Jammer!quote:Op zondag 15 december 2013 02:21 schreef Loj het volgende:
Bloed! Beetje jammer maar wel verwacht..
Dus we hebben een cyclus, 26 dagen... en een nieuwe nod... 9 januari
die staat al sinds vorig weekendquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef LuDann het volgende:
Wat een rust meiden! Iedereen druk met de kerstboom opzetteen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik denk dat ik uit de OP mag... Ik durf het pas echt te geloven na de echo begin januari, maar na die twee streepjes hoor ik natuurlijk eigenlijk niet meer in de OP thuis. Maar ik blijf wel met jullie meelezen!
hoop het ook voor je! zo lang moeten wachten is gewoon stomquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dit zijn de goede verhalenIk hoop het ook.
quote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hoop het ook voor je! zo lang moeten wachten is gewoon stom
Have funquote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gaan we deze ook nog maar even benutten..
Klus ze!quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gaan we deze ook nog maar even benutten..
Ik heb daar een keer een uurtje googlen aan besteed, maar ik ben er niet uitgekomen. Er lijken inderdaad evenveel bronnen voor als tegen te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Heeft iemand daar een goede bron over, dat elke dag seks slecht is voor de zaadkwaliteit. Als ik google zegt de ene site dat elke dag seks juist goed is voor de zaadkwaliteit en op de andere site vind ik dat het heel erg slecht is.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik denk altijd, er hoeft maar 1 goed zaadje bij te zitten, en die snellerd kan net bij het zogenaamde mindere kwakkie zitten...![]()
Als je beide zin hebt! Just go for it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |