Ik heb zo'n cursus ook niet nodig. Daarom heb ik 'm ook nooit gedaan. Leuk, die 'real thing' opdrachten doen, die kun je jezelf ook opleggen. Je hebt geen trainer nodig om je te vertellen dat je nu even die en die opdracht moet gaan doen, dat kun je zelf ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik doe geen onderzoek meer. De intake traject is al afgelopen en ik heb mijn diagnose gekregen. Ik weet al exact wat er aan de hand is en er wordt nu aan de problemen gewerkt.
[..]
Je hebt nog nooit zo'n cursus gedaan. Met zo'n cursus moet je ook "real thing" opdrachten uitvoeren en daar verslag van uitbrengen aan je trainers.
Het gaat erom dat je daar bent om te trainen, of om wat verdiepingen hoger te komen. Jij bent met heel wat anders bezig zo lijkt het en dat maakt het geforceerd en ongemakkelijk. Zonder dat je zelfs ook maar je mond open hebt gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent?.. het ging mij er dus om dat ik een gesprek zou starten, niet of ik haar al mee zou nemen op een date of zo
.
Dat van die import brides was trouwens een grap.. dat zou ik nooit doen
Niet. Je weet niet of iemand de moeite waard is. Dat weet je nooit bij de kennismaking, maar daar kom je heel snel achter (ik toch, en meestal is het dat ik iemand niet de moeite vindt). En dan is die persoon of de moeite, nou tof, of niet de moeite, ook prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent?.. het ging mij er dus om dat ik een gesprek zou starten, niet of ik haar al mee zou nemen op een date of zo
.
Dat van die import brides was trouwens een grap.. dat zou ik nooit doen
Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELEquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik denk er niet eens op die manier over na. Dus je staat in de lift (om dat voorbeeld maar aan te houden) en je zegt hallo. en een of andere willekeurige meid zegt niks terug. Lekker. Belangrijk. Als je al gaat nadenken over waarom die meid niks terug zei...dan heb je geen leven meer want dan kun je overal over nadenken.
Dat is niet het doel van de cursus. Je komt daar in eerste instantie omdat er sowieso sociale problemen zijn geconstateerd. Als je alles al goed kon doen en dat ook allemaal kon bedenken, dan kwam je daar niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n cursus ook niet nodig. Daarom heb ik 'm ook nooit gedaan. Leuk, die 'real thing' opdrachten doen, die kun je jezelf ook opleggen. Je hebt geen trainer nodig om je te vertellen dat je nu even die en die opdracht moet gaan doen, dat kun je zelf ook.
En die trainer gaat ook niet kunnen voorkomen dat je het deksel op je neus krijgt. Alle resultaten die je daar mee bereikt kun je ook bereiken door op eigen houtje die shit te gaan doen, zonder dat iemand je spreekwoordelijke handje vasthoudt.
Dat hele cursus doen is niet meer dan een vals gevoel van veiligheid creëren wat nergens voor nodig is.
Dat is waar, als ik ga trainen dan zijn mijn gedachtes ook alleen maar bij mijn oefeningen maar aangezien ik steeds meer zit na te denken om echt de stap te nemen om vrouwen random aan te spreken dacht ik dat dat wel een chille plek zou zijn.. het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je daar bent om te trainen, of om wat verdiepingen hoger te komen. Jij bent met heel wat anders bezig zo lijkt het en dat maakt het geforceerd en ongemakkelijk. Zonder dat je zelfs ook maar je mond open hebt gedaan.
Nee. Maar even serieus waar gaat dit nog over?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.
Oke, ik ben een beetje klaar met die cirkelredeneringen. Je bent veel te krampachtig bezig. Je werpt steeds een nieuwe 'wat als' op. Ik ga niet op alles antwoorden, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat niet op alles een antwoord is dan wel een antwoord gegeven hoeft te worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELEik bedoel dan op een sociale manier groeten zoals je normaal ook doet als je ergens binnenkomt, ik verwacht echt niet dat ik haar nummer versier of een gesprek met haar aanga of zo hoor.
Het is trouwens dan wel raar want als ik naar de gym ga groeten alle mannen wel gewoon.. met sommige heb ik chille gesprekken gehad maar de enige die zo doen zijn de vrouwen hier.
Groet jij ze trouwens wel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELEik bedoel dan op een sociale manier groeten zoals je normaal ook doet als je ergens binnenkomt, ik verwacht echt niet dat ik haar nummer krijg, haar versier of een gesprek met haar aanga of zo hoor.
Het is trouwens dan wel raar want als ik naar de gym ga groeten alle mannen wel gewoon.. met sommige heb ik chille gesprekken gehad maar de enige die zo doen zijn de vrouwen hier.
Alsof ik alles goed doe en alsof ik alles wel allemaal kon bedenken. Kom op zeg. Zo'n cursus is geen magisch iets. Maar altijd maar die problemen, en issues, en cursus hier en gedoe daar en analyseren en blablabla.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet het doel van de cursus. Je komt daar in eerste instantie omdat er sowieso sociale problemen zijn geconstateerd. Als je alles al goed kon doen en dat ook allemaal kon bedenken, dan kwam je daar niet.
Het doel van de cursus is om te kijken wat er precies misgaat en daar vervolgens aan werken. Het is totaal niet iets waar je voor hoeft te schamen en er zijn massa's mensen die zo'n cursus volgen of hebben gevolgd. Ik stond zelf op een wachtlijst.
Als, maar. Als, maar. Want, maar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is waar, als ik ga trainen dan zijn mijn gedachtes ook alleen maar bij mijn oefeningen maar aangezien ik steeds meer zit na te denken om echt de stap te nemen om vrouwen random aan te spreken dacht ik dat dat wel een chille plek zou zijn.. het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.
Hmm got it..quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, ik ben een beetje klaar met die cirkelredeneringen. Je bent veel te krampachtig bezig. Je werpt steeds een nieuwe 'wat als' op. Ik ga niet op alles antwoorden, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat niet op alles een antwoord is dan wel een antwoord gegeven hoeft te worden.
Het heeft geen zin. Het probleem is niet de wat als x wat als y, het probleem is je krampachtige houding.
In het begin wel, nu negeer ik ze ook gewoon.quote:
Yes sir!quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als, maar. Als, maar. Want, maar.
Ik ben wel duidelijk geweest toch? Je draait rondjes en zoekt excuses.
Dank je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Yes sir!.
ben al stil man
2 woorden. Zelfvertrouwen. Dan actie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:11 schreef complicate het volgende:
Amai seg!
Is er iemand in staat om een samenvatting te maken?
Heeft er iemand iets geleerd?
Waren die 9 pagina's de moeite waard?
Welke tips gaat Just_some_dude_around toepassen?
Kunnen we het eens zijn dat niet alleen vrouwen zeuren, maar ook mannen?
Etc. etc.
Samenvatting is niet echt nodig toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:11 schreef complicate het volgende:
Amai seg!
Is er iemand in staat om een samenvatting te maken?
Heeft er iemand iets geleerd?
Waren die 9 pagina's de moeite waard?
Welke tips gaat Just_some_dude_around toepassen?
Kunnen we het eens zijn dat niet alleen vrouwen zeuren, maar ook mannen?
Etc. etc.
Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Samenvatting is niet echt nodig toch?.
umm nja het ging er even hard aan toe maar wat weer duidelijk is geworden is dat ik gewoon moet stoppen met zeuren en me ding doen i guess..
Je verkracht mijn naam
Ik ben iemand die van duidelijkheid houd.. en die is er helaas niet in de versierwereld.
Gewoon aardig zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijn
Maja dan moet je wel weer de ballen voor hebbenvandaag wel paar glimlachen gekregen, not sure if omdat ik gewoon aan het werk was, of gewoon aardig,
quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Gewoon aardig zou ik zeggen.
haha true, ik zou zeggen doe je ding manquote:Op dinsdag 10 december 2013 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijn
Maja dan moet je wel weer de ballen voor hebbenvandaag wel paar glimlachen gekregen, not sure if omdat ik gewoon aan het werk was, of gewoon aardig,
Op dinsdag 10 december 2013 03:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Kort gezegd heb je het idee nergens last van te hebben. Dat kan helemaal en dat had ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof ik alles goed doe en alsof ik alles wel allemaal kon bedenken. Kom op zeg. Zo'n cursus is geen magisch iets. Maar altijd maar die problemen, en issues, en cursus hier en gedoe daar en analyseren en blablabla.
Ik doe helemaal niet alles goed, en ik kan helemaal niet alles bedenken, maar I. simply. do. not. give. a. fuck. Linksom of rechtsom, het boeit me niet. Als het niet gaat zoals ik wil hoef ik niets te analyseren. Het is gewoon niet gelukt, pech gehad, morgen weer een dag.
Maar die mensen zijn je vrienden niet en dat zullen ze misschien ook nooit worden. Niet iedereen kan je vriend worden. Heb je wel gewone vrienden of iets van een sociaal leven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm got it..
[..]
In het begin wel, nu negeer ik ze ook gewoon... het is wel beetje raar om zo te moeten doen maar goed het is ook zuur om te groeten en dat mensen je dan negeren.
Dat klopt, maar misschien ben ik ook gewent aan de Nederlandse manier van omgaan met elkaar.. ik ben verhuisd naar Miami dus heb alles en iedereen (behalve mijn ouders) die ik kende daar achter gelaten. In Nederland had ik wel een goed sociaal leven, altijd wat te doen en altijd mensen om te bellen of die mij belden om te chillen en ontmoette regelmatig nieuwe mensen (zowel mannen als vrouwen), niks te klagen dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn je vrienden niet en dat zullen ze misschien ook nooit worden. Niet iedereen kan je vriend worden. Heb je wel gewone vrienden of iets van een sociaal leven?
Dat je ook 'maar' een vrouw bent. Wat natuurlijk gewoon een feit is. En dat er tussen je vele tips ook slap geouwehoer zit, maar misschien wist je dat zelf ook al. Voor mij persoonlijk minder interessant, maar voor anderen wellicht wel nuttig, daar kan ik geen uitspraak over doen. Maar het uit moeten leggen van bijv. grappen terwijl liefde een universele taal is ... dan denk ik, amai.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef complicate het volgende:
[..]
heeeey wat wil je zeggen? Wat hoor ik daar amai seg?
Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat je ook 'maar' een vrouw bent. Wat natuurlijk gewoon een feit is. En dat er tussen je vele tips ook slap geouwehoer zit, maar misschien wist je dat zelf ook al. Voor mij persoonlijk minder interessant, maar voor anderen wellicht wel nuttig, daar kan ik geen uitspraak over doen. Maar het uit moeten leggen van bijv. grappen terwijl liefde een universele taal is ... dan denk ik, amai.
Maar goed. Zoals ik zei, ik kan niet namens iedereen spreken.
Ah, daarom heb ik geen succes bij Belgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.
P.S. Ik heb eindelijk eens gegoogled naar het woord “geouwehoer/ouwehoeren”, want ik zie dat het veel gebruikt wordt op fok, In het Vlaams heeft dat helaas een seksuele negatieve connotatie/bijbetekenis, maar dankzij google en jouw post snap ik nu de context waarin het wordt gebruikt in NL. In het Vlaams zeggen we meestal “zagen” of “zeuren” of “zeveren”, maar nooit “geouwehoer”. Als je “ouwehoeren” aan een meid hier in België zou zeggen, zou ze weglopen. Dus liefde is soms geen universele taal hé. Allez, dit allemaal gewoon terzijde. Misschien is dit wel handig voor Yats die van plan is om naar Leuven te komen.
Vandaar dat ik aan sommige DM/PM geen aandacht geef als ik woord "ouwehoeren" lees.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik geen succes bij Belgen.
Niet in Belgiëquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Zagen/zeuren/zeveren heeft volgens mij een negatieve lading. Het is niet positief als iemand dat doet.
Ouwehoeren is gewoon een andere term voor 'praten'. Kan zowel negatief als juist positief zijn.
Doen ja!quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
maar ga binnenkort weer even wat gasten opbellen kijken of ze wat willen doen.
Het scheelt dat ik in die 7 jaar Limburg (plus een 1,5 maand België) een halve Belg geworden ben. Ik begrijp dus wat je bedoeld...quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.
P.S. Ik heb eindelijk eens gegoogled naar het woord “geouwehoer/ouwehoeren”, want ik zie dat het veel gebruikt wordt op fok, In het Vlaams heeft dat helaas een seksuele negatieve connotatie/bijbetekenis, maar dankzij google en jouw post snap ik nu de context waarin het wordt gebruikt in NL. In het Vlaams zeggen we meestal “zagen” of “zeuren” of “zeveren”, maar nooit “geouwehoer”. Als je “ouwehoeren” aan een meid hier in België zou zeggen, zou ze weglopen. Dus liefde is soms geen universele taal hé. Allez, dit allemaal gewoon terzijde. Misschien is dit wel handig voor Yats die van plan is om naar Leuven te komen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik in die 7 jaar Limburg (plus een 1,5 maand België) een halve Belg geworden ben. Ik begrijp dus wat je bedoeld...
Zoals?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Levensvragen? Of is dat meteen weer te diep. Ik vind dat altijd wel leuk.
Lol Faxie, dit is het moment dat ik mij geviseerd moet voelen.quote:
Chaosquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Faxie![]()
![]()
Oh wacht, we went over this
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Faxie![]()
![]()
Oh wacht, we went over this
Nee, het moment dat je mij een DM stuurt met de vraag wanneer we eens ergens wat gaan drinkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Lol Faxie, dit is het moment dat ik mij geviseerd moet voelen.
[..]
Chaos
Wél grappig dat je dat durft zeggen/vragen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, het moment dat je mij een DM stuurt met de vraag wanneer we eens ergens wat gaan drinken
Heeft dit topic toch nog zin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Wél grappig dat je dat durft zeggen/vragen.
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft dit topic toch nog zin.
Hoe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ?
Zoals "waarvoor leef je?" vragen. Is wel een beetje raar om op een eerste date direct zo een diepgaande gesprek te voeren. En als die persoon dan antwoordt "ik weet niet", dan sta je daar.quote:
Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ?
Subtiel werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken![]()
Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
Heel veel triester kan het niet worden neequote:Op woensdag 11 december 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn tenen gaan er helemaal krom van staan.
Gaat niet gewoon direct zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken![]()
Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik vond het wel een leuke opmerking/draaiing van/door faxie. Weet niet in hoeverre hij het meent maar volgens mij gewoon als grapje toch
Dat dus..quote:Op woensdag 11 december 2013 07:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.
Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "quote:Op woensdag 11 december 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou afknappen op levensvragen op de eerste date
Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "
Kan best zijn dat het gewoon ter sprake komt, dan geen probleem.
Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
nog een keer SC en dan gaan we er wat structureler aan doen
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.
Dan komt het verkrampt over en loopt een gesprek niet meer lekker spontaan.
Klinkt als Armageddon.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.
No pressure
Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
In principe zou men niet geprogrammeerd naar een date gaan of iemand versieren. Ik denk dat het zien als een avontuur beter is dan, het moet zus en zo. Spontaniteit gaat boven “programmatie”.
Neen niet op slot. Ik denk dat er wel een reden moet zijn waarom we aan deel 143 zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.
Elke date, elke vrouw/man is weer anders, en zul je weer moeten anticiperen op de situatie.
Bij jou werkt het als we samen de tango gaan dansen, terwijl dat bij andere vrouwen een flinke afknapper kan zijn.
Ja dat ook, maar dan moet men dat aanpakken en confronteren.!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat het vooral met angst te maken heeft ipv luiheid.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.
Ironisch dat ik in het echt juist redelijk serieus ben meestalquote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.
Als je zo nodig moet moderen, wel consequent zijn en de rest ook meepakkenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
nog een keer SC en dan gaan we er wat structureler aan doen
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
http://www.stoerejongenzzz.nl/9-tips-om-meisjes-te-versieren
Ook Selena Gomez is maar een meisje en te versieren, gewoon die tips opvolgen
En een zelfvertrouwen test om te zien of je überhaupt moet werken aan je zelfvertrouwen
http://www.123test.nl/zelfvertrouwen
Want als dat niet nodig is dan kan je direct ervoor gaan.
En als dat niet goed genoeg is dan kan je je zelfvertrouwen vergroten met 4 stappen
http://mens-en-samenlevin(...)-zelfvertrouwen.html
http://www.datingdoctors.nl/hoe-vrouwen-versieren-tips.php
En hier nog meer tips van de dating doctors zelf.
Nou als het nu niet gaat lukken meer
[ afbeelding ]
Is zij binnenkort jouw nieuwe vriendinnetje?
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dus vrouwen zijn het probleem? Vertel ...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
Als de vragen meer over het andere geslacht zouden gaan had ik wel slechter gescoord. Zelfvertrouwen is het probleem namelijk niet, maar het vertrouwen in vrouwen wel
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dat is de uitslag van de testquote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.
En je klinkt enigszins jaloers, heb je zelf niet zoveel zelfvertrouwen?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de uitslag van de test
Ik kreeg precies hetzelfde.
Oeiquote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Maar ja die test is wel een beetje brakjes zie ik nu ook. Maar zijn niet zoveel goede tests online verder wat dat betreft. Kwam nog wel eentje van GTST tegen van 20 vragen http://www.rtl.nl/soaps/g(...)t/zelfvertrouwen.xml
[ afbeelding ]
Heb jij het in je om een Ludo te zijn?
Sowieso, wanneer ze niet op een wetenschappelijke manier opgesteld zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een les, waar ieder zijn les leertquote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Het gehele leven is een test.
Nou, sommigen leren het anders nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een les, waar ieder zijn les leert
(wie oren heeft om te horen die hore)
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinequote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nou, sommigen leren het anders nooit.
Geeft niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Dan post je gewoon nietsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbakquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.![]()
Sommigen zien pas het licht als ze op sterfbed liggen. Jammer maar helaas.
Lig je op je sterfbed? Gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbak
Wat een vraag...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele rits achter de hand he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |