Ja dat idee heb ik dus ook... Maar ja.quote:Op maandag 16 december 2013 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn verloskundigen vonden het nutteloos.
Go go go!quote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef Skoap het volgende:
Ok duidelijk..
Luc is niet besmettelijk voor mij ook al krijgt hij die prik. Goed nieuws bericht 1.
En de arts zei ook, de RIVM zegt dat je gewoon beschermd bent dus dan is het ook zo. En dan heeft het geen enkel nut alsnog die prik te gaan halen. Goed nieuws bericht 2.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef Skoap het volgende:
Shit. Denk dat mijn NOD uit de lijst mag, maar morgen weet ik meer.
Compleet vergeten dat de VK tijdens mijn zwangerschap zei dat ik geen antistoffen heb voor rodehond. Nu heb ik als kind wel gewoon alle inentingen gehad en zou dus wel gewoon beschermd moeten zijn.
Maar er wordt toch aangeraden je te laten vaccineren en dan mag je 3 maand geloof ik niet zwanger raken.. Baal een beetje dat ik het vergeten ben. Maar Luc moet 4 jan ook voor de BMR beetje dom als ik dan toch evt een risico loop
Morgen maar ff de huisarts bellen.
Meer info voor wie dat interessant vindt in de spoiler. En de al zwangere dames niet stressen, niks om je druk over te maken...Ik heb rode hond gehad als kind, voor de inenting. Ben er later wel voor ingeënt, voor spek en bonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar balen zeg, skoap!
Edit: ik lees dat t geen probleem is dus yay!Kwak
Ik duim me suf!quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ben er stiekem wel![]()
Nog geen bloed hier, dus ik wil vandaag gaan testen, maar ik ging net door mijn 'voorraadje' en ik heb alleen nog maar ovulatietestenIk fiets dus even naar de Kruidvat zometeen.... (duimen mogen alvast gaan draaien
)
I know I know, in t echte leven ben ik braaf geduldig, understanding en lief. Hier ben ik de tikkende eierstok en ongeduldig krengquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ben er stiekem wel![]()
Nog geen bloed hier, dus ik wil vandaag gaan testen, maar ik ging net door mijn 'voorraadje' en ik heb alleen nog maar ovulatietestenIk fiets dus even naar de Kruidvat zometeen.... (duimen mogen alvast gaan draaien
)
blob87, dat is inderdaad jammer, kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent misschien, maar dit is wel iets waar je echt met z'n tweetjes voor 100% achter moet staan.
Probeer hem de komende 4 weken subtiel te overtuigen dat die vrees nergens voor nodig is en grijp daarna je kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doen![]()
Ik kan me je angst ontzettend goed voorstellen, maar probeer te blijven vertrouwen! Al snap ik echt dat dat moeilijk gaat. Gelukkig zijn het fijne dagen zo de laatste twee weken van december (vind ik althans), hopelijk biedt het genoeg afleidingquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Dyre het volgende:
Lieve reacties allemaal, bedankt!
Precies een jaar nadat we begonnen zijn, ongelofelijk![]()
oh en ik hoop zo dat deze wil blijven plakken...:@
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Dyre het volgende:
Ik kan het zelf nog niet zo goed geloven.... Maar hij wordt steeds donkerder![]()
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doen![]()
![]()
We zijn augustusbaby's aan het bakken
S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |