abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134519949
Wat leuk Dottey. Zijn dat dan zelfgemaakte haakwerkjes?

Ik heb vandaag ook weer last van kramp, nog geen bloed gezien gelukkig. Borsten ook sinds gisteravond gevoelig (naja ik merkte het pas gisteravond toen ik bh uitdeed). Even teruggelezen, de vorige keer had ik ook bloed erbij en begon die ellende al op ongeveer 7dpo. Vandaag is het 9dpo. Dus dat er deze keer geen bloed is, vind ik wel geruststellend. Maar blijf wel broekloeren. Vorige keer begon de menstruatie ook te vroeg, nl op 10dpo, mijn temp was toen ook gezakt. Nu is hij nog mooi hoog (36,6 hoog he :') )
Ook al een week licht verkouden, maar daar heb ik geen last van, alleen bij het hoesten voel ik mijn baarmoeder dan zitten :{
Afleiding zoeken dus. Duik straks gewoon lekker in mijn mmo, afleiding zat. :)
pi_134520474
Dames wat is dpo?

Oh en plof!
pi_134520494
Oh Risu wat spannend!
pi_134520672
dpo=dagen post-ovulatie, dus zoveel dagen na de eisprong.

Spannend Risu :D
pi_134521627
Spannend Risu!

Hier nog een dikke week geduld, nu een dag of 6dpo. Een week met een hoop gedoe, dus lekker veel afleiding ;)
pi_134522569
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
dpo=dagen post-ovulatie, dus zoveel dagen na de eisprong.

Spannend Risu :D
thanks!
pi_134525384
Kramp weg (af en toe nog heel licht), geen bloed en geen spotting. Ik stel het naar de wc gaan weer te lang uit wegens deze onzin. Gewoon maar gaan denk ik. Kan er toch niks aan veranderen.
Vanavond lekker film kijken, ook afleidend. :)
pi_134526283
Nou zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

[ Bericht 9% gewijzigd door DanseMacabre op 21-12-2013 16:29:56 ]
pi_134526333
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Wow! Ruzie gehad? Kwaad?
S. 2014
J. 2016
pi_134526383
Huh, komt dat zomaar uit het niks, dat je niet uitgenodigd bent? Ik zou ook gaan huilen hoor, maar ik heb een vrij goede band met mijn broer.
:*
pi_134526467
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wow! Ruzie gehad? Kwaad?
Nee, dat niet.

SPOILER
Die pms wordt elke cyclus erger, lijkt wel. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door DanseMacabre op 21-12-2013 16:29:29 ]
pi_134526540
Oh, maar ja, dan kan het ook nog wel hard aankomen hoor, persoonlijk of niet. Dat heb ik ook weleens. Hopelijk draait ie snel weer bij en kan je alsnog het kado gewoon overhandigen.
pi_134526638
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 16:24 schreef Risu het volgende:
Oh, maar ja, dan kan het ook nog wel hard aankomen hoor, persoonlijk of niet. Dat heb ik ook weleens. Hopelijk draait ie snel weer bij en kan je alsnog het kado gewoon overhandigen.
Denk ook dat ik t fijner had gevonden als ie gewoon gebeld had, ofzo.
Maargoed, ik vervuil het hele topic weer. :')
Ook maar even weg weer, herkenbaarheid enzo.
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:38:40 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_134531823
Mis ik weer alle juice.
disclaimer
pi_134531877
Crap ik heb de clue ook.gemist... :@
S. 2014
J. 2016
pi_134532506
Daar is een apart topic voor hè O-)
pi_134532824
Clou was eigenlijk dat ik aan t hypochonderen was. Huilen om niks en zulks.

Maar daar moet ik jullie ook eigenlijk helemaal niet mee lastig vallen. :P :@
pi_134552932
Gisteravond weer mega gevoelige borsten en de hele avond kramp. (Lekker met manlief en bak ijs een film gekeken in bed)
Nu in de ochtend ineens alles weg. Alhoewel het nu weer langzaam terug begint te komen lijkt wel.
Nog steeds hoge temp, ik zie wel. In ieder geval nog geen spotting en dat vind ik wel heel fijn, of het nou iets wordt of niet. Blijft dus wel spannend zo vlak voor kerst.
pi_134553394
ik heb geen idee wanneer mn eisprong zal zijn deze maand. FF heeft een hele brede bandbreedte door die onregelmatige cyclus van vorige maand ineens. heb t idee dat t er wel aankomt, kan t vooral aan afscheiding/slijm merken. van sahara naar waterig naar eiwit zeg maar. denk dat t nog een paar dagen duurt.

we doen in elk geval braaf ons best :P en nu lekker twee weken vakantie dus ook alle tijd om ontspannen te zijn en lui uit te slapen enzo.
Kwak
pi_134553428
Jeetje Risu, dat maakt het inderdaad wel heel spannend!
Afwachten maar, en hopen dat je lijf een kerstcadeautje geeft ;)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_134553766
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 11:48 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jeetje Risu, dat maakt het inderdaad wel heel spannend!
Afwachten maar, en hopen dat je lijf een kerstcadeautje geeft ;)
^^ dat!
Kwak
pi_134559097
PFF.. gesloopt na een lange dag achter de kraam. En ja ik heb alles zelf gemaakt en gehaakt O+
Het was erg leuk en gezellig. Ga zo mijn "bon" inleveren bij ons glazen huisje.

Stond wel heel de dag met een rete zwaar aanvoelende buik }:| Denk dat ik morgen maar toch eens ga kijken of ik staafje ovulatie wil plassen om te kijken of het daarvan komt ofzo..

sssssssttt niet vertellen tegen mijn man he ;) :P

SPOILER
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134559969
Spannend Risu!

Heerlijk he vakantie kwak!

Super lief Dotty en leuke spulletjes maak je O+

Denk niet dat het deze maand wat wordt de echt nuttige dagen was ik niet lekker :') daarvoor nog wel gezellig gehad, maar het kan ook net iets te ver van te voren zijn geweest.

Nu maar weer eens verder in de keuken. Mijn man is ziek dus kan alle voorbereidingen voor kerst zelf doen i.p.v samen :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134565977
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Dottey het volgende:
PFF.. gesloopt na een lange dag achter de kraam. En ja ik heb alles zelf gemaakt en gehaakt O+
Het was erg leuk en gezellig. Ga zo mijn "bon" inleveren bij ons glazen huisje.

Stond wel heel de dag met een rete zwaar aanvoelende buik }:| Denk dat ik morgen maar toch eens ga kijken of ik staafje ovulatie wil plassen om te kijken of het daarvan komt ofzo..

sssssssttt niet vertellen tegen mijn man he ;) :P

SPOILER
Oh wat gaaf zeg. Zien er cool uit. Zelfgemaakt is sowieso O+
pi_134566011
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef Skoap het volgende:
Spannend Risu!

Heerlijk he vakantie kwak!

Super lief Dotty en leuke spulletjes maak je O+

Denk niet dat het deze maand wat wordt de echt nuttige dagen was ik niet lekker :') daarvoor nog wel gezellig gehad, maar het kan ook net iets te ver van te voren zijn geweest.

Nu maar weer eens verder in de keuken. Mijn man is ziek dus kan alle voorbereidingen voor kerst zelf doen i.p.v samen :(
Haha vakantie kwak...
/pubermodus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')