Je kunt goed stofzuigen?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet iets als je het niet van de looks moet hebben he
En ben vrijwel nooit teleurgesteld kan ik met trots zeggen.quote:
heeeyyy bescheiden blijven héquote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ben vrijwel nooit teleurgesteld kan ik met trots zeggen.
Nee mijn looks.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? je hebt toch de looks? Of bedoel je looks van vrouwen?
Nee, wel koken en strijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je kunt goed stofzuigen?
True story.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
heeeyyy bescheiden blijven hé
Je bent toch knapper dan Bruce Willis? Maar goed, smaken verschillen héquote:
Volgens Kaneel wel ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent toch knapper dan Bruce Willis? Maar goed, smaken verschillen hé
Blijf jezelfquote:Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens Kaneel wel ja.
We hebben wel hetzelfde kapsel zo'n beetje.
En ik zou ook graag dingen opblazen.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens Kaneel wel ja.
We hebben wel hetzelfde kapsel zo'n beetje.
En ik zou ook graag dingen opblazen.
Humor is belangrijkquote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook een léuk grapje (itt wil je met me trouwen)
Zij toen gelukkig welquote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook een léuk grapje (itt wil je met me trouwen)
He gezellig, een hoofdafdruk in de muur naast mijn hoofdafdruk. Net wat je nodig hebt na een dagje flink doorbikkelen...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, vandaar dat ik nu liever mannen afstoot dan aantrekken.
Of likken als Lassie?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je kunt goed stofzuigen?
Niemand, jij bent ook niet forever alone maar jij hebt gewoon echt een negatieve gedachtestroom wat betreft vrouwen/relaties/daten.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik me nu wel afvraag: Wie is hier nu echt, net als ik, forever alone?
Ik kan het wel blijven uitleggen, maar dat gaat toch niet aankomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Vleeskeuring of geen vleeskeuring, alles is beter dan toneel spelen! Komaan zeg! En tja ieder zijn ding, als hij niet graag op die plaatsen komt, wat heb jij daarop te zeggen? Niets toch?
Echt hequote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij geeft externe factoren de schuld ipv naar zich zelf te kijken. Hij vergeet zijn eigen uitstraling waarom denk je anders waarom hij al jaren faalt in het versieren. Vast niet zijn omgeving
En natuurlijk ga je excuses bedenken om je foute gedrag te rechtvaardigen. Prima natuurlijk lekker stug volhouden want het werkt zo goed.....
En dan vergeten we zijn kansloze gedrag richting vrouwen waar de extreme wanhoop van af druipt maar even voor het gemak. Oh en voor hij komt met "ja maar in het echt ben ik niet zo of niet zo erg" dan ben je gewoon nep! Je moet hier gewoon zijn zoals je in bet dagelijks leven bent.
De sleutel tot succes voor heb zit echt in zijn eigen gedrag en uitstraling.
Ik weet niet of het perse negatief is. Ik stel me in ieder geval niet negatief op richting vrouwen. Ik praat in het echt over positieve zaken en over de vrouwen zelf, maar dat helpt in mijn geval helemaal niks.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Niemand, jij bent ook niet forever alone maar jij hebt gewoon echt een negatieve gedachtestroom wat betreft vrouwen/relaties/daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |