Je let ook niet op hequote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Maar ja die test is wel een beetje brakjes zie ik nu ook. Maar zijn niet zoveel goede tests online verder wat dat betreft. Kwam nog wel eentje van GTST tegen van 20 vragen http://www.rtl.nl/soaps/g(...)t/zelfvertrouwen.xml
Heb jij het in je om een Ludo te zijn?
En dan? Gaat er iemand nu dood of wat?quote:
Ze lette wel op maar jij begrijpt het weer niet. Ging over dat ik best mag posten. Niet specifiek dat.quote:
Naar een kroeg gaan en water drinken.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef justanothercustomer het volgende:
Vandaag afgesproken om wat te gaan doen met iemand (kennismaking). Alleen geen zin om veel geld uit te geven. Iemand tips?
Wandeling is inderdaad een mogelijkheid. Wilde eerst samen gaan koken. Op het laatste moment 'durfde' ze niet. Vrouwen..quote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Naar een kroeg gaan en water drinken.
Of maak ergens een wandeling. Wel op een mooie plek.
complicate zei het hier al eens; koken kan de indruk wekken dat je haar je bed in wilt koken. Ontken dat dan maar eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Wandeling is inderdaad een mogelijkheid. Wilde eerst samen gaan koken. Op het laatste moment 'durfde' ze niet. Vrouwen..Prima, dan maar in de stad wat afspreken en ouderwets wat gaan drinken.
Klopt. Of ze durven het niet omdat ze nog niet weten of je wel te vertrouwen bent. Ik begrijp het dus wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
complicate zei het hier al eens; koken kan de indruk wekken dat je haar je bed in wilt koken. Ontken dat dan maar eens.
Dat was de uitslag van de test, zoals een paar al aangavenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.
En je klinkt enigszins jaloers, heb je zelf niet zoveel zelfvertrouwen?
Ze moeten me nietquote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus vrouwen zijn het probleem? Vertel ...
Hoezo? Heb je alle vrouwen van heel de wereld al ontmoet ? ofzo? Hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:
Dus ze zeggen, “Faxie, ik wil je". En in de praktijk zeggen ze “Toch niet Faxie, dat was een grap?”quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal van wel, maar de praktijk wijst het tegenovergestelde uit![]()
Verkeerde zoals een vrouw met een G-cup, met een mannelijk gezicht? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik lijk altijd te verkeerde te treffen
Dus nooit een klik gehad met een vrouw dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer iemand ontmoeten en een wederzijdse klik hebben is teveel gevraagd
Heb je dan een pejoratieve kijk op het leven op vlak van vrouwen? Wat zeggen jouw vrienden eigenlijk over je irl? Ik bedoel dit is een internetforum, maar wat vinden jouw vrienden van jouw ‘attitude’ met betrekking tot vrouwen? Of wat raden ze jouw aan, want ze kennen jou goed toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ja als dat zo je hele leven doorgaat, dan ga je wel twijfelen over het hele gebeuren.
Heb je dan enkel en alleen maar kansloze relaties gehad? En nooit echt een klik gehad met tenminste 1 vrouw?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen vertrouwen nee, want er is helemaal niks gebeurd bij vrouwen om dat vertrouwen op te baseren.
Dus eigenlijk heb je geen probleem want het maakt jou niet meer uit oid?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet meer uit verder, want ik vertik het om een toneelstukje op te voeren, en als dat niet goed is, jammer dan.
'Blabla ik snap niet dat jij nog geen relatie hebt' 'Blabla tja je bent een leuke jongen hoor'quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je alle vrouwen van heel de wereld al ontmoet ? ofzo? Hoe ben je tot die conclusie gekomen?
[..]
Dus ze zeggen, “Faxie, ik wil je". En in de praktijk zeggen ze “Toch niet Faxie, dat was een grap?”
[..]
Verkeerde zoals een vrouw met een G-cup, met een mannelijk gezicht? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
[..]
Dus nooit een klik gehad met een vrouw dan?
[..]
Heb je dan een pejoratieve kijk op het leven op vlak van vrouwen? Wat zeggen jouw vrienden eigenlijk over je irl? Ik bedoel dit is een internetforum, maar wat vinden jouw vrienden van jouw ‘attitude’ met betrekking tot vrouwen? Of wat raden ze jouw aan, want ze kennen jou goed toch?
[..]
Heb je dan enkel en alleen maar kansloze relaties gehad? En nooit echt een klik gehad met tenminste 1 vrouw?
[..]
Dus eigenlijk heb je geen probleem want het maakt jouw niet meer uit oid?
Dus je hebt nog nooit een relatie gehad? En gaan ze eigenlijk daarover zeuren?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Blabla ik snap niet dat jij nog geen relatie hebt' 'Blabla tja je bent een leuke jongen hoor'
'Blablablabla'
Nope, nooit een klik.
En wat is pejoratief nou weer? Niet te ingewikkeld worden he?
Misschien is hij zo omdat het een internetforum is, vandaar dat ik vroeg wat zijn vrienden van hem denken met betrekking tot zijn "attidude" met vrouwen omdat die vrienden hem tenslotte beter kennen dan we, neem ik aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:22 schreef Seriemoordenaar het volgende:
De houding die Faxie hier tentoonspreidt zal in het echt van mijlenver al opgepikt worden ben ik bang.
Lastig tips geven op deze manier.
Wellicht maar als Faxie het echt zo ziet/voelt zal dat heel lastig te verbergen zijn gok ik. Onbewust pikken (sommige) mensen heel veel op.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien is hij zo omdat het een internetforum is, vandaar dat ik vroeg wat zijn vrienden van hem denken met betrekking tot zijn "attidude" met vrouwen omdat die vrienden hem tenslotte beter kennen dan we, neem ik aan.
Dat komt gelukkig niet door jarenlange kutervaringen met vrouwen ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 18:22 schreef Seriemoordenaar het volgende:
De houding die Faxie hier tentoonspreidt zal in het echt van mijlenver al opgepikt worden ben ik bang.
Lastig tips geven op deze manier.
Ja, maar als die vrouwen ook continu gaan zeuren over het feit dat Faxie geen relatie heeft gehad , is dat ook niet motiverend voor hem volgens mij. Maar goed, ik ken hem niet, maar het zou wel kunnen dat hij té eerlijk is naar vrouwen toe en misschien is dat het problem. Kweet niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wellicht maar als Faxie het echt zo ziet/voelt zal dat heel lastig te verbergen zijn gok ik. Onbewust pikken (sommige) mensen heel veel op.
Ok. Dan blijf je toch lekker hier je frustraties uiten terwijl er ondertussen niets verandert?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt gelukkig niet door jarenlange kutervaringen met vrouwen ofzo
Ik word altijd zo moe van dit soort domme opmerkingen van mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Dat komt omdat je absoluut geen idee hebt van zo'n situatie. Als jij 50 keer de deksel op je neus krijgt, moet je wel een zware autist zijn om de 51ste keer weer met net zoveel frisse moed als de eerste keer te proberen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ok. Dan blijf je toch lekker hier je frustraties uiten terwijl er ondertussen niets verandert?
Mij maakt het niet uit hoor, wat jullie er verder al dan niet mee doen.
Nee hij heeft er misschien inderdaad geen idee van, maar als je 50 keer iets "verkeerd" probeert dan lukt het zeker niet de 51ste keer. Dus gaat het toch om de aanpak die het niet doet oid. Maar goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je absoluut geen idee hebt van zo'n situatie. Als jij 50 keer de deksel op je neus krijgt, moet je wel een zware autist zijn om de 51ste keer weer met net zoveel frisse moed als de eerste keer te proberen.
Je kent mij niet. Knap dat je een dergelijke uitspraak doet dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je absoluut geen idee hebt van zo'n situatie. Als jij 50 keer de deksel op je neus krijgt, moet je wel een zware autist zijn om de 51ste keer weer met net zoveel frisse moed als de eerste keer te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |