SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt amateuristisch, daar kan je toch niet mee komen naar je klanten toe?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef lf2 het volgende:
One little trick you might try is placing a very small order in the same coin pair for an amount that wont fill and cancelling it this forces an audit and may fix your issue. Try it on the buy and sell side might fix you right up.crypsy, maar als je all in bent gegaan kan je het schudden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Snap ik, maar wist niet wat nou de makkelijkste manier was om aan BTC te komen.
Maar BTC is dus de gateway drug
Ah okequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Snap ik, maar wist niet wat nou de makkelijkste manier was om aan BTC te komen.
Maar BTC is dus de gateway drug
probeer quark te verkopen om wat btc los te maken om dat trucje te proberen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt amateuristisch, daar kan je toch niet mee komen naar je klanten toe?![]()
snap je nu waarom de eigenaar dood moet ?quote:An error has occurred in your order. Minimum trade amount is 10.00000000. Please try again.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef lf2 het volgende:
[..]
[..]
snap je nu waarom de eigenaar dood moet ?
Ik kan wel een wallet voor je aanmaken en address sturen als je wilt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef One_conundrum het volgende:
Moet ik dan eerst nog een wallet enzo?
Stel dat ik een mooi prijsje zie ( en deze kan pakken). Kan ik dan gelijk kopen, of moet ik nog voorbereidingen treffen?
Multibit kun je downloaden als wallet. En zoals je kunt zien zijn er op Bitonic op 't moment genoeg BTC, voorbereidingen niet nodig. Kopieer alleen je wallet adress, zodat je die snel kunt invoeren (als aantal BTC's laag zijn op bitonic.)quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef One_conundrum het volgende:
Moet ik dan eerst nog een wallet enzo?
Stel dat ik een mooi prijsje zie ( en deze kan pakken). Kan ik dan gelijk kopen, of moet ik nog voorbereidingen treffen?
Tyfuszooi inderdaad, ik ben ook all in gegaan. Gelukkig maar 0.2BTC.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef lf2 het volgende:
One little trick you might try is placing a very small order in the same coin pair for an amount that wont fill and cancelling it this forces an audit and may fix your issue. Try it on the buy and sell side might fix you right up.crypsy, maar als je all in bent gegaan kan je het schudden
Wacht maar als jij ongeveer 2 btc verlies maakt puur omdat je niet kan verkopen of je geld kan zien..hahaquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee
Pa: Weet je wel dat die bitcoinprut heel gevaarlijk is?!!
Ik: Want?
Pa: ik las het in de kranten
pls
Zegt mijn broer ook, al doet hij wel iets meer onderzoek dan een krant, maar hij zegt dat het een bubbel is en dat ervaren rijke mensen dat zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee
pls
Mijn pa vindt het helemaal geweldig om te volgen, heeft mij 1000 euro gegeven om voor hem in te zetten, is inmiddels verdubbeld en heb 1000 euro terug laten storten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee
pls
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt mijn broer ook, al doet hij wel iets meer onderzoek dan een krant, maar hij zegt dat het een bubbel is en dat ervaren rijke mensen dat zeggen.
Maarja, ik weet niet of het wel zo is, als het een bubbel is dan zou het nog wel tijdje duren denk ik.
ervaren mensen zijn te oud en te stug om het te (willen) snappenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt mijn broer ook, al doet hij wel iets meer onderzoek dan een krant, maar hij zegt dat het een bubbel is en dat ervaren rijke mensen dat zeggen.
Maarja, ik weet niet of het wel zo is, als het een bubbel is dan zou het nog wel tijdje duren denk ik.
Whehe lekker bezig, wou dat ik 1000 euro had om mee te traden, ik ben begonnen met 100 euro (132 dollar) en heb nu 228 dollarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn pa vindt het helemaal geweldig om te volgen, heeft mij 1000 euro gegeven om voor hem in te zetten, is inmiddels verdubbeld en heb 1000 euro terug laten storten.
Mijn ma strest al helemaal als ze iets negatiefs op die balken bij RTLZ ziet langskomen over bitcoins.
Prima toch, loop niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whehe lekker bezig, wou dat ik 1000 euro had om mee te traden, ik ben begonnen met 100 euro (132 dollar) en heb nu 228 dollar
Nice.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn pa vindt het helemaal geweldig om te volgen, heeft mij 1000 euro gegeven om voor hem in te zetten, is inmiddels verdubbeld en heb 1000 euro terug laten storten.
Mijn ma strest al helemaal als ze iets negatiefs op die balken bij RTLZ ziet langskomen over bitcoins.
Het had zo veel meer kunnen zijn als ik beter kan tradenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Prima toch, loop niet zo te zeiken
Ach man, mensen bij grote hedgefunds zijn blij met 2% winst per maand.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het had zo veel meer kunnen zijn als ik beter kan traden
What is life without taking the risks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou in principe gewoon mijn spaarrekeningen kunnen leeghalen en 7000 euro aan LTC kopen, maar ik ben niet zo een risico persoon
Waarom? Waarom denk je dat het meer waard gaat worden? Steeds meer negatief in het nieuws al die coins.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou in principe gewoon mijn spaarrekeningen kunnen leeghalen en 7000 euro aan LTC kopen, maar ik ben niet zo een risico persoon
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
at ik in deze SC kwam hoorde ik over een dombo die 300 BTC in een keer in euro had omgezet ofzo en het allemaal kwijt is aan BTC-E.
Waarom LTC?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Kom jij ook weer eens kijken..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom? Waarom denk je dat het meer waard gaat worden? Steeds meer negatief in het nieuws al die coins.
Veilig, ik houd van backup plans hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
What is life without taking the risks?
Je kunt ook nog een lening aangaan, 7000 vind ik zo armoedigquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
Gewoon niks vertellenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Veilig, ik houd van backup plans hebben.
Maar then again, ik doe vwo, ik ga waars. een technische studie doen, mijn ouders betalen mijn studie, ik heb eigenlijk niet echt spaargeld nodig, maar denk dat het niet van mijn broer mag en mijn broer mijn ouders helemaal gaat ompraten.
Ik vertrouw het nieuws niet zo heel erg. Ik denk gewoon dat BTC en LTC en PPC en vast nog wel een paar een grote toekomst hebben, omdat de jongere generaties steeds meer 'digitaal' opgevoed wordt en er dus steeds meer mensen met digitale coins willen/gaan betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom? Waarom denk je dat het meer waard gaat worden? Steeds meer negatief in het nieuws al die coins.
Zou mooi zijn als crypsy ophield met bestaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef tralalala het volgende:
Zou mooi zijn als LTC opeens tegelijkertijd bij zowel BTChina en Mt.Gox verschijnt.
Ja leuk, opeens een FBI logo op cryptsy.com en niet meer bij je munten kunnen komen,...oh wacht dat kon sowieso al niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als crypsy ophield met bestaan
BTChina gaat binnenkort waarschijnlijk LTC aanbieden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef tralalala het volgende:
Zou mooi zijn als LTC opeens tegelijkertijd bij zowel BTChina en Mt.Gox verschijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef snoek1 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een lening aangaan, 7000 vind ik zo armoedig
Maar mijn vader beheert mijn spaarrekening, ik kan moeilijk zeggen, vader, zet even 7000 euro op mijn pinpas ik ga een '???' kopen?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja leuk, opeens een FBI logo op cryptsy.com en niet meer bij je munten kunnen komen,...oh wacht dat kon sowieso al niet.
Hoezo dat? Je hebt ook een Fok! abbo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |