SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt amateuristisch, daar kan je toch niet mee komen naar je klanten toe?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef lf2 het volgende:
One little trick you might try is placing a very small order in the same coin pair for an amount that wont fill and cancelling it this forces an audit and may fix your issue. Try it on the buy and sell side might fix you right up.crypsy, maar als je all in bent gegaan kan je het schudden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Snap ik, maar wist niet wat nou de makkelijkste manier was om aan BTC te komen.
Maar BTC is dus de gateway drug
Ah okequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Snap ik, maar wist niet wat nou de makkelijkste manier was om aan BTC te komen.
Maar BTC is dus de gateway drug
probeer quark te verkopen om wat btc los te maken om dat trucje te proberen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt amateuristisch, daar kan je toch niet mee komen naar je klanten toe?![]()
snap je nu waarom de eigenaar dood moet ?quote:An error has occurred in your order. Minimum trade amount is 10.00000000. Please try again.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef lf2 het volgende:
[..]
[..]
snap je nu waarom de eigenaar dood moet ?
Ik kan wel een wallet voor je aanmaken en address sturen als je wilt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef One_conundrum het volgende:
Moet ik dan eerst nog een wallet enzo?
Stel dat ik een mooi prijsje zie ( en deze kan pakken). Kan ik dan gelijk kopen, of moet ik nog voorbereidingen treffen?
Multibit kun je downloaden als wallet. En zoals je kunt zien zijn er op Bitonic op 't moment genoeg BTC, voorbereidingen niet nodig. Kopieer alleen je wallet adress, zodat je die snel kunt invoeren (als aantal BTC's laag zijn op bitonic.)quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef One_conundrum het volgende:
Moet ik dan eerst nog een wallet enzo?
Stel dat ik een mooi prijsje zie ( en deze kan pakken). Kan ik dan gelijk kopen, of moet ik nog voorbereidingen treffen?
Tyfuszooi inderdaad, ik ben ook all in gegaan. Gelukkig maar 0.2BTC.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef lf2 het volgende:
One little trick you might try is placing a very small order in the same coin pair for an amount that wont fill and cancelling it this forces an audit and may fix your issue. Try it on the buy and sell side might fix you right up.crypsy, maar als je all in bent gegaan kan je het schudden
Wacht maar als jij ongeveer 2 btc verlies maakt puur omdat je niet kan verkopen of je geld kan zien..hahaquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee
Pa: Weet je wel dat die bitcoinprut heel gevaarlijk is?!!
Ik: Want?
Pa: ik las het in de kranten
pls
Zegt mijn broer ook, al doet hij wel iets meer onderzoek dan een krant, maar hij zegt dat het een bubbel is en dat ervaren rijke mensen dat zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee
pls
Mijn pa vindt het helemaal geweldig om te volgen, heeft mij 1000 euro gegeven om voor hem in te zetten, is inmiddels verdubbeld en heb 1000 euro terug laten storten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee
pls
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt mijn broer ook, al doet hij wel iets meer onderzoek dan een krant, maar hij zegt dat het een bubbel is en dat ervaren rijke mensen dat zeggen.
Maarja, ik weet niet of het wel zo is, als het een bubbel is dan zou het nog wel tijdje duren denk ik.
ervaren mensen zijn te oud en te stug om het te (willen) snappenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt mijn broer ook, al doet hij wel iets meer onderzoek dan een krant, maar hij zegt dat het een bubbel is en dat ervaren rijke mensen dat zeggen.
Maarja, ik weet niet of het wel zo is, als het een bubbel is dan zou het nog wel tijdje duren denk ik.
Whehe lekker bezig, wou dat ik 1000 euro had om mee te traden, ik ben begonnen met 100 euro (132 dollar) en heb nu 228 dollarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn pa vindt het helemaal geweldig om te volgen, heeft mij 1000 euro gegeven om voor hem in te zetten, is inmiddels verdubbeld en heb 1000 euro terug laten storten.
Mijn ma strest al helemaal als ze iets negatiefs op die balken bij RTLZ ziet langskomen over bitcoins.
Prima toch, loop niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whehe lekker bezig, wou dat ik 1000 euro had om mee te traden, ik ben begonnen met 100 euro (132 dollar) en heb nu 228 dollar
Nice.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn pa vindt het helemaal geweldig om te volgen, heeft mij 1000 euro gegeven om voor hem in te zetten, is inmiddels verdubbeld en heb 1000 euro terug laten storten.
Mijn ma strest al helemaal als ze iets negatiefs op die balken bij RTLZ ziet langskomen over bitcoins.
Het had zo veel meer kunnen zijn als ik beter kan tradenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Prima toch, loop niet zo te zeiken
Ach man, mensen bij grote hedgefunds zijn blij met 2% winst per maand.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het had zo veel meer kunnen zijn als ik beter kan traden
What is life without taking the risks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou in principe gewoon mijn spaarrekeningen kunnen leeghalen en 7000 euro aan LTC kopen, maar ik ben niet zo een risico persoon
Waarom? Waarom denk je dat het meer waard gaat worden? Steeds meer negatief in het nieuws al die coins.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou in principe gewoon mijn spaarrekeningen kunnen leeghalen en 7000 euro aan LTC kopen, maar ik ben niet zo een risico persoon
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
at ik in deze SC kwam hoorde ik over een dombo die 300 BTC in een keer in euro had omgezet ofzo en het allemaal kwijt is aan BTC-E.
Waarom LTC?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Kom jij ook weer eens kijken..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom? Waarom denk je dat het meer waard gaat worden? Steeds meer negatief in het nieuws al die coins.
Veilig, ik houd van backup plans hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
What is life without taking the risks?
Je kunt ook nog een lening aangaan, 7000 vind ik zo armoedigquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Gewoon niks vertellenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Veilig, ik houd van backup plans hebben.
Maar then again, ik doe vwo, ik ga waars. een technische studie doen, mijn ouders betalen mijn studie, ik heb eigenlijk niet echt spaargeld nodig, maar denk dat het niet van mijn broer mag en mijn broer mijn ouders helemaal gaat ompraten.
Ik vertrouw het nieuws niet zo heel erg. Ik denk gewoon dat BTC en LTC en PPC en vast nog wel een paar een grote toekomst hebben, omdat de jongere generaties steeds meer 'digitaal' opgevoed wordt en er dus steeds meer mensen met digitale coins willen/gaan betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom? Waarom denk je dat het meer waard gaat worden? Steeds meer negatief in het nieuws al die coins.
Zou mooi zijn als crypsy ophield met bestaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef tralalala het volgende:
Zou mooi zijn als LTC opeens tegelijkertijd bij zowel BTChina en Mt.Gox verschijnt.
Ja leuk, opeens een FBI logo op cryptsy.com en niet meer bij je munten kunnen komen,...oh wacht dat kon sowieso al niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als crypsy ophield met bestaan
BTChina gaat binnenkort waarschijnlijk LTC aanbieden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef tralalala het volgende:
Zou mooi zijn als LTC opeens tegelijkertijd bij zowel BTChina en Mt.Gox verschijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef snoek1 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een lening aangaan, 7000 vind ik zo armoedig
Maar mijn vader beheert mijn spaarrekening, ik kan moeilijk zeggen, vader, zet even 7000 euro op mijn pinpas ik ga een '???' kopen?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja leuk, opeens een FBI logo op cryptsy.com en niet meer bij je munten kunnen komen,...oh wacht dat kon sowieso al niet.
Hoezo dat? Je hebt ook een Fok! abbo.quote:
ah ok.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat binnenkort China LTC krijgt hoorde ik, ik geloof dat wel iig.
Ja nou een FOK!ABO is dan wel zonde van mijn geld, maar het is iig maar 20 euro.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je hebt ook een Fok! abbo.
Wow, hij is 10 dollar naar beneden gegaanquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
BTChina gaat binnenkort waarschijnlijk LTC aanbieden.Ik word een beetje moe van die geruchten, net als WDC op BTC-e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is natuurlijk waar, ik zou ook wat PPC houden en gewoon wat fiat op mijn BTC-e laten staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ah ok.
Maar om even op je spaargeld terug te komen. Diversificeren kan geen kwaad natuurlijk.
Het was een sarcastische opmerkingquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wow, hij is 10 dollar naar beneden gegaan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die geruchten, net als WDC op BTC-e.
Neej joh, dat correleert allemaal. 1 Cryptocurrency is wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk waar, ik zou ook wat PPC houden en gewoon wat fiat op mijn BTC-e laten staan.
Ik ga het binnenkort eens met mijn ouders over hebben.
Maar PPC is toekomst!! En LTC is nabije toekomst!! Denk ik dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej joh, dat correleert allemaal. 1 Cryptocurrency is wel genoeg.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel echt waar! Kijk hier is een Aziaat die het beweert!
Zegt dat iets over een aankomende crash/stijging? Is er een verband gebleken in het verleden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Zith het volgende:
handel compleet stil op bitstamp.... gemiddeld 0.20 BTC per minuut de laatste 20 minuten..
Mijn btc staan inmiddels op pendingquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef lf2 het volgende:
Heb die XJO compleet gemist doordat mijn btc verdwenen zijn![]()
18 gekocht door wat van quark los te peuteren
90% van de mensen in China heet Lee...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Huh wacht zijn de CEO van BTC China en de creator van LTC broers?
Bobby Lee en Charles Lee?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
JAA, ze zijn broers. Dat zegt Charles in zijn presentatie op Stanford. Een reden waarom in weer in LTC wou willen gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, zijn broers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zet alleen hun namen hier omdat ik het heb gehoord, niet omdat ze beide dezelfde achternaam hebben!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
90% van de mensen in China heet Lee...
Beveiligen met een wachtwoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe je Wallet beter te securen? Daar heb ik eerder adviezen over gelezen hier
Alleen de standaardoptie binnen multibit dus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Beveiligen met een wachtwoord
En backuppen.
Jah, zolang je wachtwoord lang genoeg is zullen ze 'm niet makkelijk kunnen kraken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Alleen de standaardoptie binnen multibit dus?
kan maar dan moet ik je echt pushen naar bter ofzo, crypsy zal alleen voor verlies zorgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef roislecxe het volgende:
Nog een paar dagen zo'n saaiheid en ik ga de meest stupide altcoins ook maar eens opzoeken
Heb van de week al een account op bter gemaakt. Zag er droevig uit, vage grafieken en alles, maar goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
kan maar dan moet ik je echt pushen naar bter ofzo, crypsy zal alleen voor verlies zorgen
Misschien moet je gewoon geduld hebben!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef ulq het volgende:
Weer een dag niks gebeurd
Mijn idee(/illusie?) dat je hiermee structureel grote winsten kan maken is toch wel een beetje aan verdwijnen
Wow wat een ongelofelijk goede tip! Ik ga hem opschrijven voordat ik hem vergeet! Zeer bedankt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
Misschien moet je gewoon geduld hebben!
No problemquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Wow wat een ongelofelijk goede tip! Ik ga hem opschrijven voordat ik hem vergeet! Zeer bedankt!
Wat is er zo lol aan? FTC is al tijden zo dood als een pier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef druide het volgende:
https://btc-e.com/exchange/ftc_btc
lol?
Dat maakt het nog niet telaat, hij is al redelijk teruggezakt naar een schappelijke prijs, en hij staat NOG niet op coinmarketcapquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Grandcoin is al te laat, die stond afgelopen weekend echt zo veel lager.
Wacht maar, over een jaar is 1 Dogecoin 1000 euro waard!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef Wijnbo het volgende:
Jeuj 4K Dogecoins gemined. Alleen jammer dat het echt helemaal niets waard is
De koers keert precies op de hele bedragen, net alsof het georkestreerd is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Wat is er zo lol aan? FTC is al tijden zo dood als een pier.
Jah duh, kleinere tussen waardes zijn niet mogelijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef druide het volgende:
[..]
De koers keert precies op de hele bedragen, net alsof het georkestreerd is.
Dogecoins is niet gepremined, door de bekendheid van de meme is de coin heel snel verspreid, verschillende mensen gingen het minen, niet 1 kleine groep, de coin is heel erg goed verspreid, en dat betekent dat mensen er vertrouwen in krijgen, deze coin heeft echt een toekomst. Ik zie het eerder als een longterm investering, ik koop er nu een paar 1000 en ben over een jaar miljonair.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef se7venbullets het volgende:
Mensen,
Hoe denken jullie over de dogecoin? Verstandig om nu te investeren, of is het al te laat? Gezien de grote volumes die de eerste investeerders bezitten, lijkt het me een tikkende tijdbom die 1 deze dagen kan ontploffen.
Voor mezelf zie ik het als een quick cashgrab.
Wat is jullie mening
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten nog bij much birth!!!
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
"time travel phase"quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht al.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Jah duh, kleinere tussen waardes zijn niet mogelijk
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dogecoins is niet gepremined, door de bekendheid van de meme is de coin heel snel verspreid, verschillende mensen gingen het minen, niet 1 kleine groep, de coin is heel erg goed verspreid, en dat betekent dat mensen er vertrouwen in krijgen, deze coin heeft echt een toekomst. Ik zie het eerder als een longterm investering, ik koop er nu een paar 1000 en ben over een jaar miljonair.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dogecoins is niet gepremined, door de bekendheid van de meme is de coin heel snel verspreid, verschillende mensen gingen het minen, niet 1 kleine groep, de coin is heel erg goed verspreid, en dat betekent dat mensen er vertrouwen in krijgen, deze coin heeft echt een toekomst. Ik zie het eerder als een longterm investering, ik koop er nu een paar 1000 en ben over een jaar miljonair.
Niet te serieus nemen heh, ik bedoel ik klink misschien serieus, maar dat is ook de bedoeling van een succesvolle 'troll'.quote:
Ja, als 1% van alle transacties met bitcoin gedaan zou worden (en dus alles zwart) belasting mislopen over --> 1%. Jeuj.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het lijkt me wel dat digitale munten het witwassen makkelijker maken en dat niet alleen banken maar ook gewoon landen er achteruit op kunnen gaan. Of zit ik nu helemaal fout?
Ik snap deze zin niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Wijnbo het volgende:
Ja, als 1% van alle transacties met bitcoin gedaan zou worden (en dus alles zwart) belasting mislopen over --> 1%. Jeuj.
Wacht maar. Eind v/d avond begint de dip. Banken zijn nu dicht in geheel Azië en Europa (m.u.v. UK en Portugal). Banken in NY e.o. sluiten over een paar uurtjes. En in Cali duurt het nog even. Als de banken sluiten gaan we los.quote:
En wat maakt het uit als de banken dicht zijn. Ik kom ook nooit bij een bank en kan dag en nacht storten. Dat kan over de hele wereld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wacht maar. Eind v/d avond begint de dip. Banken zijn nu dicht in geheel Azië en Europa (m.u.v. UK en Portugal). Banken in NY e.o. sluiten over een paar uurtjes. En in Cali duurt het nog even. Als de banken sluiten gaan we los.
Voor kleine bedragen misschien wel. Maar grote bedragen witwassen is met Bitcoin moeilijker dan met cash. Deze discussie is hier laatst ook al gevoerd, weet alleen niet meer welk topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het lijkt me wel dat digitale munten het witwassen makkelijker maken en dat niet alleen banken maar ook gewoon landen er achteruit op kunnen gaan. Of zit ik nu helemaal fout?
Banken verwerken in het weekend geen........quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat maakt het uit als de banken dicht zijn. Ik kom ook nooit bij een bank en kan dag en nacht storten. Dat kan over de hele wereld.
Jep.quote:
terwijl je dit zegt zie ik voor t eerst daling naar 860 bitstampquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef ulq het volgende:
Zit er wat in de theorie dat de kans op een crash dit weekend met de minuut kleiner wordt? Mensen beginnen nou zoiets te krijgen van 'oh hij gaat dus blijkbaar niet crashen deze week, kopen alvast'.
BTC-E net was datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als BTC naar beneden gaat knalt LTC/USD sowieso ook naar beneden. Heviger nog volgens mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef lf2 het volgende:
Ltc doet eigenlijk geen moer ben benieuwd of het mee valt omlaag ?
Jup, als BTC begint te herstellen snel LTC kopen, gaat vaak 2 x zo hard mee omhoog weer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Als BTC naar beneden gaat knalt LTC/USD sowieso ook naar beneden. Heviger nog volgens mij.
Nee, ze hebben gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef TimKuik het volgende:
http://daskapital.nl/2013/12/bitcoin_is_levensgevaarlijk_ec.htmlDie bankiers zijn gewoon in hun broek aan het schijten..
waar lees ik nu het persbericht van dat orgaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef TimKuik het volgende:
http://daskapital.nl/2013/12/bitcoin_is_levensgevaarlijk_ec.htmlDie bankiers zijn gewoon in hun broek aan het schijten..
hoezo NIET-kantoorbaan traders? Juist wel toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:44 schreef Wijnbo het volgende:
Doe die buy walls eens weg. Wel mooi timing momentje voor alle niet-kantoorbaan traders : weekend, thuiskomen, howlyfuck, daylow --> SEeeeeeeeellllllllllllllllllllllllll
http://www.eba.europa.eu/(...)n-virtual-currenciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
waar lees ik nu het persbericht van dat orgaan?
Zondag rond 17:00 weer inkopen==>profitquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb duidelijk te weinig ervaring, ik had gewoon moeten wachten met kopen, wist ik veel dat het elke vrijdag goedkoper werd!
Bedelen houden we hier niet van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef se7venbullets het volgende:
doneer nu! Help me een hond te kopen.
Ik probeer dit te bemiddelen met dogecoin.
Mijn adres is : jemoeder
Dank u
Echt he. Teringbedelaars.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef tralalala het volgende:
Ook echt speciaal een account aanmaken.
het was niet serieus bedoeld hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef tralalala het volgende:
voor coins die niets waard zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:14 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
het was niet serieus bedoeld hoor![]()
Hij doneert geen rigquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Met wat voor rig precies? Cpu of GPU?
GPU, heb nu een 7850 en een 6870 op doge staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Met wat voor rig precies? Cpu of GPU?
Wat is na doge een munt die nog wat oplevert...? WDC ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
GPU, heb nu een 7850 en een 6870 op doge staan.
Ja ik zag dat m'n buyorder uitgevoerd was. Prima.quote:
Grandcoin..quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat is na doge een munt die nog wat oplevert...? WDC ?
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef lf2 het volgende:
[..]weer iets nieuws
het houdt nooit op hahaha
ik heb mijn eigen dogecoin CPU gekocht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
GPU, heb nu een 7850 en een 6870 op doge staan.
hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:30 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen dogecoin CPU gekocht!
[ afbeelding ]
Als ik er wat meer geld bij geharkt heb, ga ik voor deze:
Duel core dogecoin miner:
[ afbeelding ]
Idem, maar met een andere coin. Heel de tijd zeiken en foutmeldingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:33 schreef tralalala het volgende:
Heb vanmiddag deze tutorial gevolgd om zelf ook te minen maar het wou niet echt lukken.![]()
Foutmelding na foutmelding, toen werd ik sacherijnig en heb ik de pc uitgedrukt.
Goed werkquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, mijn doel om van 0,03 BTC in eerste instantie 0,1 te 'maken' komt in zicht. Met wat mazzel kom ik dit weekeinde rondom 0,08-0,09 uit. Zal dan wel bijna twee weken geduurd hebben.
Zolang je op crypsy zit zal je verlies makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Goed werk, ik ben nog steeds m'n cryptsy / bter verlies aan het goed maken. Nog 70usd te gaan.. Was eerst 250usd dus gaat de goede kant op.!
Gaat wel goed komen met dat verlies compenseren, zo te zienquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Goed werk, ik ben nog steeds m'n cryptsy / bter verlies aan het goed maken. Nog 70usd te gaan.. Was eerst 250usd dus gaat de goede kant op.!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef lf2 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
![]()
![]()
Wie hier in trapt moet dood
quote:LET OP!! DE KOERS GAAT HARD ACHTERUIT!!!LET OP!!!!!Wilt u snel geld voor uw litecoins nog op de zelfde dag opgehaald of weet u gewoon niet wat u er mee moet doen kunt u ze ook altijd voor een leuk prijsje bij mij achterlaten
Ik zit de afgelopen weken in LTC, gaat me goed af. Door m'n studie veel vrije tijd en altijd een tweede schermpje met koersen. Kan dus goed daytraden, Dus zelfs kleine stijgingen (1 a 2 dollar) loont dan als je het zo'n 10x per dag doet. Op cryptsy heb ik wat domme fouten gemaakt en was ik (door fouten van cryptsy) te laat bij veel stijgingen... Ben nu gelukkig weg daar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen met dat verlies compenseren, zo te zien
Moet wel zeggen dat 80-90% van de gemaakte winst via Cryptsy is. Steeds één of andere rare altcoin in een dip kopen en vervolgens een verkooporder instellen met 10% winst. Op BTC-e juist echter 20% verlies gedraaid met foute aankoop van PPC, NMC en LTC té hoog ingekocht, op een ongelegen moment in fiat, etc ...
Al mijn uitstapjes hebben me geld gekost, ltc, btc beste serieus je kan er ook goed geld aan verdienen die andere zijn veel pump en dump je moet geluk hebben als je er al in zitquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef doo. het volgende:
[..]
Ik zit de afgelopen weken in LTC, gaat me goed af. Door m'n studie veel vrije tijd en altijd een tweede schermpje met koersen. Kan dus goed daytraden, Dus zelfs kleine stijgingen (1 a 2 dollar) loont dan als je het zo'n 10x per dag doet. Op cryptsy heb ik wat domme fouten gemaakt en was ik (door fouten van cryptsy) te laat bij veel stijgingen... Ben nu gelukkig weg daar.
Op ppc ben ik een dag goed gegaan, van 4 dollar naar 8 dollar, toen verkocht. Helaas weer ingekocht op 6.7 en deze had die toen een lange tijd niet aangetikt, zat er met 100% vermogen in dus heb het voor 5usd moeten verkopen. Gelukkig toen goed gemaakt met ltc.
Ik zie m ook...ik snap m nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef ulq het volgende:
Lijkt een indicatie te zijn voor de klaarliggende buy en sell orders. Lachen.
Ik zie geen grijze lijn? http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef ulq het volgende:
Ey wat is die grijze lijn nu opeens bij Bitcoinwisdom
zet m op 5 m of 15mquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zie geen grijze lijn? http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Het is een indicatie voor de aankomende sell en buy orders en hiermee dus een soort 'voorspelling' hoe de koers zich gaat ontwikkelen.quote:
Als de lijn omlaag gaat,betekent het dat het omlaag gaat toch ? of dat er meer sell order zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef ulq het volgende:
[..]
Het is een indicatie voor de aankomende sell en buy orders en hiermee dus een soort 'voorspelling' hoe de koers zich gaat ontwikkelen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Robuustheid het volgende:
een keer refreshenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Nope grijze lijn omlaag is verwachting koers omlaag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als de lijn omlaag gaat,betekent het dat het omlaag gaat toch ? of dat er meer sell order zijn
Ik heb een bitcoin wallet met een mooi aantal bitcoins die ik voorlopig niet aanraak. Die heb ik apart gezet voor de lange termijn. Daarnaast heb ik een paar bitcoins om te traden. Maar ook die laat ik nu even staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:07 schreef FastFox91 het volgende:
Ik blijf lekker in coins zitten dit weekend, tegen de massa (van dit topic) in.
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef ulq het volgende:
[..]
Zegt dat iets over een aankomende crash/stijging? Is er een verband gebleken in het verleden?
Kan niet die kleur naar beneden is groen = goed en die grijze lijn gaat omlaag dus = goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Nope grijze lijn omlaag is verwachting koers omlaag.
kortom er komt geheid een crash aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja.
Hoe minder volume, hoe minder kopers aanwezig zijn. Op zondagochtend was er ook een crash. Op zondagochtend ga je nog wel liggen maffen, of wat anders doen dan de koers in gaten houden.
Als men hun bitcoin wilt verkopen, zal men voor steeds lagere bid-prijzen moeten gaan, om hem kwijt te kunnen. Het orderboek wordt dan niet bijgevuld met hogere bid-prijzen. Daardoor wordt het koers steeds lager. Als men bemerkt dat het koers daalt, verkoopt men ook, waardoor iedereen ook volgt: panic sells, en dan heb je dus een crash.
Kortom, lage volumes zijn vaak indicatief voor crashes gebleken.
Dat weten we niet. Wel kunnen we zien dat de volumes steeds lager wordt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kan niet die kleur naar beneden is groen = goed en die grijze lijn gaat omlaag dus = goed
dus koers stijgt toch :S
het is nu helemaal onduidelijk geworden!
[..]
kortom er komt geheid een crash aan.
Dat kan je toch de andere kant op beredeneren? Minder verkopers die potentiële kopers kunnen voorzien > hogere prijsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja.
Hoe minder volume, hoe minder kopers aanwezig zijn. Op zondagochtend was er ook een crash. Op zondagochtend ga je nog wel liggen maffen, of wat anders doen dan de koers in gaten houden.
Als men hun bitcoin wilt verkopen, zal men voor steeds lagere bid-prijzen moeten gaan, om hem kwijt te kunnen. Het orderboek wordt dan niet bijgevuld met hogere bid-prijzen. Daardoor wordt het koers steeds lager. Als men bemerkt dat het koers daalt, verkoopt men ook, waardoor iedereen ook volgt: panic sells, en dan heb je dus een crash.
Kortom, lage volumes zijn vaak indicatief voor crashes gebleken.
Er zijn altijd meer sell-orders dan buy-orders. En soms moet je bij je fiat geld van je bankrekening om bitcoins te kopen. Wanneer je verkoopt, is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat kan je toch de andere kant op beredeneren? Minder verkopers die potentiële kopers kunnen voorzien > hogere prijs
Is dat wel zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Er zijn altijd meer sell-orders dan buy-orders. En soms moet je bij je fiat geld van je bankrekening om bitcoins te kopen. Wanneer je verkoopt, is dat niet het geval.
8937632(totaalUSD) / 850(marktprijs) = 10514 BTC vraagquote:Sell orders
Total: 8054.68 BTC
Buy orders
Total: 8937632.44 USD
Ik heb je gewaarschuwd gast.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
PPC is zo laag, had ik nu maar fiat
tis nu bijna elke dag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom gaat alles op vrijdagen zo laag?
Iets met schapen en dam en sneeuwbal van een berg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom gaat alles op vrijdagen zo laag?
Moeten wij dat voor jou beslissen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Of zal ik nu gewoon mijn vader om 200 euro vragen?
Lol, ik zit ook net Breaking Bad te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Lekker avondje. Ene scherm breaking bad, andere de koers.
Hehe ik S03E13. No spoilers plz...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lol, ik zit ook net Breaking Bad te kijken.
S04 E13
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hehe ik S03E13. No spoilers plz...
Ik heb mijn hoofd veranderd ter ere van Walter White, ik heb mijn hoofd kaal geschoren en snor+baardje laten staanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
S04 E13
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Walter gaat witwassen dmv bitcoins.
Die keek ik vanmiddagquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
S04 E13
Nope. Morgen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zit quark nu al op btc38 of nog niet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef snoek1 het volgende:
zo GTST is afgelopen laat nu de zaak maar stijgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |