Zijn niet gemaakt? Evolutie? Nee niks daarvan, het is je eigen verantwoordelijkheid!11quote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt om een partner te vinden, dat is evolutie
Leg je erbij neer, dan heb je er vrede mee, ben je veel meer gelukkig en tevreden over jezelf waardoor de kans op een partner vinden vergroot wordt
Huh?
I knowquote:
Tanden bleken ofzo, om aldus tip nummer 1 (lachen) uit te stralen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is tiip 7 uit de OP eigenlijk?
Ik heb het toch niet over vrouwenquote:Ik geloof graag dat veel mensen hier succes hebben in het versieren, maar als je zelf al aangeeft dat iedere vrouw anders is, waarom denk je dan advies te kunnen geven?
Reden boeit niet, feit is dat om welke reden dan ook er nu een zeer negatieve houding is die uitgestraald word en dat is het probleem. Ga zelf maar na, je moet wat vragen in een winkel. Er staat een meisje die vrolijk kijkt en er staat er 1 waar d'r gezicht van op onweer staat. Welke kies jij en de meeste mensen? Juistquote:En voor de zoveelste keer: een negatieve houding is het gevolg, niet de aanleiding.
Ah, ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Tanden bleken ofzo, om aldus tip nummer 1 (lachen) uit te stralen.
Er verandert hier ook nooit iets. Er staat nergens dat ik (of iemand anders) de vrouw centraal zet. Er zullen er vast zijn die het doen, maar ik zeg dat jullie niet helpen met versieren (waar ook je eigen eigenschappen bijhoren) en jij interpreteert dat weer alsof men wil weten hoe iedere vrouw werkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:28 schreef ook_gek het volgende:
@kaneel,
[..]
Ik heb het toch niet over vrouwenmaar je haalt nu wel exact het punt aan waar de meesten hier volledig de fout in gaan. Het centraal zetten van de vrouw. Het probleem zit bij de users hier zelf! Ze hebben allemaal wel iets wat in hun weg tot versieren staat. Ga dat oplossen! Daar zit de sleutel tot succes en niet bij de toekomstige partner.
[..]
Reden boeit niet, feit is dat om welke reden dan ook er nu een zeer negatieve houding is die uitgestraald word en dat is het probleem. Ga zelf maar na, je moet wat vragen in een winkel. Er staat een meisje die vrolijk kijkt en er staat er 1 waar d'r gezicht van op onweer staat. Welke kies jij en de meeste mensen? Juistsnap je een beetje welk punt ik probeer te maken.
Inderdaad, met een punt op de i.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar voor de zoveelste keer: Vraag het eens aan mensen die Faxie echt hebben ontmoet. (Of die mij hebben ontmoet, wat dat betreft). Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
Dat geloof ik heus wel. Echter ben ik zeer benieuwd hoe hij dan tegenover een vrouw is.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en als je alleen maar negativiteit uitstraalt zul je dat ook merken. Maar voor de zoveelste keer: Vraag het eens aan mensen die Faxie echt hebben ontmoet. (Of die mij hebben ontmoet, wat dat betreft). Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
The MIquote:Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
Dit.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik heb echter wel het idee dat jullie veel te lief zijn, te aardig, te needy. Alsof (bijna) elke vrouw een optie is. En dat is niet reëel, je kunt niemand altijd even leuk vinden. Maar omdat jullie zo graag willen is contact met een vrouw nogal beladen, en enigszins geforceerd daardoor.
Die indruk heb ik ook over Faxie, dat hij té lief is, té eerlijk enz. naar vrouwen toe.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik heb echter wel het idee dat jullie veel te lief zijn, te aardig, te needy.
Maar als mensen hier posten kan je enkel adviezen geven over datgene wat je hier leest. Als iemand dan reallife anders is, dan krijg je natuurlijk nutteloze adviezen. Maar kom dan ook niet in dit topic erover klagen .. want je weet dat dat gelijk staat aan adviezen krijgen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en als je alleen maar negativiteit uitstraalt zul je dat ook merken. Maar voor de zoveelste keer: Vraag het eens aan mensen die Faxie echt hebben ontmoet. (Of die mij hebben ontmoet, wat dat betreft). Je gaat er voor de zoveelste keer vanuit dat Faxie een slijmspoor achterlaat van woede en frustratie zonder dat je hem ooit hebt ontmoet.
Klopt. En is andersom net zo. Als je dus op een normale manier met vrouwen om kunt gaan, that is.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens weet je als vrouw ook niet altijd precies waarom t niet wil. Je kijkt naar iemand en op papier zou het moeten werken, hij is grappig, aardig, geïnteresseerd, knap, en tóch mis je iets.
Alleen volgens míj zou dat met iemand die vérder helemaal goed is, niet voor vrijwel elke vrouw moeten gelden.
Dan is er ws meer aan de hand.
Zeg me alsjeblieft niet dat er mensen zijn die dit soort shit uithalenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
'Je 25 wa'jes per dag waaronder 15 keer de vraag of ik ze wel ontvang, komen te needy over' of
'Het feit dat je nu al drie keer in n halfuur subtiele hints hebt gegeven of je m'n nummer mag en ik er niet op inga, zóu je toch duidelijk moeten maken dat ik geen interesse heb, dit is te wanhopig'
'De vragen die je stelt komen te 'bedacht' over, ik krijg daardoor een ongemakkelijk gevoel'
Mensen geven toch juist advies op dat geen wat hier naar voren komt, gedrag enz. Dus zo gek is dat niet dat je zulke adviezen krijgt. En als een user in het "echte" leven anders is prima, maar kom dan niet janken dat het miet klopt. Wees gewoon je zelf zoals je altijd bent. Ook op internet.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Er verandert hier ook nooit iets. Er staat nergens dat ik (of iemand anders) de vrouw centraal zet. Er zullen er vast zijn die het doen, maar ik zeg dat jullie niet helpen met versieren (waar ook je eigen eigenschappen bijhoren) en jij interpreteert dat weer alsof men wil weten hoe iedere vrouw werkt.
Ik ben Benzin niet die een algoritme wil weten om een meisje te krijgen om mijn leven beter te maken.
Ik overdrijf, maar ik heb weleens gehad dat iemand een half uur nadat ik een berichtje had ontvangen vroeg of ik het wel had gehad. Tot drie keer toe op 1 dag.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft niet dat er mensen zijn die dit soort shit uithalen
Oi, als dat geen trouwen gaat wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik overdrijf, maar ik heb weleens gehad dat iemand een half uur nadat ik een berichtje had ontvangen vroeg of ik het wel had gehad. Tot drie keer toe op 1 dag.
Dat vind ik persoonlijk echt heel irritant.
Inderdaad! Alle mannen die ik tot nu toe heb gedate waren zo. En dan spreek ik over 9 mannen daten in 1 maand die allemaal zo waren. Dan begin je echt wel te denken van: Is dat nu echt niet duidelijk dat ik geen interesse heb. Vandaar dat ik tegenwoordig liever mannen afstoot dan ze aantrekken. Vandaar dat ik meestal na een vervolgdate zeg: doei, geen interesse. En dan is dat nog niet duidelijk want dan blijven ze appen, omdat ze denken dat de aanhouder wintquote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
'Je 25 wa'jes per dag waaronder 15 keer de vraag of ik ze wel ontvang, komen te needy over' of
'Het feit dat je nu al drie keer in n halfuur subtiele hints hebt gegeven of je m'n nummer mag en ik er niet op inga, zóu je toch duidelijk moeten maken dat ik geen interesse heb, dit is te wanhopig'
'De vragen die je stelt komen te 'bedacht' over, ik krijg daardoor een ongemakkelijk gevoel'
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het probleem is dat het ook vaak wel dezelfde dingen zijn waar mensen op afknappen. Als iedereen dus op je afknapt, is de kans groot dat je 1 of meer van die dingen doet/hebt.
Afknappers zijn bv onzekerheid, geforceerd overkomen, wanhopig zijn. Als je heel extreem stottert, of rare tics hebt, kan dat ook een afknapper zijn, maar dat is iets waar je je altijd zelf wel van bewust bent.
Andere, niet fysieke dingen, kunnen best verborgen blijven voor jezelf, of voor jouw gevoel wel meevallen.
Daarom kán het helpen als mensen aangeven wat hen aan je opvalt en wat híer opvalt is idd negativiteit en te graag willen. Als je dan roept dat je 'in het echt' niet zo bent, wil men dat best geloven, maar dan kun je dus geen advies geven wbt het echte leven.
Overigens weet je als vrouw ook niet altijd precies waarom t niet wil. Je kijkt naar iemand en op papier zou het moeten werken, hij is grappig, aardig, geïnteresseerd, knap, en tóch mis je iets.
Alleen volgens míj zou dat met iemand die vérder helemaal goed is, niet voor vrijwel elke vrouw moeten gelden.
Dan is er ws meer aan de hand.
'Je bent heel aardig, maar ik mis een klik'
Zeg je eerder dan:
Dat zeg je gewoon niet gauw, want je wil iemand ook niet kwetsen...
Ja maar sommige mannen denken echt dat als ze blijven zeuren dat ze dan hun goesting zullen krijgen, sorry hoor, dat werkt averechts.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk en er zit geen verschil in of je dit nou met een man of vrouw doet. Leer gewoon eerst communiceren met je medemens voordat je ook maar probeert iemand te versieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |