abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 00:54:34 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134105573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik doe geen onderzoek meer. De intake traject is al afgelopen en ik heb mijn diagnose gekregen. Ik weet al exact wat er aan de hand is en er wordt nu aan de problemen gewerkt.

[..]

Je hebt nog nooit zo'n cursus gedaan. Met zo'n cursus moet je ook "real thing" opdrachten uitvoeren en daar verslag van uitbrengen aan je trainers.
Ik heb zo'n cursus ook niet nodig. Daarom heb ik 'm ook nooit gedaan. Leuk, die 'real thing' opdrachten doen, die kun je jezelf ook opleggen. Je hebt geen trainer nodig om je te vertellen dat je nu even die en die opdracht moet gaan doen, dat kun je zelf ook.

En die trainer gaat ook niet kunnen voorkomen dat je het deksel op je neus krijgt. Alle resultaten die je daar mee bereikt kun je ook bereiken door op eigen houtje die shit te gaan doen, zonder dat iemand je spreekwoordelijke handje vasthoudt.

Dat hele cursus doen is niet meer dan een vals gevoel van veiligheid creëren wat nergens voor nodig is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_134105589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent? :').. het ging mij er dus om dat ik een gesprek zou starten, niet of ik haar al mee zou nemen op een date of zo :P.

Dat van die import brides was trouwens een grap.. dat zou ik nooit doen :')
Het gaat erom dat je daar bent om te trainen, of om wat verdiepingen hoger te komen. Jij bent met heel wat anders bezig zo lijkt het en dat maakt het geforceerd en ongemakkelijk. Zonder dat je zelfs ook maar je mond open hebt gedaan.
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 00:56:00 #203
16180 crew  CoolGuy
pi_134105604
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent? :').. het ging mij er dus om dat ik een gesprek zou starten, niet of ik haar al mee zou nemen op een date of zo :P.

Dat van die import brides was trouwens een grap.. dat zou ik nooit doen :')
Niet. Je weet niet of iemand de moeite waard is. Dat weet je nooit bij de kennismaking, maar daar kom je heel snel achter (ik toch, en meestal is het dat ik iemand niet de moeite vindt). En dan is die persoon of de moeite, nou tof, of niet de moeite, ook prima.
pi_134105668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik denk er niet eens op die manier over na. Dus je staat in de lift (om dat voorbeeld maar aan te houden) en je zegt hallo. en een of andere willekeurige meid zegt niks terug. Lekker. Belangrijk. Als je al gaat nadenken over waarom die meid niks terug zei...dan heb je geen leven meer want dan kun je overal over nadenken.
Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELE :{w ik bedoel dan op een sociale manier groeten zoals je normaal ook doet als je ergens binnenkomt, ik verwacht echt niet dat ik haar nummer krijg, haar versier of een gesprek met haar aanga of zo hoor.

Het is trouwens dan wel raar want als ik naar de gym ga groeten alle mannen wel gewoon :').. met sommige heb ik chille gesprekken gehad maar de enige die zo doen zijn de vrouwen hier.
Waz met jou!
pi_134105672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb zo'n cursus ook niet nodig. Daarom heb ik 'm ook nooit gedaan. Leuk, die 'real thing' opdrachten doen, die kun je jezelf ook opleggen. Je hebt geen trainer nodig om je te vertellen dat je nu even die en die opdracht moet gaan doen, dat kun je zelf ook.

En die trainer gaat ook niet kunnen voorkomen dat je het deksel op je neus krijgt. Alle resultaten die je daar mee bereikt kun je ook bereiken door op eigen houtje die shit te gaan doen, zonder dat iemand je spreekwoordelijke handje vasthoudt.

Dat hele cursus doen is niet meer dan een vals gevoel van veiligheid creëren wat nergens voor nodig is.
Dat is niet het doel van de cursus. Je komt daar in eerste instantie omdat er sowieso sociale problemen zijn geconstateerd. Als je alles al goed kon doen en dat ook allemaal kon bedenken, dan kwam je daar niet.
Het doel van de cursus is om te kijken wat er precies misgaat en daar vervolgens aan werken. Het is totaal niet iets waar je voor hoeft te schamen en er zijn massa's mensen die zo'n cursus volgen of hebben gevolgd. Ik stond zelf op een wachtlijst.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134105701
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je daar bent om te trainen, of om wat verdiepingen hoger te komen. Jij bent met heel wat anders bezig zo lijkt het en dat maakt het geforceerd en ongemakkelijk. Zonder dat je zelfs ook maar je mond open hebt gedaan.
Dat is waar, als ik ga trainen dan zijn mijn gedachtes ook alleen maar bij mijn oefeningen maar aangezien ik steeds meer zit na te denken om echt de stap te nemen om vrouwen random aan te spreken dacht ik dat dat wel een chille plek zou zijn.. het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.
Waz met jou!
pi_134105724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.
Nee. Maar even serieus waar gaat dit nog over?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 01:03:08 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_134105731
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELE :{w ik bedoel dan op een sociale manier groeten zoals je normaal ook doet als je ergens binnenkomt, ik verwacht echt niet dat ik haar nummer versier of een gesprek met haar aanga of zo hoor.

Het is trouwens dan wel raar want als ik naar de gym ga groeten alle mannen wel gewoon :').. met sommige heb ik chille gesprekken gehad maar de enige die zo doen zijn de vrouwen hier.
Oke, ik ben een beetje klaar met die cirkelredeneringen. Je bent veel te krampachtig bezig. Je werpt steeds een nieuwe 'wat als' op. Ik ga niet op alles antwoorden, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat niet op alles een antwoord is dan wel een antwoord gegeven hoeft te worden.

Het heeft geen zin. Het probleem is niet de wat als x wat als y, het probleem is je krampachtige houding.
pi_134105760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELE :{w ik bedoel dan op een sociale manier groeten zoals je normaal ook doet als je ergens binnenkomt, ik verwacht echt niet dat ik haar nummer krijg, haar versier of een gesprek met haar aanga of zo hoor.

Groet jij ze trouwens wel?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 01:05:22 #210
16180 crew  CoolGuy
pi_134105767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is niet het doel van de cursus. Je komt daar in eerste instantie omdat er sowieso sociale problemen zijn geconstateerd. Als je alles al goed kon doen en dat ook allemaal kon bedenken, dan kwam je daar niet.
Het doel van de cursus is om te kijken wat er precies misgaat en daar vervolgens aan werken. Het is totaal niet iets waar je voor hoeft te schamen en er zijn massa's mensen die zo'n cursus volgen of hebben gevolgd. Ik stond zelf op een wachtlijst.
Alsof ik alles goed doe en alsof ik alles wel allemaal kon bedenken. Kom op zeg. Zo'n cursus is geen magisch iets. Maar altijd maar die problemen, en issues, en cursus hier en gedoe daar en analyseren en blablabla.

Ik doe helemaal niet alles goed, en ik kan helemaal niet alles bedenken, maar I. simply. do. not. give. a. fuck. Linksom of rechtsom, het boeit me niet. Als het niet gaat zoals ik wil hoef ik niets te analyseren. Het is gewoon niet gelukt, pech gehad, morgen weer een dag.
pi_134105774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat is waar, als ik ga trainen dan zijn mijn gedachtes ook alleen maar bij mijn oefeningen maar aangezien ik steeds meer zit na te denken om echt de stap te nemen om vrouwen random aan te spreken dacht ik dat dat wel een chille plek zou zijn.. het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.
Als, maar. Als, maar. Want, maar.

Ik ben wel duidelijk geweest toch? Je draait rondjes en zoekt excuses.
pi_134105794
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, ik ben een beetje klaar met die cirkelredeneringen. Je bent veel te krampachtig bezig. Je werpt steeds een nieuwe 'wat als' op. Ik ga niet op alles antwoorden, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat niet op alles een antwoord is dan wel een antwoord gegeven hoeft te worden.

Het heeft geen zin. Het probleem is niet de wat als x wat als y, het probleem is je krampachtige houding.
Hmm got it..
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Groet jij ze trouwens wel?
In het begin wel, nu negeer ik ze ook gewoon. :').. het is wel beetje raar om zo te moeten doen maar goed het is ook zuur om te groeten en dat mensen je dan negeren.
Waz met jou!
pi_134105812
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Als, maar. Als, maar. Want, maar.

Ik ben wel duidelijk geweest toch? Je draait rondjes en zoekt excuses.
Yes sir! :7 .

ben al stil man :P
Waz met jou!
pi_134105823
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Yes sir! :7 .

ben al stil man :P
Dank je.
pi_134105875
Amai seg!

Is er iemand in staat om een samenvatting te maken?
Heeft er iemand iets geleerd?
Waren die 9 pagina's de moeite waard?
Welke tips gaat Just_some_dude_around toepassen?
Kunnen we het eens zijn dat niet alleen vrouwen zeuren, maar ook mannen?
Etc. etc.
pi_134105926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:11 schreef complicate het volgende:
Amai seg!

Etc. etc.
2 woorden. Zelfvertrouwen. Dan actie.
pi_134105961
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:11 schreef complicate het volgende:
Amai seg!

Etc. etc.
Samenvatting is niet echt nodig toch? :P.

umm nja het ging er even hard aan toe maar wat weer duidelijk is geworden is dat ik gewoon moet stoppen met zeuren en me ding doen i guess..

Je verkracht mijn naam :{w

Ik ben iemand die van duidelijkheid houd.. en die is er helaas niet in de versierwereld. :{w
Waz met jou!
pi_134107032
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Samenvatting is niet echt nodig toch? :P.

umm nja het ging er even hard aan toe maar wat weer duidelijk is geworden is dat ik gewoon moet stoppen met zeuren en me ding doen i guess..

Je verkracht mijn naam :{w

Ik ben iemand die van duidelijkheid houd.. en die is er helaas niet in de versierwereld. :{w
Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijn :P

Maja dan moet je wel weer de ballen voor hebben :D vandaag wel paar glimlachen gekregen, not sure if omdat ik gewoon aan het werk was, of gewoon aardig,
Ik zwaai naar dieren.
pi_134107072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijn :P

Maja dan moet je wel weer de ballen voor hebben :D vandaag wel paar glimlachen gekregen, not sure if omdat ik gewoon aan het werk was, of gewoon aardig,
Gewoon aardig zou ik zeggen.
pi_134107106
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Gewoon aardig zou ik zeggen.
:)
Misschien ot? Maar wel interessant
http://www.dumpert.nl/med(...)dheid_je_leven_.html
Ik zwaai naar dieren.
pi_134107151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

haha true, ik zou zeggen doe je ding man :P.

We denken te veel na.

Als je trouwens 9 pages van dit topic door leest _O-... zie je hoe hard ik nadenk over deze shit.. alemaal veels te diep eigenlijk :P en dat zou jij ook niet moeten doen :).

Eigenlijk kan ik alle 143 topics samenvatten tot dit: Heb schijt aan wat iedereen van je denkt, blauwtjes lopen hoort erbij. Ga je dus je angsten overwinnen?, of ga je alleen maar nadenken over waarom je die angsten hebt en er nooit iets aan doen.

In het begin zal het allemaal best kut kunnen voelen maar het komt goed als je maar doorzet...

oh ja en natuurlijk plezier hebben met het versieren, vrouwen zijn ook maar mensen.

en nu... is het ook het moment om dit daadwerkelijk te gaan uitvoeren :P.

Denk dat ik ook dit topic dus niet meer ga volgen omdat ik anders te veel ga nadenken :P.

Time will tell wat er gaat gebeuren met mij. :P.
Waz met jou!
pi_134107164
[quote]0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

haha true, ik zou zeggen doe je ding man :P.

We denken te veel na.

Als je trouwens 9 pages van dit topic door leest _O-... zie je hoe hard ik nadenk over deze shit.. alemaal veels te diep eigenlijk :P en dat zou jij ook niet moeten doen :).

Eigenlijk kan ik alle 143 topics samenvatten tot dit: Heb schijt aan wat iedereen van je denkt, blauwtjes lopen hoort erbij. Ga je dus je angsten overwinnen?, of ga je alleen maar nadenken over waarom je die angsten hebt en er nooit iets aan doen.

In het begin zal het allemaal best kut kunnen voelen maar het komt goed als je maar doorzet...

oh ja en natuurlijk plezier hebben met het versieren, vrouwen zijn ook maar mensen.

en nu... is het ook het moment om dit daadwerkelijk te gaan uitvoeren :P.

Denk dat ik ook dit topic dus niet meer ga volgen omdat ik anders te veel ga nadenken :P.

Time will tell wat er gaat gebeuren met mij. :P.

-------

Haha zei een collega ook al een keer, doe dan gewoon man nee heb je altijd :P
Naja, moet je weer iets doen wat buiten comfort zone ligt.

Haal ik wel weer een bak koffie hoef ik me ook nergens druk om te maken hahaha.
Oeps foutje
Ik zwaai naar dieren.
pi_134107167
Ah joh je moet nog 23 worden man wat loop je nou te zeuren hehe
Ik zwaai naar dieren.
pi_134107843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alsof ik alles goed doe en alsof ik alles wel allemaal kon bedenken. Kom op zeg. Zo'n cursus is geen magisch iets. Maar altijd maar die problemen, en issues, en cursus hier en gedoe daar en analyseren en blablabla.

Ik doe helemaal niet alles goed, en ik kan helemaal niet alles bedenken, maar I. simply. do. not. give. a. fuck. Linksom of rechtsom, het boeit me niet. Als het niet gaat zoals ik wil hoef ik niets te analyseren. Het is gewoon niet gelukt, pech gehad, morgen weer een dag.
Kort gezegd heb je het idee nergens last van te hebben. Dat kan helemaal en dat had ik vroeger ook.
Ik had graag gezien dat ik klaar was met mijn studie en dat ik ook een gezinnetje had met misschien één klein kindje zoals de meeste Nederlanders dat rond mijn leeftijd (beginnen) te hebben. Ik sta daar maximaal van af en er is totaal geen indicatie dat het wel goed gaat komen. Dat ik zo doe zoals nu is puur een recent iets.
Volgens de behandelaars ben ik enorm gestagneerd in mijn ontwikkeling en zit ik vast in mijn leven. Ze hebben bij de instelling enorme programma's om mensen zoals ik weer op weg te helpen. Dat zullen ze niet voor niets hebben.
pi_134107850
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hmm got it..

[..]

In het begin wel, nu negeer ik ze ook gewoon. :').. het is wel beetje raar om zo te moeten doen maar goed het is ook zuur om te groeten en dat mensen je dan negeren.
Maar die mensen zijn je vrienden niet en dat zullen ze misschien ook nooit worden. Niet iedereen kan je vriend worden. Heb je wel gewone vrienden of iets van een sociaal leven?
pi_134107869
Comp_lex je bent veranderd op een positieve manier merk ik. Goed bezig.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134108010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar die mensen zijn je vrienden niet en dat zullen ze misschien ook nooit worden. Niet iedereen kan je vriend worden. Heb je wel gewone vrienden of iets van een sociaal leven?
Dat klopt, maar misschien ben ik ook gewent aan de Nederlandse manier van omgaan met elkaar.. ik ben verhuisd naar Miami dus heb alles en iedereen (behalve mijn ouders) die ik kende daar achter gelaten. In Nederland had ik wel een goed sociaal leven, altijd wat te doen en altijd mensen om te bellen of die mij belden om te chillen en ontmoette regelmatig nieuwe mensen (zowel mannen als vrouwen), niks te klagen dus :P. Af en toe werd ik zelfs een beetje gek van dat ik zoveel uitnodigingen had omdat ik niet echt tijd meer voor me zelf had... :')

Hier in Miami lijkt het alsof de contacten echt heel vluchtig zijn, in het jaar dat ik hier ben heb ik redelijk veel mensen ontmoet maar die zijn ook weer zo snel weg als dat ik ze ontmoet heb (andere internationale studenten vooral), met de vrouwelijke latina bevolking heb ik voornamelijk discussies gekregen (ik kan gewoon niet met latinas omgaan), en veel van de mannen (Latinos) doen vooral hun stoer met dat ze veel geld verdienen bla bla en met dat soort fake mensen heb ik ook geen zin om om te gaan :{w.

Nu ik er zo over nadenk heb ik echt heel weinig mensen ontmoet waarmee ik echt zou willen chillen.. en diegene die chill zijn verhuizen :').

Had een chille vrienden groep maar die is uit elkaar gevallen, paar gasten verhuisd naar Australië, een paar naar andere staten, een paar zijn een beetje "gangster" geworden dus had ik geen zin om bij van die rare dingen betrokken te worden (voorbeelden zijn ergens met ze naar toe gaan gezellig, maar ze moesten toch even stoppen om een drugsdeal te doen :')... en dan zit je daar dan in een ghetto als internationale student die opgepakt kan worden omdat je medeplichtig bent of zo :P)

Nu ligt mijn social life hier een beetje stil :P, maar ga binnenkort weer even wat gasten opbellen kijken of ze wat willen doen.
Waz met jou!
  dinsdag 10 december 2013 @ 08:58:21 #228
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_134108157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef complicate het volgende:

[..]

heeeey wat wil je zeggen? Wat hoor ik daar amai seg?
Dat je ook 'maar' een vrouw bent. Wat natuurlijk gewoon een feit is. En dat er tussen je vele tips ook slap geouwehoer zit, maar misschien wist je dat zelf ook al. Voor mij persoonlijk minder interessant, maar voor anderen wellicht wel nuttig, daar kan ik geen uitspraak over doen. Maar het uit moeten leggen van bijv. grappen terwijl liefde een universele taal is ... dan denk ik, amai.

Maar goed. Zoals ik zei, ik kan niet namens iedereen spreken.
pi_134111091
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:58 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dat je ook 'maar' een vrouw bent. Wat natuurlijk gewoon een feit is. En dat er tussen je vele tips ook slap geouwehoer zit, maar misschien wist je dat zelf ook al. Voor mij persoonlijk minder interessant, maar voor anderen wellicht wel nuttig, daar kan ik geen uitspraak over doen. Maar het uit moeten leggen van bijv. grappen terwijl liefde een universele taal is ... dan denk ik, amai.

Maar goed. Zoals ik zei, ik kan niet namens iedereen spreken.
Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.

P.S. Ik heb eindelijk eens gegoogled naar het woord “geouwehoer/ouwehoeren”, want ik zie dat het veel gebruikt wordt op fok, In het Vlaams heeft dat helaas een seksuele negatieve connotatie/bijbetekenis, maar dankzij google en jouw post snap ik nu de context waarin het wordt gebruikt in NL. In het Vlaams zeggen we meestal “zagen” of “zeuren” of “zeveren”, maar nooit “geouwehoer”. Als je “ouwehoeren” aan een meid hier in België zou zeggen, zou ze weglopen. Dus liefde is soms geen universele taal hé. Allez, dit allemaal gewoon terzijde. Misschien is dit wel handig voor Yats die van plan is om naar Leuven te komen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:43:32 #230
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134111267
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.

P.S. Ik heb eindelijk eens gegoogled naar het woord “geouwehoer/ouwehoeren”, want ik zie dat het veel gebruikt wordt op fok, In het Vlaams heeft dat helaas een seksuele negatieve connotatie/bijbetekenis, maar dankzij google en jouw post snap ik nu de context waarin het wordt gebruikt in NL. In het Vlaams zeggen we meestal “zagen” of “zeuren” of “zeveren”, maar nooit “geouwehoer”. Als je “ouwehoeren” aan een meid hier in België zou zeggen, zou ze weglopen. Dus liefde is soms geen universele taal hé. Allez, dit allemaal gewoon terzijde. Misschien is dit wel handig voor Yats die van plan is om naar Leuven te komen.
Ah, daarom heb ik geen succes bij Belgen.
pi_134111473
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ah, daarom heb ik geen succes bij Belgen.
Vandaar dat ik aan sommige DM/PM geen aandacht geef als ik woord "ouwehoeren" lees. :')
Niet dat het een groot verschil maakt hé, maar goed weer iets bijgeleerd. hahah
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:52:16 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134111523
Zagen/zeuren/zeveren heeft volgens mij een negatieve lading. Het is niet positief als iemand dat doet.
Ouwehoeren is gewoon een andere term voor 'praten'. Kan zowel negatief als juist positief zijn.
pi_134111540
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Zagen/zeuren/zeveren heeft volgens mij een negatieve lading. Het is niet positief als iemand dat doet.
Ouwehoeren is gewoon een andere term voor 'praten'. Kan zowel negatief als juist positief zijn.
Niet in België :')
pi_134111705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:

maar ga binnenkort weer even wat gasten opbellen kijken of ze wat willen doen.
Doen ja!
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:18:05 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134112267
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik in die 7 jaar Limburg (plus een 1,5 maand België) een halve Belg geworden ben. Ik begrijp dus wat je bedoeld...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134112362
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:18 schreef yats het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik in die 7 jaar Limburg (plus een 1,5 maand België) een halve Belg geworden ben. Ik begrijp dus wat je bedoeld...
;)
pi_134112372
.

[ Bericht 99% gewijzigd door firefly3 op 10-12-2013 12:23:18 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:53:42 #238
416020 K44S
The bearded man
pi_134116605
Ik word er zoetsappig van dat de dames nooit op mij af lopen :P, heb paar leuke meiden op mijn school ( MBO Utrecht, en ben zelf al wel bijna 23 ) ...

Dus ja, ik heb Tinder van m'n telefoon af gegooid, werd er beetje misselijk van dat de meiden je wel "leuken" maar als je eenmaal gesprek begint, laten ze niets horen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_134132454
Laatst zag ik een leuk youtube filmpje met tips tijdens de eerste date. Ze noemden een spel waarmee je elkaar omstebeurd vragen mag stellen met wat regeltjes. Dit zorgt voor een leuke onderbreking van de standaard shit die je hoogstwaarschijnlijk gaat bespreken.

Heeft iemand nog meer tips om niet meteen over werk/hobby's/familie etc te ouwehoeren, maar een leuke draai aan de date te geven?
pi_134132652
Levensvragen? Of is dat meteen weer te diep. Ik vind dat altijd wel leuk.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_134132668
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Levensvragen? Of is dat meteen weer te diep. Ik vind dat altijd wel leuk.
Zoals?
pi_134134536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet in België :')
Belgen zijn raar :')
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:46:12 #243
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134134688
Faxie _O_ _O_ _O_

Oh wacht, we went over this :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134137213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Belgen zijn raar :')
Lol Faxie, dit is het moment dat ik mij geviseerd moet voelen. :P
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Faxie _O_ _O_ _O_

Chaos
pi_134137241
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Faxie _O_ _O_ _O_

:(
pi_134137281
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Lol Faxie, dit is het moment dat ik mij geviseerd moet voelen. :P

[..]

Chaos
Nee, het moment dat je mij een DM stuurt met de vraag wanneer we eens ergens wat gaan drinken O-)
pi_134137451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, het moment dat je mij een DM stuurt met de vraag wanneer we eens ergens wat gaan drinken O-)
Wél grappig dat je dat durft zeggen/vragen.
pi_134137485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Wél grappig dat je dat durft zeggen/vragen.
Heeft dit topic toch nog zin.
pi_134137518
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Heeft dit topic toch nog zin.
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ? :')
pi_134137577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ? :')
Hoe?
pi_134137670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Zoals?
Zoals "waarvoor leef je?" vragen. Is wel een beetje raar om op een eerste date direct zo een diepgaande gesprek te voeren. En als die persoon dan antwoordt "ik weet niet", dan sta je daar.
Dus probeer gewoon de sfeer aan te voelen.
pi_134138668
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken :P

Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
  woensdag 11 december 2013 @ 00:34:39 #253
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134138689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.
No pressure
  woensdag 11 december 2013 @ 00:35:55 #254
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134138713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken :P

Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
Subtiel werkt niet.
Gewoon aangeven dat je haar uit elkaar wil trekken en daarna wel kijkt of ze eventueel relatiematerial is.
  woensdag 11 december 2013 @ 07:45:41 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134140288
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Mijn tenen gaan er helemaal krom van staan. :')
Heel veel triester kan het niet worden nee :{

quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:

Gaat niet gewoon direct zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 11 december 2013 @ 07:53:25 #256
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134140342
Ik vond het wel een leuke opmerking/draaiing van/door faxie. Weet niet in hoeverre hij het meent maar volgens mij gewoon als grapje toch :P
we dan
  woensdag 11 december 2013 @ 07:59:07 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134140380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 07:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik vond het wel een leuke opmerking/draaiing van/door faxie. Weet niet in hoeverre hij het meent maar volgens mij gewoon als grapje toch :P
Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134140406
Ik zou afknappen op levensvragen op de eerste date (hoef niet zo nodig m'n vader te daten) en ik zou óók afknappen als hij na twee dagen lullen over niks ineens riep dat hij me uit elkaar wil trekken.

Gewoon een normaal gesprek op de eerste date en n voorstel om wat te gaan drinken op tinder :P

Ik zal jullie nu weer met rust laten, maar zo 'sochtends gebeurt er niet zoveel op fok :@
compact en kleverig.
  woensdag 11 december 2013 @ 08:25:04 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134140571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 07:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.
Dat dus..
  woensdag 11 december 2013 @ 08:25:50 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134140578
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou afknappen op levensvragen op de eerste date
Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "
Kan best zijn dat het gewoon ter sprake komt, dan geen probleem.
pi_134142024
Ok, ligt idd een beetje aan de manier waarop, maar als er een vraag komt als: Waarvoor zijn wij op aard? Kan die maar beter niet al te serieus bedoeld zijn... :@

Aan de andere kant, als je je dat soort dingen serieus afvraagt, wil je toch ook niks met mij, dat weten we dan gelijk, wel mooi om dat uit de weg te hebben :+ ^O^
compact en kleverig.
pi_134143434
nog een keer SC en dan gaan we er wat structureler aan doen

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 11-12-2013 11:04:16 ]
  woensdag 11 december 2013 @ 11:14:16 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134143806
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 08:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "
Kan best zijn dat het gewoon ter sprake komt, dan geen probleem.
Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.
Dan komt het verkrampt over en loopt een gesprek niet meer lekker spontaan.
pi_134144033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.
pi_134144086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.
Dan komt het verkrampt over en loopt een gesprek niet meer lekker spontaan.
Dit.

In principe zou men niet geprogrammeerd naar een date gaan of iemand versieren. Ik denk dat het zien als een avontuur beter is dan, het moet zus en zo. Spontaniteit gaat boven “programmatie”. ^O^
pi_134144159
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.
No pressure
Klinkt als Armageddon. oO<
  woensdag 11 december 2013 @ 11:29:18 #267
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134144177
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Dit.

In principe zou men niet geprogrammeerd naar een date gaan of iemand versieren. Ik denk dat het zien als een avontuur beter is dan, het moet zus en zo. Spontaniteit gaat boven “programmatie”. ^O^
Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.
Elke date, elke vrouw/man is weer anders, en zul je weer moeten anticiperen op de situatie.
Bij jou werkt het als we samen de tango gaan dansen, terwijl dat bij andere vrouwen een flinke afknapper kan zijn.
pi_134144527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.
Elke date, elke vrouw/man is weer anders, en zul je weer moeten anticiperen op de situatie.
Bij jou werkt het als we samen de tango gaan dansen, terwijl dat bij andere vrouwen een flinke afknapper kan zijn.
Neen niet op slot. Ik denk dat er wel een reden moet zijn waarom we aan deel 143 zijn.

En volgens mij heeft het te maken met luiheid/passief gedrag. Mensen die gewoon lui zijn om tips te lezen, laat staan om iets te ondernemen. Sommigen zouden beter hun luiheid aanpakken en stoppen met smoesjes te verzinnen om geen actie te ondernemen. Dit is in dit topic heel duidelijk dat sommigen liever zeuren dan acteren. Het is dus volgens mij meer een ‘problematiek’ van “Actief” versus “Passief” gedrag/denken.

P.S. Tango O+ :9
  woensdag 11 december 2013 @ 11:45:03 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134144562
Denk dat het vooral met angst te maken heeft ipv luiheid.
pi_134144573
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat het vooral met angst te maken heeft ipv luiheid.
Ja dat ook, maar dan moet men dat aanpakken en confronteren.!
pi_134144643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.
pi_134146602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.
Ironisch dat ik in het echt juist redelijk serieus ben meestal :P
pi_134146646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
Als je zo nodig moet moderen, wel consequent zijn en de rest ook meepakken :( :')
  woensdag 11 december 2013 @ 13:12:01 #274
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134147095
http://www.stoerejongenzzz.nl/9-tips-om-meisjes-te-versieren
Ook Selena Gomez is maar een meisje en te versieren, gewoon die tips opvolgen

En een zelfvertrouwen test om te zien of je überhaupt moet werken aan je zelfvertrouwen

http://www.123test.nl/zelfvertrouwen

Want als dat niet nodig is dan kan je direct ervoor gaan.

En als dat niet goed genoeg is dan kan je je zelfvertrouwen vergroten met 4 stappen
http://mens-en-samenlevin(...)-zelfvertrouwen.html

http://www.datingdoctors.nl/hoe-vrouwen-versieren-tips.php
En hier nog meer tips van de dating doctors zelf.

Nou als het nu niet gaat lukken meer

Is zij binnenkort jouw nieuwe vriendinnetje?
we dan
pi_134147621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
http://www.stoerejongenzzz.nl/9-tips-om-meisjes-te-versieren
Ook Selena Gomez is maar een meisje en te versieren, gewoon die tips opvolgen

En een zelfvertrouwen test om te zien of je überhaupt moet werken aan je zelfvertrouwen

http://www.123test.nl/zelfvertrouwen

Want als dat niet nodig is dan kan je direct ervoor gaan.

En als dat niet goed genoeg is dan kan je je zelfvertrouwen vergroten met 4 stappen
http://mens-en-samenlevin(...)-zelfvertrouwen.html

http://www.datingdoctors.nl/hoe-vrouwen-versieren-tips.php
En hier nog meer tips van de dating doctors zelf.

Nou als het nu niet gaat lukken meer

[ afbeelding ]
Is zij binnenkort jouw nieuwe vriendinnetje?
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
pi_134147726
Kuttest trouwens. Wel heel beperkt in de keuzes en de keuzes bevatten een toelichting wat ze te specifiek maakt en tegenstellingen creëert.

Als de vragen meer over het andere geslacht zouden gaan had ik wel slechter gescoord. Zelfvertrouwen is het probleem namelijk niet, maar het vertrouwen in vrouwen wel :')
pi_134147929
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.

En je klinkt enigszins jaloers, heb je zelf niet zoveel zelfvertrouwen?
pi_134147946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:

Als de vragen meer over het andere geslacht zouden gaan had ik wel slechter gescoord. Zelfvertrouwen is het probleem namelijk niet, maar het vertrouwen in vrouwen wel :')
Dus vrouwen zijn het probleem? Vertel ...
pi_134148123
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen. :)
  woensdag 11 december 2013 @ 13:44:57 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134148181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen. :)
Dat is de uitslag van de test :*
Ik kreeg precies hetzelfde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 11 december 2013 @ 13:45:10 #281
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134148185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.

En je klinkt enigszins jaloers, heb je zelf niet zoveel zelfvertrouwen?
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen :P :*

Maar ja die test is wel een beetje brakjes zie ik nu ook. Maar zijn niet zoveel goede tests online verder wat dat betreft. Kwam nog wel eentje van GTST tegen van 20 vragen http://www.rtl.nl/soaps/g(...)t/zelfvertrouwen.xml :P

Heb jij het in je om een Ludo te zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door Hiergaanwedan op 11-12-2013 13:50:59 ]
we dan
pi_134148278
quote:
99s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is de uitslag van de test :*
Ik kreeg precies hetzelfde.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

[..]

Oei :{ :*
pi_134148351
Klinkt wel basisschool: "test" :P
pi_134148695
Ik barst van het zelfvertrouwen, moet mijn narcisme de prullenbak ingooien ( :') ) en ik kan heel veel, opwaartse spiraal.

Professioneel wel. :D
  woensdag 11 december 2013 @ 14:02:53 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134148736
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

[..]

Maar ja die test is wel een beetje brakjes zie ik nu ook. Maar zijn niet zoveel goede tests online verder wat dat betreft. Kwam nog wel eentje van GTST tegen van 20 vragen http://www.rtl.nl/soaps/g(...)t/zelfvertrouwen.xml :P

[ afbeelding ]
Heb jij het in je om een Ludo te zijn?
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.

Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
pi_134148803
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.

Sowieso, wanneer ze niet op een wetenschappelijke manier opgesteld zijn.
pi_134148838
Oh oh we keren terug naar basisschool. We worden getest :')
pi_134148898
Het gehele leven is een test.

:')
pi_134148989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Het gehele leven is een test.

:')
Het leven is een les, waar ieder zijn les leert :*
(wie oren heeft om te horen die hore)
pi_134149034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Het leven is een les, waar ieder zijn les leert :*
(wie oren heeft om te horen die hore)
Nou, sommigen leren het anders nooit. :P
  woensdag 11 december 2013 @ 14:12:22 #291
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134149095
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden online ;( sorry.
we dan
pi_134149104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nou, sommigen leren het anders nooit. :P
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les. :{
Sommigen zien pas het licht als ze op sterfbed liggen. Jammer maar helaas.
pi_134149152
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden online ;( sorry.
Geeft niet. :)
  woensdag 11 december 2013 @ 14:14:03 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134149163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Dan post je gewoon niets :)
pi_134149239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les. :{
Sommigen zien pas het licht als ze op sterfbed liggen. Jammer maar helaas.
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbak :)
pi_134149251
Soms is "niets" beter dan "iets" *)
pi_134149304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Past zo op een tegeltje in de wc prullenbak :)
Lig je op je sterfbed? Gecondoleerd.
pi_134149305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:
Soms is "niets" beter dan "iets" *)
Je hebt nog een hele rits achter de hand he? ;(
pi_134149334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je hebt nog een hele rits achter de hand he? ;(
Wat een vraag...
  woensdag 11 december 2013 @ 14:19:50 #300
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134149430
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan post je gewoon niets :)
Ja of wel. Ik wou wel een testje posten, hoef het niet af te laten hangen van jou gelukkig of ik iets mag posten of niet :) Mazzeltje voor veel fokkers.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')