quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.
actie actie actie. Pfff hopelijk wordt het duidelijk na 1000 keerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.
Ja, en of die actie dan in de kroeg is of op hun zolderkamer met een doos tissues en een fles baby olie is niet ons probleem meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.
Oh, als ik een nummer krijg bel ik ook vrijwel altijd. Of het moet echt iemand zijn die ik totaal niet aantrekkelijk vind en ik verder ook niet meer hoef te spreken. En nee, ik heb ze niet random verstuurd, het was altijd na een kort praatje...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, ja als je als een zot gewoon je nummer naar random chicks gaat sturen zonder ze gesproken te hebben heb je natuurlijk dikke kans dat ze denken van 'wat is dat voor een mafkees'.
Maar, in principe, als je het nummer hebt gekregen van iemand kun je gewoon bellen. Ga ik ook zo doen
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en of die actie dan in de kroeg is of op hun zolderkamer met een doos tissues en een fles baby olie is niet ons probleem meer
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.
Ik was juist hetzelfde aan het typen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.
oh oh we gaan offtopicquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.
Ik heb er een hard hoofd (quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
actie actie actie. Pfff hopelijk wordt het duidelijk na 1000 keer
Kijk, het geeft niet schatje, maar volgende keer haar nummer vragen en ons feedbackenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, als ik een nummer krijg bel ik ook vrijwel altijd. Of het moet echt iemand zijn die ik totaal niet aantrekkelijk vind en ik verder ook niet meer hoef te spreken. En nee, ik heb ze niet random verstuurd, het was altijd na een kort praatje...
naja op zich niet natuurlijk, want het is in zoverre on topic dat dat exact is wat die lui hier uiteindelijk allemaal voor elkaar willen zien te krijgenquote:
Vriendelijk blijven zennequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
naja op zich niet natuurlijk, want het is in zoverre on topic dat dat exact is wat die lui hier uiteindelijk allemaal voor elkaar willen zien te krijgen
Amai ik snap het nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd () in.
Haha right. Altijd. Je bent een man, niet overdrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.
Ik hoop op positieve feedback donderdag. Al weet ik niet zeker of ze woensdag in de stad is. Als het te lang duurt kan ik wellicht de tip van coolguy uitvoeren, al is dat voor mij wat onnatuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, het geeft niet schatje, maar volgende keer haar nummer vragen en ons feedbacken
Humor. Pik 't opquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Haha right. Altijd. Je bent een man, niet overdrijven.
Heeeey blijf natuurlijk, maar wel haar nummer vragen schatje. Donderdag ....spaneeend!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop op positieve feedback donderdag. Al weet ik niet zeker of ze woensdag in de stad is. Als het te lang duurt kan ik wellicht de tip van coolguy uitvoeren, al is dat voor mij wat onnatuurlijk.
Ik snap NL-grapjes nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hard. Hoofd/kop. Het is een flauwe kutgrap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |