Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dus vrouwen zijn het probleem? Vertel ...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
Als de vragen meer over het andere geslacht zouden gaan had ik wel slechter gescoord. Zelfvertrouwen is het probleem namelijk niet, maar het vertrouwen in vrouwen wel
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dat is de uitslag van de testquote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.
En je klinkt enigszins jaloers, heb je zelf niet zoveel zelfvertrouwen?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de uitslag van de test
Ik kreeg precies hetzelfde.
Oeiquote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Maar ja die test is wel een beetje brakjes zie ik nu ook. Maar zijn niet zoveel goede tests online verder wat dat betreft. Kwam nog wel eentje van GTST tegen van 20 vragen http://www.rtl.nl/soaps/g(...)t/zelfvertrouwen.xml
[ afbeelding ]
Heb jij het in je om een Ludo te zijn?
Sowieso, wanneer ze niet op een wetenschappelijke manier opgesteld zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een les, waar ieder zijn les leertquote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Het gehele leven is een test.
Nou, sommigen leren het anders nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een les, waar ieder zijn les leert
(wie oren heeft om te horen die hore)
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinequote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nou, sommigen leren het anders nooit.
Geeft niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Dan post je gewoon nietsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbakquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.![]()
Sommigen zien pas het licht als ze op sterfbed liggen. Jammer maar helaas.
Lig je op je sterfbed? Gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbak
Wat een vraag...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele rits achter de hand he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |