Ik geef toe dat het lang is. Vroeger was het meer iets van een maand o.i.d.[quote:
Klopt. Maar mijn probleem met onverschilligheid is dat ik er moeilijk maat mee kan houden. Er zijn hele perioden waarin ik iets compleet anders ga doen (mijn hobby's e.d.), en het hele liefdesgebeuren naar de achtergrond verdwijnt. Maar dan gebeurt er dus niks. Je moet zeg maar net niet onverschillg genoeg zijn om je terug te trekken. En dat is lastig (voor mij tenminste).quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef Re het volgende:
Selectiever zoeken denk ik, en er anders wat onverschilliger instaan, er is meer onder de zon
Dat is een goeie, dank je. Helaas heb ik heel lang geloofd dat het min of meer onhaalbaar is om vanuit vriendschap naar liefde te "groeien". Beetje jammer achteraf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Mishu het volgende:
Kan je het misschien langzamer opbouwen. Dus niet meteen op date vragen maar eerst vrienden worden en elkaar leren kennen?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef dingesdedinges het volgende:
[..]
Dat is een goeie, dank je. Helaas heb ik heel lang geloofd dat het min of meer onhaalbaar is om vanuit vriendschap naar liefde te "groeien". Beetje jammer achteraf.
Daarentegen vertelde iemand mij laatst dat die hele "friendzone" een fictie is, en dat hij verscheidene voorbeelden kent van mensen die eerst vrienden waren en pas later meer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefriendzoned worden, dat gun je niemand
Geloof me, de friendzone bestaat. Ik heb er meerdere broeders aan ten onder zien gaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef dingesdedinges het volgende:
[..]
Daarentegen vertelde iemand mij laatst dat die hele "friendzone" een fictie is, en dat hij verscheidene voorbeelden kent van mensen die eerst vrienden waren en pas later meer.
Dit kan ook weer een valkuil an sich worden waarbij je achter iemadn aan blijft zitten die nooit meer wilt dan vriendschap en je een vreselijke hoeveelheid tijd kost om niets.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Mishu het volgende:
Kan je het misschien langzamer opbouwen. Dus niet meteen op date vragen maar eerst vrienden worden en elkaar leren kennen?
Duidelijk blijven voor jezelf mag ik hopen, toch? Tijdens het opbouwen van een vriendschap de ander vertellen dat je eigenlijk een relatie wil lijkt mij het einde van de vriendschap.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan het best opbouwen maar ik raad je wel altijd aan duidelijk te blijven over wat je wilt (een relatie) dat heeft in ieder geval voor mij altijd gewerkt.
Als ik eigenlijk een relatie wil zou ik nooit zeggen dat ik een vriendschap wil opbouwen. Je kan wel zeggen dat je iemand beter wilt leren kennen, een date kan zo geforceerd zijn. Ga gewoon lekker kletsen, leer de ander kennen en vraag die dan na een paar weken uit om wat te gaan drinken.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Duidelijk blijven voor jezelf mag ik hopen, toch? Tijdens het opbouwen van een vriendschap de ander vertellen dat je eigenlijk een relatie wil lijkt mij het einde van de vriendschap.
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe eerder je geen fuck meer geeft om wat iemand anders van jou denkt hoe beter.
Daarbij, een afwijzing wordt in de meeste gevallen gegeven door iemand die jou nog niet heel erg goed kent. (denk aan nieuwe dates bv.)
In dat geval maakt het dus al helemaal geen fuck uit wat diegene verder van jou vindt, ja ze vind je niet leuk genoeg voor een relatie, lekker belangrijk, next!
En dat 10.000 keer achter elkaar tegen jezelf spammen en de pijn will get lessquote:Op woensdag 4 december 2013 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe eerder je geen fuck meer geeft om wat iemand anders van jou denkt hoe beter.
Daarbij, een afwijzing wordt in de meeste gevallen gegeven door iemand die jou nog niet heel erg goed kent. (denk aan nieuwe dates bv.)
In dat geval maakt het dus al helemaal geen fuck uit wat diegene verder van jou vindt, ja ze vind je niet leuk genoeg voor een relatie, lekker belangrijk, next!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef kristalhelder het volgende:
Ikzelf ben er snel overheen, maar ik ben dan ook bijna nooit verliefd op iemand
De friendzone bestaat wel degelijk. Dat wil echter niet zeggen dat je geen vriendschap met iemand kan opbouwen zonder dat je je kans op meer verspeelt. De kunst is denk ik niet te hartsvriendin-close worden en je een beetje flirterig en mysterieus op te stellen waardoor je interessant blijft.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef dingesdedinges het volgende:
[..]
Daarentegen vertelde iemand mij laatst dat die hele "friendzone" een fictie is, en dat hij verscheidene voorbeelden kent van mensen die eerst vrienden waren en pas later meer.
Ik ken ook zulke voorbeelden. Het kan inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef dingesdedinges het volgende:
[..]
Kom wel eens voor ja, maar dat betekent niet dat de friendzone niet bestaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef dingesdedinges het volgende:
[..]
Misschien helpt het om mijn vorige topic eens door te bladeren (link in de OP). Zelfs als ik nul komma nul eisen stel, kan het erg lang gaan duren. Ik ben zeg maar de gedeukte Fiat Panda in een wereld waarin bijna iedereen een gloednieuwe Porsche wil rijden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Er zijn verschillende opties:
1) Je bent enorm lelijk en moet zelf dus ook wat minder eisen stellen.
2) Gewoon blijven proberen, je kan niet altijd geluk hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |