thanks!quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
dpo=dagen post-ovulatie, dus zoveel dagen na de eisprong.
Spannend Risu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DanseMacabre op 21-12-2013 16:29:56 ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou zeg.Wow! Ruzie gehad? Kwaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nee, dat niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die pms wordt elke cyclus erger, lijkt wel.
[ Bericht 13% gewijzigd door DanseMacabre op 21-12-2013 16:29:29 ]
Denk ook dat ik t fijner had gevonden als ie gewoon gebeld had, ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:24 schreef Risu het volgende:
Oh, maar ja, dan kan het ook nog wel hard aankomen hoor, persoonlijk of niet. Dat heb ik ook weleens. Hopelijk draait ie snel weer bij en kan je alsnog het kado gewoon overhandigen.
^^ dat!quote:Op zondag 22 december 2013 11:48 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jeetje Risu, dat maakt het inderdaad wel heel spannend!
Afwachten maar, en hopen dat je lijf een kerstcadeautje geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Dottey het volgende:
PFF.. gesloopt na een lange dag achter de kraam. En ja ik heb alles zelf gemaakt en gehaakt![]()
Het was erg leuk en gezellig. Ga zo mijn "bon" inleveren bij ons glazen huisje.
Stond wel heel de dag met een rete zwaar aanvoelende buikDenk dat ik morgen maar toch eens ga kijken of ik staafje ovulatie wil plassen om te kijken of het daarvan komt ofzo..
sssssssttt niet vertellen tegen mijn man he
Oh wat gaaf zeg. Zien er cool uit. Zelfgemaakt is sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha vakantie kwak...quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef Skoap het volgende:
Spannend Risu!
Heerlijk he vakantie kwak!
Super lief Dotty en leuke spulletjes maak je
Denk niet dat het deze maand wat wordt de echt nuttige dagen was ik niet lekkerdaarvoor nog wel gezellig gehad, maar het kan ook net iets te ver van te voren zijn geweest.
Nu maar weer eens verder in de keuken. Mijn man is ziek dus kan alle voorbereidingen voor kerst zelf doen i.p.v samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |