abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134299370
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .

Iemand die van mij van het begin af aan al heel erg is van eerlijk zijn en heel wil weten waar die aan toe is echt een afknapper. Juist omdat dat de dingen zijn die je de ruimte moet geven zeker in het begin dan ben je nog in de verken fase.
Ik zou het gevoel hebben dat ik steeds onder druk word gezet en dat zou er juist toe leiden dat ik degene niet meer wil zien .
Wellicht begrijp je mij verkeerd, of ik jou, dat kan ook ;). Ik vind het zelf prettig om met voorbeelden te werken. Stel dat ik een date gehad heb, en na de date laat de dame in kwestie blijken dat ze het leuk vond. Ik reageer daar op dat ik het ook heel erg leuk vond. Vervolgens laat ik haar een paar dagen met rust, 2 a 3, ik noem maar iets. En vervolgens vraag hoe het met haar gaat en of ze zin heeft om een vervolgdate te plannen. Zo raar is dat toch niet?

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo is dat een kunst. Als je leuk bent en je hebt plezier met een meid dan kan je redelijk snel met haar wel gewoon verdere dingen doen. Of ze moeten een trauma hebben ofzo. Maar als je gewoon niet overkomt als een persoon die alleen seks wil en verder alles gewoon wel in balans heeft dan maken maar weinig meiden moeite van de benadering(stijd). Dat een meid soms langer wil nadenken e.d. heeft er gewoon mee te maken dat ze je niet leuk genoeg vindt om direct een overtuigde keuze te kunnen maken. Daarom kunnen anderen er ook mee vandoor gaan. Als dat echt verschilde en jij zou de eerste zijn dan kon een ander er ook niet met haar vandoor, immers: ze heeft bij hem dan ook evenveel tijd nodig en blabla.
De benaderingstijd, daar zit de cru. Wat is normaal, zonder het als een standaard vast te pinnen..
  zondag 15 december 2013 @ 18:40:19 #77
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134299394
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wellicht begrijp je mij verkeerd, of ik jou, dat kan ook ;). Ik vind het zelf prettig om met voorbeelden te werken. Stel dat ik een date gehad heb, en na de date laat de dame in kwestie blijken dat ze het leuk vond. Ik reageer daar op dat ik het ook heel erg leuk vond. Vervolgens laat ik haar een paar dagen met rust, 2 a 3, ik noem maar iets. En vervolgens vraag hoe het met haar gaat en of ze zin heeft om een vervolgdate te plannen. Zo raar is dat toch niet?

[..]

De benaderingstijd, daar zit de cru. Wat is normaal, zonder het als een standaard vast te pinnen..
Wat versta je onder benaderingstijd dan precies? Moment dat je kan zoenen ofzo of?
we dan
pi_134299759
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat versta je onder benaderingstijd dan precies? Moment dat je kan zoenen ofzo of?
Dat onderwerp snij je zelf aan in je post ;). Ik bedoel, na een date bijvoorbeeld, hoeveel ruimte geef je..
  zondag 15 december 2013 @ 18:55:17 #79
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134299850
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat onderwerp snij je zelf aan in je post ;). Ik bedoel, na een date bijvoorbeeld, hoeveel ruimte geef je..
Ja mijn reactie was erover wat ik dacht dat jij bedoelde :P Maar toen na die post leek het voor mij alsof je dat dus niet bedoelde dus wist ik het niet zeker meer :P Maar ik zelf geef dan niet zoveel ruimte... als je de meid leuk vindt snel weer wat proberen te doen (binnen 2 week sowieso). Als ze je leuk vindt en het niet erg druk heeft wil ze dat ook wel. Nooit te lang wachten want dat helpt niks. Als je wel lang moet wachten dan vindt ze je niet leuk genoeg. Zo werkt het volgens mij.
we dan
pi_134299977
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja mijn reactie was erover wat ik dacht dat jij bedoelde :P Maar toen na die post leek het voor mij alsof je dat dus niet bedoelde dus wist ik het niet zeker meer :P Maar ik zelf geef dan niet zoveel ruimte... als je de meid leuk vindt snel weer wat proberen te doen (binnen 2 week sowieso). Als ze je leuk vindt en het niet erg druk heeft wil ze dat ook wel. Nooit te lang wachten want dat helpt niks. Als je wel lang moet wachten dan vindt ze je niet leuk genoeg. Zo werkt het volgens mij.
Precies zo denk ik er ook over.. Over het algemeen probeer ik binnen 2 weken na de date iets nieuws te plannen. Ligt er ook aan hoe de ander het ervaren heeft en het voelt. Als het goed voelt dan is een 2de date zo geregeld :).
pi_134300708
Het gaat er niet per se om hoelang je wacht met afspreken maar meer hoe je gedrag is. De klacht die ik zelf vaak van online dates krijg is dat andere mannen waarmee ze daten bij wijze van spreken doen alsof ze meteen met hun willen trouwen. Ik weet niet of dat hier van toepassing is maar daar leek het verhaal van FJB min of meer ook om te gaan.
pi_134300755
Ik wil echt niet meteen trouwen en snel verliefd worden doe ik ook niet.. ;).

Iemand als persoon leuk en interessant vinden, dat gebeurd wel snel :P

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2013 19:32:06 ]
pi_134303624
Ik heb meer het idee maar dat kan aan de posten liggen dat het heel erg alles of niets is met daten en dat is echt niet zo.
Als ik date is dat meer om mensen te leren kennen en te zien hoe het gaat , ik heb meer het idee dat iemand heel erg is van oh na een paar keer daten en dan ineens niets meer van zich horen (ja verdiend niet altijd een schoonheidsprijs ) en daar dan heel beledigd over zijn vind ik zonde van mijn tijd en ook zonde om daar bitter te over worden.

Ik denk dan voor jezelf dat je gewoon hele hoge maar ook niet reele eisen hebt van het datingsleven.
Kijk als iemand echt een poosje gekend hebt en dan ineens niet meer van zich laat horen ok dan heb je punt , maar ik denk dat je over investeert als je al kwaad word over iemand die maar een paar keer gezien hebt en het de leer kennen fase is.

Relaties krijg je op brede manieren, het is niet alles of niet , het is onvoorspelbaar en dat is ook juist wat bij daten hoort, soms krijg je gevoelens voor iemand die jaren een vriendin is en waar je het niet van denkt , soms denk je weleens dat je iemand totaal niet mag om later te ontdekken dat je daar gevoelens in hebt, en heel eerlijk ik denk aan de verhalen hier en juist de reacties erover dat je jezelf nogal limiteert door allerlei regeltjes erop te zetten hoe het zou moeten en soms als iemand even wat minder reageert dan je zou willen het minder persoonlijk te nemen want ik denk dat dat het ook nogal is. Sommige mensen zijn je smaak , sommige niet, sommige zijn eerlijk sommige niet . Dat hoort er allemaal gewoon bij.
pi_134308356
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb meer het idee maar dat kan aan de posten liggen dat het heel erg alles of niets is met daten en dat is echt niet zo.
Als ik date is dat meer om mensen te leren kennen en te zien hoe het gaat , ik heb meer het idee dat iemand heel erg is van oh na een paar keer daten en dan ineens niets meer van zich horen (ja verdiend niet altijd een schoonheidsprijs ) en daar dan heel beledigd over zijn vind ik zonde van mijn tijd en ook zonde om daar bitter te over worden.

Ik denk dan voor jezelf dat je gewoon hele hoge maar ook niet reele eisen hebt van het datingsleven.
Kijk als iemand echt een poosje gekend hebt en dan ineens niet meer van zich laat horen ok dan heb je punt , maar ik denk dat je over investeert als je al kwaad word over iemand die maar een paar keer gezien hebt en het de leer kennen fase is.

Relaties krijg je op brede manieren, het is niet alles of niet , het is onvoorspelbaar en dat is ook juist wat bij daten hoort, soms krijg je gevoelens voor iemand die jaren een vriendin is en waar je het niet van denkt , soms denk je weleens dat je iemand totaal niet mag om later te ontdekken dat je daar gevoelens in hebt, en heel eerlijk ik denk aan de verhalen hier en juist de reacties erover dat je jezelf nogal limiteert door allerlei regeltjes erop te zetten hoe het zou moeten en soms als iemand even wat minder reageert dan je zou willen het minder persoonlijk te nemen want ik denk dat dat het ook nogal is. Sommige mensen zijn je smaak , sommige niet, sommige zijn eerlijk sommige niet . Dat hoort er allemaal gewoon bij.
Deze bazin weet! :) Overigens heeft ze alleen maar goede punten in dit betoog.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 15 december 2013 @ 21:47:37 #85
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134308827
Als je date als man wil je gewoon een relatie of seks. De weg ertussenin e.d. betekent gewoon Friendzone. Als ze vriendschap willen gaan ze wel naar hun vrienden en via hen andere meiden leren kennen om ook vriendschap mee te hebben. Maar daten is niet voor niets gericht op relaties en zoenen e.d. En ja daartussendoor leer je elkaar ook kennen, maar de meeste mannen in ieder geval hebben wel een doel. Het is gewoon veiliger om niet dat doel te hebben want dan loop je ook minder blauwtjes.

Betekent niet dat sommige fokkers niet te rechtlijnig denken, het punt missen, te weinig waarde hechten aan het elkaar leren kennen e.d. Maar zo maak je van daten een soort van utopia voor platonische relaties terwijl mensen juist daten voor meer...
we dan
pi_134309280
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je date als man wil je gewoon een relatie of seks. De weg ertussenin e.d. betekent gewoon Friendzone. Als ze vriendschap willen gaan ze wel naar hun vrienden en via hen andere meiden leren kennen om ook vriendschap mee te hebben. Maar daten is niet voor niets gericht op relaties en zoenen e.d. En ja daartussendoor leer je elkaar ook kennen, maar de meeste mannen in ieder geval hebben wel een doel. Het is gewoon veiliger om niet dat doel te hebben want dan loop je ook minder blauwtjes.

Betekent niet dat sommige fokkers niet te rechtlijnig denken, het punt missen, te weinig waarde hechten aan het elkaar leren kennen e.d. Maar zo maak je van daten een soort van utopia voor platonische relaties terwijl mensen juist daten voor meer...
Je date of voor relatie of seks? Ik vind het prima om te friendzonen met andere dames? Wat is daar het probleem van? Misschien steek je er nog wat van op :)!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 15 december 2013 @ 22:05:13 #87
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134309737
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je date of voor relatie of seks? Ik vind het prima om te friendzonen met andere dames? Wat is daar het probleem van? Misschien steek je er nog wat van op :)!
Weet niet wat de meeste mensen daarvan zouden moeten leren in vergelijking met wat je leert in een relatie... :P En ik in ieder geval wel met dat doel ja. Vriendinnen om gewoon mee om te gaan als vrienden kom je gewoon al tegen daar hoef je niet voor te daten.
we dan
pi_134309828
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Weet niet wat de meeste mensen daarvan zouden moeten leren in vergelijking met wat je leert in een relatie... :P En ik in ieder geval wel met dat doel ja. Vriendinnen om gewoon mee om te gaan als vrienden kom je gewoon al tegen daar hoef je niet voor te daten.
Ik denk dat iemand die nog nooit of slechts een enkele relatie heeft gehad, wel degelijk kan leren van omgang met vrouwen als 'vriend'.
  zondag 15 december 2013 @ 22:09:23 #89
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134309940
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand die nog nooit of slechts een enkele relatie heeft gehad, wel degelijk kan leren van omgang met vrouwen als 'vriend'.
Jawel maar bedoel. Kijk dan is het wel leerzaam ja. Maar het is niet hun doel. Als ze een vriendin kunnen krijgen is het voor hen wel fijner. Vrienden zijn is 2e keus voor de meeste mannen die daten.. alsnog leerzaam maar dat kan een eerste relatie ook zijn. Maar ja als je geen relatie hebt gehad is er genoeg te leren van vrouwen ja op die manier :P Maar ik ben even weg een tijdje straks terug
we dan
pi_134311717
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef formerjellybean het volgende:

Mooi omschreven en er zitten zeker vormen van waarheid in je post.

Ik zal omschrijven hoe ik sommige dingen zie en daarmee omga. Alles of niets, nou nee, eerst maar eens iemand leren kennen in de "leren kennen fase". Ik duik niet meteen de eerste date bovenop een vrouw, zo zit ik niet in elkaar (soms wel moeten doen achteraf, maar toe maar ;)).

Hoge eisen? Ik "zoek" iemand die mij accepteert zoals ik ben en samen iets opbouwen, niets meer en niets minder..

Het feit dat sommige vrouwen het ervaren als dat de man meteen wil samenwonen en trouwen, dat beeld heb ik juist bij de dames (zonder te generaliseren), die willen op de eerste date meteen weten of je al wil samenwonen enzo. Rustig aan doe is er niet bij.. (zien al allerlei beren op de weg, die er niet zijn.. ) Ik ben gesteld op mijn vrijheid en wil mijn eigen ding blijven doen (ook naast een eventuele ontstane relatie), als daar geen begrip voor is, dan wordt het lastig. Maar dat is puur het beeld wat ik erbij heb, daar kom ik niet achter aangezien ik meestal niet verder kom dan 1 date met een vrouw..

Over het persoonlijk nemen, daar ben ik mee aan het werk en dat gaat al beter, maar "vroeger" nam ik het vrij persoonlijk op ja.

En over friendzonend worden, ik heb een paar vrouwen gedate en die zijn blijven plakken als friend, niets mis mee. Ook al is dat niet hetgeen wat ik zoek.. Mijn doel is toch wel een relatie :).
pi_134314475
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kan eerlijk gezegd, als zo'n iemand, geen vrouwelijke vrienden hebben. Daar kan ik helemaal niet tegen. Ik word al helemaal hoteldebotel in mijn hoofd als een vrouw gewoon een leuk praatje met me maakt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 16 december 2013 @ 01:40:27 #92
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_134317202
Waarom kan ik mij niet afmelden van deze topic :{

PUA-topic is 100x beter dan gezeik hier.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_134317348
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef corehype het volgende:

Kan wel, anders vraag je even een modje hoe dat moet.
En btw, je zou alvast kunnen beginnen door niet meer in dit topic te reageren, iedereen happy :P
  maandag 16 december 2013 @ 17:13:45 #94
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134334173
Volgens mij is er een 15 jarige enigzins verliefd op me, maar ik ben 18. Kan toch niet denk hé..? Is op je 18e best wel een verschil toch?
pi_134334209
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef corehype het volgende:

Klik onderaan op 'Stop Volgen' of 'Kutopic :') ' en voilá.
Ja doei.
  maandag 16 december 2013 @ 17:54:35 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134335711
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Volgens mij is er een 15 jarige enigzins verliefd op me, maar ik ben 18. Kan toch niet denk hé..? Is op je 18e best wel een verschil toch?
Wanneer is ze jarig? Dan is het ook allemaal legaal enzo.

18-15 moet kunnen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_134337311
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik neem aan dat je haar ook leuk vindt? Want je schrijft het nu een beetje op alsof je verplicht bent haar gevoelens te beantwoorden. :?

Tevens vind ik dat persoonlijk echt moderne bullshit, dat 18+15 niet kan. "Vroegah" deden we niet anders en hoorde je er als 15-jarige niet bij als je geen 18+ had :')

Bovendien is het vanaf 12 (tot 16) alleen strafbaar als de ouders of betrokkene een klacht/aangifte indienen. Anders niet. :N

[ Bericht 5% gewijzigd door MeraViglioSa op 16-12-2013 18:55:22 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_134337400
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je haar ook leuk vindt? Want je schrijft het nu een beetje op alsof je verplicht bent haar gevoelens te beantwoorden. :?

Tevens vind ik dat persoonlijk echt moderne bullshit, dat 18+15 niet kan. "Vroegah" deden we niet anders en hoorde je er als 15-jarige niet bij als je geen 18+ had :')
sick :r
pi_134337547
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef watheet het volgende:

[..]

sick :r
Waarom? Weinig verschil met 16. Het verschilt natuurlijk pp wanneer een jongen of meisje 'ontwikkelt'. Maar genoeg meiden van 15 die zo door kunnen voor 18 qua uiterlijk en/of bezigheden. Jongens lopen op dat moment gemiddeld genomen wat achter op de ontwikkeling, dus technisch gezien is 18 en 15 echt niet zo vreemd.

Komt nog bij dat seks lang niet altijd aan de orde is.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_134337573
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom? Weinig verschil met 16. Het verschilt natuurlijk pp wanneer een jongen of meisje 'ontwikkelt'. Maar genoeg meiden van 15 die zo door kunnen voor 18 qua uiterlijk en/of bezigheden. Jongens lopen op dat moment gemiddeld genomen wat achter op de ontwikkeling, dus technisch gezien is 18 en 15 echt niet zo vreemd.
oh oke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')