ah ok.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat binnenkort China LTC krijgt hoorde ik, ik geloof dat wel iig.
Ja nou een FOK!ABO is dan wel zonde van mijn geld, maar het is iig maar 20 euro.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je hebt ook een Fok! abbo.
Wow, hij is 10 dollar naar beneden gegaanquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
BTChina gaat binnenkort waarschijnlijk LTC aanbieden.Ik word een beetje moe van die geruchten, net als WDC op BTC-e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is natuurlijk waar, ik zou ook wat PPC houden en gewoon wat fiat op mijn BTC-e laten staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ah ok.
Maar om even op je spaargeld terug te komen. Diversificeren kan geen kwaad natuurlijk.
Het was een sarcastische opmerkingquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wow, hij is 10 dollar naar beneden gegaan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die geruchten, net als WDC op BTC-e.
Neej joh, dat correleert allemaal. 1 Cryptocurrency is wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk waar, ik zou ook wat PPC houden en gewoon wat fiat op mijn BTC-e laten staan.
Ik ga het binnenkort eens met mijn ouders over hebben.
Maar PPC is toekomst!! En LTC is nabije toekomst!! Denk ik dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej joh, dat correleert allemaal. 1 Cryptocurrency is wel genoeg.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel echt waar! Kijk hier is een Aziaat die het beweert!
Zegt dat iets over een aankomende crash/stijging? Is er een verband gebleken in het verleden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Zith het volgende:
handel compleet stil op bitstamp.... gemiddeld 0.20 BTC per minuut de laatste 20 minuten..
Mijn btc staan inmiddels op pendingquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef lf2 het volgende:
Heb die XJO compleet gemist doordat mijn btc verdwenen zijn![]()
18 gekocht door wat van quark los te peuteren
90% van de mensen in China heet Lee...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Huh wacht zijn de CEO van BTC China en de creator van LTC broers?
Bobby Lee en Charles Lee?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
JAA, ze zijn broers. Dat zegt Charles in zijn presentatie op Stanford. Een reden waarom in weer in LTC wou willen gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, zijn broers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zet alleen hun namen hier omdat ik het heb gehoord, niet omdat ze beide dezelfde achternaam hebben!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
90% van de mensen in China heet Lee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |