quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef schermafbeelding het volgende:
Shit man. Wat is dat online daten toch fcking lastig. Het regelen van een date en een leuk sms gesprek is geen probleem, maar dan. Tot de date, warmhouden zegmaar. Ik probeer ook zo weinig mogelijk aandacht hieraan te besteden, maar heb nu redelijk toevallig een leuke dame ontmoet en we hebben al heel wat af gewhatsappt. Alles superleuk. We hebben ook een date geregeld voor over een paar dagen. Het probleem is dat ik helemaal geobsedeerd kan worden van zoiets. Ik ben er deze hele dag niet bij met mn gedachte en constant aan het denken wanneer stuurt ze wat? Als het telang duurt, zal ik wat sturen? Watdan? Is dat wel leuk? Ik wordt er gek van. Heb al die datingshit ook van mn phone gehaald, voorlopig.
Ook vind ik het erg lastig om die paar dagen te overbruggen tot de date, voordat we elkaar gezien hebben. Heb al een paar keer gehad dat ik het in die paar dagen verprutst heb door mijn stomme gedachte. Gevolg, geen date meer.
Ik kan me helemaal vastbijten op een nieuw iemand wat klikt (eerst via sms). Wat ik niet wil en weet wel dat dat ook niet ten goede komt.
Heeft iemand tips om hier wat luchtiger mee om te kunnen gaan?
Haha ja dat is de instelling idd. Ik weet het dondersgoed, maar ik kan helemaal gek op iemand worden, voordat ik diegene in het echt gezien heb :S . Ik beleef dat te intens zegmaar. Maar idd, misschien is online dating niks voor mij.quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je moet het niet te veel analyseren man.
Zeg wat jij wilt zeggen zolang jij maar lol hebt met het gesprek, maar ga haar niet berichtjes lopen sturen als ze niet reageert.
Houd je zelf bezig, ga gamen,sporten totdat het D-DAY IS! en dan moet je dat kutje helemaal uitwonen en mijn naam schreeuwen![]()
Nja opzicht moet je het toch wel een beetje analyseren?, ik bedoel ik mis al ontzettend veel hints van vrouwen dus ik heb mezelf aangeleerd om dingen echt te analyseren..quote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus echt een vorm van projectie hé. Je doet niets anders dan te veel analyseren, besef je dat wel?
Hebben meer mensen, beter minder zeggen dan te geforceerd een gesprek beginnen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
[..]
Haha ja dat is de instelling idd. Ik weet het dondersgoed, maar ik kan helemaal gek op iemand worden, voordat ik diegene in het echt gezien heb :S . Ik beleef dat te intens zegmaar. Maar idd, misschien is online dating niks voor mij.
Ja ok, maar je hebt ondertussen veel tips gekregen, daar kan je toch iets mee doen? Je vertelt altijd veel , maar je doet weinig. Kan je eens een tip toepassen en dan vertellen hoe het was.....quote:Op maandag 9 december 2013 22:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja opzicht moet je het toch wel een beetje analyseren?, ik bedoel ik mis al ontzettend veel hints van vrouwen dus ik heb mezelf aangeleerd om dingen echt te analyseren..
Heb echt zo vaak moeten aanhoren van verschillende mensen van "vind je haar niet leuk?" en dan zei ik van "hoezo dat?"
zeiden hun van: "kijk hoe ze met je praat dan?!"
en dan had ik het gewoon niet door omdat ik er niet bij na dacht.
Sommigen leven inderdaad te veel in hun hoofd en te weinig in hun gevoel.quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Analyseren hebben jullie inderdaad wel kaas van gegeten. Lighten up.
Je hebt helemaal gelijk!.quote:Op maandag 9 december 2013 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok, maar je hebt ondertussen veel tips gekregen, daar kan je toch iets mee doen? Je vertelt altijd veel , maar je doet weinig. Kan je eens een tip toepassen en dan vertellen hoe het was.....
Analyseren is goed, maar té is nooit goed.
Kan je gewoon niet zeggen "vandaag is een nieuwe dag" en jou verleden achterlaten? Gewoon een nieuwe start zou jou goed doen.
Overanalyseren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef complicate het volgende:
Denken, denken , denken en niets doen is echt
Exact! Dat hoort niet! Wel ---> Nadenken + Actie = Resultaat + analyseren !quote:
Daar zul je je overheen moeten zetten. Je zult namelijk wel eens afgewezen worden. Wel vaker dan 1x. Maar...wat is daar nou erg aan? De wereld stopt niet met draaien. Je gaat er niet dood van. Sure, op het moment zelf is het even kut, maar, das een kwestie van mentaliteit aanpassen. Het is geen wereldramp, ze heeft gewoon 'nee' gezegd. So what?quote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!.
Ik weet van me zelf dat ik het ook wel kan als ik me er echt toe zet, maar ik heb nog dat ik niet wil falen of niet kan accepteren als een vrouw me afwijst als ik echt een eerste stap zet.
Ik ga binnenkort maar even stoppen met nadenken en proberen om een stap te wagen, en anders tjahzie ik wel of er ooit wat gebeurd
.
Tja in mijn situatie is actie momenteel nog lastig vanwege geografische uitdagingen du dat geeft letterlijk en figuurlijk stof tot nadenkenquote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Exact! Dat hoort niet! Nadenken + Actie = Resultaat + analyseren !
Wat ik er erg aan vind is dat ik als persoon gewoon af word gewezen.. alsof ik gewoon niet goed genoeg zou zijn of zoquote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar zul je je overheen moeten zetten. Je zult namelijk wel eens afgewezen worden. Wel vaker dan 1x. Maar...wat is daar nou erg aan? De wereld stopt niet met draaien. Je gaat er niet dood van. Sure, op het moment zelf is het even kut, maar, das een kwestie van mentaliteit aanpassen. Het is geen wereldramp, ze heeft gewoon 'nee' gezegd. So what?
Punt is dat je een meid al gewoon onbevangen en relaxed moet benaderen. Niet zo van 'ik moet presteren', maar gewoon, of ze je nou accepteert of niet, it's all good. Er is geen magische manier dat altijd een succes wordt. Vrouwen zullen je nou eenmaal afwijzen. Het probleem is echter niet dat je afgewezen wordt, maar de angst voor dat afgewezen worden, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is
Het ligt dus niet aan jouw actie maar aan die geografische uitdagingen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja in mijn situatie is actie momenteel nog lastig vanwege geografische uitdagingen du dat geeft letterlijk en figuurlijk stof tot nadenken
quote:Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik zal er toch aan moeten geloven idd als ik ooit succes met vrouwen wil.
Maat het feit dat ik momenteel geen actie kan ondernemen (straks wel) zorgt er wel voor dat je gaat twijfelen. Bij mij wel tenminste, terwijl ik normaal altijd rationeel en weloverwogen ben.quote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan jouw actie maar aan die geografische uitdagingen.
Een probleem identificeren is niet hetlzefde als overanalyseren.
Nee dat is een moment opname. Dus je staat daar in die kroeg (bijvoorbeeld dan he) en je merkt dat die meid 't allemaal niet zo ziet zitten. Nou en? Moet de hele wereld je leuk vinden dan? Daarbij, die meid kent je helemaal niet, dus ze weet ook niet wat ze af wijst.quote:Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wat ik er erg aan vind is dat ik als persoon gewoon af word gewezen.. alsof ik gewoon niet goed genoeg zou zijn of zo.
Daarbij komt er nog spelen dat ik nooit echt echt ben afgewezen tenminste niet toen ik nuchter was.. als ik dronken of aan het spacen ben van de pillen boeit het totaal niet..
Ik zal er toch aan moeten geloven idd als ik ooit succes met vrouwen wil.
"momenteel geen actie en straks wel"? Ik snap je wel hoor, maar gaat dit over lichamelijke beperkingen ofzo waardoor je niets kan doen e.d.?quote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maat het feit dat ik momenteel geen actie kan ondernemen (straks wel) zorgt er wel voor dat je gaat twijfelen. Bij mij wel tenminste, terwijl ik normaal altijd rationeel en weloverwogen ben.
Liefst zou je gewoon iets doen (hoe lastig dan ook) maar tot die tijd blijf je er aan denken.
Haha nee, ze zit tijdelijk in het buitenland op dit moment.quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
"momenteel geen actie en straks wel"? Ik snap je wel hoor, maar gaat dit over lichamelijke beperkingen ofzo waardoor je niets kan doen e.d.?
Ah ik ken je verhaal niet hé. Het was precies puzzelen, losse verhalen en ik ben zowiezo niet goed in puzzelen. Liever een verhaal met verhaal haha. Maar goed, dan zie je haar straks, leuk. Dus de versier-fase is al voorbij? Of hoe moet ik mij dat voorstellen?quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha nee, ze zit tijdelijk in het buitenland op dit moment.
Ik denk het niet. Ken haar al langer maar had toen geen tijd en weinig contact (collega's) en sinds een paar maanden hebben we flink contact via whatsapp. Ik heb op aanraden van de mensen hier mijn intenties nog niet uitgesproken dus ik wacht nog even af, hoe lastig dan ook.quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ik ken je verhaal niet hé. Het was precies puzzelen, losse verhalen en ik ben zowiezo niet goed in puzzelen. Liever een verhaal met verhaal haha. Maar goed, dan zie je haar straks, leuk. Dus de versier-fase is al voorbij? Of hoe moet ik mij dat voorstellen?
En nog een keer.quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Eens met Coolguy. Ik zou het 3x lezen als ik jullie was. En dan nog een keer.
Tja, ach, wat kan ik zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Eens met Coolguy. Ik zou het 3x lezen als ik jullie was. En dan nog een keer.
Ik denk zomaar dat ze je intenties al lang door heeft. Vrouwen weten dat over het algemeen sneller dan je dat zelf weetquote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ken haar al langer maar had toen geen tijd en weinig contact (collega's) en sinds een paar maanden hebben we flink contact via whatsapp. Ik heb op aanraden van de mensen hier mijn intenties nog niet uitgesproken dus ik wacht nog even af, hoe lastig dan ook.
Wacht hé, wat houdt die actie van straks in? Komt ze jou zien? Wat bedoel je met intenties uitspreken? Je bent dus nog ergens in de versier-fase?quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ken haar al langer maar had toen geen tijd en weinig contact (collega's) en sinds een paar maanden hebben we flink contact via whatsapp. Ik heb op aanraden van de mensen hier mijn intenties nog niet uitgesproken dus ik wacht nog even af, hoe lastig dan ook.
Actie-man, zo hoort het. Inderdaad niet zeuren, maar actiequote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Gaan wij ondertussen wat anders doen.
Hangt af van de intentiequote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze je intenties al lang door heeft. Vrouwen weten dat over het algemeen sneller dan je dat zelf weet
True that.quote:Op maandag 9 december 2013 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Actie-man, zo hoort het. Inderdaad niet zeuren, maar actie
Oké, verhaal is nu duidelijker, je gaat haar dus voor de eerste keer zien.quote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha ik merk al dat het lastig is om het verhaal 100% correct over te brengen.
Nou ja ik ga vragen of ze een keer wat wilt gaan drinken ofzo. Het lijkt me leuk ok haar weer eens in het echt te zien. Wat er dan gebeurd zie ik dan wel maar mijn uitgangspunt is duidelijk, voor mezelf dan
Wat op zich nog redelijk lastig kan zijn, als je niet weet waar ze zich precies bevindt, tenminste, das mijn ervaring..quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
True that.
En je intenties moet je dus laten zien. Actie, niet zo laf, maar doen.
ZmS wil die meid, dát is zijn intentie, en zij weet dat al langquote:
He, die muur ken ik. Daar staat al een paar maanden een afdruk van mijn hoofd in...quote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef complicate het volgende:
Denken, denken , denken en niets doen is echt
Hmm je hebt gelijk, ik denk dat ik de nadruk ook te veel op mijzelf leg als het gesprek niet echt gaat of zo..quote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is een moment opname. Dus je staat daar in die kroeg (bijvoorbeeld dan he) en je merkt dat die meid 't allemaal niet zo ziet zitten. Nou en? Moet de hele wereld je leuk vinden dan? Daarbij, die meid kent je helemaal niet, dus ze weet ook niet wat ze af wijst.
For all she knows wijst ze God's Gift To Women af. Dat is her loss, niet het jouwe. Dat moet je instelling zijn. Je moet daar niet als een bang hondje gaan staan (Want die gedachte speelt door je hoofd als je daar staat, of niet?) want dat pikt ze op en dan zal ze je eerder afwijzen. Niet omdat je niet goed genoeg zou zijn, maar omdat je geen (toffe) uitstraling hebt. Je moet daar gaan staan met een houding (niet letterlijk he) van 'hier ben ik, en als je slim bent dan hap je, en zo niet, too bad for you'.
Aan de andere kant, je moet deze allemaal niet letterlijk denken. Je moet gewoon tevreden zijn met jezelf, that's it. Als je tevreden bent met jezelf ben je relaxed, en dan straal je dat uit. Ik merk de laatste maanden, dat ik, als ik in een kroeg sta, aan de bar ofzo, ik heel vaak benaderd wordt. Nu vind ik dat verder niet zo interessant, want daadwerkelijk interessante vrouwen kan ik op 1 hand tellen zowat, maar goed, als je een leuke babbel hebt met d'r op dat moment is dat toch ook prima?
Of sta jij daar van 'met deze moet het lukken, met deze moet het lukken'? Want indien je dat laatste hebt, gaat 't 'm zowiezo niet worden
Omdat jij een act opvoert, en je maat niet. Dat is in ieder geval wat je uitstraalt, en je maat niet. 't Is heel simpel. Jij maakt 't veel moeilijker dan 't is. Stop eens met nadenken, mafkees.quote:Op maandag 9 december 2013 23:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijk, ik denk dat ik de nadruk ook te veel op mijzelf leg als het gesprek niet echt gaat of zo..
Ik heb vaak het gevoel alsof ik dan echt moet presteren of zo.. maar dat heb ik dan ook echt alleen als ik zelf het initiatief neem, als een vrouw eerst met mij begint te praten dan kan ik gewoon mee lullen en zo.. maar als ik de stap eerst zet voelt het alsof ik mijn zwakke kant aan haar laat zien en haar dus de mogelijkheid geef om mij te keuren en dan af te wijzen indien ze het niet leuk vind wat ze ziet.
Dat is het probleem ook, wanneer ik niet gefocused ben met vrouwen versieren dan lukt het me dus ook omdat ze naar mij toe komen, ik merk ook dat ik er niet eens aan denk of echt oplet of er een leuke meid in de buurt is. Nu is het dus zo dat ik dus als ik een leuke meid zie er op af moet stappen maar dan denkt me brain automatisch van "oh leuke chick, okay.. nu praten?, ja of nee? wat gaat er gebeuren?, kans op boyfriend?, kans op publieke vernedering als ze me zou afwijzen?" en dan ben ik al de lul voordat ik ben begonnen.
Heb wel eens gesprekjes gehad met meiden toen ik actief aan het "jagen" was gezellig hoor maar soms ook echt awkward momenten waarvan ik dacht "oh god wat ben ik eigenlijk aan het doen".. maar dat was meer om te oefenen omdat ik vroeger letterlijk ging trillen en meiden niet in hun ogen durfde aan te kijken.
Verder denk ik dat ik ook wel beetje.. al met een verkeerd beeld op meiden afstap ALS ik dat al doe.. ik krijg regelmatig toch wel echt van die tests of antwoorden alsof ik een of andere player zou zijn
denk maar aan overdreven blikken met hun ogen rond draaien, en dan zeggen van "oh daar heb je er weer zo een", of "waarom ga je die meiden niet versieren of zo" wat ik dus best lelijke acties vind.
Een vriend van mij die wel echt een ladies man is krijgt ook van zulke reacties en hij reageert er op een bepaalde manier op en dan vind die meid hem gewoon leuk, maar als een meid dat bij mij doet vat ik het gewoon persoonlijk op of heb ik echt zo van "beter begin je normaal te doen want dit soort shit pik ik niet"
quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
He, die muur ken ik. Daar staat al een paar maanden een afdruk van mijn hoofd in...
Je hebt veel te veel angsten en die gaan niet weg door na te denken. Je moet die angsten confronteren. Face the enemy.quote:
Klopt, maar ik bedoel meer dat je niet zo bang moet zijn om haar uit te vragen, wat brutaals te zeggen of haar te zoenen of zo. Moet je natuurlijk wel een klein beetje aanvoelen maar daar verder niet over nadenken, maar doen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat op zich nog redelijk lastig kan zijn, als je niet weet waar ze zich precies bevindt, tenminste, das mijn ervaring..aan de andere kant, er is ook weer niks mis mee om iets op haar tempo te doen natuurlijk. Forceren heeft geen nut.
Dat hoop ik tzt te bevestigen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ZmS wil die meid, dát is zijn intentie, en zij weet dat al lang
Heylaba vriendelijk blijven hé. Hij heeft gewoon angsten daarom geen mafkeesquote:
Heb haar wel vaker gezien maar wel de eerste keer met deze inslag.quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké, verhaal is nu duidelijker, je gaat haar dus voor de eerste keer zien.
Ja hoor vraag haar om wat te gaan drinken en amuseer je
Spanneeeeennnnddddddquote:Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb haar wel vaker gezien maar wel de eerste keer met deze inslag.
Jawel, ze vinden mij allemaal leukquote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel meer dat je niet zo bang moet zijn om haar uit te vragen, wat brutaals te zeggen of haar te zoenen of zo. Moet je natuurlijk wel een klein beetje aanvoelen maar daar verder niet over nadenken, maar doen.
Wat je zelf al zei, van de pakweg 3,5 miljard vrouwen op Aarde kun je niet verwachten dat ze je allemaal leuk vinden. Vind jij ook niet toch?
Oke, ik had daar beter eenquote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Heylaba vriendelijk blijven hé. Hij heeft gewoon angsten daarom geen mafkees
Doen doen doen. Hopelijk wordt het duidelijk dat mensen meer moeten doen dan nadenken.quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
True that.
En je intenties moet je dus laten zien. Actie, niet zo laf, maar doen.
Weinig nieuws. Zowaar een reactie terug op facebook ontvangen waarin ze wel leuk reageerde dus weer een berichtje terug gestuurd. Nu maar weer afwachten...quote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]binnenkort niet meer hé, want je gaat binnenkort over tot actiiieeeee.
Wat nieuws over ,je weet wel wie?
Hmm nu je dit zegt valt alles wel op zijn plek... het ligt gewoon aan het feit dat ik het nooit echt actief heb lopen doen.. dus als ik het eenmaal doe gedraag ik me niet natuurlijk waardoor ik dus ook afgewezen word.. maar omdat ik word afgewezen wil ik dat niet doen waardoor ik me zo blijf gedragen..quote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat jij een act opvoert, en je maat niet. Dat is in ieder geval wat je uitstraalt, en je maat niet. 't Is heel simpel. Jij maakt 't veel moeilijker dan 't is. Stop eens met nadenken, mafkees.
Ja, maar dan moet je wel naar de gym gaan. Niet voor de deur blijven staan en naar binnen kijken en gaan nadenken hoe je oefeningen moet gaan doen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
@Coolguy, zoals Schwarzenegger eens zei: "Go to the gym, do your workout. Do it well and don't worry about other people. Confidence will grow as you achieve.".
Gaat hier ook op.
Ga van dat Facebook weg. Als je haar echt interessant vindt regel je haar nummer en dan bel je.quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Weinig nieuws. Zowaar een reactie terug op facebook ontvangen waarin ze wel leuk reageerde dus weer een berichtje terug gestuurd. Nu maar weer afwachten...
Ik leg er maar niet teveel druk op...
Klopt ook. Internet opzeggen geblazen dus.quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel naar de gym gaan. Niet voor de deur blijven staan en naar binnen kijken en gaan nadenken hoe je oefeningen moet gaan doen.
Je vergeet een maar "ik ga eraan werken want ik ben nog jong oid".quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm nu je dit zegt valt alles wel op zijn plek... het ligt gewoon aan het feit dat ik het nooit echt actief heb lopen doen.. dus als ik het eenmaal doe gedraag ik me niet natuurlijk waardoor ik dus ook afgewezen word.. maar omdat ik word afgewezen wil ik dat niet doen waardoor ik me zo blijf gedragen..
gevalletje vicieuze cirkel dus.
Wij doen het wel even voor, hoe het wel moet.quote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Doen doen doen. Hopelijk wordt het duidelijk dat mensen meer moeten doen dan nadenken.
Die cirkel komt me bekend voor. Een houding als 'fuck it wat mensen van me vinden' is ofwel van nature aanwezig, of niet aanwezig. Het valt wel te leren, maar dat vergt lange oefening. En nee, ik heb die houding helaas ook niet. Wel bij het ingaan van een gesprek, maar tijdens dat gesprek ga ik twijfelen...quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm nu je dit zegt valt alles wel op zijn plek... het ligt gewoon aan het feit dat ik het nooit echt actief heb lopen doen.. dus als ik het eenmaal doe gedraag ik me niet natuurlijk waardoor ik dus ook afgewezen word.. maar omdat ik word afgewezen wil ik dat niet doen waardoor ik me zo blijf gedragen..
CoolGuy saves the day. Againquote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Precies.quote:
Tja, wellicht woensdag de gelegenheid. Het is wat lastig als je elkaar vrijwel niet ziet en in twee verschillende steden woont...quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ga van dat Facebook weg. Als je haar echt interessant vindt regel je haar nummer en dan bel je.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wij doen het wel even voor, hoe het wel moet.
hahaha ik zag die ninja edit nog wel hoor "quote:Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Je vergeet een maar "ik ga eraan werken want ik ben nog jong oid".
Oké, mag ik weten wat je eigenlijk in dat berichtje hebt geschreven?quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Weinig nieuws. Zowaar een reactie terug op facebook ontvangen waarin ze wel leuk reageerde dus weer een berichtje terug gestuurd. Nu maar weer afwachten...
Vind ik leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
@Coolguy, zoals Schwarzenegger eens zei: "Go to the gym, do your workout. Do it well and don't worry about other people. Confidence will grow as you achieve.".
Gaat hier ook op.
Daarom bellen. Ga es weg van dat Facebookcontact, is zo onpersoonlijk, je ziet haar toch zitten?quote:Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, wellicht woensdag de gelegenheid. Het is wat lastig als je elkaar vrijwel niet ziet en in twee verschillende steden woont...
Ja nja dat is er soort van ingestampt.. altijd vrienden die naar die mainstream kut tenten willen gaan, ik vind het daar helemaal niet leuk, maar hun zeggen "joh fuck het.. je gaat voor de wijfen" ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar nee het is niks voor mijquote:Op maandag 9 december 2013 23:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
CoolGuy saves the day. Again![]()
Ja, dus je moet zorgen dat het je comfortzone wordt, maar dan moet je er niet in gaan met 'oke vanavond ga ik es even 5 vrouwen aanspreken'. Het moet gewoon prima zijn, either way. Raak je met een meid aan de praat, prima, en zo niet, ook prima.
Ik heb sterk het gevoel dat veel mensen hier als DOEL hebben vrouwen te 'regelen'. Als ik naar de kroeg ga ga ik naar de kroeg om een leuke avond te hebben met m'n vrienden. Niet meer en niet minder.
Maar volgende keer als je haar ziet haar nummer vragen hé.quote:Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, wellicht woensdag de gelegenheid. Het is wat lastig als je elkaar vrijwel niet ziet en in twee verschillende steden woont...
Zo heel bijzonder was het niet. Ik wist dat ze vrijdag niet bij de training was omdat ze naar een wedstrijd ging en heb gezegd dat dat jammer was omdat het een ontzettend leuke training was. Ik heb haar uitgenodigd na de winter er wel bij te zijn (ook al ben ik geen trainer van haar team).quote:Op maandag 9 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké, mag ik weten wat je eigenlijk in dat berichtje hebt geschreven?
Heb je slechte ervaringen met meiden?quote:Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahaha ik zag die ninja edit nog wel hoor ""
nee je hebt gelijk... het is alleen zo vreselijk moeilijk...
ik ben minder bang voor een operatie of om te vechten dan dat ik bang ben om echt de eerste stap te nemen bij een vrouw.. zo erg is het
Ik heb het je gezegd hé, face your enemy, jouw angstenquote:Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahaha ik zag die ninja edit nog wel hoor ""
nee je hebt gelijk... het is alleen zo vreselijk moeilijk...
ik ben minder bang voor een operatie of om te vechten dan dat ik bang ben om echt de eerste stap te nemen bij een vrouw.. zo erg is het
Laat dat doel vallen. Lees eens wat Coolguy eigenlijk zegt.quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja nja dat is er soort van ingestampt.. altijd vrienden die naar die mainstream kut tenten willen gaan, ik vind het daar helemaal niet leuk, maar hun zeggen "joh fuck het.. je gaat voor de wijfen" ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar nee het is niks voor mij..
ik merk dat ik op dat soort feestjes ook 0,0 scoor omdat ik dan ook geen plezier heb, terwijl als ik naar een feest ga met muziek die ik wel lachen vind ik vaak genoeg word aangesproken.
Hoe kan je eigenlijk wel een doel stellen om beter te worden met vrouwen maar het niet in je hoofd hebben?.. ik ben heel erg doelgericht dus dat is ook een probleem dan
.
Yes... haha heb er al een paar gepost in het vorige deel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je slechte ervaringen met meiden?
Ehm. We kunnen niet allemaal cool zijn he. Naja misschien ook wel. Maakt niet uit. Ik ben toch de coolstequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Laat dat doel vallen. Lees eens wat Coolguy eigenlijk zegt.
Oh nee je brengt hem terug naar zijn verleden, dit komt niet goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je slechte ervaringen met meiden?
Je hebt gelijk, alleen zonder nummer is facebook wel een manier om toch een beetje contact te leggen/houden...quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Daarom bellen. Ga es weg van dat Facebookcontact, is zo onpersoonlijk, je ziet haar toch zitten?
Niet met slappe excuses komen nu.
Dat zeggen ze allemaal. Ik weet beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehm. We kunnen niet allemaal cool zijn he. Naja misschien ook wel. Maakt niet uit. Ik ben toch de coolste![]()
Ik sympathiseer met je. Heb je ook angst om forever alone te zijn / worden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Yes... haha heb er al een paar gepost in het vorige deel.
Ja hoor, en volgende keer haar nummer vragen is de plan toch? haha planquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alleen zonder nummer is facebook wel een manier om toch een beetje contact te leggen/houden...
Ik ga het proberen. Nu maar hopen dat mijn zenuwen me niet in de steek laten. Gek is dat, ouwehoeren kan ik als de beste en ben ik niet bang voor, maar verder...quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar volgende keer als je haar ziet haar nummer vragen hé.
Je had toch een leuke meid leren kennen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sympathiseer met je. Heb je ook angst om forever alone te zijn / worden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee je brengt hem terug naar zijn verleden, dit komt niet goed
lol, ik ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Ik weet beter.
Eigenlijk zou je moeten proberen het woord "bang" niet meer te gebruiken om te zien wat het geeft.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Nu maar hopen dat mijn zenuwen me niet in de steek laten. Gek is dat, ouwehoeren kan ik als de beste en ben ik niet bang voor, maar verder...
Stuur een berichtje waarin je je nummer achterlaat. En dat ze maar moet kijken wat ze ermee doet. Stuurt ze een berichtje, stuur wat terug en krijg je er weer een, dan bellen. Zeg maar dat dat veel fijner is dan zo'n onhandig toetsenbord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alleen zonder nummer is facebook wel een manier om toch een beetje contact te leggen/houden...
Meer direct kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Stuur een berichtje waarin je je nummer achterlaat. En dat ze maar moet kijken wat ze ermee doet. Stuurt ze een berichtje, stuur wat terug en krijg je er weer een, dan bellen. Zeg maar dat dat veel fijner is dan zo'n onhandig toetsenbord.
Tja, psychologie en ik zijn geen goede vrienden. Dat is ook het blok waar ik in mijn studie de meeste moeite mee had.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je moeten proberen het woord "bang" niet meer te gebruiken om te zien wat het geeft.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sympathiseer met je. Heb je ook angst om forever alone te zijn / worden?
Ja, maar dat loopt uiteraard (nog) niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Je had toch een leuke meid leren kennen?
BINGOOO, het begon met "vroeger" maar "nu"quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]maak je niet druk.. vroeger mocht ik meiden niet omdat ze altijd gemeen deden.. tegenwoordig vind ik veel meiden aardig als ik normaal met ze praat dus niet met het doel om met ze te flirten.. maar enough!.
Dit is allemaal niet belangrijk, ik moet me focussen op wat ik wil gaan bereiken.
Eh, en dat werkt? Tot nu toe hoorde ik meestal niets meer van vrouwen als ik ze mijn nummer of mailadres stuurde...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Stuur een berichtje waarin je je nummer achterlaat. En dat ze maar moet kijken wat ze ermee doet. Stuurt ze een berichtje, stuur wat terug en krijg je er weer een, dan bellen. Zeg maar dat dat veel fijner is dan zo'n onhandig toetsenbord.
Ik sympathiseer nu extreem veel met jequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]maak je niet druk.. vroeger mocht ik meiden niet omdat ze altijd gemeen deden.. tegenwoordig vind ik veel meiden aardig als ik normaal met ze praat dus niet met het doel om met ze te flirten.. maar enough!.
Dit is allemaal niet belangrijk, ik moet me focussen op wat ik wil gaan bereiken.
Lol, ja als je als een zot gewoon je nummer naar random chicks gaat sturen zonder ze gesproken te hebben heb je natuurlijk dikke kans dat ze denken van 'wat is dat voor een mafkees'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, en dat werkt? Tot nu toe hoorde ik meestal niets meer van vrouwen als ik ze mijn nummer of mailadres stuurde...
Daarom ben je hier hé & CoolGuy.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Gaan ze straks nog vragen wat ze dan moeten sturen.
Bij mij wel. Maar je moet natuurlijk niet nederig en onderdanig overkomen. Laat zien hoe leuk je bent, dan sturen ze heus wel wat. Zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, en dat werkt? Tot nu toe hoorde ik meestal niets meer van vrouwen als ik ze mijn nummer of mailadres stuurde...
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
BINGOOO, het begon met "vroeger" maar "nu"
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Daarom ben je hier hé & CoolGuy.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die angst is er nu wel en dat mag je niet negeren.
actie actie actie. Pfff hopelijk wordt het duidelijk na 1000 keerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.
Ja, en of die actie dan in de kroeg is of op hun zolderkamer met een doos tissues en een fles baby olie is niet ons probleem meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hahaha wellicht, maar op een gegeven moment stoppen de tips en excuses en rest actie.
Oh, als ik een nummer krijg bel ik ook vrijwel altijd. Of het moet echt iemand zijn die ik totaal niet aantrekkelijk vind en ik verder ook niet meer hoef te spreken. En nee, ik heb ze niet random verstuurd, het was altijd na een kort praatje...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, ja als je als een zot gewoon je nummer naar random chicks gaat sturen zonder ze gesproken te hebben heb je natuurlijk dikke kans dat ze denken van 'wat is dat voor een mafkees'.
Maar, in principe, als je het nummer hebt gekregen van iemand kun je gewoon bellen. Ga ik ook zo doen
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en of die actie dan in de kroeg is of op hun zolderkamer met een doos tissues en een fles baby olie is niet ons probleem meer
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raad vaseline aan in plaats van babyolie.
Ik was juist hetzelfde aan het typen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
oh oh we gaan offtopicquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.
Ik heb er een hard hoofd (quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
actie actie actie. Pfff hopelijk wordt het duidelijk na 1000 keer
Kijk, het geeft niet schatje, maar volgende keer haar nummer vragen en ons feedbackenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, als ik een nummer krijg bel ik ook vrijwel altijd. Of het moet echt iemand zijn die ik totaal niet aantrekkelijk vind en ik verder ook niet meer hoef te spreken. En nee, ik heb ze niet random verstuurd, het was altijd na een kort praatje...
naja op zich niet natuurlijk, want het is in zoverre on topic dat dat exact is wat die lui hier uiteindelijk allemaal voor elkaar willen zien te krijgenquote:
Vriendelijk blijven zennequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
naja op zich niet natuurlijk, want het is in zoverre on topic dat dat exact is wat die lui hier uiteindelijk allemaal voor elkaar willen zien te krijgen
Amai ik snap het nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd () in.
Haha right. Altijd. Je bent een man, niet overdrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik besteed 't altijd uit.
Ik hoop op positieve feedback donderdag. Al weet ik niet zeker of ze woensdag in de stad is. Als het te lang duurt kan ik wellicht de tip van coolguy uitvoeren, al is dat voor mij wat onnatuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, het geeft niet schatje, maar volgende keer haar nummer vragen en ons feedbacken
Humor. Pik 't opquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Haha right. Altijd. Je bent een man, niet overdrijven.
Heeeey blijf natuurlijk, maar wel haar nummer vragen schatje. Donderdag ....spaneeend!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop op positieve feedback donderdag. Al weet ik niet zeker of ze woensdag in de stad is. Als het te lang duurt kan ik wellicht de tip van coolguy uitvoeren, al is dat voor mij wat onnatuurlijk.
Ik snap NL-grapjes nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hard. Hoofd/kop. Het is een flauwe kutgrap.
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met waterquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
I know. Net zoals jij. Je weet wel wat ik bedoel vermoed ik zo.
Higher quality materiaal dan een mooie meid die ook nog interessant is is er niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met water.. Vandaar Durex glijmiddel omdat als je toch al gaat fappen, je dat beter met high quality materiaal kan doen.
Hard hoofd in hebben.quote:
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef heloef het volgende:
Oh ja en wat advies van deze oud klant van het topic. Hoe eerder je stopt met alleen maar focussen op vrouwen, hoe beter. Ik doe dat al een jaar of twee en opeens gaat het met alles een stuk beter. School, carriere, sociaal leven. Puur omdat ik mezelf niet peinig om maar te scoren.
Einde bericht.
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hard hoofd in hebben.
1. Hard.
2. Hoofd is ook wel een kop.
1 + 2 = een harde kop, oftewel, een stijve lul.
Ik heb nog nooit 'glijmiddel' gebruikt bij het fappen. Vaseline gebruik ik alleen tegen droge handen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vaseline kan je moeilijk wegwassen met water.. Vandaar Durex glijmiddel omdat als je toch al gaat fappen, je dat beter met high quality materiaal kan doen.
't is echt slechte humor, maar hey, ook slechte humor is leukquote:
Als het voetbal zou zijn zou ik Ronaldo zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie toch
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hard hoofd in hebben.
1. Hard.
2. Hoofd is ook wel een kop.
1 + 2 = een harde kop, oftewel, een stijve lul.
Ik was vroeger ook zo hoor, maar dan heb je het opeens. Je wordt volwassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi bericht. Ik ben blij jij tenminste niet geobsedeerd bent zoals sommigen om te scoren, alsof het een voetbalwedstrijd is, verdorie toch
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahaha
Volwassen wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo hoor, maar dan heb je het opeens. Je wordt volwassen.
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
't is echt slechte humor, maar hey, ook slechte humor is leuk
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als het voetbal zou zijn zou ik Ronaldo zijn.
de slechtste grappen zijn vaak het allerleukst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh het enige wat is zag was "stijve lul". hahaha
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.
heeeeey ik ben ook niet grappig, maar ik ben juist grappig als ik niet grappig ben dus ben ik grappigquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik weet het, echt slecht. Soms heeft het wel wat effect, nietwaar?
Ronaldo is veel ruiger. Al heb ik nog gedacht aan Ibrahimovic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Arme jij, telkens afgetroefd door Messi.
hahah dat is waar.. maar in het geval dat er geen vrouwen met je willen zijn zul je het toch eigen"handig" (quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Higher quality materiaal dan een mooie meid die ook nog interessant is is er niet.
Ik mag toch hopen van niet, ik ben pas 19quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Volwassen worden
(hopelijk niet oud worden)
Que?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
heeeeey ik ben ook niet grappig, maar ik ben juist grappig als ik niet grappig ben dus ben ik grappigiedereen is grappig
OOOOhhhh neee geen voetbal pleaaaseeeequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ronaldo is veel ruiger. Al heb ik nog gedacht aan Ibrahimovic.
No sé, mi amor.quote:
Je hoeft niet elk schaap wat langsloopt kaal te scheren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Okay maar wie kan mij helpen of advies geven met dit soort gevallen?.
Ik sport redelijk vaak in het park, daar is een open gym, dus kan je lekker trainen.. laat het zo zijn dat daar ook regelmatig meiden te vinden zijn.
Vaak als iemand voorbij loopt kijk ik diegene toch wel aan, al is het om te groeten of een glim lach te geven zonder bijbedoelingen je weet wel gewoon aardig doen. Het komt dus vaak voor dat meiden van rond mijn leeftijd gewoon een soort death stare in de verte lijken te hebben.. met andere woorden, ik voel gewoon dat ze expres hun best doen om me niet aan te kijken
.. en nee het is niet alsof ik al vanaf 50 meter naar haar aan het kijken ben, ik doe me ding en als iemand dichtbij is kijk ik diegene even aan en klaar.
Door dit soort dingen denk ik ook altijd van okay.. die heeft geen zin in een praatje, of soms kijken ze me wel aan maar dan zo:en dan kijk ik dus ook serieus terug omdat het gewoon beetje raar is
Maradona krijgt hem niet meer omhoog na al die coke die door zijn neus gevlogen is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?
no comment.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, ik ben pas 19
Dat is niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Maradona krijgt hem niet meer omhoog na al die coke die door zijn neus gevlogen is.
Dat zou geen 'handige' opmerking zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iets met Maradona en de Hand van God is in deze context helemaal niet grappig zeker..?
Nee, het is heel belangrijk om te weten waar het vandaan komt en in welke situaties het voordoet. Met die kennis kan er gericht gewerkt worden aan het oplossen van de angstproblematiek. Bij SoVa wordt er ook altijd meerdere situaties gesimuleerd om te kijken waar de knelpunten precies liggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]die angst mag je wel degelijk negeren.
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.
hahah whut? :p.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hoeft niet elk schaap wat langsloopt kaal te scheren.
Als je wel wat van haar wilt zou je een grapje kunnen maken. Of vragen of ze soms hulp nodig heeft omdat jij dacht dat ze niet op een antwoord kon komen voor een heel voor de hand liggende vraag, wat je telefoonnummer is bijvoorbeeld.
Of je stopt gewoon met denken en DOET gewoon eens een keer wat in plaats van bang te zijn en dan heel veel tijd te verdoen met te achterhalen waarom je precies bang bent. Ook zon mooi rookgordijn trouwens, want zolang je je bezig houdt met je angst hoef je in ieder geval niet te DOEN.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, het is heel belangrijk om te weten waar het vandaan komt en in welke situaties het voordoet. Met die kennis kan er gericht gewerkt worden aan het oplossen van de angstproblematiek. Bij SoVa wordt er ook altijd meerdere situaties gesimuleerd om te kijken waar de knelpunten precies liggen.
[..]
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.
Ik laat het aan andere twee casanova's over. Ik kan nog steeds niet versieren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef complicate het volgende:
Hey mannen, Just_some_dude_arround heeft een vraag gesteld.
We hebben te maken met een smooth Latino hiero?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Lo se, chulita. Te quiero.
Het klinkt veel te geforceerd. Elke vrouw die je leuk lijkt aankijken in hoop dat je ze ineens wil bespringen gaat niet werken. Vrouwen pikken die subtiele houding snel op. Je moet erheen gaan om te trainen, en "don't worry what other people are doing.".quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef complicate het volgende:
Hey mannen, Just_some_dude_arround heeft een vraag gesteld.
Dus? Elke vrouw die death stare heeft heeft op dat moment geen interesse in je. En nu?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Okay maar wie kan mij helpen of advies geven met dit soort gevallen?.
Ik sport redelijk vaak in het park, daar is een open gym, dus kan je lekker trainen.. laat het zo zijn dat daar ook regelmatig meiden te vinden zijn.
Vaak als iemand voorbij loopt kijk ik diegene toch wel aan, al is het om te groeten of een glim lach te geven zonder bijbedoelingen je weet wel gewoon aardig doen. Het komt dus vaak voor dat meiden van rond mijn leeftijd gewoon een soort death stare in de verte lijken te hebben.. met andere woorden, ik voel gewoon dat ze expres hun best doen om me niet aan te kijken
.. en nee het is niet alsof ik al vanaf 50 meter naar haar aan het kijken ben, ik doe me ding en als iemand dichtbij is kijk ik diegene even aan en klaar.
Door dit soort dingen denk ik ook altijd van okay.. die heeft geen zin in een praatje, of soms kijken ze me wel aan maar dan zo:en dan kijk ik dus ook serieus terug omdat het gewoon beetje raar is
Voor de sfeer voor de casanova's hier.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat het aan andere twee casanova's over. Ik kan nog steeds niet versieren.
Oh ja, jij zult wel behoorlijk wat Spaans horen in Miami of niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
We hebben te maken met een smooth Latino hiero?.
Jaren 90 FTW!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor de sfeer voor de casanova's hier.
LOL
WAT IS FTWquote:
For The Winquote:
Praatjes beginnen zodra iemand zijn bek open trekt, doet zij dat niet, kan jij dat doen, anders niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah whut? :p.
nee, weet ik maar ik probeer zo te kijken of er tenminste en praatje valt te maken toch.. ik verwacht echt niet dat ik binnen 20 minuten haar helemaal aan het uitwonen ben op een bankje.
maar soms kijken ze gewoon expres langs je, en ik weet heus wel dat niet alle meiden op me zullen vallen maar als het echt vaak gebeurd.. dan denk je toch wel van okay.. Miami is een kansloze plek om vrouwen te versieren.. In Nederland keken meiden me gewoon aan.
heeeyquote:
Ik weet het vandaar LOL LOLquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
For The Win
Trouwens, die clip klopt helemaal niet want het nummer Casanova was niet van 3T maar van Ultimate Kaos![]()
Mij niet aankijken. Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor de sfeer voor de casanova's hier.
LOL
Nee nee zo bedoel ik het ook niet.. ik denk dat ook helemaal niet hoor.. maar er werd tenminste erkend dat je er was om het zo maar te zeggen..quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het klinkt veel te geforceerd. Elke vrouw die je leuk lijkt aankijken in hoop dat je ze ineens wil bespringen gaat niet werken. Vrouwen pikken die subtiele houding snel op. Je moet erheen gaan om te trainen, en "don't worry what other people are doing.".
Dan is het een lastige zaak want 9 op de 10 vrouwen hier in Miami heeft zo een blik dus dat betekent dat het een hele opgave wordt om een simpel gesprek te startenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus? Elke vrouw die death stare heeft heeft op dat moment geen interesse in je. En nu?
Okidokiquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Mij niet aankijken. Ik ben onschuldig.
Waarom denk je dat ik niets doe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met denken en DOET gewoon eens een keer wat in plaats van bang te zijn en dan heel veel tijd te verdoen met te achterhalen waarom je precies bang bent. Ook zon mooi rookgordijn trouwens, want zolang je je bezig houdt met je angst hoef je in ieder geval niet te DOEN.
Bijna alleen maar.. ze praten ook liever Spaans dan Engels.. Ik vind het zelf fijner om Engels te praten, dan voel ik me meer op mijn gemakquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Oh ja, jij zult wel behoorlijk wat Spaans horen in Miami of niet?
heeeey wat wil je zeggen? Wat hoor ik daar amai seg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Scuidward het volgende:
Verder, reflecteren met een dame is natuurlijk goed (men geniet er duidelijk van) maar niet elke vrouw is Complicate.
Hoewel ze altijd enthousiast is, dat moet ik nageven.
Ik ben toch met enige regelmaat in Amerika (ja ook Miami) geweest, ik heb die ervaring niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee nee zo bedoel ik het ook niet.. ik denk dat ook helemaal niet hoor.. maar er werd tenminste erkend dat je er was om het zo maar te zeggen..
laat me een voorbeeld noemen in de lift.. kom ik binnen en dan zeg ik hallo en meiden van mijn leeftijd die negeren me gewoon.. strak kijken naar de muur en dan denk ik echt van.. je word echt niet zwanger als je hallo zegt of zo hoor
Zo is het dus ook als ik hier op straat loop.. misschien is het wel een Miami ding of zo..
In NL kreeg je sowieso altijd wel een hallo, af en toe een gesprekje en thats it.. meer verwachtte ik ook niet.
[..]
Dan is het een lastige zaak want 9 op de 10 vrouwen hier in Miami heeft zo een blik dus dat betekent dat het een hele opgave wordt om een simpel gesprek te starten..
Oh je doet vast iets. Ik denk alleen dat je niet het juiste doet, want ik lees daar dat je vooral aan t onderzoeken bent waar de angst vandaan komt. Analyseren analyseren analyseren. Stop daar eens mee, het gaat je niks opleveren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niets doe?
ja je hebt overal meiden die zich te goed voelen voor iemand anders, maar dat zijn de vrouwen die je nou net niet moet hebben. Ik denk dus dat het niet zo zeer aan het soort vrouw ligt, want die heb je overal, niet alleen in Miami.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
@dude, ik weet niet hoe de vrouwen in Miami zijn maar ik gok dat het dan iets met je uitstraling of zo te maken heeft.
Eens, angst gaat niet weg door te negeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat klopt idd, maar het is belangrijk om te beseffen dat angst niet meteen verdwijnt. De angstboog wordt alleen met oefenen na verloop van tijd minder. Het is wel belangrijk om iets te doen en kijken hoe dat gaat zonder daar verdere doelen bij te hebben. In een gecontroleerde omgeving (zoals bij SoVa) kan er met vaardigheden geoefend worden.
Hmm apart.. het viel mij al meteen op sinds dat ik hier de eerste paar maanden was.. ik ging van vrolijk hallo tegen iedereen zeggen in de lift, tot nu ook mensen niet meer aankijken aangezien ze mij ook negeren.. ik zeg overigens wel hallo als iemand mij nu eerst groet.. maar anders doe ik alsof ze niet bestaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch met enige regelmaat in Amerika (ja ook Miami) geweest, ik heb die ervaring niet moet ik zeggen.
Pfff.. tjah dan jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
@dude, ik weet niet hoe de vrouwen in Miami zijn maar ik gok dat het dan iets met je uitstraling of zo te maken heeft.
Jij hebt gewoon zelfvertrouwen. 3,5 miljard exemplaren, dat maakt het makkelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch met enige regelmaat in Amerika (ja ook Miami) geweest, ik heb die ervaring niet moet ik zeggen.
Ik heb het ook wel vaker gehoord van andere gasten hier hoor.. dat veel meiden zich te goed voelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja je hebt overal meiden die zich te goed voelen voor iemand anders, maar dat zijn de vrouwen die je nou net niet moet hebben. Ik denk dus dat het niet zo zeer aan het soort vrouw ligt, want die heb je overal, niet alleen in Miami.
Oefenen, in een gecontroleerde omgeving ja. Leuk, maar stap een willekeurige kroeg binnen en weg is je gecontroleerde omgeving. Je kunt niet voorspellen hoe mensen op je gaan reageren, mensen reageren hoe ze reageren. Als je daar niet ad hoc op kunt inspringen dan ga je het moeilijk krijgen. Daar gaat een of andere cursus niks aan veranderen voor je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens, angst gaat niet weg door te negeren.
Oké oké, maar allez waarom is dit nu belangrijk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel vaker gehoord van andere gasten hier hoor.. dat veel meiden zich te goed voelen.
Ik heb het zelf anders ook nog nooit zo meegemaakt, een vriend van mij die hier was zei ook het zelfde.. ze zijn knap maar ze voelen zich veels te goed.. en zelfs de minder knappe meiden hebben kapsones
Tuurlijk wel, wat is dit nou voor een instelling man. Damn zeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm apart.. het viel mij al meteen op sinds dat ik hier de eerste paar maanden was.. ik ging van vrolijk hallo tegen iedereen zeggen in de lift, tot nu ook mensen niet meer aankijken aangezien ze mij ook negeren.. ik zeg overigens wel hallo als iemand mij nu eerst groet.. maar anders doe ik alsof ze niet bestaan..
[..]
Pfff.. tjah dan jakan ik er weinig aan doen denk ik... ik ga maar eens zoeken voor een Russian import bride of zo
Omdat het toch gaat over hoe veel meiden zich gedragen, en ik dan niet eens kans heb om een gesprek te starten omdat het nooit zal beginnen als ze zo doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké oké, maar allez waarom is dit nu belangrijk?
Nou, ik denk er niet eens op die manier over na. Dus je staat in de lift (om dat voorbeeld maar aan te houden) en je zegt hallo. en een of andere willekeurige meid zegt niks terug. Lekker. Belangrijk. Als je al gaat nadenken over waarom die meid niks terug zei...dan heb je geen leven meer want dan kun je overal over nadenken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:47 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zelfvertrouwen. 3,5 miljard exemplaren, dat maakt het makkelijk.
Of nouja, 3.499.999.999.
Ik doe geen onderzoek meer. De intake traject is al afgelopen en ik heb mijn diagnose gekregen. Ik weet al exact wat er aan de hand is en er wordt nu aan de problemen gewerkt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh je doet vast iets. Ik denk alleen dat je niet het juiste doet, want ik lees daar dat je vooral aan t onderzoeken bent waar de angst vandaan komt. Analyseren analyseren analyseren. Stop daar eens mee, het gaat je niks opleveren.
Je hebt nog nooit zo'n cursus gedaan. Met zo'n cursus moet je ook "real thing" opdrachten uitvoeren en daar verslag van uitbrengen aan je trainers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oefenen, in een gecontroleerde omgeving ja. Leuk, maar stap een willekeurige kroeg binnen en weg is je gecontroleerde omgeving. Je kunt niet voorspellen hoe mensen op je gaan reageren, mensen reageren hoe ze reageren. Als je daar niet ad hoc op kunt inspringen dan ga je het moeilijk krijgen. Daar gaat een of andere cursus niks aan veranderen voor je.
Een cursus doen is een veilige variant van the real thing, en dat is gewoon op een publieke plaats proberen en afgaan, als dat gebeurd dan gebeurd dat. Zo simpel is 't.
Ja, wat ik zeg. Zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik denk er niet eens op die manier over na. Dus je staat in de lift (om dat voorbeeld maar aan te houden) en je zegt hallo. en een of andere willekeurige meid zegt niks terug. Lekker. Belangrijk. Als je al gaat nadenken over waarom die meid niks terug zei...dan heb je geen leven meer want dan kun je overal over nadenken.
Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat is dit nou voor een instelling man. Damn zeg.
Ben er eens niet zoveel mee bezig en stop met analyseren en denken en ga eens doen. Bij iemand die je de moeite waard vindt, niet iemand die toevallig langshuppelt langs het trainingscomplex.
Ah zo, maar binnenkort ga je het proberen héquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Omdat het toch gaat over hoe veel meiden zich gedragen, en ik dan niet eens kans heb om een gesprek te starten omdat het nooit zal beginnen als ze zo doen.
Ik heb zo'n cursus ook niet nodig. Daarom heb ik 'm ook nooit gedaan. Leuk, die 'real thing' opdrachten doen, die kun je jezelf ook opleggen. Je hebt geen trainer nodig om je te vertellen dat je nu even die en die opdracht moet gaan doen, dat kun je zelf ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik doe geen onderzoek meer. De intake traject is al afgelopen en ik heb mijn diagnose gekregen. Ik weet al exact wat er aan de hand is en er wordt nu aan de problemen gewerkt.
[..]
Je hebt nog nooit zo'n cursus gedaan. Met zo'n cursus moet je ook "real thing" opdrachten uitvoeren en daar verslag van uitbrengen aan je trainers.
Het gaat erom dat je daar bent om te trainen, of om wat verdiepingen hoger te komen. Jij bent met heel wat anders bezig zo lijkt het en dat maakt het geforceerd en ongemakkelijk. Zonder dat je zelfs ook maar je mond open hebt gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent?.. het ging mij er dus om dat ik een gesprek zou starten, niet of ik haar al mee zou nemen op een date of zo
.
Dat van die import brides was trouwens een grap.. dat zou ik nooit doen
Niet. Je weet niet of iemand de moeite waard is. Dat weet je nooit bij de kennismaking, maar daar kom je heel snel achter (ik toch, en meestal is het dat ik iemand niet de moeite vindt). En dan is die persoon of de moeite, nou tof, of niet de moeite, ook prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar wanneer weetje dan of iemand de moeite waard is als je die niet kent?.. het ging mij er dus om dat ik een gesprek zou starten, niet of ik haar al mee zou nemen op een date of zo
.
Dat van die import brides was trouwens een grap.. dat zou ik nooit doen
Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELEquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik denk er niet eens op die manier over na. Dus je staat in de lift (om dat voorbeeld maar aan te houden) en je zegt hallo. en een of andere willekeurige meid zegt niks terug. Lekker. Belangrijk. Als je al gaat nadenken over waarom die meid niks terug zei...dan heb je geen leven meer want dan kun je overal over nadenken.
Dat is niet het doel van de cursus. Je komt daar in eerste instantie omdat er sowieso sociale problemen zijn geconstateerd. Als je alles al goed kon doen en dat ook allemaal kon bedenken, dan kwam je daar niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n cursus ook niet nodig. Daarom heb ik 'm ook nooit gedaan. Leuk, die 'real thing' opdrachten doen, die kun je jezelf ook opleggen. Je hebt geen trainer nodig om je te vertellen dat je nu even die en die opdracht moet gaan doen, dat kun je zelf ook.
En die trainer gaat ook niet kunnen voorkomen dat je het deksel op je neus krijgt. Alle resultaten die je daar mee bereikt kun je ook bereiken door op eigen houtje die shit te gaan doen, zonder dat iemand je spreekwoordelijke handje vasthoudt.
Dat hele cursus doen is niet meer dan een vals gevoel van veiligheid creëren wat nergens voor nodig is.
Dat is waar, als ik ga trainen dan zijn mijn gedachtes ook alleen maar bij mijn oefeningen maar aangezien ik steeds meer zit na te denken om echt de stap te nemen om vrouwen random aan te spreken dacht ik dat dat wel een chille plek zou zijn.. het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je daar bent om te trainen, of om wat verdiepingen hoger te komen. Jij bent met heel wat anders bezig zo lijkt het en dat maakt het geforceerd en ongemakkelijk. Zonder dat je zelfs ook maar je mond open hebt gedaan.
Nee. Maar even serieus waar gaat dit nog over?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.
Oke, ik ben een beetje klaar met die cirkelredeneringen. Je bent veel te krampachtig bezig. Je werpt steeds een nieuwe 'wat als' op. Ik ga niet op alles antwoorden, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat niet op alles een antwoord is dan wel een antwoord gegeven hoeft te worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELEik bedoel dan op een sociale manier groeten zoals je normaal ook doet als je ergens binnenkomt, ik verwacht echt niet dat ik haar nummer versier of een gesprek met haar aanga of zo hoor.
Het is trouwens dan wel raar want als ik naar de gym ga groeten alle mannen wel gewoon.. met sommige heb ik chille gesprekken gehad maar de enige die zo doen zijn de vrouwen hier.
Groet jij ze trouwens wel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja okay lekker belangrijk idd!, maar wat nou als de meerderheid van de vrouwen hier dat doet?? dat is wat ik bedoel, dan wordt het toch wel een lastige zaak. Alle meiden die in dit gebouw wonen en dat zijn er een stuk of 10-15, groet serieus GEEN ENKELEik bedoel dan op een sociale manier groeten zoals je normaal ook doet als je ergens binnenkomt, ik verwacht echt niet dat ik haar nummer krijg, haar versier of een gesprek met haar aanga of zo hoor.
Het is trouwens dan wel raar want als ik naar de gym ga groeten alle mannen wel gewoon.. met sommige heb ik chille gesprekken gehad maar de enige die zo doen zijn de vrouwen hier.
Alsof ik alles goed doe en alsof ik alles wel allemaal kon bedenken. Kom op zeg. Zo'n cursus is geen magisch iets. Maar altijd maar die problemen, en issues, en cursus hier en gedoe daar en analyseren en blablabla.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet het doel van de cursus. Je komt daar in eerste instantie omdat er sowieso sociale problemen zijn geconstateerd. Als je alles al goed kon doen en dat ook allemaal kon bedenken, dan kwam je daar niet.
Het doel van de cursus is om te kijken wat er precies misgaat en daar vervolgens aan werken. Het is totaal niet iets waar je voor hoeft te schamen en er zijn massa's mensen die zo'n cursus volgen of hebben gevolgd. Ik stond zelf op een wachtlijst.
Als, maar. Als, maar. Want, maar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is waar, als ik ga trainen dan zijn mijn gedachtes ook alleen maar bij mijn oefeningen maar aangezien ik steeds meer zit na te denken om echt de stap te nemen om vrouwen random aan te spreken dacht ik dat dat wel een chille plek zou zijn.. het zou overigens niet echt moeten uitmaken waar je een vrouw aanspreekt toch?.
Hmm got it..quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, ik ben een beetje klaar met die cirkelredeneringen. Je bent veel te krampachtig bezig. Je werpt steeds een nieuwe 'wat als' op. Ik ga niet op alles antwoorden, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat niet op alles een antwoord is dan wel een antwoord gegeven hoeft te worden.
Het heeft geen zin. Het probleem is niet de wat als x wat als y, het probleem is je krampachtige houding.
In het begin wel, nu negeer ik ze ook gewoon.quote:
Yes sir!quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als, maar. Als, maar. Want, maar.
Ik ben wel duidelijk geweest toch? Je draait rondjes en zoekt excuses.
Dank je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Yes sir!.
ben al stil man
2 woorden. Zelfvertrouwen. Dan actie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:11 schreef complicate het volgende:
Amai seg!
Is er iemand in staat om een samenvatting te maken?
Heeft er iemand iets geleerd?
Waren die 9 pagina's de moeite waard?
Welke tips gaat Just_some_dude_around toepassen?
Kunnen we het eens zijn dat niet alleen vrouwen zeuren, maar ook mannen?
Etc. etc.
Samenvatting is niet echt nodig toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:11 schreef complicate het volgende:
Amai seg!
Is er iemand in staat om een samenvatting te maken?
Heeft er iemand iets geleerd?
Waren die 9 pagina's de moeite waard?
Welke tips gaat Just_some_dude_around toepassen?
Kunnen we het eens zijn dat niet alleen vrouwen zeuren, maar ook mannen?
Etc. etc.
Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Samenvatting is niet echt nodig toch?.
umm nja het ging er even hard aan toe maar wat weer duidelijk is geworden is dat ik gewoon moet stoppen met zeuren en me ding doen i guess..
Je verkracht mijn naam
Ik ben iemand die van duidelijkheid houd.. en die is er helaas niet in de versierwereld.
Gewoon aardig zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijn
Maja dan moet je wel weer de ballen voor hebbenvandaag wel paar glimlachen gekregen, not sure if omdat ik gewoon aan het werk was, of gewoon aardig,
quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Gewoon aardig zou ik zeggen.
haha true, ik zou zeggen doe je ding manquote:Op dinsdag 10 december 2013 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je iemand gewoon uitvraagt/nummer de reactie daarop kan volgens mij niet duidelijk genoeg zijn
Maja dan moet je wel weer de ballen voor hebbenvandaag wel paar glimlachen gekregen, not sure if omdat ik gewoon aan het werk was, of gewoon aardig,
Kort gezegd heb je het idee nergens last van te hebben. Dat kan helemaal en dat had ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof ik alles goed doe en alsof ik alles wel allemaal kon bedenken. Kom op zeg. Zo'n cursus is geen magisch iets. Maar altijd maar die problemen, en issues, en cursus hier en gedoe daar en analyseren en blablabla.
Ik doe helemaal niet alles goed, en ik kan helemaal niet alles bedenken, maar I. simply. do. not. give. a. fuck. Linksom of rechtsom, het boeit me niet. Als het niet gaat zoals ik wil hoef ik niets te analyseren. Het is gewoon niet gelukt, pech gehad, morgen weer een dag.
Maar die mensen zijn je vrienden niet en dat zullen ze misschien ook nooit worden. Niet iedereen kan je vriend worden. Heb je wel gewone vrienden of iets van een sociaal leven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm got it..
[..]
In het begin wel, nu negeer ik ze ook gewoon... het is wel beetje raar om zo te moeten doen maar goed het is ook zuur om te groeten en dat mensen je dan negeren.
Dat klopt, maar misschien ben ik ook gewent aan de Nederlandse manier van omgaan met elkaar.. ik ben verhuisd naar Miami dus heb alles en iedereen (behalve mijn ouders) die ik kende daar achter gelaten. In Nederland had ik wel een goed sociaal leven, altijd wat te doen en altijd mensen om te bellen of die mij belden om te chillen en ontmoette regelmatig nieuwe mensen (zowel mannen als vrouwen), niks te klagen dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn je vrienden niet en dat zullen ze misschien ook nooit worden. Niet iedereen kan je vriend worden. Heb je wel gewone vrienden of iets van een sociaal leven?
Dat je ook 'maar' een vrouw bent. Wat natuurlijk gewoon een feit is. En dat er tussen je vele tips ook slap geouwehoer zit, maar misschien wist je dat zelf ook al. Voor mij persoonlijk minder interessant, maar voor anderen wellicht wel nuttig, daar kan ik geen uitspraak over doen. Maar het uit moeten leggen van bijv. grappen terwijl liefde een universele taal is ... dan denk ik, amai.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef complicate het volgende:
[..]
heeeey wat wil je zeggen? Wat hoor ik daar amai seg?
Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat je ook 'maar' een vrouw bent. Wat natuurlijk gewoon een feit is. En dat er tussen je vele tips ook slap geouwehoer zit, maar misschien wist je dat zelf ook al. Voor mij persoonlijk minder interessant, maar voor anderen wellicht wel nuttig, daar kan ik geen uitspraak over doen. Maar het uit moeten leggen van bijv. grappen terwijl liefde een universele taal is ... dan denk ik, amai.
Maar goed. Zoals ik zei, ik kan niet namens iedereen spreken.
Ah, daarom heb ik geen succes bij Belgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.
P.S. Ik heb eindelijk eens gegoogled naar het woord “geouwehoer/ouwehoeren”, want ik zie dat het veel gebruikt wordt op fok, In het Vlaams heeft dat helaas een seksuele negatieve connotatie/bijbetekenis, maar dankzij google en jouw post snap ik nu de context waarin het wordt gebruikt in NL. In het Vlaams zeggen we meestal “zagen” of “zeuren” of “zeveren”, maar nooit “geouwehoer”. Als je “ouwehoeren” aan een meid hier in België zou zeggen, zou ze weglopen. Dus liefde is soms geen universele taal hé. Allez, dit allemaal gewoon terzijde. Misschien is dit wel handig voor Yats die van plan is om naar Leuven te komen.
Vandaar dat ik aan sommige DM/PM geen aandacht geef als ik woord "ouwehoeren" lees.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik geen succes bij Belgen.
Niet in Belgiëquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Zagen/zeuren/zeveren heeft volgens mij een negatieve lading. Het is niet positief als iemand dat doet.
Ouwehoeren is gewoon een andere term voor 'praten'. Kan zowel negatief als juist positief zijn.
Doen ja!quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
maar ga binnenkort weer even wat gasten opbellen kijken of ze wat willen doen.
Het scheelt dat ik in die 7 jaar Limburg (plus een 1,5 maand België) een halve Belg geworden ben. Ik begrijp dus wat je bedoeld...quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo op die manier. Je hebt gelijk en inderdaad ik had het al een beetje door dat er veel wordt gezaagd over klaarblijkelijke ‘zaken’. En persoonlijk vind ik dat ook minder interessant zenne. Hum Hum het is een feit dat ik een vrouw ben, behalve dat deze vrouw wél weet wat ze wilt en vooral niet houdt van mensen die constant aan haar kop zitten zagen. Maar goed, zoals je zegt het is iets persoonlijk hé.
P.S. Ik heb eindelijk eens gegoogled naar het woord “geouwehoer/ouwehoeren”, want ik zie dat het veel gebruikt wordt op fok, In het Vlaams heeft dat helaas een seksuele negatieve connotatie/bijbetekenis, maar dankzij google en jouw post snap ik nu de context waarin het wordt gebruikt in NL. In het Vlaams zeggen we meestal “zagen” of “zeuren” of “zeveren”, maar nooit “geouwehoer”. Als je “ouwehoeren” aan een meid hier in België zou zeggen, zou ze weglopen. Dus liefde is soms geen universele taal hé. Allez, dit allemaal gewoon terzijde. Misschien is dit wel handig voor Yats die van plan is om naar Leuven te komen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik in die 7 jaar Limburg (plus een 1,5 maand België) een halve Belg geworden ben. Ik begrijp dus wat je bedoeld...
Zoals?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Levensvragen? Of is dat meteen weer te diep. Ik vind dat altijd wel leuk.
Lol Faxie, dit is het moment dat ik mij geviseerd moet voelen.quote:
Chaosquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Faxie![]()
![]()
Oh wacht, we went over this
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Faxie![]()
![]()
Oh wacht, we went over this
Nee, het moment dat je mij een DM stuurt met de vraag wanneer we eens ergens wat gaan drinkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Lol Faxie, dit is het moment dat ik mij geviseerd moet voelen.
[..]
Chaos
Wél grappig dat je dat durft zeggen/vragen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, het moment dat je mij een DM stuurt met de vraag wanneer we eens ergens wat gaan drinken
Heeft dit topic toch nog zin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Wél grappig dat je dat durft zeggen/vragen.
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft dit topic toch nog zin.
Hoe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ?
Zoals "waarvoor leef je?" vragen. Is wel een beetje raar om op een eerste date direct zo een diepgaande gesprek te voeren. En als die persoon dan antwoordt "ik weet niet", dan sta je daar.quote:
Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dus op die manier zou dit topic zin hebben door met Faxie te daten? En anders niet ?
Subtiel werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken![]()
Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
Heel veel triester kan het niet worden neequote:Op woensdag 11 december 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn tenen gaan er helemaal krom van staan.
Gaat niet gewoon direct zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef Badger. het volgende:
Momenteel al 2 dagen met een chick aan het lullen op tinder. Leuk en aardig allemaal, maar ik blijf toch een man en eigenlijk wil ik haar gewoon eerst een keer goed nemen, en dan wel weer verder kijken![]()
Ze blijft alleen maar doorlullen over allerlei onzin die me totaal niet boeit... Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?
Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik vond het wel een leuke opmerking/draaiing van/door faxie. Weet niet in hoeverre hij het meent maar volgens mij gewoon als grapje toch
Dat dus..quote:Op woensdag 11 december 2013 07:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat een kut heeft benaderd hij zo, en nee geen grapje al zal hij dat nu vast gaan ontkennen. De wanhoop druipt er van af. Keer op keer.
Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "quote:Op woensdag 11 december 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou afknappen op levensvragen op de eerste date
Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och dat niet zo zeer, zolang het maar niet voorbedachte vragen zijn van "laat ik haar dat en dat eens vragen op de eerste date "
Kan best zijn dat het gewoon ter sprake komt, dan geen probleem.
Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
nog een keer SC en dan gaan we er wat structureler aan doen
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat lijstjes maken met vragen, of met gespreksonderwerpen sowieso niet werkt.
Dan komt het verkrampt over en loopt een gesprek niet meer lekker spontaan.
Klinkt als Armageddon.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sterker nog, als jij en Faxie niet gaan daten heeft ons leven geen enkele zin meer.
No pressure
Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
In principe zou men niet geprogrammeerd naar een date gaan of iemand versieren. Ik denk dat het zien als een avontuur beter is dan, het moet zus en zo. Spontaniteit gaat boven “programmatie”.
Neen niet op slot. Ik denk dat er wel een reden moet zijn waarom we aan deel 143 zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan dit topic gewoon op slot.
Elke date, elke vrouw/man is weer anders, en zul je weer moeten anticiperen op de situatie.
Bij jou werkt het als we samen de tango gaan dansen, terwijl dat bij andere vrouwen een flinke afknapper kan zijn.
Ja dat ook, maar dan moet men dat aanpakken en confronteren.!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat het vooral met angst te maken heeft ipv luiheid.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluut, maar focussen op angsten zonder ze te confroteren werkt averechts.
Ironisch dat ik in het echt juist redelijk serieus ben meestalquote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Iedereen neemt jouw grapje serieus zie ik. Ik vond het wel grappig Faxie.
Als je zo nodig moet moderen, wel consequent zijn en de rest ook meepakkenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
nog een keer SC en dan gaan we er wat structureler aan doen
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
http://www.stoerejongenzzz.nl/9-tips-om-meisjes-te-versieren
Ook Selena Gomez is maar een meisje en te versieren, gewoon die tips opvolgen
En een zelfvertrouwen test om te zien of je überhaupt moet werken aan je zelfvertrouwen
http://www.123test.nl/zelfvertrouwen
Want als dat niet nodig is dan kan je direct ervoor gaan.
En als dat niet goed genoeg is dan kan je je zelfvertrouwen vergroten met 4 stappen
http://mens-en-samenlevin(...)-zelfvertrouwen.html
http://www.datingdoctors.nl/hoe-vrouwen-versieren-tips.php
En hier nog meer tips van de dating doctors zelf.
Nou als het nu niet gaat lukken meer
[ afbeelding ]
Is zij binnenkort jouw nieuwe vriendinnetje?
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dus vrouwen zijn het probleem? Vertel ...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
Als de vragen meer over het andere geslacht zouden gaan had ik wel slechter gescoord. Zelfvertrouwen is het probleem namelijk niet, maar het vertrouwen in vrouwen wel
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, want jij komt eraan! Aan zelfvertrouwen ontbreekt het jou niet. Integendeel; jij houdt van jezelf. Jij bent geweldig en niemand kan jou van het tegendeel overtuigen. Je bezit innerlijke kracht en gelooft dat je elke situatie aan kan. Je bent uit het juiste hout gesneden. Natuurlijk heb je ook wel eens een minder dag maar dat tast jouw zelfvertrouwen niet aan. Of je nu echt zo geweldig bent of niet; dankzij jouw zelfvertrouwen sla jij je overal goed doorheen en straal je dat ook uit. Prima. Het enige waar jij voor uit moet kijken, is dat je niet te arrogant overkomt. Probeer een beetje bescheiden te blijven zo nu en dan, als mensen ergens een hekel aan hebben is het arrogantie!
Dat is de uitslag van de testquote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiergaanwedan gewoon wou helpen door die tips te geven. Arrogant zou ik hem zeker niet noemen, want hij wilt helpen.
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Zijn tegengestelde dingen.
En je klinkt enigszins jaloers, heb je zelf niet zoveel zelfvertrouwen?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de uitslag van de test
Ik kreeg precies hetzelfde.
Oeiquote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Haha dat was de uitslag van de test die hij nam mensen![]()
Maar ja die test is wel een beetje brakjes zie ik nu ook. Maar zijn niet zoveel goede tests online verder wat dat betreft. Kwam nog wel eentje van GTST tegen van 20 vragen http://www.rtl.nl/soaps/g(...)t/zelfvertrouwen.xml
[ afbeelding ]
Heb jij het in je om een Ludo te zijn?
Sowieso, wanneer ze niet op een wetenschappelijke manier opgesteld zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een les, waar ieder zijn les leertquote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Het gehele leven is een test.
Nou, sommigen leren het anders nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een les, waar ieder zijn les leert
(wie oren heeft om te horen die hore)
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinequote:Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je testjes plaats, doe dan goede. Want hier heb je helemaal niets aan. De vraagstelling slaat nergens op icm de antwoorden.
Van die homemadetest kunnen nogal een verkeerd beeld geven.
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nou, sommigen leren het anders nooit.
Geeft niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Dan post je gewoon nietsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oké daar heb je wel gelijk in maar ik kan geen betere vinden onlinesorry.
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbakquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Het leven is een school en niet iedereen leert zijn les.![]()
Sommigen zien pas het licht als ze op sterfbed liggen. Jammer maar helaas.
Lig je op je sterfbed? Gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Past zo op een tegeltje in de wc prullenbak
Wat een vraag...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele rits achter de hand he?
Ja of wel. Ik wou wel een testje posten, hoef het niet af te laten hangen van jou gelukkig of ik iets mag posten of nietquote:
Post maarquote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja of wel. Ik wou wel een testje posten, hoef het niet af te laten hangen van jou gelukkig of ik iets mag posten of nietMazzeltje voor veel fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |