quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:34 schreef Dyre het volgende:
Ik heb de VK al gebeld
Maar ze vond het gelukkig heel begrijpelijk met mijn voorgeschiedenis en ik heb 30 december al de eerste echo

Op naar een plakkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:34 schreef Dyre het volgende:
Ik heb de VK al gebeld
Maar ze vond het gelukkig heel begrijpelijk met mijn voorgeschiedenis en ik heb 30 december al de eerste echo

quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef Dyre het volgende:
Lieve reacties allemaal, bedankt!
Precies een jaar nadat we begonnen zijn, ongelofelijk![]()
oh en ik hoop zo dat deze wil blijven plakken...:@

quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik kreeg gewoon tranen in m'n ogen van Dyres strepenGefeliciteerd!

Weet wie wat nog niet..?quote:

De partner van Dyrequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Weet wie wat nog niet..?

quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Dyre het volgende:
Ik kan het zelf nog niet zo goed geloven.... Maar hij wordt steeds donkerder![]()
Dyre wat goed gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf nog geen gat in de lucht te springen met de miskraam in mijn achterhoofd, maar ik ren door het huis en weet van gekkigheid even niet wat ik moet doenIk duim voor een plakker
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

Chohula, ongeduldig en ik zitten daar ook al, dus kom erbij kom erbijquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dyre het volgende:
Vriendje helemaal blij en gelukkig![]()
Fijn al die lieve reacties van jullie!!
Ik slaap er nog een nachtje over en dan verhuis ik morgen naar Z&G denk ik.... Wel heel erg snel voor mijn gevoel, maar voor de meiden hier is het ook niet fijn om hier de blije zwangere uit te hangen.
Ik gun het jullie ook allemaal zo

quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik probeer het steeds
(Dat was een luchtige opmerking!)

Nee wij gaan gewoon in augustus als een stel opgeblazen walrussen met driedubbele steunkousen aan in het zwembad hangen en zuchten dat we nog een maandje moetenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Loj het volgende:
Wij komen in september (toch dames) augustus is veels te heet om te bevallen
![]()

Oeh spannend.:)quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Risu het volgende:
September sounds good. Maar mocht ik zwanger zijn, dan kan het ook nog een augustus kindje worden. Nog een weekje afwachten.

fixedquote:Op woensdag 18 december 2013 17:41 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil wel een januari kindje. Of een lentebaby

nou, ik geloof niet in astrologie, maar alle mensen met wie ik in mijn leven hemeltergende ruzie en vetes heb gehad waren leeuwenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |