SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Onderbouwing?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef Solidberg het volgende:
BTC en LTC gaan waarschijnlijk juist dit weekend massaal omhoog
Dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef Solidberg het volgende:
BTC en LTC gaan waarschijnlijk juist dit weekend massaal omhoog
Mijn glazenbol is warm.quote:
Maar eerst komt er rond vrijdagnacht nog een crash (of eerder)quote:Op donderdag 12 december 2013 11:57 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mijn glazenbol is warm.
Maar serieus, hoop mensen kopen nu in het weekend in ipv de week.
Het is net gecrasht?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar eerst komt er rond vrijdagnacht nog een crash (of eerder)
Zet je wisdom eens op 4 uurquote:
Ja ik denk inderdaad dat ie iig vanaf zondagmiddag al gaat stijgen. Wellicht al iets eerder.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:57 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mijn glazenbol is warm.
Maar serieus, hoop mensen kopen nu in het weekend in ipv de week.
Wat?quote:
Die worden toch allemaal geblocked door apple?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef dimmak het volgende:
Is er ook een fatsoenlijke exchange met een app of mobiele site om te traden?
Appelquote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die worden toch allemaal geblocked door apple?
Android of mobiele site kan Apple niks aan doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
BTC-e heeft een app, maar die is echt waardeloos.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef dimmak het volgende:
Is er ook een fatsoenlijke exchange met een app of mobiele site om te traden?
Ik voel dat alles vandaag fout gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:18 schreef Scorpie het volgende:
Zo gaan we weer even inkopen op laag en bij 850 verkopen
China is anders aardig aan het zakken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:18 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik voel dat alles vandaag fout gaat.
Het gaat niet meer zakken jongens ik weet het zeker
Puur omdat ik het wil...gaat het niet gebeuren
Hmm wel al 14 uur geleden. Heeft niet zo'n grote panic-buy veroorzaakt iigquote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef pimpel1985 het volgende:
GROOT NIEUWS
Wall Street Will Put 'Hundreds of Millions' Into Bitcoin
http://finance.yahoo.com/(...)cmt=comments-postbox
Dit kan betekenen dat de BTC naar ongekende hoogte gaat!!
Ik zie niets.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef pimpel1985 het volgende:
GROOT NIEUWS
Wall Street Will Put 'Hundreds of Millions' Into Bitcoin
http://finance.yahoo.com/(...)cmt=comments-postbox
Dit kan betekenen dat de BTC naar ongekende hoogte gaat!!
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm wel al 14 uur geleden. Heeft niet zo'n grote panic-buy veroorzaakt iig
Duurt ook nog wel evenquote:So says Barry Silbert, founder and chief executive of SecondMarket, the online platform that allows its users to trade private company stocks. "We're three to six months away from Wall Street dollars moving into Bitcoin in a big way," he says.
quote:
Fixedquote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Voorlopig is de markt nog bullshit.
Gadver!quote:
Leuk een nieuweling. Dat ie (erg openlijk, maar vooruit) homo is geeft niet, we omarmen iedereen met liefde hier.quote:
Geniaalquote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef ulq het volgende:
Hier hebben jullie nog een gifje om te dag mee door te komen.[ afbeelding ]
Hoezo doen ze dat eigenlijk? En is er wel voor Android, ik ga op vakantie en ik moet het checken!quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Op vakantie. Hmm betaald met bitcoins of winst op bitcoins ? anders ben je geen heldquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo doen ze dat eigenlijk? En is er wel voor Android, ik ga op vakantie en ik moet het checken!
Het laagste was 825quote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef TimKuik het volgende:
Vannacht een buy order op $826 gedaan
Honderden miljoenen.. Als dat er 500 zijn dan is het een half miljard. Dat is nog geen 5% van de marketcap. Dat is nu op dit moment ongeveer $11mld dollar. Dan zou het stijgen naar ~$900. Plus waarschijnlijk weer een massa nieuwe investeerders. Price will rocket! Het duurt nog wel even dus, half jaartje. Tegen die tijd is de situatie waarschijnlijk weer compleet anders. Ben benieuwd naar hoe het gaat lopen.quote:
Snel verkopen nu het nog kanquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef TimKuik het volgende:
Leef je graag in leugens? Zoja, ja ik heb alles betaald met bitcoins, echt geweldig.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op vakantie. Hmm betaald met bitcoins of winst op bitcoins ? anders ben je geen held
Nice.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef TimKuik het volgende:
Heb geduld, het gaat waarschijnlijk nog veel saaier wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef lf2 het volgende:
Saaiste week sinds ik begonnen ben met dit....
vind ik jammer
Ik betaalde laatst met 450 BTC, dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leef je graag in leugens? Zoja, ja ik heb alles betaald met bitcoins, echt geweldig.
Een wat?quote:clearly we have a double floparound spider dog configuration on the LTC/BTC chart. Economy 101 people. remember your training!
verwachte reactie 1/10 voor het proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik betaalde laatst met 450 BTC, dat was echt fantastisch.
Onzin.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap al die termen niet die in de trollbox worden gebruikt
[..]
Een wat?
Je kan ook moeilijk verwachten dat er een kwaliteitspost komt op die bagger die je zelf neerplempt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
verwachte reactie 1/10 voor het proberen.
Waar denk je dat "Trollbox" vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap al die termen niet die in de trollbox worden gebruikt
[..]
Een wat?
Over een jaar koop ik 450 vakanties met 1 bitcoin, dat is pas fantastischquote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik betaalde laatst met 450 BTC, dat was echt fantastisch.
Als ik die gast was die 10k BTC betaalde voor 2 pizza's... ik weet niet of ik daar overheen zou komen.quote:
Nee maar dat van mij is tenminste niet een stom iets dat al 35025 keer is gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk verwachten dat er een kwaliteitspost komt op die bagger die je zelf neerplempt.
"Ik kwam met niets, dus heb ook niets verloren"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik die gast was die 10k BTC betaalde voor 2 pizza's... ik weet niet of ik daar overheen zou komen.
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…quote:Op donderdag 12 december 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee maar dat van mij is tenminste niet een stom iets dat al 35025 keer is gedaan.
Zo slecht was het ook weer niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…
Poll: Hoe goed was de vernieuwende grap van spatieloos?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo slecht was het ook weer niet.
Haha je verveelt je echt...waarom zoek je nou ruzie mevrowuquote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…
Ben er minimaal tot maandag.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
kwarkpeople wie van jullie hold tot morgen en wie gaat er vandaag uit?
Ik heb een halve en die hold ik tot ie 100 eu waard is. grgrquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
Ik hold tot morgen. Beter gaat hij nog even stijgen anders gewoon 0 winst eropquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
aah ben je ook een ervaring rijker tochquote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik hold tot morgen. Beter gaat hij nog even stijgen anders gewoon 0 winst erop
Vrijdag was toch de dag dat ie in china op de site kwam dus dan word het vrijdag-maandagquote:
LTC stond net op 29.8?quote:
Ik heb op Wie gestemdquote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Poll: Hoe goed was de vernieuwende grap van spatieloos?
• Het was echt fantastisch.
• Vernieuwend is Geert Wilders met hoofddoek.
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
KOOP LTC NU HUP SNEL!!quote:BTC China comment implies they'll launch LTC trading soon. I'll buy some more LTC during the next coffee break! #speculation #bitcoinconf
Over een uurtje baal je, dan is ie al boven de 50!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
Meh ik ben al te laat hij is al boven de 30!
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:20 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Over een uurtje baal je, dan is ie al boven de 50!
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Hij bedoeld 5 0 als in 5.0 omdat zn spatie niet werkt
doe jij es ff rijk zegquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een halve en die hold ik tot ie 100 eu waard is. grgr
Wachtent tot MTGox/BTCChina LTC implementeert, wachten op dat WallStreet-gebeurenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef lf2 het volgende:
je kan niet kopen niet verkopen letterlijk gewoon niks.
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWW
GAAT ER NOG WAT GEBEUREN
Denk aan je hart!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef lf2 het volgende:
je kan niet kopen niet verkopen letterlijk gewoon niks.
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWW
GAAT ER NOG WAT GEBEUREN
LTC ook niet.quote:
Probeer gewoon zelf het project te compilen. Hier draait alles prima.quote:
Hij werkte vannacht en ging synchroniseren. Nu probeer ik hem op te starten maar hij doet gewoon niksquote:Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer gewoon zelf het project te compilen. Hier draait alles prima.
Je mag het ook op mijn PiggyBank storten waardoor je profiteert van de vermenigvuldiging, maar dat ik daarbij een percentage van je opbrengst mag of zo.
Even je wallet.dat backuppen en opnieuw installeren? Dus de gegevens in AppData/Roaming/PiggyBank verwijderen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij werkte vannacht en ging synchroniseren. Nu probeer ik hem op te starten maar hij doet gewoon niks
"Cannot obtain a lock on data directory blablabla, the pennies client is probably already running"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even je wallet.dat backuppen en opnieuw installeren?
Soms kan het opstarten ook super lang duren.
Even het proces geforceerd aflsuiten en opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Cannot obtain a lock on data directory blablabla, the pennies client is probably already running"
Al geprobeerd. Werkt nietquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even het proces geforceerd aflsuiten en opnieuw opstarten?
Ook al je data verwijderd in AppData?quote:
Hoe kan ik de wallet backuppen als ie niet opstartquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook al je data verwijderd in AppData?
Wees er trouwens zeker van dat je even je wallet backupt voordat je dit doet.
Nou. Je wallet.dat staat in:quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kan ik de wallet backuppen als ie niet opstartheb wel een wallet.dat maar staat nog niks in
Oké, maar het programma is niet te deïnstalleren toch? dus gewoon alles verwijderen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou. Je wallet.dat staat in:
C:\Users\JeNaam\AppData\Roaming\PiggyBank
Dus dat bestand simpelweg kopiëren en ergens anders plakken. Verder maakt het wissen van je wallet.dat niet zo veel uit als je er dus blijkbaar toch niets op hebt staan.
Alles in die map verwijderen en programma opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, maar het programma is niet te deïnstalleren toch? dus gewoon alles verwijderen?
Simpelweg kopiëren en plakken.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Oké hij start weer, hoe zet ik nu die oude wallet.dat terug?
Is gelukt, maar moet ie nu weer helemaal opnieuw syncen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Simpelweg kopiëren en plakken.
Wel eerst afsluiten.
En blijft op 152.430 blocks staanquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is gelukt, maar moet ie nu weer helemaal opnieuw syncen?![]()
Is dat als hij binnen 10 minuten meer dan 3% stijgt of daalt ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef Ranjit het volgende:
Bitcoin paranoid alarm aan op 3%, nu maar eens werken totdat er geluid komt
Je zet een beginpunt (nu 850). Als ie 3% daarvan afwijkt (dus +/- 25) dan gaan er toeters en bellen af.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Is dat als hij binnen 10 minuten meer dan 3% stijgt of daalt ofzo?
Cryptsy is buggy, maar gewoon fatsoenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik hou van risico's maar niet van Cryptsy... Ik vind het trouwens apart dat er geen fatsoenlijke exchange is voor die vage coins
Welke app? Is dat een telefoon app of een web app?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je zet een beginpunt (nu 850). Als ie 3% daarvan afwijkt (dus +/- 25) dan gaan er toeters en bellen af.
Ookal komt het terug, geld dat tijdelijk verdwijnt heb ik geen zin in. Toch raar dat er geen exchange is zoals BTC-E voor die altcoins?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cryptsy is buggy, maar gewoon fatsoenlijk.
Ik heb er 0,0 problemen mee. Vriend wel met dingen die verdwenen, maar die kwamen later gewoon nog terug.
Tsja, wel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ookal komt het terug, geld dat tijdelijk verdwijnt heb ik geen zin in. Toch raar dat er geen exchange is zoals BTC-E voor die altcoins?
Is een Android app: Bitcoin Paranoidquote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Welke app? Is dat een telefoon app of een web app?
Dat inderdaad ook ja, zou het allemaal een stuk makkelijker makenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, wel vreemd inderdaad.
Ik vind het eigenlijk nog vreemder dat BTC-E niet gewoon een shitload aan alt-coins toevoegt.
Denk dat daar nog het meeste geld in zou zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef dimmak het volgende:
Na een coin en een pool maar een fatsoenlijke exchange maken met fok?
Thanks!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Is een Android app: Bitcoin Paranoid
Zijn volgens mij ook tig websites voor, even google op bitcoin alarm of iet dergelijks
Ik heb er op dit moment een paar, gaat wel OK maar heeft ook veel potentie voor een dump. Ik zal er in ieder geval alleen in investeren wat je ook kwijt kan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef Wijnbo het volgende:
Btw : Spotcoin gaat lekker op cryptsy, is er vandaag op gekomen! (potentiele xx00% up vandaag, wie van risico's houd, pak m!)
Oh ja laat mij even mijn 1 BTC daarvoor gebruiken oh wacht dat kan niet want die HONDEN HEBBEN MIJN BTC ACHTEROVER GEDRUKT ARGHquote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef Wijnbo het volgende:
Btw : Spotcoin gaat lekker op cryptsy, is er vandaag op gekomen! (potentiele xx00% up vandaag, wie van risico's houd, pak m!)
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef Ticootje het volgende:
Fok moet gewoon uitbreiden -> Exchange.fok.nl hop hop
Liever niet, gaat iedereen elkaar alleen maar op lopen naaien om hun coins over te nemen. Trollbox^oneindig hiero als dat gebeurd.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef Ticootje het volgende:
Fok moet gewoon uitbreiden -> Exchange.fok.nl hop hop
JAWEL! GOOOOOOOOquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja laat mij even mijn 1 BTC daarvoor gebruiken oh wacht dat kan niet want die HONDEN HEBBEN MIJN BTC ACHTEROVER GEDRUKT ARGH
Evt nog IRC freenode proberen #cryptsy_supportquote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Done, geen enkele reactie. Dood aan cryptsy.
Mijn ltc's op cyptsy zijn ook al fucking drie fucking fuckdagen kwijt. Godskolerequote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja laat mij even mijn 1 BTC daarvoor gebruiken oh wacht dat kan niet want die HONDEN HEBBEN MIJN BTC ACHTEROVER GEDRUKT ARGH
Ongelooflijk he. Teringhonden. Wat heb jij eraan gedaan tot nu toe?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef doo. het volgende:
[..]
Mijn ltc's op cyptsy zijn ook al fucking drie fucking fuckdagen kwijt. Godskolere
Hoax.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Bij mij werkt Crypsy echt perfect. Zelfs na het annuleren van buy orders.
Net nog een buyorder geannulleerd, Na 20 sec had ik m'n coins weer terug.quote:
in btc-e kun je transactie history bekijken..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:59 schreef lainke het volgende:
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel coins voor welke koers gekocht zijn en eventuele calculatie winst/verlies want geraak hier het overzicht kwijt
klopt maar trade ook op bter en crysptyquote:Op donderdag 12 december 2013 15:00 schreef WvdL het volgende:
[..]
in btc-e kun je transactie history bekijken..
Drie tickets gemaakt waarvan er op eentje een standaard antwoord is gegeven...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ongelooflijk he. Teringhonden. Wat heb jij eraan gedaan tot nu toe?
Excel bestandje of ouderwets pen+papier?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef lainke het volgende:
[..]
klopt maar trade ook op bter en cryspty
Ik kijk gewoon naar m'n winst in BTC.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:59 schreef lainke het volgende:
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel coins voor welke koers gekocht zijn en eventuele calculatie winst/verlies want geraak hier het overzicht kwijt
Welk antwoord?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef doo. het volgende:
[..]
Drie tickets gemaakt waarvan er op eentje een standaard antwoord is gegeven...
Dat maakt toch niks uit qua overzicht? Ookal handel je in BTC, dan onthoud je niet ineens alle prijzen waarvoor je het gekocht hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar m'n winst in BTC.
Heb je aandelen gekocht ofzo altijd ben je voor Crapsyquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Of hij IS Cryptsyquote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
Heb je aandelen gekocht ofzo altijd ben je voor Crapsy![]()
![]()
dat bedoel ik dus, je koop allerlei altcoins tegen een lager koers om daarna weer te verkopen voor een hogere koers maar wil graag de gekochte koersen bijhouden. pen + papier lijkt me nog het bestequote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit qua overzicht? Ookal handel je in BTC, dan onthoud je niet ineens alle prijzen waarvoor je het gekocht hebt.
en gumquote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef lainke het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, je koop allerlei altcoins tegen een lager koers om daarna weer te verkopen voor een hogere koers maar wil graag de gekochte koersen bijhouden. pen + papier lijkt me nog het beste
eventueel foute verlieslijdende aankopen wegvegen, zo blijf je goed bezigquote:Op donderdag 12 december 2013 15:07 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Hoezo? Je inkoopprijs veranderd niet ineens hoor
nee kauwgum, pen kun je niet gummenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:07 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Hoezo? Je inkoopprijs veranderd niet ineens hoor
Wanneer zou dat zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:10 schreef Sluis1980 het volgende:
Zou LTC even vasthouden. Als het op BTC-E China komt dan kan het wel eens los gaan...
same herequote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Wist ik maar precies wanneer. In een Twitter bericht wordt gesproken over "een dezer dagen"quote:Wanneer zou dat zijn?
Iemand misschien een linkje hierover?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:13 schreef Happel het volgende:
Vanmiddag 9 LTC gekocht voor iets boven de $30 na het nieuws dat LTC op BTC china komt. Ben benieuwd.
Okquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Wist ik maar precies wanneer. In een Twitter bericht wordt gesproken over "een dezer dagen"
http://www.cryptocoinsnew(...)ch-ltc-trading-soon/
Precies! Is wat mij betreft een gokje waard! De geruchten alleen al doen een coin vaak al omhoog stuwen.quote:Ok Als het daar inderdaad op komt kan het best eens explosief omhoog gaan.
Zal wel eens kijken of ik de boel vasthou
Hoe kan dit eigenlijk....quote:Litecoin was meant to be worth 1/4 the value of Bitcoin (since 4 times as many Litecoins as Bitcoins will eventually be mined), it is currently worth about 1/30 the value of Bitcoin.
als Cryptsy in de toekomst echt een handelsvolume (10x zo groot) krijgt als ze voorspellen, ontvang ik wekelijks een kwart BTCquote:
Ìk hoop het voor je. Het is zeker geen slechte investering denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
als Cryptsy in de toekomst echt een handelsvolume (10x zo groot) krijgt als ze voorspellen, ontvang ik wekelijks een kwart BTC
Zou mooi zijn.. eerst maar eens afwachten
Voor hoeveel heb je aandelen gekocht dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
als Cryptsy in de toekomst echt een handelsvolume (10x zo groot) krijgt als ze voorspellen, ontvang ik wekelijks een kwart BTC
quote:system: Wijnbo was banned for 60m by bumface
Bij mij ook. Zelfs direct vanaf bter.com naar cryptsy versturen was in 15 minuten geregeldquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Het wisseld enorm. De ene keer werkt het prima. De andere keer moet ik 2 tot 6 uur wachten voordat in m'n coins ge-refund krijg bij het annuleren van een order.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Gezien ze erg bezig zijn hun naam kapot te maken (als ze die ooit hadden) kan ik me dat niet voor stellen,zodra andere exchanges ook klote coins gaan aanbieden dan rent iedereen weg van craptsy.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
Dan is BTC-E de volgende die down gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 16:27 schreef cb2013 het volgende:
iedereen gaat naar BTC-E, kraken is down
Je kan niet short of long gaan neequote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef doo. het volgende:
met zo weinig volitaliteit is het ook eeeeecht niet leuk
lolwhutquote:
idd, maar net wat je perceptie van btc isquote:Op donderdag 12 december 2013 15:13 schreef Happel het volgende:
Vanmiddag 9 LTC gekocht voor iets boven de $30 na het nieuws dat LTC op BTC china komt. Ben benieuwd.
98% in China, de laatste 4 uur en 12 minuten. En volgens mij is het nu nacht/laat inde avond in Chinaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het al 4 uur aanstaan, waarom is zo'n beetje alles in China/Chinese munt?
Het is hier idd middenrnacht. Maar ze beginnen hier pas om 9u met werken en stoppen ook om 19uquote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
98% in China, de laatste 4 uur en 12 minuten. En volgens mij is het nu nacht/laat inde avond in China
http://fiatleak.com/quote:Op donderdag 12 december 2013 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is hier idd middenrnacht. Maar ze beginnen hier pas om 9u met werken en stoppen ook om 19u
MAar ik snap et plaatje niet helemaal
zo vaag. iemand al meer bronnen gezien die dit zeggen?quote:
Gaaaaayyyyyyyquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Ludacriss het volgende:
Misschien al tijd voor een bitcoin SC meet?
Duurt ff..quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben 0.5 BTC kwijt op Cryptsy. Wou wisselen voor LTC, transfer weg, order weg, BTC weg. FUCK ME.
Waarom gebruik je dan ook cryptsy?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Ik ben 0.5 BTC kwijt op Cryptsy. Wou wisselen voor LTC, transfer weg, order weg, BTC weg. FUCK ME.
Nog ff wachten misschien ..?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Kan een paar uur tot een dag duren voor het het terug hebt. Serieus, dit is geen grap helaas.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Net voor het weekend instappen is een goed ideequote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Hm, dat positieve nieuws over LTC heeft nog niet heel veel effect. Koers gaat nu weer gestaag naar beneden. Ik zit te twijfelen of ik nu nog in LTC moet stappen of gewoon het weekend af te wachten (zit nu in fiat). Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat BTCChina morgen LTC al implementeert.
Wat denken jullie? In fiat blijven of nu al op LTC wedden?
Even een dipje afwachten zodat je iets lager in kunt stappen, en dan holden.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Hm, dat positieve nieuws over LTC heeft nog niet heel veel effect. Koers gaat nu weer gestaag naar beneden. Ik zit te twijfelen of ik nu nog in LTC moet stappen of gewoon het weekend af te wachten (zit nu in fiat). Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat BTCChina morgen LTC al implementeert.
LTC is sowieso toch al laag? Hij gaat vandaag vast nog wel wat omhoog, al is het gewoon op voorbereiding op dat het in China komt, ik zou op LTC wedden.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
wdc was 15:00 chinese tijd, qrk miss ook?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef nickname89 het volgende:
Is er nog een exacte tijdstip dat quark naar btc38 gaat ?
Potverdomme wat een usernamequote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef MaGNeT het volgende:
Hey verrek, hebben ze ineens die CENT bug gefixt.
nog gelukt met CENT op imac?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Potverdomme wat een username
Hoezo? het is nu best laag toch? Of gaat het nog meer omlaag?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, op BTC-e geheel in fiat gegaan.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef MaGNeT het volgende:
Hey verrek, hebben ze ineens die CENT bug gefixt.
Ik verwacht nog een verdere daling in het weekeinde, beetje op basis van de afgelopen 2 weken. Maarja, pin me er niet op vastquote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? het is nu best laag toch? Of gaat het nog meer omlaag?
quote:
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
nog gelukt met CENT op imac?
Je klinkt als een betrouwbaar persoon, ik verkoop alles!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een verdere daling in het weekeinde, beetje op basis van de afgelopen 2 weken. Maarja, pin me er niet op vast
Jaquote:
een CENT pc alleen voor die walletquote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jaik weet het. Maar het lukt niet, ik zal mijn pc uit het stof moeten halen. Maak ik er een coinspc van.
Ach zonder risico geen grote winstenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Niemand moet CENT doen. Echt gekkenwerk.
Straks wordt er bijvoorbeeld een fix ingevoerd dat je een heel groot deel van je pennies kwijt bent. Risky..
Nope, zijn er nog zat:quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Maar wel alle buy orders zijn weg helaas..
Neuh dan verhuis ik alles wat met coins te maken heeft daarheen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:00 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
een CENT pc alleen voor die wallet
misschien ff op mn werk erop zetten.
Wat is eigenlijk de dag waarop het iedere week wordt gedaan? De Proof of Stake.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, zijn er nog zat:
https://www.cryptsy.com/markets/view/118
Nou en, dat is het spelquote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Niemand moet CENT doen. Echt gekkenwerk.
Straks wordt er bijvoorbeeld een fix ingevoerd dat je een heel groot deel van je pennies kwijt bent. Risky..
Ah XPM, keek bij ltc. thanksquote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, zijn er nog zat:
https://www.cryptsy.com/markets/view/118
9 dagen nadat het in je wallet is verschenen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de dag waarop het iedere week wordt gedaan? De Proof of Stake.
Oh, dus niet eens echt een vaste datum? Helder.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
9 dagen nadat het in je wallet is verschenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |