Maar ik zit niet thuis op de bank lieverdquote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk goed recht om niet op die plaatsen te willen komen, maar kom dan niet aan met als reden dat kroegen/discotheken enkel vleeskeuring en harde muziek is, want dat wordt altijd als reden gegeven. Ja die zijn er, er zijn er ook meer dan zat die dat niet zijn.
Dat ie ze allemaal niets vind, en hij liever thuis op de bank een biertje/cola drinkt, geen probleem.
Zeg dan gewoon de waarheid (naar mijn mening), dat je onzeker bent en je je er niet prettig voelt daardoor.
Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Kin omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Pik omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!
Dat dusquote:Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere disco waar ik ooit ben geweest iig wel. Na 6 had ik het wel gezien.
De meeste kroegen hier in de buurt trouwens ook. Je lijkt een keuze te hebben tussen een kroeg met jongeren (veel te veel mensen in een veel te kleine ruimte waar je elkaar niet kunt verstaan) of een kroeg waar 3 oude mannen aan de bar zitten te praten over hun kinderen en het voetbal.
Jullie lijken helemaal te weten waar het aan ligt jaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Kin omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!
Hij's net verhuisdquote:Op donderdag 12 december 2013 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien eens naar een andere buurt gaan ofzo?
Je blijft maar terugvallen op hoe jij denkt dat ik ben nav forumposts omdat je van mening bent dat een forum een representatie is van de werkelijkheid. (Als Fok dat echt is, zou het wel een hele zieke wereld zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zijn opmerkingen, negatieve houding en zijn gedrag naar vrouwen hier zegt al genoeg. Mensen die een negatieve houding hebben stralen dat uit.
[..]
Als hij in het echt veel minder negatief is dan hier speelt hij juist toneel
[..]
Ik heb ook wel eens een foto gezien en daar is echt niks mis mee. Dus dat is het probleem echt niet.
[..]
Mensen hier weten het in iedere geval beter dan dat hij het zelf weet. Anders had hij wel meer geslaagd in het versieren van mensen. Alleen is soms dat advies moeilijk te verteren. Tja dat is jammer dan....
[..]
Je zelf zijn werkt prima, maar stap er blanco in en niet met een negatieve houding. Daar gaat het in zijn geval mis. Dat is vaak genoeg gebleken. En hij wilt ook zooooo graaaaaaag. En als iets je tegen werkt.... Is het dat wel.
Uiterlijk zal het niet zijn, tenzij je je zelf niet verzorgt.. ik denk dat het eerder ligt aan het stil zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet niet of het perse negatief is. Ik stel me in ieder geval niet negatief op richting vrouwen. Ik praat in het echt over positieve zaken en over de vrouwen zelf, maar dat helpt in mijn geval helemaal niks.
Het zal me niets verbazen als het gewoon een klein dingetje is. Ietsjes te slecht uiterlijk of ietsjes te stil. Zoiets zeg maar.
Valt het kwartje eindelijk?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat de negatieve houding van Faxie hier niet echt voor hem spreekt, dat klopt.
Maar ik snap wel dat hij eventueel fok als uitlaatklep wil gebruiken om even z'n frustratie kwijt te raken.
Dat heb ik ook tijden gedaan (en soms nog steeds). Op fok was ik inderdaad de zuurpruim en (in de tijd van de meets) stond ik ook niet op nr 1 om tmee te willen meeten.
Echter kwamen mensen er toen wel achter dat ik zeker irl gewoon een vrolijk persoon was, waar je lol mee kon hebben en zeker niet zo negatief was als ik hier op fok soms overkwam.
En dan is geen van beiden een toneelspel, enkel een nadruk op een bepaalde kant van je.
Zeg wanneer heb jij je laatste relatie, succesvolle date ( met vervolg ) en sex gehad? Volgens je eigen verhalen lukt bovenstaande niet of zeer slecht. Kan je gerust de conclusie trekken dat jij en niet de omgeving het probleem is. Tel daar je negatieve houding ( straal je tevens ook onbewust uit ) en je gedrag richting vrouwen hier waar de wanhoop extreem van af druipt bij elkaar op... En dan kan er prima een goed begin gemaakt worden van waar de pijn punten zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie lijken helemaal te weten waar het aan ligt ja
Ik kom er nog wel achterquote:Op donderdag 12 december 2013 17:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Uiterlijk zal het niet zijn, tenzij je je zelf niet verzorgt.. ik denk dat het eerder ligt aan het stil zijn.. je mond niet open durven te trekken om iemand aan te spreken of net dat beetje brutaal zijn wat vrouwen toch leuk vinden.
Je had niet verder van de waarheid af kunnen zitten, wat mij betreft.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik heus wel. Echter ben ik zeer benieuwd hoe hij dan tegenover een vrouw is.
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie je houding ook onbewust uitstralen of uitdragen in jullie manier van doen en converseren. En natuurlijk is dat logisch en volledig te verklaren na een aantal mislukkingen op liefdesvlak. Echter is de oplossing niet 1, 2, 3 te geven, omdat inderdaad iedereen anders is, en wij jullie niet persoonlijk kennen. Kunnen alleen afgaan op hetgeen hier geschreven wordt.
Ik heb echter wel het idee dat jullie veel te lief zijn, te aardig, te needy. Alsof (bijna) elke vrouw een optie is. En dat is niet reëel, je kunt niemand altijd even leuk vinden. Maar omdat jullie zo graag willen is contact met een vrouw nogal beladen, en enigszins geforceerd daardoor.
Wellicht hebben jullie wel baat bij een of twee gesprekken met een relatietherapeut of zo, al was het maar voor een ander perspectief van een buitenstaander.
Wat moet ik daar mee?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wellicht kunnen Faxie en Kaneelstok iets hiermee.
[..]
Ik vind jou ook niet echt heel enthousiast overkomen. Zou mij niet uitnodigen verder nog wat te sturen, niet persoonlijk.
De kroeg hier is ook een oude mannenkroeg.quote:
Waarom moet ik zo perse naar kroegen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn er kroegen waar het echt niet zo druk/luid is waar ook leeftijdsgenoten komen.
Tis misschien even zoeken en op de juiste dagen komen, maar ze zijn er.
Zonder gemeen te willen zijn: Ik geloof direct dat je niet te needy en opdringerig moet zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef CoolGuy het volgende:
Jij blijft maar hameren op dat je hier heel anders bent dan irl en volgens jou gaan dan 'hop, alle argumenten van ookgek de prullenbak in'. flinke jongen hoor, ware het niet dat jouw houding irl, die zo totaal anders is dan hier, ook helemaal geen zoden aan de dijk zet want je hebt ook met die totaal andere houding irl 0 succes.
Hop, alle argumenten weer terug op tafel.
Je weet zelf dus waar het probleem aan ligt, ga je er dus aan werken?.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo perse naar kroegen?
Ik kom al regelmatig in poolcafe's, poppodia, theaters, en ben om de zoveel tijd bij vrienden, verjaardagen, etentjes. En ik kom ook nog eens erg vaak op het strand, waar ik ook regelmatig afspreek met anderen.
Maar ik ben niet sociaal natuurlijk, en ook al lijkt iedereen me wel aardig te mogen, het ligt allemaal aan m'n houding.
Ik heb je ook ontmoet, en je bent gewoon een aardige gozer, niks mis mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo perse naar kroegen?
Ik kom al regelmatig in poolcafe's, poppodia, theaters, en ben om de zoveel tijd bij vrienden, verjaardagen, etentjes. En ik kom ook nog eens erg vaak op het strand, waar ik ook regelmatig afspreek met anderen.
Maar ik ben niet sociaal natuurlijk, en ook al lijkt iedereen me wel aardig te mogen, het ligt allemaal aan m'n houding.
Ja dat het allemaal niet zo lukt met de dames dat was niet zo moeilijk te raden he?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg wanneer heb jij je laatste relatie, succesvolle date ( met vervolg ) en sex gehad? Volgens je eigen verhalen lukt bovenstaande niet of zeer slecht. Kan je gerust de conclusie trekken dat jij en niet de omgeving het probleem is. Tel daar je negatieve houding ( straal je tevens ook onbewust uit ) en je gedrag richting vrouwen hier waar de wanhoop extreem van af druipt bij elkaar op... En dan kan er prima een goed begin gemaakt worden van waar de pijn punten zitten.
Maar oke oke laten we het eens anders doen dan. Vertel jij eens dan waar volgens jou het probleem zit? Jij hebt er zo blijkt een hele andere kijk op en dat maakt mij en vast ook anderen nieuwschierig.
Zoiets zou nog wel leuk kunnen zijn jaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kroeg hier is ook een oude mannenkroeg.
Een keer probeerde een dronken kerel me daar te hosselen.
Maar op woensdag wel pubquiz, dat is wel tof.
Hehe zouden het m'n Transformers zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je ook ontmoet, en je bent gewoon een aardige gozer, niks mis mee.
Ook geen idee waarom je zo veel moeite hebt om een leuke vrouw te vinden.
En het kan niet alleen aan je transformers liggen want die heb ik ook.
Je ziet er gewoon goed uit (no homo), geen standaard hobby's etc
Ben er vroeger al een paar keer geweest, was wel leuk. Alleen jammer dat er weer mensen vals gingen spelen. Ga er binnenkort nog eens heen met WT en CM waarschijnlijk. Met zijn 3'en moeten we kunnen winnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets zou nog wel leuk kunnen zijn ja
Wel een sterk teamquote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er vroeger al een paar keer geweest, was wel leuk. Alleen jammer dat er weer mensen vals gingen spelen. Ga er binnenkort nog eens heen met WT en CM waarschijnlijk. Met zijn 3'en moeten we kunnen winnen.
Alleen is zo'n avond natuurlijk ook niet geschikt voor nieuwe contacten opdoen omdat je in groepjes zit en daarna gaat iedereen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |