quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Miss Peel, je bent nu bijna een jaar bezig toch? Wij waren ook ongeveer een jaar bezig, en wilden net de stap naar de dokter gaan maken toen ik ineens in de meest kansloze maand zwanger raakte (slechts 1x sex). Heel raar hoor. Ik had een bijna perfecte cylcus (27-30 dagen) en eisprongstreepjes op het verwachte tijdstip, maar er gebeurde een jaar lang niks. En dan ineens een voltreffer. Ik hoop dat het voor jou ook ineens raak is!
Cactus, jammer! Hopelijk in de volgende ronde meer succes!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Dyre het volgende:
Vandaag mijn NOD, maar nog geen bloed gespot![]()
Testen ga ik sowieso vandaag nog niet doen, ik heb vaak genoeg ineens een cyclus van 36 dagen gehad. En steeds die negatieve testen op mijn NOD is erg demotiverend
Ik til het dus even het weekend over. Dinsdag ben ik vrij, als ik dan een positieve test plas kan ik er de hele dag van genieten
dat vind ik het ook nog steedsquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Dyre het volgende:
Ah, dat is balen zeg![]()
Ik vind het sinds vandaag ook ineens spannend om naar de wc te gaan
Ja hoor!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
das dan goed nieuws toch?!
Dit zijn de goede verhalenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Miss Peel, je bent nu bijna een jaar bezig toch? Wij waren ook ongeveer een jaar bezig, en wilden net de stap naar de dokter gaan maken toen ik ineens in de meest kansloze maand zwanger raakte (slechts 1x sex). Heel raar hoor. Ik had een bijna perfecte cylcus (27-30 dagen) en eisprongstreepjes op het verwachte tijdstip, maar er gebeurde een jaar lang niks. En dan ineens een voltreffer. Ik hoop dat het voor jou ook ineens raak is!
Wat jammer LMNquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het is alsof ik het gejinxt heb zeg. Ga net naar het toilet, en jawel, ongesteld.
Nouja, liever dat dan onnodig testen natuurlijk.
Lief van je!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Cholula het volgende:
Ik heb nog aan je gedacht Peel, ik hoop dat het komende ronde raak is, zonder hulp van buitenaf.
Ja, graagquote:Komen jullie snel naar z&g?
Die van ons staat al twee weken!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef LuDann het volgende:
Wat een rust meiden! Iedereen druk met de kerstboom opzetteen?
Nee, we gaan niet doneren. Ik vond het prima voor 1 keer om iemand anders ook aan een kindje te helpen, maar ik heb ook gemerkt hoeveel teleurstelling ik had toen ik van de 20 nog maar 1 embryo over had. Nu wil ik graag egoïstisch zijn en meer kans op een kindjequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Cholula!Dat er maar een heel mooi kindje van mag komen.
![]()
Wat ontzettend rot Mevrouw Cactus.Een beetje een persoonlijke vraag en je hoeft hem natuurlijk niet te beantwoorden: maar gaan jullie bij een volgende ronde weer een gedeelte van de eitjes doneren?
Zo, das al een flinke tijd. Zo dol op Kerst?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Die van ons staat al twee weken!
Kan ik me helemaal voorstellen, het was natuurlijk wel een enorme reductie zeg. Maar ik dacht dat jullie voor 1 kindje gingen? Zijn jullie van gedachten veranderd of heb ik het verkeerd onthouden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet doneren. Ik vond het prima voor 1 keer om iemand anders ook aan een kindje te helpen, maar ik heb ook gemerkt hoeveel teleurstelling ik had toen ik van de 20 nog maar 1 embryo over had. Nu wil ik graag egoïstisch zijn en meer kans op een kindje. Bij een eventueel tweede kindje ga ik zeker weer doneren, of misschien sowieso na een eerste kindje.
Hoezo egoïstisch? Je hebt al zoveel meer gedaan dan de meeste vrouwen doen. Mij inclusief, zo'n punctie brrrquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet doneren. Ik vond het prima voor 1 keer om iemand anders ook aan een kindje te helpen, maar ik heb ook gemerkt hoeveel teleurstelling ik had toen ik van de 20 nog maar 1 embryo over had. Nu wil ik graag egoïstisch zijn en meer kans op een kindje. Bij een eventueel tweede kindje ga ik zeker weer doneren, of misschien sowieso na een eerste kindje.
Ja, vandaag gedaan! Voor het eerst een kerstboom in mijn eigen huishouden, jippie!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef LuDann het volgende:
Hier ook de eerste keer (eerder wel een keer een miniboompje of een slinger gehad, maar nooit 'echt'). Ik moet zeggen, het is leuker dan ik dacht en heel gezellig! Heb je nog een bepaald kleurenpalet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja, vandaag gedaan! Voor het eerst een kerstboom in mijn eigen huishouden, jippie!
Hier een boom met alle kleuren en vormen, mijn persoonlijke favoriet is de robot-kerstbal! Met andere woorden: een foute boom die ongestylde gezelligheid uitstraalt. Mijn zoon heeft twee ballen erin gehangen, hij vond er tegenaan schoppen leukerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hier ook de eerste keer (eerder wel een keer een miniboompje of een slinger gehad, maar nooit 'echt'). Ik moet zeggen, het is leuker dan ik dacht en heel gezellig! Heb je nog een bepaald kleurenpalet?
Het lijkt me zo ontzettend leuk zoiets met een kleine erbij te doen.
Oh, dat hebben wij ook gedaan! Mijn schoonmoeder schijnt die dingen altijd helemaal te styleren, ik gooide alles er gewoon in. Vriend: ''Hey, zo is het wel leuk!" Hij moest als kind ook altijd verplicht een kerstboom op zijn kamer. Ik vind zulke bomen zelf ook veel mooier. En een echte natuurlijk, met het hele jaar door naalden overal vinden op de gekste plekken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hier een boom met alle kleuren en vormen, mijn persoonlijke favoriet is de robot-kerstbal! Met andere woorden: een foute boom die ongestylde gezelligheid uitstraalt. Mijn zoon heeft twee ballen erin gehangen, hij vond er tegenaan schoppen leuker
Jullie boom dan?
Rood, zilver, goud, groen, roze, transparant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wij ook gedaan! Mijn schoonmoeder schijnt die dingen altijd helemaal te styleren, ik gooide alles er gewoon in. Vriend: ''Hey, zo is het wel leuk!" Hij moest als kind ook altijd verplicht een kerstboom op zijn kamer. Ik vind zulke bomen zelf ook veel mooier. En een echte natuurlijk, met het hele jaar door naalden overal vinden op de gekste plekken.![]()
We hebben wel twee kleuren aangehouden; paars en zilver. Zit er toch nog een beetje een patroon in.Welke kleurtjes hebben jullie?
Oh en ik zit er serieus aan te denken een Furby te vragen voor Kerst. Ik vind ze serieus leuk.
Dat robotballetje!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Rood, zilver, goud, groen, roze, transparant.
Details (sorry voor de slechte kwaliteit, gemaakt met mijn telefoon).
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op zondag 15 december 2013 02:21 schreef Loj het volgende:
Bloed! Beetje jammer maar wel verwacht..
Dus we hebben een cyclus, 26 dagen... en een nieuwe nod... 9 januari
die staat al sinds vorig weekendquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef LuDann het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik denk dat ik uit de OP mag... Ik durf het pas echt te geloven na de echo begin januari, maar na die twee streepjes hoor ik natuurlijk eigenlijk niet meer in de OP thuis. Maar ik blijf wel met jullie meelezen!
hoop het ook voor je! zo lang moeten wachten is gewoon stomquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dit zijn de goede verhalenIk hoop het ook.
quote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hoop het ook voor je! zo lang moeten wachten is gewoon stom
Have funquote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gaan we deze ook nog maar even benutten..
Klus ze!quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gaan we deze ook nog maar even benutten..
Ik heb daar een keer een uurtje googlen aan besteed, maar ik ben er niet uitgekomen. Er lijken inderdaad evenveel bronnen voor als tegen te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Heeft iemand daar een goede bron over, dat elke dag seks slecht is voor de zaadkwaliteit. Als ik google zegt de ene site dat elke dag seks juist goed is voor de zaadkwaliteit en op de andere site vind ik dat het heel erg slecht is.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik denk altijd, er hoeft maar 1 goed zaadje bij te zitten, en die snellerd kan net bij het zogenaamde mindere kwakkie zitten...![]()
Als je beide zin hebt! Just go for it!
Agreed! Vooral dat laatste is zo belangrijkquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik denk altijd, er hoeft maar 1 goed zaadje bij te zitten, en die snellerd kan net bij het zogenaamde mindere kwakkie zitten...![]()
Als je beide zin hebt! Just go for it!
niet teveel naar die tijden kijken. Het winnende zaadje kan theoretisch al makkelijk drie dagen in je lijf zitten als morgen je ei springtquote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt dames, voor de aanmoediging bij mijn klusactiviteiten.. In hoeverre moet je je houden aan die 24 uur die in de handleiding van de ovulatietesten staat? We hebben vanochtend ook seks gehad, is vanavond of morgen dan slimmer?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja klopt. Maar dat is wel wat vaag want de bijsluiter zegt 3 maand. Dus denk dat de arts / GGD dan ook 3 maand wachten gaat zeggen. Maar kan altijd die website eens laten lezen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:29 schreef Skittles het volgende:
Als je geen antistoffen hebt tegen de rode hond ben je niet beschermd, ondanks je inenting.
Ik lees in je links dat je "maar" 1 maand niet zwanger mag worden. Scheelt toch weer ietsje.
O nee, dat zeker niet! Dan zou ik het toch navragen of anders de bijsluiter aanhouden.quote:Op maandag 16 december 2013 08:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat is wel wat vaag want de bijsluiter zegt 3 maand. Dus denk dat de arts / GGD dan ook 3 maand wachten gaat zeggen. Maar kan altijd die website eens laten lezen.maar ga natuurlijk niet zelf dokteren en door dat die website 1 maand zegt, maar 1 maand wachten.
Ha ik heb hetzelfde en was voor ik mij kon inenten dus al zwanger.quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef Skoap het volgende:
Compleet vergeten dat de VK tijdens mijn zwangerschap zei dat ik geen antistoffen heb voor rodehond. Nu heb ik als kind wel gewoon alle inentingen gehad en zou dus wel gewoon beschermd moeten zijn.
Ik kwam laatst zelf dit stuk ook tegen en ik vind het iig wel duidelijk en sindsdien maak ik mij een stuk minder drukquote:De hoogte van de gemeten titer zegt dus eigenlijk weinig over het aanwezige immunologische geheugen. Wanneer een screening is uitgevoerd op routinebasis en negatief blijkt te zijn, is het beleid om alsnog na te gaan of de vrouw ooit gevaccineerd is. Zo ja, dan kan zij als beschermd worden beschouwd.
Ja dat idee heb ik dus ook... Maar ja.quote:Op maandag 16 december 2013 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn verloskundigen vonden het nutteloos.
Go go go!quote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef Skoap het volgende:
Ok duidelijk..
Luc is niet besmettelijk voor mij ook al krijgt hij die prik. Goed nieuws bericht 1.
En de arts zei ook, de RIVM zegt dat je gewoon beschermd bent dus dan is het ook zo. En dan heeft het geen enkel nut alsnog die prik te gaan halen. Goed nieuws bericht 2.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef Skoap het volgende:
Shit. Denk dat mijn NOD uit de lijst mag, maar morgen weet ik meer.
Compleet vergeten dat de VK tijdens mijn zwangerschap zei dat ik geen antistoffen heb voor rodehond. Nu heb ik als kind wel gewoon alle inentingen gehad en zou dus wel gewoon beschermd moeten zijn.
Maar er wordt toch aangeraden je te laten vaccineren en dan mag je 3 maand geloof ik niet zwanger raken.. Baal een beetje dat ik het vergeten ben. Maar Luc moet 4 jan ook voor de BMR beetje dom als ik dan toch evt een risico loop
Morgen maar ff de huisarts bellen.
Meer info voor wie dat interessant vindt in de spoiler. En de al zwangere dames niet stressen, niks om je druk over te maken...Ik heb rode hond gehad als kind, voor de inenting. Ben er later wel voor ingeënt, voor spek en bonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar balen zeg, skoap!
Edit: ik lees dat t geen probleem is dus yay!Kwak
Ik duim me suf!quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ben er stiekem wel![]()
Nog geen bloed hier, dus ik wil vandaag gaan testen, maar ik ging net door mijn 'voorraadje' en ik heb alleen nog maar ovulatietestenIk fiets dus even naar de Kruidvat zometeen.... (duimen mogen alvast gaan draaien
)
I know I know, in t echte leven ben ik braaf geduldig, understanding en lief. Hier ben ik de tikkende eierstok en ongeduldig krengquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ben er stiekem wel![]()
Nog geen bloed hier, dus ik wil vandaag gaan testen, maar ik ging net door mijn 'voorraadje' en ik heb alleen nog maar ovulatietestenIk fiets dus even naar de Kruidvat zometeen.... (duimen mogen alvast gaan draaien
)
blob87, dat is inderdaad jammer, kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent misschien, maar dit is wel iets waar je echt met z'n tweetjes voor 100% achter moet staan.
Probeer hem de komende 4 weken subtiel te overtuigen dat die vrees nergens voor nodig is en grijp daarna je kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doen![]()
Ik kan me je angst ontzettend goed voorstellen, maar probeer te blijven vertrouwen! Al snap ik echt dat dat moeilijk gaat. Gelukkig zijn het fijne dagen zo de laatste twee weken van december (vind ik althans), hopelijk biedt het genoeg afleidingquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Dyre het volgende:
Lieve reacties allemaal, bedankt!
Precies een jaar nadat we begonnen zijn, ongelofelijk![]()
oh en ik hoop zo dat deze wil blijven plakken...:@
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Dyre het volgende:
Ik kan het zelf nog niet zo goed geloven.... Maar hij wordt steeds donkerder![]()
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doen![]()
![]()
We zijn augustusbaby's aan het bakken
S. 2014
J. 2016
Ja, ik ben al patiënt/cliënt? bij de VK sinds mijn miskraam in mei. Ik heb na 2 weken een inwendige echo gehad om te kijken of alles schoon was. Daarna heeft ze al wel aangegeven dat we de volgende keer op tijd een echo zouden maken om te kijken of de innestelig goed is gegaan, dus voor de termijnecho nog. Hele fijne verloskundigepraktijk die echt meedenktquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Idd SQ! Dat lijkt me ook wel. De eerste twee weken gaan sowieso wel een stuk sneller dan. Biedt jouw vkpraktijk de mogelijkheid voor een echo rond de 8 weken Dyre? Of weet je dat allemaal nog niet?
GM!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!![]()
![]()
We zijn augustusbaby's aan het bakken
Augustuskindjes zijn leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Dyre het volgende:
Dankjewel! Het is echt een streep nu, waah
Iemand ervaring met augustuskindjes?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Dyre, gefeliciteerd!! Toen ik precies na een jaar proberen weer zwanger werd is daar het gaafste kind ooit uit voort gekomen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:19 schreef Dyre het volgende:
GM!!
Ik heb mijn agenda en rekenmachine erbij gepakt en volgens mijn eigen snelle berekening hebben we tot nu toe dezelfde UD(10 november ongesteld geworden, maar mijn gemiddelde cyclus is wel iets langer... maar Ik moet niet te snel van stapel lopen
)
Pff, ik moet even uithyperen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:34 schreef Dyre het volgende:
Ik heb de VK al gebeld
Maar ze vond het gelukkig heel begrijpelijk met mijn voorgeschiedenis en ik heb 30 december al de eerste echo
Op naar een plakkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:34 schreef Dyre het volgende:
Ik heb de VK al gebeld
Maar ze vond het gelukkig heel begrijpelijk met mijn voorgeschiedenis en ik heb 30 december al de eerste echo
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Dyre het volgende:
Lieve reacties allemaal, bedankt!
Precies een jaar nadat we begonnen zijn, ongelofelijk![]()
oh en ik hoop zo dat deze wil blijven plakken...:@
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kreeg gewoon tranen in m'n ogen van Dyres strepenGefeliciteerd!
Weet wie wat nog niet..?quote:
De partner van Dyrequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Weet wie wat nog niet..?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Dyre het volgende:
Ik kan het zelf nog niet zo goed geloven.... Maar hij wordt steeds donkerder![]()
Dyre wat goed gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doenIk duim voor een plakker
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Chohula, ongeduldig en ik zitten daar ook al, dus kom erbij kom erbijquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dyre het volgende:
Vriendje helemaal blij en gelukkig![]()
Fijn al die lieve reacties van jullie!!
Ik slaap er nog een nachtje over en dan verhuis ik morgen naar Z&G denk ik.... Wel heel erg snel voor mijn gevoel, maar voor de meiden hier is het ook niet fijn om hier de blije zwangere uit te hangen.
Ik gun het jullie ook allemaal zo
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik probeer het steeds
(Dat was een luchtige opmerking!)
Nee wij gaan gewoon in augustus als een stel opgeblazen walrussen met driedubbele steunkousen aan in het zwembad hangen en zuchten dat we nog een maandje moetenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Loj het volgende:
Wij komen in september (toch dames) augustus is veels te heet om te bevallen
![]()
Oeh spannend.:)quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Risu het volgende:
September sounds good. Maar mocht ik zwanger zijn, dan kan het ook nog een augustus kindje worden. Nog een weekje afwachten.
fixedquote:Op woensdag 18 december 2013 17:41 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil wel een januari kindje. Of een lentebaby
nou, ik geloof niet in astrologie, maar alle mensen met wie ik in mijn leven hemeltergende ruzie en vetes heb gehad waren leeuwenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Dottey het volgende:
Niet dat ik van de sterrenbeelden altijd mega in de gaten houd.. maar tweelingen.. diegene die ik tegen ben gekomen ...![]()
Ik wordt ook misselijk van foliumzuur... Gaat nu het beste als ik eerst wat eet en het dan inneem in de ochtend..quote:Op donderdag 19 december 2013 08:21 schreef Skoap het volgende:
Pfff. Sinds ik foliumzuur slik word ik elke ochtend misselijke wakker. Dat was de vorige keer ook al zo. Echt vervelend.
quote:Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Dottey het volgende:
Mijn ex schone mams is een leeuw..
en ik ga aanstaande zaterdag lekker met haar op stap! Zoals ik wel vaker met haar doe.. ze is lekker recht door zee, ik mag dat wel.
Niet dat ik van de sterrenbeelden altijd mega in de gaten houd.. maar tweelingen.. diegene die ik tegen ben gekomen ...![]()
sorry als hier een tweeling zitjou ben ik dan nog niet tegen gekomen en het zal allemaal vast heel erg puur toeval zijn
![]()
maar eigenlijk maakt het mij heeeul niet uit wanneer een mogelijk mensje uit mijn buik zal komen.. als het maar eens gaat gebeuren. Momenteel ziet het er nog niet uit dat de "pauze" die mijn man graag heeft word opgeheven. Nog iets van twee a drie maanden schijnt......
Dus ik mag wel uit de OP met mijn NOD
De kans dat ik, als ik nu voor een natuurlijke bevalling zou kiezen, alsnog op de operatietafel beland is naar mijn idee te groot. O.a het scheuren van het ks-litteken vind ik maar een eng idee.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:34 schreef klavertje-4 het volgende:
Waarom wil je weer een ks nts? Ik denk er zelf ook wel eens over om bij een evt volgende weer voor een ks te kiezen. Ben benieuwd naar jouw beweegredenen hiervoor, als je die kwijt wilt natuurlijk
Het maakt mij ook niks uit, met verjaardagen ga ik echt geen rekening houden. Maar in mn hoofd maak ik t zo ok dat t nog wel even zal duren ofzo. I'm weird like that...quote:Op donderdag 19 december 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Geboortedatum enzo maakt mij ook niks uit, ik wil gewoon een kindje en wanneer dat is is niet belangrijk
Hoop dat dat hcg snel een keer opzout.
Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaaschquote:Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef klavertje-4 het volgende:
Ah dat komt behoorlijk overeen met mijn redenen! Andere kant idd wat evenstar zegt, het lijkt me heerlijk om nog dezelfde dag naar huis te mogen.
Gekke is dat ik ook denk dat ik alleen maar stuiters kan maken, maar in mijn geval is dat echt helemaal nergens op gebaseerd![]()
Nou ja, eerst maar eens zwanger worden
Ja, ik was na 3 uur thuis en medischquote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaasch. Naar mijn idee is de 'charme' van natuurlijk bevallen er al behoorlijk vanaf als je medisch bent en dus driekwart van het personeel van het ziekenhuis naar/in m'n doos staat te gapen.
Diezelfde dag naar huis na een medische bevalling, kan dat?
Mignonne? Wupwup?
Als je gedoucht en geplast hebt, zonder flauwvallen oid mag je naar huis toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaasch. Naar mijn idee is de 'charme' van natuurlijk bevallen er al behoorlijk vanaf als je medisch bent en dus driekwart van het personeel van het ziekenhuis naar/in m'n doos staat te gapen.
Diezelfde dag naar huis na een medische bevalling, kan dat?
Mignonne? Wupwup?
Dat dus! Wij mochten alleen eerst 1,5 uur met baby op m'n borst in de kamer blijven. Daarna douchen, wegen, meten etc. En toen was het nog wachten op de ontslagpapieren, we zaten precies in de overdracht dus duurde iets langer. 12:53 bevallen, 15:30 naar huisquote:Op donderdag 19 december 2013 20:20 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Als je gedoucht en geplast hebt, zonder flauwvallen oid mag je naar huis toch?![]()
Half zes bevallen, uur of zeven mocht ik gaan. (Alleen t wachten was op kinderarts die pas om 9u kwam...)
Spannend hoor! Vind je het wel leuk, of meer zenuwslopend?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Risu het volgende:
Vandaag nog geen spotting, ik vind het wel spannend worden. Krijg het meestal een week van te voren ongeveer, dus elke dag zonder vanaf nu, is weer een joepie moment.
Verder geen enkele symptomen, maar dat verwacht ik ook niet.
Op het moment voelt het gewoon fijn om hier mee te posten, ik weet niet of het moeilijk gaat worden. Maar als het zo gaat aanvoelen kan ik altijd nog stoppen met posten.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De vraag is vooral of het voor jezelf niet onnodig moeilijk wordt.. Je wilt natuurlijk ook heel graag...
Ja, serieus. Misschien vind je het onzin, maar voor mij voelt dit goed zo.quote:
de dansende banaanvraag!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nouja kyara, je kan wel slotten en vegen, maar niet verbannenmaar dat laatste zal zo'n vaart niet lopen
Tenzij iemand een banaanvraag doet!
Eindelijk banaanvraag een keer kunnen gebruiken,bazenwoord
overal waar de banaanvraag komt strooit ze verwarring en onrust!quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hahaha ik dacht wat de fok is een banaan vraag?
+1quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hahaha ik dacht wat de fok is een banaan vraag?
Ik weet wat ik kan en niet kan hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nouja kyara, je kan wel slotten en vegen, maar niet verbannenmaar dat laatste zal zo'n vaart niet lopen
Tenzij iemand een banaanvraag doet!
Eindelijk banaanvraag een keer kunnen gebruiken,bazenwoord
Pollepel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1
Net zo'n woord als bommelding
ik wilde je authority niet ondermijnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik weet wat ik kan en niet kan hoor
Ik voel me toch al zo tekort gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde je authority niet ondermijnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik voel me toch al zo tekort gedaan
Gaat er nog iemand streepjes plassen vandaag trouwens?
Ja, en flink ook, en daar baal ik van. Maar goed, het kan zes!!! weken duren, en de miskraam is nu 16 dagen geleden, dus het kan nog best even aanhouden. Ik heb mezelf beloofd dat ik pas de 30e mag gaan bellen als die streep niet lichter wordt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb jouw verhaal half gevolgd (ik ben slecht met klonen), heftig! Maar heb je dan nog steeds hcg in je urine?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:12 schreef Kyara het volgende:
Ik had er laatst trouwens 2 !Had je serieus weer getest? Jij leeft ook on the edge heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ik dacht al, anders kon vast namen uitzoeken, Henk, Herman en Harold. Of Ruud, Rick en Rogier.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk DND, maar de kans dat je een toxoplasmosevergiftiging oploopt is al zo minimaal. En dan moet je ook maar net net bevrucht zijn. Op een kansberekening van 1:50000 ga ik mijn leven niet inrichten. Dat is net zoiets als niet naar buiten gaan omdat er een kans is dat je van je sokken wordt gereden.
Maar als jij je daar goed bij voelt moet je dat vooral doen, en dat meen ik echt, maar ik vind het echt zwaar overtrokken. En dat zeg ik òòk na twee miskramen nog.
Ik lees gemengde berichten, en ik wil ook niet onnodig paniekvogelen. Zeker niet omdat die verloskundiges de komende twee weken al genoeg aan hun kop hebben gok ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef mefke79 het volgende:
Stormqueen, weet je wel zeker dat je zo lang wilt wachten? Het zou echt moeten zakken, vrij snel ook. Sterkte!
Je kunt toch ff bellen om je zorgen bespreekbaar te maken... Ze zullen t altijd wel druk hebben, maar das hun werkquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lees gemengde berichten, en ik wil ook niet onnodig paniekvogelen. Zeker niet omdat die verloskundiges de komende twee weken al genoeg aan hun kop hebben gok ik
Mja, hier is het dus precies andersom, na MA was het meteen schoon en weg, en nu niet, dus er zit misschien nog een restje daar. Heb ook niet de grote stolsels gehad die ik verwachtte. Ah well, ik bel om 14:00 wel evenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:41 schreef mefke79 het volgende:
Stormqueen, het is voor hen een paar minuten werk. Even echokop er op en klaar. Of, als je hen niet wilt belasten, bel je huisarts en laat en vandaag en maandag je hcg prikken. Als die waarde zakt zegt dat toch ook al iets.
Ik had ook ooit zo'n vroege miskraam en had 28 dagen later nieuwe dubbele strepen, dus dat hcg was enorm snel weg. Na de missed abortion en curettage duurde het inderdaad wel langer, maar dat is logisch.
Ja, ik ben 4 december gaan bloeden, dit is dus dag 17. Het feit dàt ik positief test vind ik ook niet verontrustend, maar het feit dat de streep van vorige week woensdag even duidelijk en donker is als die van vandaag wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik denk dat je vk het echt geen vreemde vraag vindt. Ja, als je zou bellen na een dag wel, maar je wacht al best lang toch? Ik keek laatst terug, ik had volgens mij bij de curettage na een week een blanco test. En misschien wel sneller, maar niet eerder getest.
Ik vind het lief dat je denkt aan anderen.. en dat terwijl je al zoveeeeeeeeeeel op je bordje geschoven kreeg en het zo graag wilt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef LuDann het volgende:
Zou ik uit de OP gehaald mogen worden? Hier wordt natuurlijk ook een pauze ingelast vanwege de epilepsie. Het zal nog wel even duren voor wij er weer voor gaan.
Ik blijf meeposten wel erg leuk vinden, maar of ik weet niet of jullie dat oké vinden. Dat laat ik dus van jullie afhangen, is er iemand die er bezwaar tegen heeft dat ik meepost? Want eerlijk is eerlijk, ik hoor hier niet thuis op het moment.
Ik heb een polletje opgezet, volgens mij kun je daarop anoniem reageren. en ja, dit is misschien een tikje overdreven, maar ik wil niemand tegen het hoofd stoten.
Poll: Mag ik blijven meeposten?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh en wat die vitamines betreft: ik wordt er altijd misselijk van, moest ze altijd nemen met wat eten erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor hè: jullie begrijpen dat een anonieme poll door iedereen kan worden ingevuld? Ook door trollerts uit KLB? En dat het dus zonder meer geen referentie kan zijn daardoor?
En dat het daarbij nooit zo kan zijn dat je toestemming moet vragen om ergens te mògen posten?
Helemaal eens! Als je mee wil posten, lekker doen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor hè: jullie begrijpen dat een anonieme poll door iedereen kan worden ingevuld? Ook door trollerts uit KLB? En dat het dus zonder meer geen referentie kan zijn daardoor?
En dat het daarbij nooit zo kan zijn dat je toestemming moet vragen om ergens te mògen posten?
Tsja, ik vind het een beetje vragen naar de bekende weg met zo'n poll eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
![]()
dat weet ik.. en dan nog word ik bozig om die Nee's..
lieverd dat die poll gewoon weggaat!
Nee, geen peil op te trekken maar wat ik al zei, het is (helaasquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef Dottey het volgende:
Risu!
succes meis! Wat klinkt het spannend!
StormQueen
wat raar dat het de ene keer zo "kort" duurt en de andere keer bijna net zo lang als je zwangerschap of langer... is daar wel pijl op te trekken? Verstandig is het denk ik idd om even een belletje te plegen!
Dan wil ik jouw BH's wel als je klaar bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, geen peil op te trekken maar wat ik al zei, het is (helaas) geen exacte wetenschap. Vergelijk het maar met cycli die ineens twee weken langer duren.
Heb ook verder weinig last van de aanwezigheid van die hormonen, behalve dat mijn 85Fnog steeds een 85G
![]()
is, maar het hòòrt niet dus moet het weg.
hehehe, ik heb nog geen nieuwe gehaald, dan maar even tijdelijk vier tietenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan wil ik jouw BH's wel als je klaar bent![]()
ik zit daar altijd in
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ik heb nog geen nieuwe gehaald, dan maar even tijdelijk vier tieten
Btj in de war dus jouw lijf! En wat is nu t beleid?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer Fee!
Nou, mijn lijf snapt het nog niet helemaal... Echo was perfect, schone lege baarmoeder, baarmoederslijm in tiptop conditie, eierstokken goed.... loei van een follikel rechts, dus ei komt snel of is net gesprongen,![]()
Dus waarom ik het HCG-gehalte van een vijfwekenzwangere heb mag Joost weten
Maar ik ben opgelucht!
niks, gewoon doorgaan met levenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Btj in de war dus jouw lijf! En wat is nu t beleid?
ja hoor, ik weet alleen niet of ik dat wel wil alquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:53 schreef Fee-nix het volgende:
O dat is gek SQ! Maar mag je nu, ondanks het HCG gehalte, wel dat bijna-springende-ei gaan benutten?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks, gewoon doorgaan met leven
[..]
ja hoor, ik weet alleen niet of ik dat wel wil al
ja, ik bedoelde met mijn antwoord dat er geen vervolgstap nodig is enzulks.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik bedoelde dus idd dat wat Fee vroeg, maar fijn dat je door mag leven
Wat fijn dat je lijf al weer een nieuwe cyclus is gestart, SQ. Blij dat je gebeld hebt/gegaan bent!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer Fee!
Nou, mijn lijf snapt het nog niet helemaal... Echo was perfect, schone lege baarmoeder, baarmoederslijm in tiptop conditie, eierstokken goed.... loei van een follikel rechts, dus ei komt snel of is net gesprongen,![]()
Dus waarom ik het HCG-gehalte van een vijfwekenzwangere heb mag Joost weten
Maar ik ben opgelucht!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Risu het volgende:
Ik heb vanavond krampjes.weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, vorige keer dat ik dat had (ook rond 8dpo) had ik ook rood bij afvegen en werd ik uiteindelijk een week eerder ongesteld. Dat heb ik natuurlijk liever niet weer. Vind 28 dagen kort zat. Maar misschien is het deze keer wel een goed teken. Onzeker word ik ervan
Ik ga er een onwijze dooddoener ingooien, maar probeer het een btj los te laten, dat klinkt makkelijk en ik heb nu zeker makkelijk praten, maar ik weet ook dat als je overal op focust de teleurstelling veel groter is als je wel ongesteld word...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Risu het volgende:
Fijn nieuws SQ, dan kan je dus verder zodra je dat wilt en ben je niet meer zo afhankelijk van omstandigheden.
Ik heb vanavond krampjes.weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, vorige keer dat ik dat had (ook rond 8dpo) had ik ook rood bij afvegen en werd ik uiteindelijk een week eerder ongesteld. Dat heb ik natuurlijk liever niet weer. Vind 28 dagen kort zat. Maar misschien is het deze keer wel een goed teken. Onzeker word ik ervan
Editje: ik had ook maagzuur vanmiddag, maar dat zal wel gewoon stom toeval zijn geweest. Had namelijk net 2 saucijzenbroodjes op, en die eet ik normaal nooit.
thanks!quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
dpo=dagen post-ovulatie, dus zoveel dagen na de eisprong.
Spannend Risu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DanseMacabre op 21-12-2013 16:29:56 ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou zeg.Wow! Ruzie gehad? Kwaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nee, dat niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die pms wordt elke cyclus erger, lijkt wel.
[ Bericht 13% gewijzigd door DanseMacabre op 21-12-2013 16:29:29 ]
Denk ook dat ik t fijner had gevonden als ie gewoon gebeld had, ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:24 schreef Risu het volgende:
Oh, maar ja, dan kan het ook nog wel hard aankomen hoor, persoonlijk of niet. Dat heb ik ook weleens. Hopelijk draait ie snel weer bij en kan je alsnog het kado gewoon overhandigen.
^^ dat!quote:Op zondag 22 december 2013 11:48 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jeetje Risu, dat maakt het inderdaad wel heel spannend!
Afwachten maar, en hopen dat je lijf een kerstcadeautje geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Dottey het volgende:
PFF.. gesloopt na een lange dag achter de kraam. En ja ik heb alles zelf gemaakt en gehaakt![]()
Het was erg leuk en gezellig. Ga zo mijn "bon" inleveren bij ons glazen huisje.
Stond wel heel de dag met een rete zwaar aanvoelende buikDenk dat ik morgen maar toch eens ga kijken of ik staafje ovulatie wil plassen om te kijken of het daarvan komt ofzo..
sssssssttt niet vertellen tegen mijn man he
Oh wat gaaf zeg. Zien er cool uit. Zelfgemaakt is sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha vakantie kwak...quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef Skoap het volgende:
Spannend Risu!
Heerlijk he vakantie kwak!
Super lief Dotty en leuke spulletjes maak je
Denk niet dat het deze maand wat wordt de echt nuttige dagen was ik niet lekkerdaarvoor nog wel gezellig gehad, maar het kan ook net iets te ver van te voren zijn geweest.
Nu maar weer eens verder in de keuken. Mijn man is ziek dus kan alle voorbereidingen voor kerst zelf doen i.p.v samen
En adem daarna toch ook maar weer uitquote:
Nou vooruit!quote:Op zondag 22 december 2013 22:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
En adem daarna toch ook maar weer uit
Fijn zulke artsen... Morgen zelf maar weer bellen??quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Reactie op IMA: Vakantie! Vandaag nog gewerkt, maar nu een hele week vakantie![]()
Hier ook geen nieuws, menstruatie is al weer voorbij, en vanwege mijn lange en onregelmatige cyclus is ons window of opportunity een grof geschatte 15-20 dagen. Dus dat begint nu.
Ow ja, mijn huisarts zou even met de gynaecoloog overleggen en dan terugbellen... Tot op heden niets gehoor
quote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef DanseMacabre het volgende:
En bloed.![]()
Cyclus van 24 dagen maar deze keer.
Bummerquote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef DanseMacabre het volgende:
En bloed.![]()
Cyclus van 24 dagen maar deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |