als vroeger. :o
pi_134211646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hoe is het met jou Cappie?
Och, het gaat z'n gangetje. Niet zo heel veel veranderd sinds de prehistorie van dit topic, maar je kan het ook zien als 'geen nieuws is goed nieuws' :P

En met de geëvolueerde Bob?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:27:01 #214
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211649
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Mensen komen, mensen gaan. Maar het gebitch hier zal altijd bestaan.
Jij komt toch helemaal niet? :D
pi_134211668
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, Lokje en Bob, het is weer net als vroeger. :o
Kuch.
pi_134211669
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Doet me denken aan dit filmpje.

Matig acteerwerk maar de punchline is wel briljant.
Oeh, Jenna Marbles, ik vind haar tof. Even kijken. :9
  donderdag 12 december 2013 @ 23:27:35 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134211677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Capstan het volgende:

[..]

Op papier heette de insteek tips voor situaties waarin versieren niet makkelijk gaat te zijn, net zoals nu nog op de hoes blijkt te staan...in de praktijk was het toch vooral veel lange, zich herhalende, vaak ook verkeerd geïnterpreteerde conversaties tussen hen die de tips kwamen geven en hen die ze in ontvangst wensten te nemen. Althans, zo herinner ik het me :P

Veel veranderd?
Natuurlijk niet :)
  donderdag 12 december 2013 @ 23:27:53 #218
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef Capstan het volgende:

[..]

Och, het gaat z'n gangetje. Niet zo heel veel veranderd sinds de prehistorie van dit topic, maar je kan het ook zien als 'geen nieuws is goed nieuws' :P

En met de geëvolueerde Bob?
Goed. In zekere zin ben ik wel goed bezig. In andere zin is er niet veel veranderd :) Ik doe mijn best, maar niet zozeer op vrouwengebied, meer andere dingen op het moment.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:28:02 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134211698
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Jij komt toch helemaal niet? :D
Gelukkig trek jij wel volle zalen.
C'est la vie
pi_134211731
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Even kort, want mobiel.

Hoe kunnen vrouwen dan last hebben van je muzieksmaak? :P
Of wil je actief met ze naar concerten gaan en de hele dag muziek draaien thuis enzo?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:28:41 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134211736
quote:

Met Marco is niets mis!
  donderdag 12 december 2013 @ 23:29:11 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134211754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Capstan het volgende:

[..]

Kuch.
Dat was opzettelijk.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:29:13 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134211756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hier in mijn omgeving vooral veel Blof :')
Dat is pad kutmuziek!
  donderdag 12 december 2013 @ 23:29:24 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134211761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of wil je actief met ze naar concerten gaan en de hele dag muziek draaien thuis enzo?
Ja dat vroeg ik me dus ook af, als je niet samen naar concerten/festivals kan gaan is de relatie doomed ofzo? :')
C'est la vie
pi_134211772
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met Marco is niets mis!
Eigenlijk wel. :@ Ik luister ook wel slechte muziek overigens, maar daarvan weet ik dat het slecht is. :+
  donderdag 12 december 2013 @ 23:30:21 #226
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211809
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met Marco is niets mis!
Behalve dat hij zich beter niet met muziek bezig kan houden. Dat geldt overigens voor wel meer mensen.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:30:46 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134211821
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. :@ Ik luister ook wel slechte muziek overigens, maar daarvan weet ik dat het slecht is. :+
marco is leuk. Zn muziek wisselvallig maar hij doet t nog altijd goed.
Slechte muziek luisteren is niet erg zolang t maar niet de overhand neemt :)
pi_134211849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Goed. In zekere zin ben ik wel goed bezig. In andere zin is er niet veel veranderd :) Ik doe mijn best, maar niet zozeer op vrouwengebied, meer andere dingen op het moment.
Ik ken het. Af en toe wel een date, maar dat was het dan ook wel.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:31:50 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211850
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben tegenwoordig een indiehipster :')
  donderdag 12 december 2013 @ 23:32:04 #230
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ken het. Af en toe wel een date, maar dat was het dan ook wel.
Geen dates eigenlijk :D
pi_134211861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Behalve dat hij zich beter niet met muziek bezig kan houden. Dat geldt overigens voor wel meer mensen.
Ik vind dat hij wel wat goede dingen heeft gemaakt eigenlijk, met name nummers die hij met een klein orkest heeft opgenomen.
pi_134211891
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oké, ik zal er voortaan aan denken, Cue. Dat wordt me nog inhouden rond Songfestivaltijd. :X
  donderdag 12 december 2013 @ 23:33:25 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134211913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

"Tegenwoordig".
  donderdag 12 december 2013 @ 23:33:40 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134211919
Ik ben ook nog nooit een vrouw tegen gekomen met dezelfde muzieksmaak -O-
  donderdag 12 december 2013 @ 23:33:47 #235
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211922
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

"Tegenwoordig".
Wat bedoel je?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:33:56 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134211934
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oké, ik zal er voortaan aan denken, Cue. Dat wordt me nog inhouden rond Songfestivaltijd. :X
Ilse is cool, haar muziek kut. Waylon is helemaal achterlijk :')
  donderdag 12 december 2013 @ 23:34:27 #237
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik wel. Dat is wel echt tof :D Hele tijd over muziek ouwehoeren :@ Maar veel met een zelfde soort smaak ken ik niet.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:34:57 #238
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134211973
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ilse is cool, haar muziek kut. Waylon is helemaal achterlijk :')
Blue Bittersweet :@ Die is best aardig vind ik :7
  donderdag 12 december 2013 @ 23:35:38 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134211998
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Geen idee wat je vroeger was .. en wat nu een indiehipster betreft :') (niet dat t me nu echt uitmaakt ofzo-
  donderdag 12 december 2013 @ 23:36:25 #240
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134212024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee wat je vroeger was .. en wat nu een indiehipster betreft :') (niet dat t me nu echt uitmaakt ofzo-
Vroeger luisterde ik nauwelijks muziek. Nu Indie, Alternative en Rock vooral :P
  donderdag 12 december 2013 @ 23:37:06 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134212054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Te veel herhaling in t refrein zoals ze met elk nr doet.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:37:08 #242
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134212056
quote:
Mijn ex had wel dezelfde smaak. Beetje powermetal enzo. Nightwish. Pink. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik plaag maar. ;(
pi_134212058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Vroeger luisterde ik nauwelijks muziek. Nu Indie, Alternative en Rock vooral :P
Ik snap die genres nooit zo goed :P Behalve rock dan. Maar de andere zeggen zo weinig :')
  donderdag 12 december 2013 @ 23:37:52 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134212086
quote:
mijn ex heeft gezorgd dat ik de muziek die hij vroeger leuk vond, ik nu kan waarderen :+
  donderdag 12 december 2013 @ 23:38:20 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134212100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap die genres nooit zo goed :P Behalve rock dan. Maar de andere zeggen zo weinig :')
+1.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:38:29 #246
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134212107
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mijn ex had wel dezelfde smaak. Beetje powermetal enzo. Nightwish. Pink. :)

[..]

Ik plaag maar. ;(
Ik denk dat ik mijn doelgroep moet gaan verleggen naar donkere vrouwen.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:39:23 #247
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134212141
quote:

[..]

Genres zijn altijd vaag :P Maar kijk maar op de wiki van Indie dan zit je wel goed qua mijn smaak.
pi_134212155
quote:

[..]

Alternative is eigenlijk niet-pop, althans zo interpreteer ik het. Indie is met gitaartjes en mannen met strakke broeken en emohaar.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:40:39 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134212193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wel okee, maar het is net alsof Daft Punk en Nile Rodgers er aan hebben meegewerkt. :')
C'est la vie
pi_134212206
Kaneel, zou je?

Fotoboek van DeadKennedy
pi_134212218
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Genres zijn altijd vaag :P Maar kijk maar op de wiki van Indie dan zit je wel goed qua mijn smaak.
'Indiemuziek kan vrij divers zijn, van ambient tot heavy metal'

Het betekent dus echt niets, eigenlijk :')
  donderdag 12 december 2013 @ 23:42:49 #252
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134212254
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

'Indiemuziek kan vrij divers zijn, van ambient tot heavy metal'

Het betekent dus echt niets, eigenlijk :')
Moet ik dan favoriete bands droppen? :D
  donderdag 12 december 2013 @ 23:42:52 #253
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134212255
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn doelgroep moet gaan verleggen naar donkere vrouwen.
Of naar studentes.

quote:
Nee, want Emo met kutstudie.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:42:58 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134212259
Maargoed laten we niet teveel offtopic gaan mbt muzieksmaak :+
  donderdag 12 december 2013 @ 23:43:41 #255
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134212285
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of naar studentes.

[..]

Nee, want Emo met kutstudie.
Die kennen dat al helemaal niet -O-
  donderdag 12 december 2013 @ 23:44:00 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134212296
quote:
He looks like loads of fun!

C'est la vie
  donderdag 12 december 2013 @ 23:44:05 #257
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134212299
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Die kennen dat al helemaal niet -O-
Kennen die 2pac niet?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:46:38 #258
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134212372
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kennen die 2pac niet?
Nee man, die denken dat bieber rap uitgevonden heeft. Bitches
  donderdag 12 december 2013 @ 23:47:44 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134212416
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Thuglife man ;(

Overigens heb ik mijn ex het beste cadeau gegeven toen we naar Omnia gingen. Helemaal alles geheim totdat we naar binnen liepen. O+
pi_134212444
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Thuglife man ;(

Overigens heb ik mijn ex het beste cadeau gegeven toen we naar Omnia gingen. Helemaal alles geheim totdat we naar binnen liepen. O+
Aww O+
  donderdag 12 december 2013 @ 23:54:11 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134212607
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je moet ook geen meisjes van 13 versieren.
C'est la vie
  donderdag 12 december 2013 @ 23:54:26 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134212614
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Aww O+
Helemaal emotioneel enzo. O+
pi_134212633
Wat is Omnia? :@
  donderdag 12 december 2013 @ 23:55:50 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134212654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
Wat is Omnia? :@
Nederlandse Neo-folk band.

donderdag 12 december 2013 @ 23:56:10 #265
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134212662
quote:
9s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet ook geen meisjes van 13 versieren.
Maar die diggen mijn auto, je weet zelf G
pi_134212798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Meer dat je niet snel iemand zal ontmoeten bij optredens.
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:04:29 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134212861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Angst lost eigenlijk niks op. Ik zit al in die situatie en dat vind ik niet prettig.
Je bent toch nog niet zo oud? Man je hebt nog een compleet leven voor je liggen!! Je doet als of je al met 1 been in het graf staat!
pi_134213015
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je bent toch nog niet zo oud? Man je hebt nog een compleet leven voor je liggen!! Je doet als of je al met 1 been in het graf staat!
Dat valt mij ook altijd op, hij is nog niet eens 30 :')
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:16:22 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134213147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat valt mij ook altijd op, hij is nog niet eens 30 :')
Zeg je nu dat 30 oud is?
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:17:18 #270
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134213165
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zeg je nu dat 30 oud is?
Man, ik ben al oud.
Kun je nagaan hoe oud jij bent.
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:18:28 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134213190
quote:

[..]

Zeg je nu dat 30 oud is?
Als dat zo is, mag ik dan je gun lenen -O-
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:18:55 #272
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134213200
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Man, ik ben al oud.
Kun je nagaan hoe oud jij bent.
Soms voelt dat wel zo ja.
Zeker als je met jongere praat.
pi_134213202
quote:

[..]

Zeg je nu dat 30 oud is?
Nee, dat hij nog best erg veel te jong is om zich druk te maken of het ooit nog goedkomt :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:19:53 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134213217
Dit topic zou eigenlijk de rollatorclub moeten heten.
C'est la vie
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:21:49 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134213247
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:19 schreef heloef het volgende:
Dit topic zou eigenlijk de rollatorclub moeten heten.
Ik hou ook van jou, broertje.
pi_134213605
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, dat hij nog best erg veel te jong is om zich druk te maken of het ooit nog goedkomt :P
Kun je dat misschien uitleggen?
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:43:01 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134213659
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat je te pessimistische bent voor de leeftijd die je hebt. Er kan nog zoveel veranderen in de jaren die je nog te gaan hebt. als je 50 was geweest was het anders, maar je bent nog jong, dus nog genoeg tijd.
pi_134213748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je klinkt alsof je je hele leven verneukt hebt en er niets meer aan te doen valt, dat alle kansen achter je liggen. Terwijl het grootste deel nog steeds voor je ligt, je kunt nog zo'n 50-60 jaar mee als het goed is.
pi_134213773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit viel mij op.

Hoe ziet dat zombie zijn er uit? Trek je je dan bijvoorbeeld terug in jezelf?
Dan ben ik gewoon leeg en niet meer helemaal mezelf.
Ja, dan trek ik me (helemaal) terug in mezelf.
pi_134214443
Hebben jullie ook tips voor een 18 jarige om gewoon rond te kunnen neuken, maar weinig vrouwen kent en niet uitgaat/sociale activiteiten onderneemt.. Dus gewoon mensen leren kennen buiten op straat of trein ofzo?
  vrijdag 13 december 2013 @ 06:54:55 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134214924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 02:17 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Hebben jullie ook tips voor een 18 jarige om gewoon rond te kunnen neuken, maar weinig vrouwen kent en niet uitgaat/sociale activiteiten onderneemt.. Dus gewoon mensen leren kennen buiten op straat of trein ofzo?
denk dat je meer kans maakt via diverse sites
  vrijdag 13 december 2013 @ 08:21:37 #282
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_134215379
quote:
Ga naar de hoeren _O_
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_134217160
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat je te pessimistische bent voor de leeftijd die je hebt. Er kan nog zoveel veranderen in de jaren die je nog te gaan hebt. als je 50 was geweest was het anders, maar je bent nog jong, dus nog genoeg tijd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je klinkt alsof je je hele leven verneukt hebt en er niets meer aan te doen valt, dat alle kansen achter je liggen. Terwijl het grootste deel nog steeds voor je ligt, je kunt nog zo'n 50-60 jaar mee als het goed is.
Maar hebben jullie wel het idee hoe moeilijk het is om een relatie te krijgen als iedereen om je heen al een relatie heeft, samenwoont en kinderen krijgt? De vijver voor mijn leeftijd is allang zo groot niet meer.
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:23:25 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134217345
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:15 schreef Comp_Lex het volgende:

Maar hebben jullie wel het idee hoe moeilijk het is om een relatie te krijgen als iedereen om je heen al een relatie heeft, samenwoont en kinderen krijgt? De vijver voor mijn leeftijd is allang zo groot niet meer.
Ik ben ook al tig jaar single hoor. Geen idee wat jouw leeftijd precies is, maar ik kom/zit ook in die vijver.
pi_134217372
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben ook al tig jaar single hoor. Geen idee wat jouw leeftijd precies is, maar ik kom/zit ook in die vijver.
Ik kom behoorlijk in de buurt van de 30.
pi_134217376
quote:

[..]

[..]

De vijver met onervaren meiden van je leeftijd wordt misschien wel kleiner, maar gelukkig is er nog een zee met meiden van je leeftijd. Nu nog even naar het strand gaan... ;)
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:25:06 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134217383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:24 schreef Comp_Lex het volgende:

Ik kom behoorlijk in de buurt van de 30.
Verschillen we dus niet veel.
pi_134217468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De vijver met onervaren meiden van je leeftijd wordt misschien wel kleiner, maar gelukkig is er nog een zee met meiden van je leeftijd. Nu nog even naar het strand gaan... ;)
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Verschillen we dus niet veel.
Ik denk dat ik sowieso eerst moet werken aan een normaal sociaal leven.
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:29:13 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134217480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:28 schreef Comp_Lex het volgende:

Ik denk dat ik sowieso eerst moet werken aan een normaal sociaal leven.
Dat sowieso ^O^
pi_134217507
quote:

[..]

[..]

Dude.... De mensen om je heen met huwelijk en kinderen zijn irrelevant daarvoor. Tenzij je met hen een relatie wilt. Er zijn nog genoeg anderen hoor. Ben ouder dan jij, en ik vind ook wat. So no worries.
pi_134217524
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat sowieso ^O^
Als ik een normaal sociaal leven heb, dan zijn de negatieve kanten van mijn problemen opgelost en dan kan ik beter functioneren.
pi_134217534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als ik een normaal sociaal leven heb, dan zijn de negatieve kanten van mijn problemen opgelost en dan kan ik beter functioneren.
^O^ ^O^
pi_134217565
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dude.... De mensen om je heen met huwelijk en kinderen zijn irrelevant daarvoor. Tenzij je met hen een relatie wilt. Er zijn nog genoeg anderen hoor. Ben ouder dan jij, en ik vind ook wat. So no worries.
Ik zit verder ook nog met het probleem dat alles extreem nieuw voor me is als het ooit zover komt.
pi_134217580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan ben ik gewoon leeg en niet meer helemaal mezelf.
Ja, dan trek ik me (helemaal) terug in mezelf.
Koffietje, het komt goed met je. :) Wat jou betreft heb ik een glazen bol :P
pi_134217616
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zit verder ook nog met het probleem dat alles extreem nieuw voor me is als het ooit zover komt.
Dat is geen probleem, dat is een avontuur.
pi_134217624
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar zover ben je nog niet hé. Dus niet anticiperen op die angsten.
Step by Step. :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:38:30 #297
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134217703
Hey complicate, daten :* wink wink. En dan zegt ze ja en dan ga ik samen wat leuks ondernemen waarbij we wat in beweging kunnen zijn en af en toe wat praten en haar drankjes betalen. Zo moet je dat doen en dat werkt wel
we dan
pi_134217748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hey complicate, daten :* wink wink. En dan zegt ze ja en dan ga ik samen wat leuks ondernemen waarbij we wat in beweging kunnen zijn en af en toe wat praten en haar drankjes betalen. Zo moet je dat doen en dat werkt wel
:* smak smak O+
Zolang we maar niet té veel praten hé. *)
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:42:08 #299
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134217784
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:40 schreef complicate het volgende:

[..]

:* smak smak O+
Zolang we maar niet té veel praten hé. *)
Nee maar mocht je wel veel willen praten dan ben ik een luisterend oor hoor :* smak smak

Kijk en dan heb je beet comp_lex.
we dan
pi_134217822
pi_134217829
Vuige player.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')