Voor kleine bedragen misschien wel. Maar grote bedragen witwassen is met Bitcoin moeilijker dan met cash. Deze discussie is hier laatst ook al gevoerd, weet alleen niet meer welk topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het lijkt me wel dat digitale munten het witwassen makkelijker maken en dat niet alleen banken maar ook gewoon landen er achteruit op kunnen gaan. Of zit ik nu helemaal fout?
Banken verwerken in het weekend geen........quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat maakt het uit als de banken dicht zijn. Ik kom ook nooit bij een bank en kan dag en nacht storten. Dat kan over de hele wereld.
Jep.quote:
terwijl je dit zegt zie ik voor t eerst daling naar 860 bitstampquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef ulq het volgende:
Zit er wat in de theorie dat de kans op een crash dit weekend met de minuut kleiner wordt? Mensen beginnen nou zoiets te krijgen van 'oh hij gaat dus blijkbaar niet crashen deze week, kopen alvast'.
BTC-E net was datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |