Ehm. We kunnen niet allemaal cool zijn he. Naja misschien ook wel. Maakt niet uit. Ik ben toch de coolstequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Laat dat doel vallen. Lees eens wat Coolguy eigenlijk zegt.
Oh nee je brengt hem terug naar zijn verleden, dit komt niet goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je slechte ervaringen met meiden?
Je hebt gelijk, alleen zonder nummer is facebook wel een manier om toch een beetje contact te leggen/houden...quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Daarom bellen. Ga es weg van dat Facebookcontact, is zo onpersoonlijk, je ziet haar toch zitten?
Niet met slappe excuses komen nu.
Dat zeggen ze allemaal. Ik weet beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehm. We kunnen niet allemaal cool zijn he. Naja misschien ook wel. Maakt niet uit. Ik ben toch de coolste![]()
Ik sympathiseer met je. Heb je ook angst om forever alone te zijn / worden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Yes... haha heb er al een paar gepost in het vorige deel.
Ja hoor, en volgende keer haar nummer vragen is de plan toch? haha planquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alleen zonder nummer is facebook wel een manier om toch een beetje contact te leggen/houden...
Ik ga het proberen. Nu maar hopen dat mijn zenuwen me niet in de steek laten. Gek is dat, ouwehoeren kan ik als de beste en ben ik niet bang voor, maar verder...quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar volgende keer als je haar ziet haar nummer vragen hé.
Je had toch een leuke meid leren kennen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sympathiseer met je. Heb je ook angst om forever alone te zijn / worden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee je brengt hem terug naar zijn verleden, dit komt niet goed
lol, ik ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Ik weet beter.
Eigenlijk zou je moeten proberen het woord "bang" niet meer te gebruiken om te zien wat het geeft.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Nu maar hopen dat mijn zenuwen me niet in de steek laten. Gek is dat, ouwehoeren kan ik als de beste en ben ik niet bang voor, maar verder...
Stuur een berichtje waarin je je nummer achterlaat. En dat ze maar moet kijken wat ze ermee doet. Stuurt ze een berichtje, stuur wat terug en krijg je er weer een, dan bellen. Zeg maar dat dat veel fijner is dan zo'n onhandig toetsenbord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alleen zonder nummer is facebook wel een manier om toch een beetje contact te leggen/houden...
Meer direct kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Stuur een berichtje waarin je je nummer achterlaat. En dat ze maar moet kijken wat ze ermee doet. Stuurt ze een berichtje, stuur wat terug en krijg je er weer een, dan bellen. Zeg maar dat dat veel fijner is dan zo'n onhandig toetsenbord.
Tja, psychologie en ik zijn geen goede vrienden. Dat is ook het blok waar ik in mijn studie de meeste moeite mee had.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je moeten proberen het woord "bang" niet meer te gebruiken om te zien wat het geeft.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sympathiseer met je. Heb je ook angst om forever alone te zijn / worden?
Ja, maar dat loopt uiteraard (nog) niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Je had toch een leuke meid leren kennen?
BINGOOO, het begon met "vroeger" maar "nu"quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]maak je niet druk.. vroeger mocht ik meiden niet omdat ze altijd gemeen deden.. tegenwoordig vind ik veel meiden aardig als ik normaal met ze praat dus niet met het doel om met ze te flirten.. maar enough!.
Dit is allemaal niet belangrijk, ik moet me focussen op wat ik wil gaan bereiken.
Eh, en dat werkt? Tot nu toe hoorde ik meestal niets meer van vrouwen als ik ze mijn nummer of mailadres stuurde...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Stuur een berichtje waarin je je nummer achterlaat. En dat ze maar moet kijken wat ze ermee doet. Stuurt ze een berichtje, stuur wat terug en krijg je er weer een, dan bellen. Zeg maar dat dat veel fijner is dan zo'n onhandig toetsenbord.
Ik sympathiseer nu extreem veel met jequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]maak je niet druk.. vroeger mocht ik meiden niet omdat ze altijd gemeen deden.. tegenwoordig vind ik veel meiden aardig als ik normaal met ze praat dus niet met het doel om met ze te flirten.. maar enough!.
Dit is allemaal niet belangrijk, ik moet me focussen op wat ik wil gaan bereiken.
Lol, ja als je als een zot gewoon je nummer naar random chicks gaat sturen zonder ze gesproken te hebben heb je natuurlijk dikke kans dat ze denken van 'wat is dat voor een mafkees'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, en dat werkt? Tot nu toe hoorde ik meestal niets meer van vrouwen als ik ze mijn nummer of mailadres stuurde...
Daarom ben je hier hé & CoolGuy.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Gaan ze straks nog vragen wat ze dan moeten sturen.
Bij mij wel. Maar je moet natuurlijk niet nederig en onderdanig overkomen. Laat zien hoe leuk je bent, dan sturen ze heus wel wat. Zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, en dat werkt? Tot nu toe hoorde ik meestal niets meer van vrouwen als ik ze mijn nummer of mailadres stuurde...
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
BINGOOO, het begon met "vroeger" maar "nu"
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Daarom ben je hier hé & CoolGuy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |