Tja ik heb wel wat gerotzooid, dus ik tel al niet meer mee denk ik....quote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik me nu wel afvraag: Wie is hier nu echt, net als ik, forever alone?
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder gemeen te willen zijn: Ik geloof direct dat je niet te needy en opdringerig moet zijn.
Maar als je dat van ook_gek hoort, die jarenlang iedere vrouw in de reeks (en gelieerde SC) aansprak en zat te dm'men, sms'en en appen en in de SC die dames er op attendeerde dat ze nog niet hadden geantwoord...
Sja...Dat soort mensen neem ik totaal niet serieus als ze praten over het omgaan met vrouwen.
Is er een kans dat je vrienden niet eerlijk durven te zijn tegen je? Ik herken dit namelijk wel wat je zegt. Bij ons in de kroeg loopt er ook iemand rond die niks klaar speelt bij de vrouwen. En iedereen maar tegen hem zeggen dat ze het ook niet snappen omdat ze het zielig vinden. Maar ondertussen met elkaar exact bespreken waarom het zo is. Feit blijft namelijk dat je iets niet helemaal goed doet. En goed op basis wat ik hier lees plus je gedrag trek ik maar ook anderen daar een conclusie uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
Waar het dan aan ligt? Geen idee. Net zoals al m'n vrienden en kennissen ook niet snappen waarom ik altijd maar die eeuwige vrijgezel ben. En die kennen me een stuk beter dan een stel mensen op een forum.
Nou ja, het meeste heb je aan het commentaar van vrouwen die je afwezen, maar zoiets vraag je niet snel plus dat ze dan sociaal wenselijke antwoorden gaan geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat het allemaal niet zo lukt met de dames dat was niet zo moeilijk te raden he?
Maar jullie lijken te weten waar het aan ligt. Erg grappig, want ik heb zo'n beetje elke oorzaak aangepakt gedurende de tijd.
De laatste keer seks is niet eens zo lang geleden trouwens. Maar rondneuken is niks voor mij.
Waar het dan aan ligt? Geen idee. Net zoals al m'n vrienden en kennissen ook niet snappen waarom ik altijd maar die eeuwige vrijgezel ben. En die kennen me een stuk beter dan een stel mensen op een forum.
Wat versta jij dan onder forever alone?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik me nu wel afvraag: Wie is hier nu echt, net als ik, forever alone?
Is goed, hou je maar groot. Iedereen die toen in de reeks zat weet dat het waar is.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]uhm beste jongen je haalt nu even het 1 en ander door elkaar en hebt geen idee waar je het over hebt maar dat maakt niks uit. Je trekt alleen in dit geval een hele verkeerde conclusie
Dat er nul indicatie is op huisje boompje beestje.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder forever alone?
heb ook nooit gezegd dat je dat deed. Ging ik ook niet vanuit.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Faxie het volgende:
Maar ik zit niet thuis op de bank lieverdVerre van zelfs
Volgens mij heb ik vooral gezegd dat je hier een irritante user bent met je geslijm en wanhoopspogingen naard e vrouwelijke users. Niet dat je zo ook in het echt doet.quote:
Hoef je niet. Alleen als je zegt "ik hou niet van kroegen, want lawaai en druk" dan ga ik tegen die uitspraak in.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet ik zo perse naar kroegen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed, hou je maar groot. Iedereen die toen in de reeks zat weet dat het waar is.
Black tie tonight. Mothers, lock up your daughters. Daughters, lock up your Miltswanca's!quote:
Tijden veranderen. Het ene moment lijkt het alsof er 0 uitzicht is, het andere moment word je ineens bedolven onder mogelijke partners.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat er nul indicatie is op huisje boompje beestje.
Aangezien ik geen WA heb, heb je waarschijnlijk iemand anders voor jequote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]die zelfde mensen zaten in 1 grote whatsapp groep en er was een hele levendige sc via dm en pm gaande met een grote groep users. En ik meen mij te herinneren dat jij ook deel nam aan die groep dus je kan het zelf weten
Maar oke prima wat jij wilt
Ik heb me dood geslet bij alles wat een kut of wat er op leek had.
Hoe ziet zo'n verandering van moment er uit?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Het ene moment lijkt het alsof er 0 uitzicht is, het andere moment word je ineens bedolven onder mogelijke partners.
Ik begrijp dat het jou sociaal gezien wat moeilijker afgaat.
Het je wel eens een FOK!meet geprobeerd?
Op tafels dansen, tegen de bar aan pissen, op de wc een vrouw aanduwen etcquote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij gaat een kroegentocht met jullie een waar avontuur worden.
Als dat de norm is val ik ook af. Of kijken we alleen naar de toekomst? Dan mag ik weer meedoen...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb wel wat gerotzooid, dus ik tel al niet meer mee denk ik....
Niet zo stijlloosquote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op tafels dansen, tegen de bar aan pissen, op de wc een vrouw aanduwen etc
Ah, je zit in een van die "nieuwe mensen leren kennen"topics?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n verandering van moment er uit?
Ik beheer en organiseer Fok meets.
Hoeveel heb je er ondertussen gehad / zit er in de pijplijn om heen te gaan?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik beheer en organiseer Fok meets.
Zit je nou Newb te dissen?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op tafels dansen, tegen de bar aan pissen, op de wc een vrouw aanduwen etc
Wat!! Heeft die tegen mijn bar staan pissen?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je nou Newb te dissen?
Ah, dan is er al het één en ander gebeurd dus. Ik heb met werk nog nooit zulke ervaringen gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je zit in een van die "nieuwe mensen leren kennen"topics?
En hoe gaat dat dan voor jou?
Hoe zoiets er uit ziet is moeilijk te beschrijven. Het was uit met mijn vriendin en ik had tijden geen enkele behoefte om iets te doen, om iemand te zien etc. Ik leerde wel nieuwe mensen kennen, maar die waren veelal mannelijk, of vielen niet op mannen. Dat waren zowel FOK!meets als een nieuwe baan.
En op een gegeven moment had ik een meet/date waar het mee klikte. Het was erg gezellig en van het een kwam het ander. Helaas werd het niks, maar daarna werd ik verliefd op een collega en het was enorm gezellig, al wilde zij niks weten van meer worden dan vrienden. Rond diezelfde tijd waren er nog 2 dames die ineens interesse in mij toonde en hebben we wat gedate. Ook rond diezelfde tijd ontwikkelde er ineens iets meer dan vriendschap tussen mij en een vriendin.
Een andere vriendin werd jaloers en wilde ineens een relatie met me.
Ik kan geen aanknopingspunt vinden voor waarom het ineens anders liep. Misschien was het dat ik een andere, meer openere houding had gekregen na die eerste date met een FOK!ster. Misschien kwam ik slechts de juiste personen op de juiste momenten tegen. Misschien heb ik te lang gelopen met mijn ex in mijn achterhoofd en duurde het tot die eerste date dat ik mijn ogen pas echt goed open deed.
Ik ben al naar een paar geweest en ik ben van plan om begin volgend jaar weer naar één te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er ondertussen gehad / zit er in de pijplijn om heen te gaan?
Ik herkende hem alleen in het laatste punt, eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!! Heeft die tegen mijn bar staan pissen?
Hoeft natuurlijk niet perse met werk te zijn, maar het is een plek waar je nieuwe mensen leert kennen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah, dan is er al het één en ander gebeurd dus. Ik heb met werk nog nooit zulke ervaringen gehad.
[..]
Ik ben al naar een paar geweest en ik ben van plan om begin volgend jaar weer naar één te gaan.
Die meets verliepen wel goed en het was altijd erg gezellig.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herkende hem alleen in het laatste punt, eigenlijk.
[..]
Hoeft natuurlijk niet perse met werk te zijn, maar het is een plek waar je nieuwe mensen leert kennen.
En hoe verliepen die meets? Was het gezellig?
Gezien de stijl van je posts hier geloof ik daar echt niks van.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
blijf ik een gelukkige single.
Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee joh sorry pik, ik en alle anderen zitten er helemaal naast! Het gaat je geweldig af! Kin omhoog, borst vooruit en stug volhouden! Zet hem op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |