Hij doneert geen rigquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Met wat voor rig precies? Cpu of GPU?
GPU, heb nu een 7850 en een 6870 op doge staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Met wat voor rig precies? Cpu of GPU?
Wat is na doge een munt die nog wat oplevert...? WDC ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
GPU, heb nu een 7850 en een 6870 op doge staan.
Ja ik zag dat m'n buyorder uitgevoerd was. Prima.quote:
Grandcoin..quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat is na doge een munt die nog wat oplevert...? WDC ?
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef lf2 het volgende:
[..]weer iets nieuws
het houdt nooit op hahaha
ik heb mijn eigen dogecoin CPU gekocht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
GPU, heb nu een 7850 en een 6870 op doge staan.
hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:30 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen dogecoin CPU gekocht!
[ afbeelding ]
Als ik er wat meer geld bij geharkt heb, ga ik voor deze:
Duel core dogecoin miner:
[ afbeelding ]
Idem, maar met een andere coin. Heel de tijd zeiken en foutmeldingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:33 schreef tralalala het volgende:
Heb vanmiddag deze tutorial gevolgd om zelf ook te minen maar het wou niet echt lukken.![]()
Foutmelding na foutmelding, toen werd ik sacherijnig en heb ik de pc uitgedrukt.
Goed werkquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, mijn doel om van 0,03 BTC in eerste instantie 0,1 te 'maken' komt in zicht. Met wat mazzel kom ik dit weekeinde rondom 0,08-0,09 uit. Zal dan wel bijna twee weken geduurd hebben.
Zolang je op crypsy zit zal je verlies makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Goed werk, ik ben nog steeds m'n cryptsy / bter verlies aan het goed maken. Nog 70usd te gaan.. Was eerst 250usd dus gaat de goede kant op.!
Gaat wel goed komen met dat verlies compenseren, zo te zienquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Goed werk, ik ben nog steeds m'n cryptsy / bter verlies aan het goed maken. Nog 70usd te gaan.. Was eerst 250usd dus gaat de goede kant op.!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef lf2 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
![]()
![]()
Wie hier in trapt moet dood
quote:LET OP!! DE KOERS GAAT HARD ACHTERUIT!!!LET OP!!!!!Wilt u snel geld voor uw litecoins nog op de zelfde dag opgehaald of weet u gewoon niet wat u er mee moet doen kunt u ze ook altijd voor een leuk prijsje bij mij achterlaten
Ik zit de afgelopen weken in LTC, gaat me goed af. Door m'n studie veel vrije tijd en altijd een tweede schermpje met koersen. Kan dus goed daytraden, Dus zelfs kleine stijgingen (1 a 2 dollar) loont dan als je het zo'n 10x per dag doet. Op cryptsy heb ik wat domme fouten gemaakt en was ik (door fouten van cryptsy) te laat bij veel stijgingen... Ben nu gelukkig weg daar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen met dat verlies compenseren, zo te zien
Moet wel zeggen dat 80-90% van de gemaakte winst via Cryptsy is. Steeds één of andere rare altcoin in een dip kopen en vervolgens een verkooporder instellen met 10% winst. Op BTC-e juist echter 20% verlies gedraaid met foute aankoop van PPC, NMC en LTC té hoog ingekocht, op een ongelegen moment in fiat, etc ...
Al mijn uitstapjes hebben me geld gekost, ltc, btc beste serieus je kan er ook goed geld aan verdienen die andere zijn veel pump en dump je moet geluk hebben als je er al in zitquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef doo. het volgende:
[..]
Ik zit de afgelopen weken in LTC, gaat me goed af. Door m'n studie veel vrije tijd en altijd een tweede schermpje met koersen. Kan dus goed daytraden, Dus zelfs kleine stijgingen (1 a 2 dollar) loont dan als je het zo'n 10x per dag doet. Op cryptsy heb ik wat domme fouten gemaakt en was ik (door fouten van cryptsy) te laat bij veel stijgingen... Ben nu gelukkig weg daar.
Op ppc ben ik een dag goed gegaan, van 4 dollar naar 8 dollar, toen verkocht. Helaas weer ingekocht op 6.7 en deze had die toen een lange tijd niet aangetikt, zat er met 100% vermogen in dus heb het voor 5usd moeten verkopen. Gelukkig toen goed gemaakt met ltc.
Ik zie m ook...ik snap m nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef ulq het volgende:
Lijkt een indicatie te zijn voor de klaarliggende buy en sell orders. Lachen.
Ik zie geen grijze lijn? http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef ulq het volgende:
Ey wat is die grijze lijn nu opeens bij Bitcoinwisdom
zet m op 5 m of 15mquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zie geen grijze lijn? http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Het is een indicatie voor de aankomende sell en buy orders en hiermee dus een soort 'voorspelling' hoe de koers zich gaat ontwikkelen.quote:
Als de lijn omlaag gaat,betekent het dat het omlaag gaat toch ? of dat er meer sell order zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef ulq het volgende:
[..]
Het is een indicatie voor de aankomende sell en buy orders en hiermee dus een soort 'voorspelling' hoe de koers zich gaat ontwikkelen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Robuustheid het volgende:
een keer refreshenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Nope grijze lijn omlaag is verwachting koers omlaag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als de lijn omlaag gaat,betekent het dat het omlaag gaat toch ? of dat er meer sell order zijn
Ik heb een bitcoin wallet met een mooi aantal bitcoins die ik voorlopig niet aanraak. Die heb ik apart gezet voor de lange termijn. Daarnaast heb ik een paar bitcoins om te traden. Maar ook die laat ik nu even staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:07 schreef FastFox91 het volgende:
Ik blijf lekker in coins zitten dit weekend, tegen de massa (van dit topic) in.
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef ulq het volgende:
[..]
Zegt dat iets over een aankomende crash/stijging? Is er een verband gebleken in het verleden?
Kan niet die kleur naar beneden is groen = goed en die grijze lijn gaat omlaag dus = goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Nope grijze lijn omlaag is verwachting koers omlaag.
kortom er komt geheid een crash aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja.
Hoe minder volume, hoe minder kopers aanwezig zijn. Op zondagochtend was er ook een crash. Op zondagochtend ga je nog wel liggen maffen, of wat anders doen dan de koers in gaten houden.
Als men hun bitcoin wilt verkopen, zal men voor steeds lagere bid-prijzen moeten gaan, om hem kwijt te kunnen. Het orderboek wordt dan niet bijgevuld met hogere bid-prijzen. Daardoor wordt het koers steeds lager. Als men bemerkt dat het koers daalt, verkoopt men ook, waardoor iedereen ook volgt: panic sells, en dan heb je dus een crash.
Kortom, lage volumes zijn vaak indicatief voor crashes gebleken.
Dat weten we niet. Wel kunnen we zien dat de volumes steeds lager wordt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kan niet die kleur naar beneden is groen = goed en die grijze lijn gaat omlaag dus = goed
dus koers stijgt toch :S
het is nu helemaal onduidelijk geworden!
[..]
kortom er komt geheid een crash aan.
Dat kan je toch de andere kant op beredeneren? Minder verkopers die potentiële kopers kunnen voorzien > hogere prijsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja.
Hoe minder volume, hoe minder kopers aanwezig zijn. Op zondagochtend was er ook een crash. Op zondagochtend ga je nog wel liggen maffen, of wat anders doen dan de koers in gaten houden.
Als men hun bitcoin wilt verkopen, zal men voor steeds lagere bid-prijzen moeten gaan, om hem kwijt te kunnen. Het orderboek wordt dan niet bijgevuld met hogere bid-prijzen. Daardoor wordt het koers steeds lager. Als men bemerkt dat het koers daalt, verkoopt men ook, waardoor iedereen ook volgt: panic sells, en dan heb je dus een crash.
Kortom, lage volumes zijn vaak indicatief voor crashes gebleken.
Er zijn altijd meer sell-orders dan buy-orders. En soms moet je bij je fiat geld van je bankrekening om bitcoins te kopen. Wanneer je verkoopt, is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat kan je toch de andere kant op beredeneren? Minder verkopers die potentiële kopers kunnen voorzien > hogere prijs
Is dat wel zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Er zijn altijd meer sell-orders dan buy-orders. En soms moet je bij je fiat geld van je bankrekening om bitcoins te kopen. Wanneer je verkoopt, is dat niet het geval.
8937632(totaalUSD) / 850(marktprijs) = 10514 BTC vraagquote:Sell orders
Total: 8054.68 BTC
Buy orders
Total: 8937632.44 USD
Ik heb je gewaarschuwd gast.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
PPC is zo laag, had ik nu maar fiat
tis nu bijna elke dag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom gaat alles op vrijdagen zo laag?
Iets met schapen en dam en sneeuwbal van een berg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom gaat alles op vrijdagen zo laag?
Moeten wij dat voor jou beslissen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Of zal ik nu gewoon mijn vader om 200 euro vragen?
Lol, ik zit ook net Breaking Bad te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Lekker avondje. Ene scherm breaking bad, andere de koers.
Hehe ik S03E13. No spoilers plz...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lol, ik zit ook net Breaking Bad te kijken.
S04 E13
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hehe ik S03E13. No spoilers plz...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn hoofd veranderd ter ere van Walter White, ik heb mijn hoofd kaal geschoren en snor+baardje laten staanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
S04 E13
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Walter gaat witwassen dmv bitcoins.
Die keek ik vanmiddagquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
S04 E13
Nope. Morgen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zit quark nu al op btc38 of nog niet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef snoek1 het volgende:
zo GTST is afgelopen laat nu de zaak maar stijgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |