Que?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
heeeeey ik ben ook niet grappig, maar ik ben juist grappig als ik niet grappig ben dus ben ik grappigiedereen is grappig
OOOOhhhh neee geen voetbal pleaaaseeeequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ronaldo is veel ruiger. Al heb ik nog gedacht aan Ibrahimovic.
No sé, mi amor.quote:
Je hoeft niet elk schaap wat langsloopt kaal te scheren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Okay maar wie kan mij helpen of advies geven met dit soort gevallen?.
Ik sport redelijk vaak in het park, daar is een open gym, dus kan je lekker trainen.. laat het zo zijn dat daar ook regelmatig meiden te vinden zijn.
Vaak als iemand voorbij loopt kijk ik diegene toch wel aan, al is het om te groeten of een glim lach te geven zonder bijbedoelingen je weet wel gewoon aardig doen. Het komt dus vaak voor dat meiden van rond mijn leeftijd gewoon een soort death stare in de verte lijken te hebben.. met andere woorden, ik voel gewoon dat ze expres hun best doen om me niet aan te kijken
.. en nee het is niet alsof ik al vanaf 50 meter naar haar aan het kijken ben, ik doe me ding en als iemand dichtbij is kijk ik diegene even aan en klaar.
Door dit soort dingen denk ik ook altijd van okay.. die heeft geen zin in een praatje, of soms kijken ze me wel aan maar dan zo:en dan kijk ik dus ook serieus terug omdat het gewoon beetje raar is
Maradona krijgt hem niet meer omhoog na al die coke die door zijn neus gevlogen is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?
no comment.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, ik ben pas 19
Dat is niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Maradona krijgt hem niet meer omhoog na al die coke die door zijn neus gevlogen is.
Dat zou geen 'handige' opmerking zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?
Nee, het is heel belangrijk om te weten waar het vandaan komt en in welke situaties het voordoet. Met die kennis kan er gericht gewerkt worden aan het oplossen van de angstproblematiek. Bij SoVa wordt er ook altijd meerdere situaties gesimuleerd om te kijken waar de knelpunten precies liggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]die angst mag je wel degelijk negeren.
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.
hahah whut? :p.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hoeft niet elk schaap wat langsloopt kaal te scheren.
Als je wel wat van haar wilt zou je een grapje kunnen maken. Of vragen of ze soms hulp nodig heeft omdat jij dacht dat ze niet op een antwoord kon komen voor een heel voor de hand liggende vraag, wat je telefoonnummer is bijvoorbeeld.
Of je stopt gewoon met denken en DOET gewoon eens een keer wat in plaats van bang te zijn en dan heel veel tijd te verdoen met te achterhalen waarom je precies bang bent. Ook zon mooi rookgordijn trouwens, want zolang je je bezig houdt met je angst hoef je in ieder geval niet te DOEN.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, het is heel belangrijk om te weten waar het vandaan komt en in welke situaties het voordoet. Met die kennis kan er gericht gewerkt worden aan het oplossen van de angstproblematiek. Bij SoVa wordt er ook altijd meerdere situaties gesimuleerd om te kijken waar de knelpunten precies liggen.
[..]
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.
Ik laat het aan andere twee casanova's over. Ik kan nog steeds niet versieren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef complicate het volgende:
Hey mannen, Just_some_dude_arround heeft een vraag gesteld.
We hebben te maken met een smooth Latino hiero?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Lo se, chulita. Te quiero.
Het klinkt veel te geforceerd. Elke vrouw die je leuk lijkt aankijken in hoop dat je ze ineens wil bespringen gaat niet werken. Vrouwen pikken die subtiele houding snel op. Je moet erheen gaan om te trainen, en "don't worry what other people are doing.".quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef complicate het volgende:
Hey mannen, Just_some_dude_arround heeft een vraag gesteld.
Dus? Elke vrouw die death stare heeft heeft op dat moment geen interesse in je. En nu?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Okay maar wie kan mij helpen of advies geven met dit soort gevallen?.
Ik sport redelijk vaak in het park, daar is een open gym, dus kan je lekker trainen.. laat het zo zijn dat daar ook regelmatig meiden te vinden zijn.
Vaak als iemand voorbij loopt kijk ik diegene toch wel aan, al is het om te groeten of een glim lach te geven zonder bijbedoelingen je weet wel gewoon aardig doen. Het komt dus vaak voor dat meiden van rond mijn leeftijd gewoon een soort death stare in de verte lijken te hebben.. met andere woorden, ik voel gewoon dat ze expres hun best doen om me niet aan te kijken
.. en nee het is niet alsof ik al vanaf 50 meter naar haar aan het kijken ben, ik doe me ding en als iemand dichtbij is kijk ik diegene even aan en klaar.
Door dit soort dingen denk ik ook altijd van okay.. die heeft geen zin in een praatje, of soms kijken ze me wel aan maar dan zo:en dan kijk ik dus ook serieus terug omdat het gewoon beetje raar is
Voor de sfeer voor de casanova's hier.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat het aan andere twee casanova's over. Ik kan nog steeds niet versieren.
Oh ja, jij zult wel behoorlijk wat Spaans horen in Miami of niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
We hebben te maken met een smooth Latino hiero?.
Jaren 90 FTW!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor de sfeer voor de casanova's hier.
LOL
WAT IS FTWquote:
For The Winquote:
Praatjes beginnen zodra iemand zijn bek open trekt, doet zij dat niet, kan jij dat doen, anders niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah whut? :p.
nee, weet ik maar ik probeer zo te kijken of er tenminste en praatje valt te maken toch.. ik verwacht echt niet dat ik binnen 20 minuten haar helemaal aan het uitwonen ben op een bankje.
maar soms kijken ze gewoon expres langs je, en ik weet heus wel dat niet alle meiden op me zullen vallen maar als het echt vaak gebeurd.. dan denk je toch wel van okay.. Miami is een kansloze plek om vrouwen te versieren.. In Nederland keken meiden me gewoon aan.
heeeyquote:
Ik weet het vandaar LOL LOLquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
For The Win
Trouwens, die clip klopt helemaal niet want het nummer Casanova was niet van 3T maar van Ultimate Kaos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |