quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.
actie actie actie. Pfff hopelijk wordt het duidelijk na 1000 keerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.
Ja, en of die actie dan in de kroeg is of op hun zolderkamer met een doos tissues en een fles baby olie is niet ons probleem meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.
Oh, als ik een nummer krijg bel ik ook vrijwel altijd. Of het moet echt iemand zijn die ik totaal niet aantrekkelijk vind en ik verder ook niet meer hoef te spreken. En nee, ik heb ze niet random verstuurd, het was altijd na een kort praatje...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, ja als je als een zot gewoon je nummer naar random chicks gaat sturen zonder ze gesproken te hebben heb je natuurlijk dikke kans dat ze denken van 'wat is dat voor een mafkees'.
Maar, in principe, als je het nummer hebt gekregen van iemand kun je gewoon bellen. Ga ik ook zo doen
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en of die actie dan in de kroeg is of op hun zolderkamer met een doos tissues en een fles baby olie is niet ons probleem meer
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.
Ik was juist hetzelfde aan het typen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
oh oh we gaan offtopicquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.
Ik heb er een hard hoofd (quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
actie actie actie. Pfff hopelijk wordt het duidelijk na 1000 keer
Kijk, het geeft niet schatje, maar volgende keer haar nummer vragen en ons feedbackenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, als ik een nummer krijg bel ik ook vrijwel altijd. Of het moet echt iemand zijn die ik totaal niet aantrekkelijk vind en ik verder ook niet meer hoef te spreken. En nee, ik heb ze niet random verstuurd, het was altijd na een kort praatje...
naja op zich niet natuurlijk, want het is in zoverre on topic dat dat exact is wat die lui hier uiteindelijk allemaal voor elkaar willen zien te krijgenquote:
Vriendelijk blijven zennequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
naja op zich niet natuurlijk, want het is in zoverre on topic dat dat exact is wat die lui hier uiteindelijk allemaal voor elkaar willen zien te krijgen
Amai ik snap het nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd () in.
Haha right. Altijd. Je bent een man, niet overdrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.
Ik hoop op positieve feedback donderdag. Al weet ik niet zeker of ze woensdag in de stad is. Als het te lang duurt kan ik wellicht de tip van coolguy uitvoeren, al is dat voor mij wat onnatuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, het geeft niet schatje, maar volgende keer haar nummer vragen en ons feedbacken
Humor. Pik 't opquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Haha right. Altijd. Je bent een man, niet overdrijven.
Heeeey blijf natuurlijk, maar wel haar nummer vragen schatje. Donderdag ....spaneeend!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop op positieve feedback donderdag. Al weet ik niet zeker of ze woensdag in de stad is. Als het te lang duurt kan ik wellicht de tip van coolguy uitvoeren, al is dat voor mij wat onnatuurlijk.
Ik snap NL-grapjes nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hard. Hoofd/kop. Het is een flauwe kutgrap.
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met waterquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
I know. Net zoals jij. Je weet wel wat ik bedoel vermoed ik zo.
Higher quality materiaal dan een mooie meid die ook nog interessant is is er niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met water.. Vandaar Durex glijmiddel omdat als je toch al gaat fappen, je dat beter met high quality materiaal kan doen.
Hard hoofd in hebben.quote:
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef heloef het volgende:
Oh ja en wat advies van deze oud klant van het topic. Hoe eerder je stopt met alleen maar focussen op vrouwen, hoe beter. Ik doe dat al een jaar of twee en opeens gaat het met alles een stuk beter. School, carriere, sociaal leven. Puur omdat ik mezelf niet peinig om maar te scoren.
Einde bericht.
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hard hoofd in hebben.
1. Hard.
2. Hoofd is ook wel een kop.
1 + 2 = een harde kop, oftewel, een stijve lul.
Ik heb nog nooit 'glijmiddel' gebruikt bij het fappen. Vaseline gebruik ik alleen tegen droge handen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met water.. Vandaar Durex glijmiddel omdat als je toch al gaat fappen, je dat beter met high quality materiaal kan doen.
't is echt slechte humor, maar hey, ook slechte humor is leukquote:
Als het voetbal zou zijn zou ik Ronaldo zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie toch
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hard hoofd in hebben.
1. Hard.
2. Hoofd is ook wel een kop.
1 + 2 = een harde kop, oftewel, een stijve lul.
Ik was vroeger ook zo hoor, maar dan heb je het opeens. Je wordt volwassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie toch
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahaha
Volwassen wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo hoor, maar dan heb je het opeens. Je wordt volwassen.
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
't is echt slechte humor, maar hey, ook slechte humor is leuk
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als het voetbal zou zijn zou ik Ronaldo zijn.
de slechtste grappen zijn vaak het allerleukst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahaha
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.
heeeeey ik ben ook niet grappig, maar ik ben juist grappig als ik niet grappig ben dus ben ik grappigquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?
Ronaldo is veel ruiger. Al heb ik nog gedacht aan Ibrahimovic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.
hahah dat is waar.. maar in het geval dat er geen vrouwen met je willen zijn zul je het toch eigen"handig" (quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Higher quality materiaal dan een mooie meid die ook nog interessant is is er niet.
Ik mag toch hopen van niet, ik ben pas 19quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Volwassen worden
(hopelijk niet oud worden)
Que?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
heeeeey ik ben ook niet grappig, maar ik ben juist grappig als ik niet grappig ben dus ben ik grappigiedereen is grappig
OOOOhhhh neee geen voetbal pleaaaseeeequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ronaldo is veel ruiger. Al heb ik nog gedacht aan Ibrahimovic.
No sé, mi amor.quote:
Je hoeft niet elk schaap wat langsloopt kaal te scheren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Okay maar wie kan mij helpen of advies geven met dit soort gevallen?.
Ik sport redelijk vaak in het park, daar is een open gym, dus kan je lekker trainen.. laat het zo zijn dat daar ook regelmatig meiden te vinden zijn.
Vaak als iemand voorbij loopt kijk ik diegene toch wel aan, al is het om te groeten of een glim lach te geven zonder bijbedoelingen je weet wel gewoon aardig doen. Het komt dus vaak voor dat meiden van rond mijn leeftijd gewoon een soort death stare in de verte lijken te hebben.. met andere woorden, ik voel gewoon dat ze expres hun best doen om me niet aan te kijken
.. en nee het is niet alsof ik al vanaf 50 meter naar haar aan het kijken ben, ik doe me ding en als iemand dichtbij is kijk ik diegene even aan en klaar.
Door dit soort dingen denk ik ook altijd van okay.. die heeft geen zin in een praatje, of soms kijken ze me wel aan maar dan zo:en dan kijk ik dus ook serieus terug omdat het gewoon beetje raar is
Maradona krijgt hem niet meer omhoog na al die coke die door zijn neus gevlogen is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?
no comment.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, ik ben pas 19
Dat is niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Maradona krijgt hem niet meer omhoog na al die coke die door zijn neus gevlogen is.
Dat zou geen 'handige' opmerking zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?
Nee, het is heel belangrijk om te weten waar het vandaan komt en in welke situaties het voordoet. Met die kennis kan er gericht gewerkt worden aan het oplossen van de angstproblematiek. Bij SoVa wordt er ook altijd meerdere situaties gesimuleerd om te kijken waar de knelpunten precies liggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]die angst mag je wel degelijk negeren.
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.
hahah whut? :p.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hoeft niet elk schaap wat langsloopt kaal te scheren.
Als je wel wat van haar wilt zou je een grapje kunnen maken. Of vragen of ze soms hulp nodig heeft omdat jij dacht dat ze niet op een antwoord kon komen voor een heel voor de hand liggende vraag, wat je telefoonnummer is bijvoorbeeld.
Of je stopt gewoon met denken en DOET gewoon eens een keer wat in plaats van bang te zijn en dan heel veel tijd te verdoen met te achterhalen waarom je precies bang bent. Ook zon mooi rookgordijn trouwens, want zolang je je bezig houdt met je angst hoef je in ieder geval niet te DOEN.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, het is heel belangrijk om te weten waar het vandaan komt en in welke situaties het voordoet. Met die kennis kan er gericht gewerkt worden aan het oplossen van de angstproblematiek. Bij SoVa wordt er ook altijd meerdere situaties gesimuleerd om te kijken waar de knelpunten precies liggen.
[..]
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.
Ik laat het aan andere twee casanova's over. Ik kan nog steeds niet versieren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef complicate het volgende:
Hey mannen, Just_some_dude_arround heeft een vraag gesteld.
We hebben te maken met een smooth Latino hiero?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Lo se, chulita. Te quiero.
Het klinkt veel te geforceerd. Elke vrouw die je leuk lijkt aankijken in hoop dat je ze ineens wil bespringen gaat niet werken. Vrouwen pikken die subtiele houding snel op. Je moet erheen gaan om te trainen, en "don't worry what other people are doing.".quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef complicate het volgende:
Hey mannen, Just_some_dude_arround heeft een vraag gesteld.
Dus? Elke vrouw die death stare heeft heeft op dat moment geen interesse in je. En nu?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Okay maar wie kan mij helpen of advies geven met dit soort gevallen?.
Ik sport redelijk vaak in het park, daar is een open gym, dus kan je lekker trainen.. laat het zo zijn dat daar ook regelmatig meiden te vinden zijn.
Vaak als iemand voorbij loopt kijk ik diegene toch wel aan, al is het om te groeten of een glim lach te geven zonder bijbedoelingen je weet wel gewoon aardig doen. Het komt dus vaak voor dat meiden van rond mijn leeftijd gewoon een soort death stare in de verte lijken te hebben.. met andere woorden, ik voel gewoon dat ze expres hun best doen om me niet aan te kijken
.. en nee het is niet alsof ik al vanaf 50 meter naar haar aan het kijken ben, ik doe me ding en als iemand dichtbij is kijk ik diegene even aan en klaar.
Door dit soort dingen denk ik ook altijd van okay.. die heeft geen zin in een praatje, of soms kijken ze me wel aan maar dan zo:en dan kijk ik dus ook serieus terug omdat het gewoon beetje raar is
Voor de sfeer voor de casanova's hier.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat het aan andere twee casanova's over. Ik kan nog steeds niet versieren.
Oh ja, jij zult wel behoorlijk wat Spaans horen in Miami of niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
We hebben te maken met een smooth Latino hiero?.
Jaren 90 FTW!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor de sfeer voor de casanova's hier.
LOL
WAT IS FTWquote:
For The Winquote:
Praatjes beginnen zodra iemand zijn bek open trekt, doet zij dat niet, kan jij dat doen, anders niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah whut? :p.
nee, weet ik maar ik probeer zo te kijken of er tenminste en praatje valt te maken toch.. ik verwacht echt niet dat ik binnen 20 minuten haar helemaal aan het uitwonen ben op een bankje.
maar soms kijken ze gewoon expres langs je, en ik weet heus wel dat niet alle meiden op me zullen vallen maar als het echt vaak gebeurd.. dan denk je toch wel van okay.. Miami is een kansloze plek om vrouwen te versieren.. In Nederland keken meiden me gewoon aan.
heeeyquote:
Ik weet het vandaar LOL LOLquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
For The Win
Trouwens, die clip klopt helemaal niet want het nummer Casanova was niet van 3T maar van Ultimate Kaos![]()
Mij niet aankijken. Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor de sfeer voor de casanova's hier.
LOL
Nee nee zo bedoel ik het ook niet.. ik denk dat ook helemaal niet hoor.. maar er werd tenminste erkend dat je er was om het zo maar te zeggen..quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het klinkt veel te geforceerd. Elke vrouw die je leuk lijkt aankijken in hoop dat je ze ineens wil bespringen gaat niet werken. Vrouwen pikken die subtiele houding snel op. Je moet erheen gaan om te trainen, en "don't worry what other people are doing.".
Dan is het een lastige zaak want 9 op de 10 vrouwen hier in Miami heeft zo een blik dus dat betekent dat het een hele opgave wordt om een simpel gesprek te startenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus? Elke vrouw die death stare heeft heeft op dat moment geen interesse in je. En nu?
Okidokiquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Mij niet aankijken. Ik ben onschuldig.
Waarom denk je dat ik niets doe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met denken en DOET gewoon eens een keer wat in plaats van bang te zijn en dan heel veel tijd te verdoen met te achterhalen waarom je precies bang bent. Ook zon mooi rookgordijn trouwens, want zolang je je bezig houdt met je angst hoef je in ieder geval niet te DOEN.
Bijna alleen maar.. ze praten ook liever Spaans dan Engels.. Ik vind het zelf fijner om Engels te praten, dan voel ik me meer op mijn gemakquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Oh ja, jij zult wel behoorlijk wat Spaans horen in Miami of niet?
heeeey wat wil je zeggen? Wat hoor ik daar amai seg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Scuidward het volgende:
Verder, reflecteren met een dame is natuurlijk goed (men geniet er duidelijk van) maar niet elke vrouw is Complicate.
Hoewel ze altijd enthousiast is, dat moet ik nageven.
Ik ben toch met enige regelmaat in Amerika (ja ook Miami) geweest, ik heb die ervaring niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee nee zo bedoel ik het ook niet.. ik denk dat ook helemaal niet hoor.. maar er werd tenminste erkend dat je er was om het zo maar te zeggen..
laat me een voorbeeld noemen in de lift.. kom ik binnen en dan zeg ik hallo en meiden van mijn leeftijd die negeren me gewoon.. strak kijken naar de muur en dan denk ik echt van.. je word echt niet zwanger als je hallo zegt of zo hoor
Zo is het dus ook als ik hier op straat loop.. misschien is het wel een Miami ding of zo..
In NL kreeg je sowieso altijd wel een hallo, af en toe een gesprekje en thats it.. meer verwachtte ik ook niet.
[..]
Dan is het een lastige zaak want 9 op de 10 vrouwen hier in Miami heeft zo een blik dus dat betekent dat het een hele opgave wordt om een simpel gesprek te starten..
Oh je doet vast iets. Ik denk alleen dat je niet het juiste doet, want ik lees daar dat je vooral aan t onderzoeken bent waar de angst vandaan komt. Analyseren analyseren analyseren. Stop daar eens mee, het gaat je niks opleveren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niets doe?
ja je hebt overal meiden die zich te goed voelen voor iemand anders, maar dat zijn de vrouwen die je nou net niet moet hebben. Ik denk dus dat het niet zo zeer aan het soort vrouw ligt, want die heb je overal, niet alleen in Miami.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
@dude, ik weet niet hoe de vrouwen in Miami zijn maar ik gok dat het dan iets met je uitstraling of zo te maken heeft.
Eens, angst gaat niet weg door te negeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.
Hmm apart.. het viel mij al meteen op sinds dat ik hier de eerste paar maanden was.. ik ging van vrolijk hallo tegen iedereen zeggen in de lift, tot nu ook mensen niet meer aankijken aangezien ze mij ook negeren.. ik zeg overigens wel hallo als iemand mij nu eerst groet.. maar anders doe ik alsof ze niet bestaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch met enige regelmaat in Amerika (ja ook Miami) geweest, ik heb die ervaring niet moet ik zeggen.
Pfff.. tjah dan jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
@dude, ik weet niet hoe de vrouwen in Miami zijn maar ik gok dat het dan iets met je uitstraling of zo te maken heeft.
Jij hebt gewoon zelfvertrouwen. 3,5 miljard exemplaren, dat maakt het makkelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch met enige regelmaat in Amerika (ja ook Miami) geweest, ik heb die ervaring niet moet ik zeggen.
Ik heb het ook wel vaker gehoord van andere gasten hier hoor.. dat veel meiden zich te goed voelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja je hebt overal meiden die zich te goed voelen voor iemand anders, maar dat zijn de vrouwen die je nou net niet moet hebben. Ik denk dus dat het niet zo zeer aan het soort vrouw ligt, want die heb je overal, niet alleen in Miami.
Oefenen, in een gecontroleerde omgeving ja. Leuk, maar stap een willekeurige kroeg binnen en weg is je gecontroleerde omgeving. Je kunt niet voorspellen hoe mensen op je gaan reageren, mensen reageren hoe ze reageren. Als je daar niet ad hoc op kunt inspringen dan ga je het moeilijk krijgen. Daar gaat een of andere cursus niks aan veranderen voor je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens, angst gaat niet weg door te negeren.
Oké oké, maar allez waarom is dit nu belangrijk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel vaker gehoord van andere gasten hier hoor.. dat veel meiden zich te goed voelen.
Ik heb het zelf anders ook nog nooit zo meegemaakt, een vriend van mij die hier was zei ook het zelfde.. ze zijn knap maar ze voelen zich veels te goed.. en zelfs de minder knappe meiden hebben kapsones
Tuurlijk wel, wat is dit nou voor een instelling man. Damn zeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm apart.. het viel mij al meteen op sinds dat ik hier de eerste paar maanden was.. ik ging van vrolijk hallo tegen iedereen zeggen in de lift, tot nu ook mensen niet meer aankijken aangezien ze mij ook negeren.. ik zeg overigens wel hallo als iemand mij nu eerst groet.. maar anders doe ik alsof ze niet bestaan..
[..]
Pfff.. tjah dan jakan ik er weinig aan doen denk ik... ik ga maar eens zoeken voor een Russian import bride of zo
Omdat het toch gaat over hoe veel meiden zich gedragen, en ik dan niet eens kans heb om een gesprek te starten omdat het nooit zal beginnen als ze zo doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké oké, maar allez waarom is dit nu belangrijk?
Nou, ik denk er niet eens op die manier over na. Dus je staat in de lift (om dat voorbeeld maar aan te houden) en je zegt hallo. en een of andere willekeurige meid zegt niks terug. Lekker. Belangrijk. Als je al gaat nadenken over waarom die meid niks terug zei...dan heb je geen leven meer want dan kun je overal over nadenken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:47 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zelfvertrouwen. 3,5 miljard exemplaren, dat maakt het makkelijk.
Of nouja, 3.499.999.999.
Ik doe geen onderzoek meer. De intake traject is al afgelopen en ik heb mijn diagnose gekregen. Ik weet al exact wat er aan de hand is en er wordt nu aan de problemen gewerkt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh je doet vast iets. Ik denk alleen dat je niet het juiste doet, want ik lees daar dat je vooral aan t onderzoeken bent waar de angst vandaan komt. Analyseren analyseren analyseren. Stop daar eens mee, het gaat je niks opleveren.
Je hebt nog nooit zo'n cursus gedaan. Met zo'n cursus moet je ook "real thing" opdrachten uitvoeren en daar verslag van uitbrengen aan je trainers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oefenen, in een gecontroleerde omgeving ja. Leuk, maar stap een willekeurige kroeg binnen en weg is je gecontroleerde omgeving. Je kunt niet voorspellen hoe mensen op je gaan reageren, mensen reageren hoe ze reageren. Als je daar niet ad hoc op kunt inspringen dan ga je het moeilijk krijgen. Daar gaat een of andere cursus niks aan veranderen voor je.
Een cursus doen is een veilige variant van the real thing, en dat is gewoon op een publieke plaats proberen en afgaan, als dat gebeurd dan gebeurd dat. Zo simpel is 't.
Ja, wat ik zeg. Zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik denk er niet eens op die manier over na. Dus je staat in de lift (om dat voorbeeld maar aan te houden) en je zegt hallo. en een of andere willekeurige meid zegt niks terug. Lekker. Belangrijk. Als je al gaat nadenken over waarom die meid niks terug zei...dan heb je geen leven meer want dan kun je overal over nadenken.
Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat is dit nou voor een instelling man. Damn zeg.
Ben er eens niet zoveel mee bezig en stop met analyseren en denken en ga eens doen. Bij iemand die je de moeite waard vindt, niet iemand die toevallig langshuppelt langs het trainingscomplex.
Ah zo, maar binnenkort ga je het proberen héquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Omdat het toch gaat over hoe veel meiden zich gedragen, en ik dan niet eens kans heb om een gesprek te starten omdat het nooit zal beginnen als ze zo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |