Btj in de war dus jouw lijf! En wat is nu t beleid?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer Fee!
Nou, mijn lijf snapt het nog niet helemaal... Echo was perfect, schone lege baarmoeder, baarmoederslijm in tiptop conditie, eierstokken goed.... loei van een follikel rechts, dus ei komt snel of is net gesprongen,![]()
Dus waarom ik het HCG-gehalte van een vijfwekenzwangere heb mag Joost weten
Maar ik ben opgelucht!
niks, gewoon doorgaan met levenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Btj in de war dus jouw lijf! En wat is nu t beleid?
ja hoor, ik weet alleen niet of ik dat wel wil alquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:53 schreef Fee-nix het volgende:
O dat is gek SQ! Maar mag je nu, ondanks het HCG gehalte, wel dat bijna-springende-ei gaan benutten?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks, gewoon doorgaan met leven
[..]
ja hoor, ik weet alleen niet of ik dat wel wil al
ja, ik bedoelde met mijn antwoord dat er geen vervolgstap nodig is enzulks.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik bedoelde dus idd dat wat Fee vroeg, maar fijn dat je door mag leven
Wat fijn dat je lijf al weer een nieuwe cyclus is gestart, SQ. Blij dat je gebeld hebt/gegaan bent!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer Fee!
Nou, mijn lijf snapt het nog niet helemaal... Echo was perfect, schone lege baarmoeder, baarmoederslijm in tiptop conditie, eierstokken goed.... loei van een follikel rechts, dus ei komt snel of is net gesprongen,![]()
Dus waarom ik het HCG-gehalte van een vijfwekenzwangere heb mag Joost weten
Maar ik ben opgelucht!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Risu het volgende:
Ik heb vanavond krampjes.weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, vorige keer dat ik dat had (ook rond 8dpo) had ik ook rood bij afvegen en werd ik uiteindelijk een week eerder ongesteld. Dat heb ik natuurlijk liever niet weer. Vind 28 dagen kort zat. Maar misschien is het deze keer wel een goed teken. Onzeker word ik ervan
Ik ga er een onwijze dooddoener ingooien, maar probeer het een btj los te laten, dat klinkt makkelijk en ik heb nu zeker makkelijk praten, maar ik weet ook dat als je overal op focust de teleurstelling veel groter is als je wel ongesteld word...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Risu het volgende:
Fijn nieuws SQ, dan kan je dus verder zodra je dat wilt en ben je niet meer zo afhankelijk van omstandigheden.
Ik heb vanavond krampjes.weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, vorige keer dat ik dat had (ook rond 8dpo) had ik ook rood bij afvegen en werd ik uiteindelijk een week eerder ongesteld. Dat heb ik natuurlijk liever niet weer. Vind 28 dagen kort zat. Maar misschien is het deze keer wel een goed teken. Onzeker word ik ervan
Editje: ik had ook maagzuur vanmiddag, maar dat zal wel gewoon stom toeval zijn geweest. Had namelijk net 2 saucijzenbroodjes op, en die eet ik normaal nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |