abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134438970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Dottey het volgende:

Niet dat ik van de sterrenbeelden altijd mega in de gaten houd.. maar tweelingen.. diegene die ik tegen ben gekomen ... :r

:{w :'( :{ jij mot mij niet ;(

:*
S. 2014
J. 2016
pi_134439461
Pfff. Sinds ik foliumzuur slik word ik elke ochtend misselijke wakker :r. Dat was de vorige keer ook al zo. Echt vervelend.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134439562
quote:
18s.gif Op donderdag 19 december 2013 08:21 schreef Skoap het volgende:
Pfff. Sinds ik foliumzuur slik word ik elke ochtend misselijke wakker :r. Dat was de vorige keer ook al zo. Echt vervelend.
Ik wordt ook misselijk van foliumzuur... Gaat nu het beste als ik eerst wat eet en het dan inneem in de ochtend..
S. 2014
J. 2016
pi_134439714
Welke slikken jullie dan?
Ik heb gravitamon van het kruitvat, en echt nog nooit last van gehad.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_134439808
Ik heb nu vitaal zwanger van kruidvat, hiervoor al vd mediq, en van evasane oid, maakt bij mij iig geen verschil, en ik hoef nu natuurlijk nog maar 5 weken, dus een beetje meer of minder misselijk maakt voor mij geen verschil...
S. 2014
J. 2016
pi_134441067
Heb ook al verschillende merken geprobeerd het maakt helaas geen verschil :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134441078
De man van mijn zus is tweelingen en daar was ik als kind verliefd op. _O-
Zelf ben ik waterman en mijn schoonmoeder ook. :D

Van foliumzuur geen last hier, trouwens.
  donderdag 19 december 2013 @ 09:54:46 #158
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134441172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Dottey het volgende:
Mijn ex schone mams is een leeuw..

en ik ga aanstaande zaterdag lekker met haar op stap! Zoals ik wel vaker met haar doe.. ze is lekker recht door zee, ik mag dat wel.

Niet dat ik van de sterrenbeelden altijd mega in de gaten houd.. maar tweelingen.. diegene die ik tegen ben gekomen ... :r

sorry als hier een tweeling zit ;) jou ben ik dan nog niet tegen gekomen en het zal allemaal vast heel erg puur toeval zijn :D

maar eigenlijk maakt het mij heeeul niet uit wanneer een mogelijk mensje uit mijn buik zal komen.. als het maar eens gaat gebeuren. Momenteel ziet het er nog niet uit dat de "pauze" die mijn man graag heeft word opgeheven. Nog iets van twee a drie maanden schijnt......

Dus ik mag wel uit de OP met mijn NOD }:|
:D :o!

Ik ben tweelingen en mijn kind is leeuw :').

Het maakt mij echt werkelijk niets uit wanneer ons kindje geboren zal worden :D. December is onhandig maar daar komen we ook wel weer overheen. Het zou op zich wel prettig zijn als de verjaardagen wat meer verspreid worden :'). Nu is iedereen van de naaste familie jarig binnen een paar maanden, vanaf eind april tot begin september. Het is echt niet meer grappig :'), het begint op 15 april, 28 april, 30 april, 3 mei, 5 mei, 25 mei, 11 juni, 2 juli, 11 juli, 13 juli, 31 juli, 23 augustus, 2 september... en dan is mijn schoonzusje nu zwanger van de 3e en uitgerekend op 9 juni... :')
  donderdag 19 december 2013 @ 10:30:11 #159
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134442116
Bij ons ligt het in april/mei straks wel stil ivm decembermaand. Zowel Draakje als ik zijn dan jarig (op dezelfde dag :')) en de feestdagen, en in januari tot half februari is het gewoon een drama met verjaardagen. Daarnaast komt een eventuele nummer 2 weer met een ks (eigen keuze dit keer) waardoor ik weer tijdelijk 100% uit de running ga zijn dus we willen toch een beetje opletten dat we uit de drukte zijn wanneer de due-date zal zijn.
pi_134442227
Waarom wil je weer een ks nts? Ik denk er zelf ook wel eens over om bij een evt volgende weer voor een ks te kiezen. Ben benieuwd naar jouw beweegredenen hiervoor, als je die kwijt wilt natuurlijk :)
  donderdag 19 december 2013 @ 10:47:07 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_134442502
Geboortedatum enzo maakt mij ook niks uit, ik wil gewoon een kindje en wanneer dat is is niet belangrijk :)
Hoop dat dat hcg snel een keer opzout.
disclaimer
  donderdag 19 december 2013 @ 10:54:48 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134442736
Even inbreekt, ik heb eerste KS gehad ivm stuit. Tweede natuurlijk bevallen en echt het herstel was zoveel fijner bij 2e.
een tweede KS geeft Vaak weer meer risico bij eventuele 3e.
Ik zou niet zo maar bij voorbaat al voor een KS gaan.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 19 december 2013 @ 11:09:41 #163
348178 NotTheSame
pi_134443146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:34 schreef klavertje-4 het volgende:
Waarom wil je weer een ks nts? Ik denk er zelf ook wel eens over om bij een evt volgende weer voor een ks te kiezen. Ben benieuwd naar jouw beweegredenen hiervoor, als je die kwijt wilt natuurlijk :)
De kans dat ik, als ik nu voor een natuurlijke bevalling zou kiezen, alsnog op de operatietafel beland is naar mijn idee te groot. O.a het scheuren van het ks-litteken vind ik maar een eng idee.
Ook durf ik best hardop te zeggen dat ik er voor 95% zeker van ben dat ik alleen maar stuitekindjes maak (gyn heeft het niet durven bevestigen maar als zowel oma, moeder, dochter EN kleindochter stuitekindjes waren lijkt het geen toeval meer zei ze) en dan kun je natuurlijk bevallen met ks-wond sowieso al vergeten.
Daarnaast doen ze bij een geplande ks een 'natuurlijke' ks, en dat vond ik vorige keer ook wel fijn. En het herstel is me vorige keer ook 1000% meegevallen. Maar dat kan bij een volgende natuurlijk wel anders zijn.
pi_134444402
Ah dat komt behoorlijk overeen met mijn redenen! Andere kant idd wat evenstar zegt, het lijkt me heerlijk om nog dezelfde dag naar huis te mogen.

Gekke is dat ik ook denk dat ik alleen maar stuiters kan maken, maar in mijn geval is dat echt helemaal nergens op gebaseerd 8)7

Nou ja, eerst maar eens zwanger worden :Y)
pi_134449266
Hehe, mijn man is Leeuw en mijn vader ook. Zelf ben ik tweelingen. Mij maakt het sterrenbeeld me trouwens niks uit. Maar december zou ik wel jammer vinden. Schoonvader, (mijn) broertje en zusje dan al jarig. Das wel wat veel. De neven en nichten boeien me niet zo wanneer die jarig zijn. Heeft mijn kind straks toch niks mee te maken.
pi_134452079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Geboortedatum enzo maakt mij ook niks uit, ik wil gewoon een kindje en wanneer dat is is niet belangrijk :)
Hoop dat dat hcg snel een keer opzout.
Het maakt mij ook niks uit, met verjaardagen ga ik echt geen rekening houden. Maar in mn hoofd maak ik t zo ok dat t nog wel even zal duren ofzo. I'm weird like that...
Kwak
  donderdag 19 december 2013 @ 16:43:24 #167
348178 NotTheSame
pi_134454386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef klavertje-4 het volgende:
Ah dat komt behoorlijk overeen met mijn redenen! Andere kant idd wat evenstar zegt, het lijkt me heerlijk om nog dezelfde dag naar huis te mogen.

Gekke is dat ik ook denk dat ik alleen maar stuiters kan maken, maar in mijn geval is dat echt helemaal nergens op gebaseerd 8)7

Nou ja, eerst maar eens zwanger worden :Y)
Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaasch :(. Naar mijn idee is de 'charme' van natuurlijk bevallen er al behoorlijk vanaf als je medisch bent en dus driekwart van het personeel van het ziekenhuis naar/in m'n doos staat te gapen.

Diezelfde dag naar huis na een medische bevalling, kan dat?
Mignonne? Wupwup?
  donderdag 19 december 2013 @ 19:14:23 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134459779
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Mijn ultieme droom was om thuis te mogen bevallen, maar helaasch :(. Naar mijn idee is de 'charme' van natuurlijk bevallen er al behoorlijk vanaf als je medisch bent en dus driekwart van het personeel van het ziekenhuis naar/in m'n doos staat te gapen.

Mignonne? Wupwup?
Ja, ik was na 3 uur thuis en medisch :)
pi_134460900
Vandaag nog geen spotting, ik vind het wel spannend worden. Krijg het meestal een week van te voren ongeveer, dus elke dag zonder vanaf nu, is weer een joepie moment.
Verder geen enkele symptomen, maar dat verwacht ik ook niet.
pi_134462389
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Mignonne? Wupwup?
Als je gedoucht en geplast hebt, zonder flauwvallen oid mag je naar huis toch? :+
Half zes bevallen, uur of zeven mocht ik gaan. (Alleen t wachten was op kinderarts die pas om 9u kwam...)
  donderdag 19 december 2013 @ 20:21:36 #171
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134462456
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:20 schreef SupremeEvil het volgende:

[..]

Als je gedoucht en geplast hebt, zonder flauwvallen oid mag je naar huis toch? :+
Half zes bevallen, uur of zeven mocht ik gaan. (Alleen t wachten was op kinderarts die pas om 9u kwam...)
Dat dus! Wij mochten alleen eerst 1,5 uur met baby op m'n borst in de kamer blijven. Daarna douchen, wegen, meten etc. En toen was het nog wachten op de ontslagpapieren, we zaten precies in de overdracht dus duurde iets langer. 12:53 bevallen, 15:30 naar huis O+
pi_134462470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Risu het volgende:
Vandaag nog geen spotting, ik vind het wel spannend worden. Krijg het meestal een week van te voren ongeveer, dus elke dag zonder vanaf nu, is weer een joepie moment.
Verder geen enkele symptomen, maar dat verwacht ik ook niet.
Spannend hoor! Vind je het wel leuk, of meer zenuwslopend?
pi_134463214
Spannend hoor Risu!

Foliumzuur heb ik geen last van.. Ik had wel last van die mamavitamines :)

Ik moet gewoon voor juni zwanger raken, februari is hier de drukke maand! (Bij Ow baalde we er stiekem een beetje van dat hij midden in die periode was uitgerekend, maar dat heeft hij zelf opgelost!)

Ks, ik riep altijd dat ik bij de volgende natuurlijk wou bevallen, maar zie ook wel voordelen als ik voor een ks (moet) ga(an). Ach eerst maar zwanger worden en dan overleggen we wel eens met de gyn :) Ik weet 1 ding zeker... het wordt een medische bevalling :)
pi_134464816
Spannend Risu!

Ik heb weer lekker pms. Misselijk en janken om alles. As always.
pi_134464983
Spannend Risu!

Hier nog steeds aan 't wachten op de eerste stonde (nu 30 dagen) Moet wel bekennen dat 't veilig vrijen lang niet zo makkelijk is als de reclame 't laat lijken :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')