abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134195366
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik me nu wel afvraag: Wie is hier nu echt, net als ik, forever alone?
Tja ik heb wel wat gerotzooid, dus ik tel al niet meer mee denk ik....
  donderdag 12 december 2013 @ 17:53:52 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134195489
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zonder gemeen te willen zijn: Ik geloof direct dat je niet te needy en opdringerig moet zijn.
Maar als je dat van ook_gek hoort, die jarenlang iedere vrouw in de reeks (en gelieerde SC) aansprak en zat te dm'men, sms'en en appen en in de SC die dames er op attendeerde dat ze nog niet hadden geantwoord...

Sja...Dat soort mensen neem ik totaal niet serieus als ze praten over het omgaan met vrouwen.
:D uhm beste jongen je haalt nu even het 1 en ander door elkaar en hebt geen idee waar je het over hebt maar dat maakt niks uit. Je trekt alleen in dit geval een hele verkeerde conclusie :D

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
Waar het dan aan ligt? Geen idee. Net zoals al m'n vrienden en kennissen ook niet snappen waarom ik altijd maar die eeuwige vrijgezel ben. En die kennen me een stuk beter dan een stel mensen op een forum.
Is er een kans dat je vrienden niet eerlijk durven te zijn tegen je? Ik herken dit namelijk wel wat je zegt. Bij ons in de kroeg loopt er ook iemand rond die niks klaar speelt bij de vrouwen. En iedereen maar tegen hem zeggen dat ze het ook niet snappen omdat ze het zielig vinden. Maar ondertussen met elkaar exact bespreken waarom het zo is. Feit blijft namelijk dat je iets niet helemaal goed doet. En goed op basis wat ik hier lees plus je gedrag trek ik maar ook anderen daar een conclusie uit.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134195498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja dat het allemaal niet zo lukt met de dames dat was niet zo moeilijk te raden he?

Maar jullie lijken te weten waar het aan ligt. Erg grappig, want ik heb zo'n beetje elke oorzaak aangepakt gedurende de tijd.

De laatste keer seks is niet eens zo lang geleden trouwens. Maar rondneuken is niks voor mij.

Waar het dan aan ligt? Geen idee. Net zoals al m'n vrienden en kennissen ook niet snappen waarom ik altijd maar die eeuwige vrijgezel ben. En die kennen me een stuk beter dan een stel mensen op een forum.
Nou ja, het meeste heb je aan het commentaar van vrouwen die je afwezen, maar zoiets vraag je niet snel plus dat ze dan sociaal wenselijke antwoorden gaan geven.

Overigens vindt die ene fokster jou erg leuk en ik vind het een beetje respectloos om dan te zeggen dat niemand je wil, alsof zij niets voorstelt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:55:13 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134195547
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik me nu wel afvraag: Wie is hier nu echt, net als ik, forever alone?
Wat versta jij dan onder forever alone?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:56:10 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134195582
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D uhm beste jongen je haalt nu even het 1 en ander door elkaar en hebt geen idee waar je het over hebt maar dat maakt niks uit. Je trekt alleen in dit geval een hele verkeerde conclusie :D
Is goed, hou je maar groot. Iedereen die toen in de reeks zat weet dat het waar is. :*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134195628
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat versta jij dan onder forever alone?
Dat er nul indicatie is op huisje boompje beestje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 12 december 2013 @ 17:58:55 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134195674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Faxie het volgende:
Maar ik zit niet thuis op de bank lieverd :* Verre van zelfs :*
heb ook nooit gezegd dat je dat deed. Ging ik ook niet vanuit.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:31 schreef Faxie het volgende:

Valt het kwartje eindelijk?
Volgens mij heb ik vooral gezegd dat je hier een irritante user bent met je geslijm en wanhoopspogingen naard e vrouwelijke users. Niet dat je zo ook in het echt doet.
Dat het reallife van je afgelezen zou kunnen worden dat je het allemaal beetje zat bent, dat zou zo kunnen zijn ja. Geen idee

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet ik zo perse naar kroegen?
Hoef je niet. Alleen als je zegt "ik hou niet van kroegen, want lawaai en druk" dan ga ik tegen die uitspraak in.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:03:33 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134195815
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is goed, hou je maar groot. Iedereen die toen in de reeks zat weet dat het waar is. :*
:D die zelfde mensen zaten in 1 grote whatsapp groep en er was een hele levendige sc via dm en pm gaande met een grote groep users. En ik meen mij te herinneren dat jij ook deel nam aan die groep dus je kan het zelf weten :D

Maar oke prima wat jij wilt :*
Ik heb me dood geslet bij alles wat een kut of wat er op leek had.
pi_134195853
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Black tie tonight. Mothers, lock up your daughters. Daughters, lock up your Miltswanca's!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134195983
Gezellig hier trouwens.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:10:15 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134195999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat er nul indicatie is op huisje boompje beestje.
Tijden veranderen. Het ene moment lijkt het alsof er 0 uitzicht is, het andere moment word je ineens bedolven onder mogelijke partners.
Ik begrijp dat het jou sociaal gezien wat moeilijker afgaat.

Het je wel eens een FOK!meet geprobeerd?

quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D die zelfde mensen zaten in 1 grote whatsapp groep en er was een hele levendige sc via dm en pm gaande met een grote groep users. En ik meen mij te herinneren dat jij ook deel nam aan die groep dus je kan het zelf weten :D

Maar oke prima wat jij wilt :*
Ik heb me dood geslet bij alles wat een kut of wat er op leek had.
Aangezien ik geen WA heb, heb je waarschijnlijk iemand anders voor je :*
Toch wel vreemd dan dat ik van minstens 7 dames uit die reeks heb gehoord dat je hen probeerde te versieren. Maar die zullen dat wel allemaal gelogen hebben.
pi_134196064
Volgens mij gaat een kroegentocht met jullie een waar avontuur worden. :')
pi_134196141
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tijden veranderen. Het ene moment lijkt het alsof er 0 uitzicht is, het andere moment word je ineens bedolven onder mogelijke partners.
Ik begrijp dat het jou sociaal gezien wat moeilijker afgaat.

Het je wel eens een FOK!meet geprobeerd?
Hoe ziet zo'n verandering van moment er uit?

Ik beheer en organiseer Fok meets.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 12 december 2013 @ 18:17:21 #164
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134196185
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij gaat een kroegentocht met jullie een waar avontuur worden. :')
Op tafels dansen, tegen de bar aan pissen, op de wc een vrouw aanduwen etc
  donderdag 12 december 2013 @ 18:19:44 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134196268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja ik heb wel wat gerotzooid, dus ik tel al niet meer mee denk ik....
Als dat de norm is val ik ook af. Of kijken we alleen naar de toekomst? Dan mag ik weer meedoen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134196291
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niet zo stijlloos :{w Goede cocktails en foute openingszinnen "Hey, that's a lovely dress. Think I can talk you out of it?" B-)
  donderdag 12 december 2013 @ 18:23:45 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134196411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe ziet zo'n verandering van moment er uit?

Ah, je zit in een van die "nieuwe mensen leren kennen"topics?

En hoe gaat dat dan voor jou?

Hoe zoiets er uit ziet is moeilijk te beschrijven. Het was uit met mijn vriendin en ik had tijden geen enkele behoefte om iets te doen, om iemand te zien etc. Ik leerde wel nieuwe mensen kennen, maar die waren veelal mannelijk, of vielen niet op mannen. Dat waren zowel FOK!meets als een nieuwe baan.
En op een gegeven moment had ik een meet/date waar het mee klikte. Het was erg gezellig en van het een kwam het ander. Helaas werd het niks, maar daarna werd ik verliefd op een collega en het was enorm gezellig, al wilde zij niks weten van meer worden dan vrienden. Rond diezelfde tijd waren er nog 2 dames die ineens interesse in mij toonde en hebben we wat gedate. Ook rond diezelfde tijd ontwikkelde er ineens iets meer dan vriendschap tussen mij en een vriendin.
Een andere vriendin werd jaloers en wilde ineens een relatie met me.

Ik kan geen aanknopingspunt vinden voor waarom het ineens anders liep. Misschien was het dat ik een andere, meer openere houding had gekregen na die eerste date met een FOK!ster. Misschien kwam ik slechts de juiste personen op de juiste momenten tegen. Misschien heb ik te lang gelopen met mijn ex in mijn achterhoofd en duurde het tot die eerste date dat ik mijn ogen pas echt goed open deed.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:24:30 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134196433
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoeveel heb je er ondertussen gehad / zit er in de pijplijn om heen te gaan?
  donderdag 12 december 2013 @ 18:24:46 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134196441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zit je nou Newb te dissen?
  donderdag 12 december 2013 @ 18:32:45 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134196708
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zit je nou Newb te dissen?
Wat!! Heeft die tegen mijn bar staan pissen?
pi_134196720
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, je zit in een van die "nieuwe mensen leren kennen"topics?

En hoe gaat dat dan voor jou?

Hoe zoiets er uit ziet is moeilijk te beschrijven. Het was uit met mijn vriendin en ik had tijden geen enkele behoefte om iets te doen, om iemand te zien etc. Ik leerde wel nieuwe mensen kennen, maar die waren veelal mannelijk, of vielen niet op mannen. Dat waren zowel FOK!meets als een nieuwe baan.
En op een gegeven moment had ik een meet/date waar het mee klikte. Het was erg gezellig en van het een kwam het ander. Helaas werd het niks, maar daarna werd ik verliefd op een collega en het was enorm gezellig, al wilde zij niks weten van meer worden dan vrienden. Rond diezelfde tijd waren er nog 2 dames die ineens interesse in mij toonde en hebben we wat gedate. Ook rond diezelfde tijd ontwikkelde er ineens iets meer dan vriendschap tussen mij en een vriendin.
Een andere vriendin werd jaloers en wilde ineens een relatie met me.

Ik kan geen aanknopingspunt vinden voor waarom het ineens anders liep. Misschien was het dat ik een andere, meer openere houding had gekregen na die eerste date met een FOK!ster. Misschien kwam ik slechts de juiste personen op de juiste momenten tegen. Misschien heb ik te lang gelopen met mijn ex in mijn achterhoofd en duurde het tot die eerste date dat ik mijn ogen pas echt goed open deed.
Ah, dan is er al het één en ander gebeurd dus. Ik heb met werk nog nooit zulke ervaringen gehad.
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er ondertussen gehad / zit er in de pijplijn om heen te gaan?
Ik ben al naar een paar geweest en ik ben van plan om begin volgend jaar weer naar één te gaan.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:35:17 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134196790
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat!! Heeft die tegen mijn bar staan pissen?
Ik herkende hem alleen in het laatste punt, eigenlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah, dan is er al het één en ander gebeurd dus. Ik heb met werk nog nooit zulke ervaringen gehad.

[..]

Ik ben al naar een paar geweest en ik ben van plan om begin volgend jaar weer naar één te gaan.
Hoeft natuurlijk niet perse met werk te zijn, maar het is een plek waar je nieuwe mensen leert kennen.

En hoe verliepen die meets? Was het gezellig?
pi_134196935
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik herkende hem alleen in het laatste punt, eigenlijk.

[..]

Hoeft natuurlijk niet perse met werk te zijn, maar het is een plek waar je nieuwe mensen leert kennen.

En hoe verliepen die meets? Was het gezellig?
Die meets verliepen wel goed en het was altijd erg gezellig.
pi_134197369
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
blijf ik een gelukkige single.
Gezien de stijl van je posts hier geloof ik daar echt niks van.

Maar hey. Ik heb geprobeerd enkele tips te geven maar jullie zijn behoorlijk negatief zeg, alles afwijzend, alles is blijkbaar 180 graden anders dan dat hier in jullie reacties gelezen wordt.
Tenenkrommend gewoon. Ik geef het dus op. Succes ermee verder. :)
pi_134197526
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Kin omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!
Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden. :') Praten alsof je alles weet en zoveel beter bent. Ik word er echt een beetje moe van. Iedereen springt hier maar op Faxie zijn internetpersoonlijkheid, lekker boeiend zeg hoe je je op een forum presenteert. Daarbij, zo kansloos als iedereen roept is het blijkbaar ook weer niet, want zelfs met zijn manier haalt die meisjes van FOK!.

Daarbij is Faxie zijn persoonlijkheid het probleem helemaal niet. Het gehucht waarin die woont, zijn leeftijd en zijn aparte muzieksmaak maken de vijver wel wat kleiner. Faxie's enige probleem is dat die geen meisje tegenkomt waar hij ook echt een relatie mee zou willen, die nog single is. Want het moment dat die besloot om inhoudsloze seks te hebben had die binnen een paar maanden ineens een aantal meisjes gehad.

Dus Faxie moet inderdaad gewoon lekker volhouden en blijven zoeken naar het meisje wat wel goed bij hem past. Voor de rest hoeft die weinig te veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')