Dan moet ze de mest achterwege laten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als het groen begint te zien is er daaronder iets echt niet in orde.

Misschien volgende keer van voor naar achter vegen dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan moet ze de mest achterwege laten.

Dit wordt mij te plastisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Misschien volgende keer van voor naar achter vegen dan.

Ik zou gewoon zeggen als je beslist om te gaan, vooral niets programmeren hé.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:36 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik ook maar wel gewoon ga. M'n vrienden moedigen me ook aan om gewoon te gaan. Dan kan ik alleen nog maar hopen dat ik wel gezellig en leuk kan zijn, oftewel even de knop om te zetten.

Ik zal het proberen, haha. Ben er nu in ieder geval wel vrij zeker van dat ik gewoon ga.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen als je beslist om te gaan, vooral niets programmeren hé.
Laat je verleiden door het onbekende hahah

quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:52 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, haha. Ben er nu in ieder geval wel vrij zeker van dat ik gewoon ga.
 feedback later hé
 feedback later hé

quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zal m'n kladblokje met notities voor je volkrabbelen

Niet teveel gaan drinken zodat je over je kersverse ex gaat praten. En als je dat wel onoverhoopt doet, kun je beter ook meteen snel doordrinken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:52 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, haha. Ben er nu in ieder geval wel vrij zeker van dat ik gewoon ga.

Ze had inderdaad wel voorgesteld om ook een drankje te gaan doen. Maar ik ben niet echt het type wat dan gaat lopen zeiken over m'n ex ofzo. Dat doe ik in m'n hoofd wel als ik alleen ben, heeft niemand er last vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Niet teveel gaan drinken zodat je over je kersverse ex gaat praten. En als je dat wel onoverhoopt doet, kun je beter ook meteen snel doordrinken.

Ok. Dus je wordt ook niet sentimenteel zodra je wat achter alcohol achter je kiezen hebt? Veel mensen wel, vandaar dat ik het postte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze had inderdaad wel voorgesteld om ook een drankje te gaan doen. Maar ik ben niet echt het type wat dan gaat lopen zeiken over m'n ex ofzo. Dat doe ik in m'n hoofd wel als ik alleen ben, heeft niemand er last van

Mwah nee. Ik ben meer een 'good drunk', zoals je dat kan noemen. Ben sowieso al niet echt een stille, introverte kerel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ok. Dus je wordt ook niet sentimenteel zodra je wat achter alcohol achter je kiezen hebt? Veel mensen wel, vandaar dat ik het postte.

Dan heb ik niks gezegd. Veel plezier alvast kerel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mwah nee. Ik ben meer een 'good drunk', zoals je dat kan noemen. Ben sowieso al niet echt een stille, introverte kerel.

Thanks!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Veel plezier alvast kerel.

Maar hoe ken je haar eigenlijk, als je haar nog nooit in het echt gezien hebt? Dat vraag ik me stiekem toch een beetje af.quote:

Ik begin d'r niet meer aan voorlopig! Freeeedoooomquote:Op maandag 16 december 2013 19:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iemand nog een date gehad ofzo?

Ik heb haar nummer niet gekregen helaas. En dat terwijl ik nog zo aardig ben geweest afgelopen zondagochtend 30 minuten naar de meest slechte wedstrijd ooit te gaan kijken voor haar. Dit nadat ik wat reacties over en weer via facebook had en ze grappend zat te klagen over hoe vroeg ze zondag op moest voor een wedstrijd. Dus ja, ik heb het een beetje opgegeven...quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoi Yats, even over dat meisje (je weet wel wie hé).
Heb je haar nummer of niet? Of heb je het opgegeven?
Je kunt toch moeilijk een date plannen/regelen als je zelfs haar nummer niet hebt. Je was toch in contact met haar via FB? Wat is er ondertussen gebeurd?
En jouw plannen in verband met Leuven? Hoe zit dat?

Gewoon gaan inderdaad. Het klinkt alsof ze duidelijk interesse in je heeft en niets is na een break-up zo fijn om even je gedachten te verzetten. Dat kan met vrienden zijn, maar dit is natuurlijk een nog betere optie...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:52 schreef Buffell het volgende:
[..]

Geweigerd niet, maar ik kreeg geen reactie. Ik heb gezegd dat ik het gezellig vind met haar te ouwehoeren via facebook, maar dat het via app een stuk makkelijker is...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:53 schreef LesMiserables het volgende:
@yats
Heeft ze geweigerd het te geven? Hoe heb je het gevraagd ?

Yats Yats Yats toch hé. Maar goed, volgende keer beter dan hé. Ze had echt gelijk, Leuven is amazing qua lol enz.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef yats het volgende:
Ik heb haar nummer niet gekregen helaas. En dat terwijl ik nog zo aardig ben geweest afgelopen zondagochtend 30 minuten naar de meest slechte wedstrijd ooit te gaan kijken voor haar. Dit nadat ik wat reacties over en weer via facebook had en ze grappend zat te klagen over hoe vroeg ze zondag op moest voor een wedstrijd. Dus ja, ik heb het een beetje opgegeven...Voor wat betreft Leuven, ik kom zeker een keer die kant op! Afgelopen zaterdag na mijn diploma-uitreiking nog kennis gemaakt met een leuke dame uit Leuven die me na jou vertelde hoe leuk het daar is. Ik ben alleen met mijn domme hoofd vergeten haar nummer te vragen...

Volgende keer wat directer zijn, tenzij je echt geen zin meer hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Geweigerd niet, maar ik kreeg geen reactie. Ik heb gezegd dat ik het gezellig vind met haar te ouwehoeren via facebook, maar dat het via app een stuk makkelijker is...

Je weet het vast maar vrouwen vinden het wat aantrekkelijker als je er gewoon direct om vraagt. Weet niet of dat bij haar nog gaat werken maar voor de toekomst dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Geweigerd niet, maar ik kreeg geen reactie. Ik heb gezegd dat ik het gezellig vind met haar te ouwehoeren via facebook, maar dat het via app een stuk makkelijker is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |