Slecht voorbeeld dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar denk ik niet eens aan op dat moment haha. Maar klopt, dan was het duidelijker geweest. Al vind ik het overdreven dat ik wat moet sturen om te zeggen dat ik niets ga sturen. Beetje omgekeerde wereld
Hij had ook de pech dat ik niet overenthousiast was, waardoor hij meer moeite zou moeten doen dan als ik dat wel was geweest. En dan kunnen dergelijke (evt kleine) dingen al voor een afkeer zorgen. Terwijl het bij een ander helemaal niet erg was geweest.

Dat was de aanleiding tot een gesprek, gesprek leidde tot een date.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Vertelt veel over de wanhoop van sommige vrouwen dan. Of misschien jouw humor

quote:

Ja Royco, je bent communicatief sterk.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding tot een gesprek, gesprek leidde tot een date.
Ik ving op dat ze een bepaald model auto heel mooi vind en then I popped the question.

Bellen.. in de kroeg.. met die harde muziek?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Sowieso, appenBel d'r rewoon op man. Alsof je niet met haar wilt praten

En ik was dronkenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja Royco, je bent communicatief sterk.

Met het risico enigszins hard te klinken.. En een voorbeeld van een vrouw waar ik niet zoveel moeite in zou steken.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit noemde ik geen kleine dingenEn het was zeker een voorbeeld van to eager.

Bellen? waarom gewoon geen ruimte geven zodat ze zelf terugbelt?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Sowieso, appenBel d'r rewoon op man. Alsof je niet met haar wilt praten

quote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Met het risico enigszins hard te klinken.. En een voorbeeld van een vrouw waar ik niet zoveel moeite in zou steken.
()

Je zei steken.. hihiquote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Met het risico enigszins hard te klinken.. En een voorbeeld van een vrouw waar ik niet zoveel moeite in zou steken.
()

Kan ook. Nummer achterlaten, en erop vertrouwen dat ze je leuk vindt.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Bellen? waarom gewoon geen ruimte geven zodat ze zelf terugbelt?

Op dat tijdstip ga ik ook niet eens bellen trouwensquote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bellen.. in de kroeg.. met die harde muziek?![]()

Nietsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat heb je gedaan met die jongen dat hij zo volhoudend was cue en je zo leuk vond?

I knowquote:Op donderdag 12 december 2013 14:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kan ook. Nummer achterlaten, en erop vertrouwen dat ze je leuk vindt.

Je bent een hero danquote:

Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Bellen? waarom gewoon geen ruimte geven zodat ze zelf terugbelt?

quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijkSterker nog, daar reken ik eigenlijk ook altijd op
![]()

You are so funny.quote:

Hoezo? je hebt toch de looks? Of bedoel je looks van vrouwen?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet iets als je het niet van de looks moet hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |