Vaseline kan je moeilijk wegwassen met waterquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.
Dat weet ik heel goed jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
I know. Net zoals jij. Je weet wel wat ik bedoel vermoed ik zo.
Higher quality materiaal dan een mooie meid die ook nog interessant is is er niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met water.. Vandaar Durex glijmiddel omdat als je toch al gaat fappen, je dat beter met high quality materiaal kan doen.
Hard hoofd in hebben.quote:
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef heloef het volgende:
Oh ja en wat advies van deze oud klant van het topic. Hoe eerder je stopt met alleen maar focussen op vrouwen, hoe beter. Ik doe dat al een jaar of twee en opeens gaat het met alles een stuk beter. School, carriere, sociaal leven. Puur omdat ik mezelf niet peinig om maar te scoren.
Einde bericht.
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hard hoofd in hebben.
1. Hard.
2. Hoofd is ook wel een kop.
1 + 2 = een harde kop, oftewel, een stijve lul.
Ik heb nog nooit 'glijmiddel' gebruikt bij het fappen. Vaseline gebruik ik alleen tegen droge handen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met water.. Vandaar Durex glijmiddel omdat als je toch al gaat fappen, je dat beter met high quality materiaal kan doen.
't is echt slechte humor, maar hey, ook slechte humor is leukquote:
Als het voetbal zou zijn zou ik Ronaldo zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie toch
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hard hoofd in hebben.
1. Hard.
2. Hoofd is ook wel een kop.
1 + 2 = een harde kop, oftewel, een stijve lul.
Ik was vroeger ook zo hoor, maar dan heb je het opeens. Je wordt volwassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie toch
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahaha
Volwassen wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo hoor, maar dan heb je het opeens. Je wordt volwassen.
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
't is echt slechte humor, maar hey, ook slechte humor is leuk
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als het voetbal zou zijn zou ik Ronaldo zijn.
de slechtste grappen zijn vaak het allerleukst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahaha
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.
heeeeey ik ben ook niet grappig, maar ik ben juist grappig als ik niet grappig ben dus ben ik grappigquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?
Ronaldo is veel ruiger. Al heb ik nog gedacht aan Ibrahimovic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.
hahah dat is waar.. maar in het geval dat er geen vrouwen met je willen zijn zul je het toch eigen"handig" (quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Higher quality materiaal dan een mooie meid die ook nog interessant is is er niet.
Ik mag toch hopen van niet, ik ben pas 19quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Volwassen worden
(hopelijk niet oud worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |