Kan niet die kleur naar beneden is groen = goed en die grijze lijn gaat omlaag dus = goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Nope grijze lijn omlaag is verwachting koers omlaag.
kortom er komt geheid een crash aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja.
Hoe minder volume, hoe minder kopers aanwezig zijn. Op zondagochtend was er ook een crash. Op zondagochtend ga je nog wel liggen maffen, of wat anders doen dan de koers in gaten houden.
Als men hun bitcoin wilt verkopen, zal men voor steeds lagere bid-prijzen moeten gaan, om hem kwijt te kunnen. Het orderboek wordt dan niet bijgevuld met hogere bid-prijzen. Daardoor wordt het koers steeds lager. Als men bemerkt dat het koers daalt, verkoopt men ook, waardoor iedereen ook volgt: panic sells, en dan heb je dus een crash.
Kortom, lage volumes zijn vaak indicatief voor crashes gebleken.
Dat weten we niet. Wel kunnen we zien dat de volumes steeds lager wordt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kan niet die kleur naar beneden is groen = goed en die grijze lijn gaat omlaag dus = goed
dus koers stijgt toch :S
het is nu helemaal onduidelijk geworden!
[..]
kortom er komt geheid een crash aan.
Dat kan je toch de andere kant op beredeneren? Minder verkopers die potentiële kopers kunnen voorzien > hogere prijsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja.
Hoe minder volume, hoe minder kopers aanwezig zijn. Op zondagochtend was er ook een crash. Op zondagochtend ga je nog wel liggen maffen, of wat anders doen dan de koers in gaten houden.
Als men hun bitcoin wilt verkopen, zal men voor steeds lagere bid-prijzen moeten gaan, om hem kwijt te kunnen. Het orderboek wordt dan niet bijgevuld met hogere bid-prijzen. Daardoor wordt het koers steeds lager. Als men bemerkt dat het koers daalt, verkoopt men ook, waardoor iedereen ook volgt: panic sells, en dan heb je dus een crash.
Kortom, lage volumes zijn vaak indicatief voor crashes gebleken.
Er zijn altijd meer sell-orders dan buy-orders. En soms moet je bij je fiat geld van je bankrekening om bitcoins te kopen. Wanneer je verkoopt, is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat kan je toch de andere kant op beredeneren? Minder verkopers die potentiële kopers kunnen voorzien > hogere prijs
Is dat wel zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Er zijn altijd meer sell-orders dan buy-orders. En soms moet je bij je fiat geld van je bankrekening om bitcoins te kopen. Wanneer je verkoopt, is dat niet het geval.
8937632(totaalUSD) / 850(marktprijs) = 10514 BTC vraagquote:Sell orders
Total: 8054.68 BTC
Buy orders
Total: 8937632.44 USD
Ik heb je gewaarschuwd gast.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
PPC is zo laag, had ik nu maar fiat
tis nu bijna elke dag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom gaat alles op vrijdagen zo laag?
Iets met schapen en dam en sneeuwbal van een berg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom gaat alles op vrijdagen zo laag?
Moeten wij dat voor jou beslissen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Of zal ik nu gewoon mijn vader om 200 euro vragen?
Lol, ik zit ook net Breaking Bad te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Lekker avondje. Ene scherm breaking bad, andere de koers.
Hehe ik S03E13. No spoilers plz...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lol, ik zit ook net Breaking Bad te kijken.
S04 E13
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hehe ik S03E13. No spoilers plz...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |