quote:Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Dottey het volgende:
Niet dat ik van de sterrenbeelden altijd mega in de gaten houd.. maar tweelingen.. diegene die ik tegen ben gekomen ...![]()

Ik wordt ook misselijk van foliumzuur... Gaat nu het beste als ik eerst wat eet en het dan inneem in de ochtend..quote:Op donderdag 19 december 2013 08:21 schreef Skoap het volgende:
Pfff. Sinds ik foliumzuur slik word ik elke ochtend misselijke wakker. Dat was de vorige keer ook al zo. Echt vervelend.

quote:Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Dottey het volgende:
Mijn ex schone mams is een leeuw..
en ik ga aanstaande zaterdag lekker met haar op stap! Zoals ik wel vaker met haar doe.. ze is lekker recht door zee, ik mag dat wel.
Niet dat ik van de sterrenbeelden altijd mega in de gaten houd.. maar tweelingen.. diegene die ik tegen ben gekomen ...![]()
sorry als hier een tweeling zitjou ben ik dan nog niet tegen gekomen en het zal allemaal vast heel erg puur toeval zijn
![]()
maar eigenlijk maakt het mij heeeul niet uit wanneer een mogelijk mensje uit mijn buik zal komen.. als het maar eens gaat gebeuren. Momenteel ziet het er nog niet uit dat de "pauze" die mijn man graag heeft word opgeheven. Nog iets van twee a drie maanden schijnt......
Dus ik mag wel uit de OP met mijn NOD

De kans dat ik, als ik nu voor een natuurlijke bevalling zou kiezen, alsnog op de operatietafel beland is naar mijn idee te groot. O.a het scheuren van het ks-litteken vind ik maar een eng idee.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:34 schreef klavertje-4 het volgende:
Waarom wil je weer een ks nts? Ik denk er zelf ook wel eens over om bij een evt volgende weer voor een ks te kiezen. Ben benieuwd naar jouw beweegredenen hiervoor, als je die kwijt wilt natuurlijk

Het maakt mij ook niks uit, met verjaardagen ga ik echt geen rekening houden. Maar in mn hoofd maak ik t zo ok dat t nog wel even zal duren ofzo. I'm weird like that...quote:Op donderdag 19 december 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Geboortedatum enzo maakt mij ook niks uit, ik wil gewoon een kindje en wanneer dat is is niet belangrijk
Hoop dat dat hcg snel een keer opzout.

Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaaschquote:Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef klavertje-4 het volgende:
Ah dat komt behoorlijk overeen met mijn redenen! Andere kant idd wat evenstar zegt, het lijkt me heerlijk om nog dezelfde dag naar huis te mogen.
Gekke is dat ik ook denk dat ik alleen maar stuiters kan maken, maar in mijn geval is dat echt helemaal nergens op gebaseerd![]()
Nou ja, eerst maar eens zwanger worden

Ja, ik was na 3 uur thuis en medischquote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaasch. Naar mijn idee is de 'charme' van natuurlijk bevallen er al behoorlijk vanaf als je medisch bent en dus driekwart van het personeel van het ziekenhuis naar/in m'n doos staat te gapen.
Diezelfde dag naar huis na een medische bevalling, kan dat?
Mignonne? Wupwup?

Als je gedoucht en geplast hebt, zonder flauwvallen oid mag je naar huis toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaasch. Naar mijn idee is de 'charme' van natuurlijk bevallen er al behoorlijk vanaf als je medisch bent en dus driekwart van het personeel van het ziekenhuis naar/in m'n doos staat te gapen.
Diezelfde dag naar huis na een medische bevalling, kan dat?
Mignonne? Wupwup?

Dat dus! Wij mochten alleen eerst 1,5 uur met baby op m'n borst in de kamer blijven. Daarna douchen, wegen, meten etc. En toen was het nog wachten op de ontslagpapieren, we zaten precies in de overdracht dus duurde iets langer. 12:53 bevallen, 15:30 naar huisquote:Op donderdag 19 december 2013 20:20 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Als je gedoucht en geplast hebt, zonder flauwvallen oid mag je naar huis toch?![]()
Half zes bevallen, uur of zeven mocht ik gaan. (Alleen t wachten was op kinderarts die pas om 9u kwam...)

Spannend hoor! Vind je het wel leuk, of meer zenuwslopend?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Risu het volgende:
Vandaag nog geen spotting, ik vind het wel spannend worden. Krijg het meestal een week van te voren ongeveer, dus elke dag zonder vanaf nu, is weer een joepie moment.
Verder geen enkele symptomen, maar dat verwacht ik ook niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |