Zoals "waarvoor leef je?" vragen. Is wel een beetje raar om op een eerste date direct zo een diepgaande gesprek te voeren. En als die persoon dan antwoordt "ik weet niet", dan sta je daar.quote:
Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ?
Subtiel werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken![]()
Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
Heel veel triester kan het niet worden neequote:Op woensdag 11 december 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn tenen gaan er helemaal krom van staan.
Gaat niet gewoon direct zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken![]()
Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik vond het wel een leuke opmerking/draaiing van/door faxie. Weet niet in hoeverre hij het meent maar volgens mij gewoon als grapje toch
Dat dus..quote:Op woensdag 11 december 2013 07:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.
Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "quote:Op woensdag 11 december 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou afknappen op levensvragen op de eerste date
Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "
Kan best zijn dat het gewoon ter sprake komt, dan geen probleem.
Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
nog een keer SC en dan gaan we er wat structureler aan doen
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.
Dan komt het verkrampt over en loopt een gesprek niet meer lekker spontaan.
Klinkt als Armageddon.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.
No pressure
Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
In principe zou men niet geprogrammeerd naar een date gaan of iemand versieren. Ik denk dat het zien als een avontuur beter is dan, het moet zus en zo. Spontaniteit gaat boven “programmatie”.
Neen niet op slot. Ik denk dat er wel een reden moet zijn waarom we aan deel 143 zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.
Elke date, elke vrouw/man is weer anders, en zul je weer moeten anticiperen op de situatie.
Bij jou werkt het als we samen de tango gaan dansen, terwijl dat bij andere vrouwen een flinke afknapper kan zijn.
Ja dat ook, maar dan moet men dat aanpakken en confronteren.!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat het vooral met angst te maken heeft ipv luiheid.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.
Ironisch dat ik in het echt juist redelijk serieus ben meestalquote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.
Als je zo nodig moet moderen, wel consequent zijn en de rest ook meepakkenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
nog een keer SC en dan gaan we er wat structureler aan doen
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
http://www.stoerejongenzzz.nl/9-tips-om-meisjes-te-versieren
Ook Selena Gomez is maar een meisje en te versieren, gewoon die tips opvolgen
En een zelfvertrouwen test om te zien of je überhaupt moet werken aan je zelfvertrouwen
http://www.123test.nl/zelfvertrouwen
Want als dat niet nodig is dan kan je direct ervoor gaan.
En als dat niet goed genoeg is dan kan je je zelfvertrouwen vergroten met 4 stappen
http://mens-en-samenlevin(...)-zelfvertrouwen.html
http://www.datingdoctors.nl/hoe-vrouwen-versieren-tips.php
En hier nog meer tips van de dating doctors zelf.
Nou als het nu niet gaat lukken meer
[ afbeelding ]
Is zij binnenkort jouw nieuwe vriendinnetje?
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dus vrouwen zijn het probleem? Vertel ...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
Als de vragen meer over het andere geslacht zouden gaan had ik wel slechter gescoord. Zelfvertrouwen is het probleem namelijk niet, maar het vertrouwen in vrouwen wel
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dat is de uitslag van de testquote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.
En je klinkt enigszins jaloers, heb je zelf niet zoveel zelfvertrouwen?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de uitslag van de test
Ik kreeg precies hetzelfde.
Oeiquote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Maar ja die test is wel een beetje brakjes zie ik nu ook. Maar zijn niet zoveel goede tests online verder wat dat betreft. Kwam nog wel eentje van GTST tegen van 20 vragen http://www.rtl.nl/soaps/g(...)t/zelfvertrouwen.xml
[ afbeelding ]
Heb jij het in je om een Ludo te zijn?
Sowieso, wanneer ze niet op een wetenschappelijke manier opgesteld zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een les, waar ieder zijn les leertquote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Het gehele leven is een test.
Nou, sommigen leren het anders nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een les, waar ieder zijn les leert
(wie oren heeft om te horen die hore)
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinequote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nou, sommigen leren het anders nooit.
Geeft niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Dan post je gewoon nietsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbakquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.![]()
Sommigen zien pas het licht als ze op sterfbed liggen. Jammer maar helaas.
Lig je op je sterfbed? Gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbak
Wat een vraag...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele rits achter de hand he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |