Wacht maar, over een jaar is 1 Dogecoin 1000 euro waard!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef Wijnbo het volgende:
Jeuj 4K Dogecoins gemined. Alleen jammer dat het echt helemaal niets waard is
De koers keert precies op de hele bedragen, net alsof het georkestreerd is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Wat is er zo lol aan? FTC is al tijden zo dood als een pier.
Jah duh, kleinere tussen waardes zijn niet mogelijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef druide het volgende:
[..]
De koers keert precies op de hele bedragen, net alsof het georkestreerd is.
Dogecoins is niet gepremined, door de bekendheid van de meme is de coin heel snel verspreid, verschillende mensen gingen het minen, niet 1 kleine groep, de coin is heel erg goed verspreid, en dat betekent dat mensen er vertrouwen in krijgen, deze coin heeft echt een toekomst. Ik zie het eerder als een longterm investering, ik koop er nu een paar 1000 en ben over een jaar miljonair.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef se7venbullets het volgende:
Mensen,
Hoe denken jullie over de dogecoin? Verstandig om nu te investeren, of is het al te laat? Gezien de grote volumes die de eerste investeerders bezitten, lijkt het me een tikkende tijdbom die 1 deze dagen kan ontploffen.
Voor mezelf zie ik het als een quick cashgrab.
Wat is jullie mening
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten nog bij much birth!!!
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
"time travel phase"quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht al.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Jah duh, kleinere tussen waardes zijn niet mogelijk
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dogecoins is niet gepremined, door de bekendheid van de meme is de coin heel snel verspreid, verschillende mensen gingen het minen, niet 1 kleine groep, de coin is heel erg goed verspreid, en dat betekent dat mensen er vertrouwen in krijgen, deze coin heeft echt een toekomst. Ik zie het eerder als een longterm investering, ik koop er nu een paar 1000 en ben over een jaar miljonair.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dogecoins is niet gepremined, door de bekendheid van de meme is de coin heel snel verspreid, verschillende mensen gingen het minen, niet 1 kleine groep, de coin is heel erg goed verspreid, en dat betekent dat mensen er vertrouwen in krijgen, deze coin heeft echt een toekomst. Ik zie het eerder als een longterm investering, ik koop er nu een paar 1000 en ben over een jaar miljonair.
Niet te serieus nemen heh, ik bedoel ik klink misschien serieus, maar dat is ook de bedoeling van een succesvolle 'troll'.quote:
Ja, als 1% van alle transacties met bitcoin gedaan zou worden (en dus alles zwart) belasting mislopen over --> 1%. Jeuj.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het lijkt me wel dat digitale munten het witwassen makkelijker maken en dat niet alleen banken maar ook gewoon landen er achteruit op kunnen gaan. Of zit ik nu helemaal fout?
Ik snap deze zin niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Wijnbo het volgende:
Ja, als 1% van alle transacties met bitcoin gedaan zou worden (en dus alles zwart) belasting mislopen over --> 1%. Jeuj.
Wacht maar. Eind v/d avond begint de dip. Banken zijn nu dicht in geheel Azië en Europa (m.u.v. UK en Portugal). Banken in NY e.o. sluiten over een paar uurtjes. En in Cali duurt het nog even. Als de banken sluiten gaan we los.quote:
En wat maakt het uit als de banken dicht zijn. Ik kom ook nooit bij een bank en kan dag en nacht storten. Dat kan over de hele wereld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wacht maar. Eind v/d avond begint de dip. Banken zijn nu dicht in geheel Azië en Europa (m.u.v. UK en Portugal). Banken in NY e.o. sluiten over een paar uurtjes. En in Cali duurt het nog even. Als de banken sluiten gaan we los.
Voor kleine bedragen misschien wel. Maar grote bedragen witwassen is met Bitcoin moeilijker dan met cash. Deze discussie is hier laatst ook al gevoerd, weet alleen niet meer welk topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het lijkt me wel dat digitale munten het witwassen makkelijker maken en dat niet alleen banken maar ook gewoon landen er achteruit op kunnen gaan. Of zit ik nu helemaal fout?
Banken verwerken in het weekend geen........quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat maakt het uit als de banken dicht zijn. Ik kom ook nooit bij een bank en kan dag en nacht storten. Dat kan over de hele wereld.
Jep.quote:
terwijl je dit zegt zie ik voor t eerst daling naar 860 bitstampquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef ulq het volgende:
Zit er wat in de theorie dat de kans op een crash dit weekend met de minuut kleiner wordt? Mensen beginnen nou zoiets te krijgen van 'oh hij gaat dus blijkbaar niet crashen deze week, kopen alvast'.
BTC-E net was datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als BTC naar beneden gaat knalt LTC/USD sowieso ook naar beneden. Heviger nog volgens mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef lf2 het volgende:
Ltc doet eigenlijk geen moer ben benieuwd of het mee valt omlaag ?
Jup, als BTC begint te herstellen snel LTC kopen, gaat vaak 2 x zo hard mee omhoog weer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Als BTC naar beneden gaat knalt LTC/USD sowieso ook naar beneden. Heviger nog volgens mij.
Nee, ze hebben gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef TimKuik het volgende:
http://daskapital.nl/2013/12/bitcoin_is_levensgevaarlijk_ec.htmlDie bankiers zijn gewoon in hun broek aan het schijten..
waar lees ik nu het persbericht van dat orgaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef TimKuik het volgende:
http://daskapital.nl/2013/12/bitcoin_is_levensgevaarlijk_ec.htmlDie bankiers zijn gewoon in hun broek aan het schijten..
hoezo NIET-kantoorbaan traders? Juist wel toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:44 schreef Wijnbo het volgende:
Doe die buy walls eens weg. Wel mooi timing momentje voor alle niet-kantoorbaan traders : weekend, thuiskomen, howlyfuck, daylow --> SEeeeeeeeellllllllllllllllllllllllll
http://www.eba.europa.eu/(...)n-virtual-currenciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
waar lees ik nu het persbericht van dat orgaan?
Zondag rond 17:00 weer inkopen==>profitquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb duidelijk te weinig ervaring, ik had gewoon moeten wachten met kopen, wist ik veel dat het elke vrijdag goedkoper werd!
Bedelen houden we hier niet van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef se7venbullets het volgende:
doneer nu! Help me een hond te kopen.
Ik probeer dit te bemiddelen met dogecoin.
Mijn adres is : jemoeder
Dank u
Echt he. Teringbedelaars.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef tralalala het volgende:
Ook echt speciaal een account aanmaken.
het was niet serieus bedoeld hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef tralalala het volgende:
voor coins die niets waard zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:14 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
het was niet serieus bedoeld hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |