quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Miss Peel, je bent nu bijna een jaar bezig toch? Wij waren ook ongeveer een jaar bezig, en wilden net de stap naar de dokter gaan maken toen ik ineens in de meest kansloze maand zwanger raakte (slechts 1x sex). Heel raar hoor. Ik had een bijna perfecte cylcus (27-30 dagen) en eisprongstreepjes op het verwachte tijdstip, maar er gebeurde een jaar lang niks. En dan ineens een voltreffer. Ik hoop dat het voor jou ook ineens raak is!
Cactus, jammer! Hopelijk in de volgende ronde meer succes!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Dyre het volgende:
Vandaag mijn NOD, maar nog geen bloed gespot![]()
Testen ga ik sowieso vandaag nog niet doen, ik heb vaak genoeg ineens een cyclus van 36 dagen gehad. En steeds die negatieve testen op mijn NOD is erg demotiverend
Ik til het dus even het weekend over. Dinsdag ben ik vrij, als ik dan een positieve test plas kan ik er de hele dag van genieten
dat vind ik het ook nog steedsquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Dyre het volgende:
Ah, dat is balen zeg![]()
Ik vind het sinds vandaag ook ineens spannend om naar de wc te gaan
Ja hoor!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
das dan goed nieuws toch?!
Dit zijn de goede verhalenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Miss Peel, je bent nu bijna een jaar bezig toch? Wij waren ook ongeveer een jaar bezig, en wilden net de stap naar de dokter gaan maken toen ik ineens in de meest kansloze maand zwanger raakte (slechts 1x sex). Heel raar hoor. Ik had een bijna perfecte cylcus (27-30 dagen) en eisprongstreepjes op het verwachte tijdstip, maar er gebeurde een jaar lang niks. En dan ineens een voltreffer. Ik hoop dat het voor jou ook ineens raak is!
Wat jammer LMNquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het is alsof ik het gejinxt heb zeg. Ga net naar het toilet, en jawel, ongesteld.
Nouja, liever dat dan onnodig testen natuurlijk.
Lief van je!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Cholula het volgende:
Ik heb nog aan je gedacht Peel, ik hoop dat het komende ronde raak is, zonder hulp van buitenaf.
Ja, graagquote:Komen jullie snel naar z&g?
Die van ons staat al twee weken!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef LuDann het volgende:
Wat een rust meiden! Iedereen druk met de kerstboom opzetteen?
Nee, we gaan niet doneren. Ik vond het prima voor 1 keer om iemand anders ook aan een kindje te helpen, maar ik heb ook gemerkt hoeveel teleurstelling ik had toen ik van de 20 nog maar 1 embryo over had. Nu wil ik graag egoïstisch zijn en meer kans op een kindjequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Cholula!Dat er maar een heel mooi kindje van mag komen.
![]()
Wat ontzettend rot Mevrouw Cactus.Een beetje een persoonlijke vraag en je hoeft hem natuurlijk niet te beantwoorden: maar gaan jullie bij een volgende ronde weer een gedeelte van de eitjes doneren?
Zo, das al een flinke tijd. Zo dol op Kerst?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Die van ons staat al twee weken!
Kan ik me helemaal voorstellen, het was natuurlijk wel een enorme reductie zeg. Maar ik dacht dat jullie voor 1 kindje gingen? Zijn jullie van gedachten veranderd of heb ik het verkeerd onthouden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet doneren. Ik vond het prima voor 1 keer om iemand anders ook aan een kindje te helpen, maar ik heb ook gemerkt hoeveel teleurstelling ik had toen ik van de 20 nog maar 1 embryo over had. Nu wil ik graag egoïstisch zijn en meer kans op een kindje. Bij een eventueel tweede kindje ga ik zeker weer doneren, of misschien sowieso na een eerste kindje.
Hoezo egoïstisch? Je hebt al zoveel meer gedaan dan de meeste vrouwen doen. Mij inclusief, zo'n punctie brrrquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet doneren. Ik vond het prima voor 1 keer om iemand anders ook aan een kindje te helpen, maar ik heb ook gemerkt hoeveel teleurstelling ik had toen ik van de 20 nog maar 1 embryo over had. Nu wil ik graag egoïstisch zijn en meer kans op een kindje. Bij een eventueel tweede kindje ga ik zeker weer doneren, of misschien sowieso na een eerste kindje.
Ja, vandaag gedaan! Voor het eerst een kerstboom in mijn eigen huishouden, jippie!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef LuDann het volgende:
Hier ook de eerste keer (eerder wel een keer een miniboompje of een slinger gehad, maar nooit 'echt'). Ik moet zeggen, het is leuker dan ik dacht en heel gezellig! Heb je nog een bepaald kleurenpalet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja, vandaag gedaan! Voor het eerst een kerstboom in mijn eigen huishouden, jippie!
Hier een boom met alle kleuren en vormen, mijn persoonlijke favoriet is de robot-kerstbal! Met andere woorden: een foute boom die ongestylde gezelligheid uitstraalt. Mijn zoon heeft twee ballen erin gehangen, hij vond er tegenaan schoppen leukerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hier ook de eerste keer (eerder wel een keer een miniboompje of een slinger gehad, maar nooit 'echt'). Ik moet zeggen, het is leuker dan ik dacht en heel gezellig! Heb je nog een bepaald kleurenpalet?
Het lijkt me zo ontzettend leuk zoiets met een kleine erbij te doen.
Oh, dat hebben wij ook gedaan! Mijn schoonmoeder schijnt die dingen altijd helemaal te styleren, ik gooide alles er gewoon in. Vriend: ''Hey, zo is het wel leuk!" Hij moest als kind ook altijd verplicht een kerstboom op zijn kamer. Ik vind zulke bomen zelf ook veel mooier. En een echte natuurlijk, met het hele jaar door naalden overal vinden op de gekste plekken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hier een boom met alle kleuren en vormen, mijn persoonlijke favoriet is de robot-kerstbal! Met andere woorden: een foute boom die ongestylde gezelligheid uitstraalt. Mijn zoon heeft twee ballen erin gehangen, hij vond er tegenaan schoppen leuker
Jullie boom dan?
Rood, zilver, goud, groen, roze, transparant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wij ook gedaan! Mijn schoonmoeder schijnt die dingen altijd helemaal te styleren, ik gooide alles er gewoon in. Vriend: ''Hey, zo is het wel leuk!" Hij moest als kind ook altijd verplicht een kerstboom op zijn kamer. Ik vind zulke bomen zelf ook veel mooier. En een echte natuurlijk, met het hele jaar door naalden overal vinden op de gekste plekken.![]()
We hebben wel twee kleuren aangehouden; paars en zilver. Zit er toch nog een beetje een patroon in.Welke kleurtjes hebben jullie?
Oh en ik zit er serieus aan te denken een Furby te vragen voor Kerst. Ik vind ze serieus leuk.
Dat robotballetje!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Rood, zilver, goud, groen, roze, transparant.
Details (sorry voor de slechte kwaliteit, gemaakt met mijn telefoon).
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op zondag 15 december 2013 02:21 schreef Loj het volgende:
Bloed! Beetje jammer maar wel verwacht..
Dus we hebben een cyclus, 26 dagen... en een nieuwe nod... 9 januari
die staat al sinds vorig weekendquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef LuDann het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik denk dat ik uit de OP mag... Ik durf het pas echt te geloven na de echo begin januari, maar na die twee streepjes hoor ik natuurlijk eigenlijk niet meer in de OP thuis. Maar ik blijf wel met jullie meelezen!
hoop het ook voor je! zo lang moeten wachten is gewoon stomquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dit zijn de goede verhalenIk hoop het ook.
quote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hoop het ook voor je! zo lang moeten wachten is gewoon stom
Have funquote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gaan we deze ook nog maar even benutten..
Klus ze!quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gaan we deze ook nog maar even benutten..
Ik heb daar een keer een uurtje googlen aan besteed, maar ik ben er niet uitgekomen. Er lijken inderdaad evenveel bronnen voor als tegen te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Heeft iemand daar een goede bron over, dat elke dag seks slecht is voor de zaadkwaliteit. Als ik google zegt de ene site dat elke dag seks juist goed is voor de zaadkwaliteit en op de andere site vind ik dat het heel erg slecht is.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik denk altijd, er hoeft maar 1 goed zaadje bij te zitten, en die snellerd kan net bij het zogenaamde mindere kwakkie zitten...![]()
Als je beide zin hebt! Just go for it!
Agreed! Vooral dat laatste is zo belangrijkquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik denk altijd, er hoeft maar 1 goed zaadje bij te zitten, en die snellerd kan net bij het zogenaamde mindere kwakkie zitten...![]()
Als je beide zin hebt! Just go for it!
niet teveel naar die tijden kijken. Het winnende zaadje kan theoretisch al makkelijk drie dagen in je lijf zitten als morgen je ei springtquote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt dames, voor de aanmoediging bij mijn klusactiviteiten.. In hoeverre moet je je houden aan die 24 uur die in de handleiding van de ovulatietesten staat? We hebben vanochtend ook seks gehad, is vanavond of morgen dan slimmer?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja klopt. Maar dat is wel wat vaag want de bijsluiter zegt 3 maand. Dus denk dat de arts / GGD dan ook 3 maand wachten gaat zeggen. Maar kan altijd die website eens laten lezen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:29 schreef Skittles het volgende:
Als je geen antistoffen hebt tegen de rode hond ben je niet beschermd, ondanks je inenting.
Ik lees in je links dat je "maar" 1 maand niet zwanger mag worden. Scheelt toch weer ietsje.
O nee, dat zeker niet! Dan zou ik het toch navragen of anders de bijsluiter aanhouden.quote:Op maandag 16 december 2013 08:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat is wel wat vaag want de bijsluiter zegt 3 maand. Dus denk dat de arts / GGD dan ook 3 maand wachten gaat zeggen. Maar kan altijd die website eens laten lezen.maar ga natuurlijk niet zelf dokteren en door dat die website 1 maand zegt, maar 1 maand wachten.
Ha ik heb hetzelfde en was voor ik mij kon inenten dus al zwanger.quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef Skoap het volgende:
Compleet vergeten dat de VK tijdens mijn zwangerschap zei dat ik geen antistoffen heb voor rodehond. Nu heb ik als kind wel gewoon alle inentingen gehad en zou dus wel gewoon beschermd moeten zijn.
Ik kwam laatst zelf dit stuk ook tegen en ik vind het iig wel duidelijk en sindsdien maak ik mij een stuk minder drukquote:De hoogte van de gemeten titer zegt dus eigenlijk weinig over het aanwezige immunologische geheugen. Wanneer een screening is uitgevoerd op routinebasis en negatief blijkt te zijn, is het beleid om alsnog na te gaan of de vrouw ooit gevaccineerd is. Zo ja, dan kan zij als beschermd worden beschouwd.
Ja dat idee heb ik dus ook... Maar ja.quote:Op maandag 16 december 2013 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn verloskundigen vonden het nutteloos.
Go go go!quote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef Skoap het volgende:
Ok duidelijk..
Luc is niet besmettelijk voor mij ook al krijgt hij die prik. Goed nieuws bericht 1.
En de arts zei ook, de RIVM zegt dat je gewoon beschermd bent dus dan is het ook zo. En dan heeft het geen enkel nut alsnog die prik te gaan halen. Goed nieuws bericht 2.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef Skoap het volgende:
Shit. Denk dat mijn NOD uit de lijst mag, maar morgen weet ik meer.
Compleet vergeten dat de VK tijdens mijn zwangerschap zei dat ik geen antistoffen heb voor rodehond. Nu heb ik als kind wel gewoon alle inentingen gehad en zou dus wel gewoon beschermd moeten zijn.
Maar er wordt toch aangeraden je te laten vaccineren en dan mag je 3 maand geloof ik niet zwanger raken.. Baal een beetje dat ik het vergeten ben. Maar Luc moet 4 jan ook voor de BMR beetje dom als ik dan toch evt een risico loop
Morgen maar ff de huisarts bellen.
Meer info voor wie dat interessant vindt in de spoiler. En de al zwangere dames niet stressen, niks om je druk over te maken...Ik heb rode hond gehad als kind, voor de inenting. Ben er later wel voor ingeënt, voor spek en bonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar balen zeg, skoap!
Edit: ik lees dat t geen probleem is dus yay!Kwak
Ik duim me suf!quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ben er stiekem wel![]()
Nog geen bloed hier, dus ik wil vandaag gaan testen, maar ik ging net door mijn 'voorraadje' en ik heb alleen nog maar ovulatietestenIk fiets dus even naar de Kruidvat zometeen.... (duimen mogen alvast gaan draaien
)
I know I know, in t echte leven ben ik braaf geduldig, understanding en lief. Hier ben ik de tikkende eierstok en ongeduldig krengquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ben er stiekem wel![]()
Nog geen bloed hier, dus ik wil vandaag gaan testen, maar ik ging net door mijn 'voorraadje' en ik heb alleen nog maar ovulatietestenIk fiets dus even naar de Kruidvat zometeen.... (duimen mogen alvast gaan draaien
)
blob87, dat is inderdaad jammer, kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent misschien, maar dit is wel iets waar je echt met z'n tweetjes voor 100% achter moet staan.
Probeer hem de komende 4 weken subtiel te overtuigen dat die vrees nergens voor nodig is en grijp daarna je kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doen![]()
Ik kan me je angst ontzettend goed voorstellen, maar probeer te blijven vertrouwen! Al snap ik echt dat dat moeilijk gaat. Gelukkig zijn het fijne dagen zo de laatste twee weken van december (vind ik althans), hopelijk biedt het genoeg afleidingquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Dyre het volgende:
Lieve reacties allemaal, bedankt!
Precies een jaar nadat we begonnen zijn, ongelofelijk![]()
oh en ik hoop zo dat deze wil blijven plakken...:@
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Dyre het volgende:
Ik kan het zelf nog niet zo goed geloven.... Maar hij wordt steeds donkerder![]()
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doen![]()
![]()
We zijn augustusbaby's aan het bakken
S. 2014
J. 2016
Ja, ik ben al patiënt/cliënt? bij de VK sinds mijn miskraam in mei. Ik heb na 2 weken een inwendige echo gehad om te kijken of alles schoon was. Daarna heeft ze al wel aangegeven dat we de volgende keer op tijd een echo zouden maken om te kijken of de innestelig goed is gegaan, dus voor de termijnecho nog. Hele fijne verloskundigepraktijk die echt meedenktquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Idd SQ! Dat lijkt me ook wel. De eerste twee weken gaan sowieso wel een stuk sneller dan. Biedt jouw vkpraktijk de mogelijkheid voor een echo rond de 8 weken Dyre? Of weet je dat allemaal nog niet?
GM!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!![]()
![]()
We zijn augustusbaby's aan het bakken
Augustuskindjes zijn leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Dyre het volgende:
Dankjewel! Het is echt een streep nu, waah
Iemand ervaring met augustuskindjes?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Dyre, gefeliciteerd!! Toen ik precies na een jaar proberen weer zwanger werd is daar het gaafste kind ooit uit voort gekomen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:19 schreef Dyre het volgende:
GM!!
Ik heb mijn agenda en rekenmachine erbij gepakt en volgens mijn eigen snelle berekening hebben we tot nu toe dezelfde UD(10 november ongesteld geworden, maar mijn gemiddelde cyclus is wel iets langer... maar Ik moet niet te snel van stapel lopen
)
Pff, ik moet even uithyperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |