Beveiligen met een wachtwoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe je Wallet beter te securen? Daar heb ik eerder adviezen over gelezen hier
Alleen de standaardoptie binnen multibit dus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Beveiligen met een wachtwoord
En backuppen.
Jah, zolang je wachtwoord lang genoeg is zullen ze 'm niet makkelijk kunnen kraken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Alleen de standaardoptie binnen multibit dus?
kan maar dan moet ik je echt pushen naar bter ofzo, crypsy zal alleen voor verlies zorgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef roislecxe het volgende:
Nog een paar dagen zo'n saaiheid en ik ga de meest stupide altcoins ook maar eens opzoeken
Heb van de week al een account op bter gemaakt. Zag er droevig uit, vage grafieken en alles, maar goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
kan maar dan moet ik je echt pushen naar bter ofzo, crypsy zal alleen voor verlies zorgen
Misschien moet je gewoon geduld hebben!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef ulq het volgende:
Weer een dag niks gebeurd
Mijn idee(/illusie?) dat je hiermee structureel grote winsten kan maken is toch wel een beetje aan verdwijnen
Wow wat een ongelofelijk goede tip! Ik ga hem opschrijven voordat ik hem vergeet! Zeer bedankt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
Misschien moet je gewoon geduld hebben!
No problemquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Wow wat een ongelofelijk goede tip! Ik ga hem opschrijven voordat ik hem vergeet! Zeer bedankt!
Wat is er zo lol aan? FTC is al tijden zo dood als een pier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef druide het volgende:
https://btc-e.com/exchange/ftc_btc
lol?
Dat maakt het nog niet telaat, hij is al redelijk teruggezakt naar een schappelijke prijs, en hij staat NOG niet op coinmarketcapquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Grandcoin is al te laat, die stond afgelopen weekend echt zo veel lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |