Denk dat daar nog het meeste geld in zou zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef dimmak het volgende:
Na een coin en een pool maar een fatsoenlijke exchange maken met fok?
Thanks!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Is een Android app: Bitcoin Paranoid
Zijn volgens mij ook tig websites voor, even google op bitcoin alarm of iet dergelijks
Ik heb er op dit moment een paar, gaat wel OK maar heeft ook veel potentie voor een dump. Ik zal er in ieder geval alleen in investeren wat je ook kwijt kan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef Wijnbo het volgende:
Btw : Spotcoin gaat lekker op cryptsy, is er vandaag op gekomen! (potentiele xx00% up vandaag, wie van risico's houd, pak m!)
Oh ja laat mij even mijn 1 BTC daarvoor gebruiken oh wacht dat kan niet want die HONDEN HEBBEN MIJN BTC ACHTEROVER GEDRUKT ARGHquote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef Wijnbo het volgende:
Btw : Spotcoin gaat lekker op cryptsy, is er vandaag op gekomen! (potentiele xx00% up vandaag, wie van risico's houd, pak m!)
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef Ticootje het volgende:
Fok moet gewoon uitbreiden -> Exchange.fok.nl hop hop
Liever niet, gaat iedereen elkaar alleen maar op lopen naaien om hun coins over te nemen. Trollbox^oneindig hiero als dat gebeurd.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef Ticootje het volgende:
Fok moet gewoon uitbreiden -> Exchange.fok.nl hop hop
JAWEL! GOOOOOOOOquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja laat mij even mijn 1 BTC daarvoor gebruiken oh wacht dat kan niet want die HONDEN HEBBEN MIJN BTC ACHTEROVER GEDRUKT ARGH
Evt nog IRC freenode proberen #cryptsy_supportquote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Done, geen enkele reactie. Dood aan cryptsy.
Mijn ltc's op cyptsy zijn ook al fucking drie fucking fuckdagen kwijt. Godskolerequote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja laat mij even mijn 1 BTC daarvoor gebruiken oh wacht dat kan niet want die HONDEN HEBBEN MIJN BTC ACHTEROVER GEDRUKT ARGH
Ongelooflijk he. Teringhonden. Wat heb jij eraan gedaan tot nu toe?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef doo. het volgende:
[..]
Mijn ltc's op cyptsy zijn ook al fucking drie fucking fuckdagen kwijt. Godskolere
Hoax.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Bij mij werkt Crypsy echt perfect. Zelfs na het annuleren van buy orders.
Net nog een buyorder geannulleerd, Na 20 sec had ik m'n coins weer terug.quote:
in btc-e kun je transactie history bekijken..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:59 schreef lainke het volgende:
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel coins voor welke koers gekocht zijn en eventuele calculatie winst/verlies want geraak hier het overzicht kwijt
klopt maar trade ook op bter en crysptyquote:Op donderdag 12 december 2013 15:00 schreef WvdL het volgende:
[..]
in btc-e kun je transactie history bekijken..
Drie tickets gemaakt waarvan er op eentje een standaard antwoord is gegeven...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ongelooflijk he. Teringhonden. Wat heb jij eraan gedaan tot nu toe?
Excel bestandje of ouderwets pen+papier?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef lainke het volgende:
[..]
klopt maar trade ook op bter en cryspty
Ik kijk gewoon naar m'n winst in BTC.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:59 schreef lainke het volgende:
Hoe houden jullie trouwens bij hoeveel coins voor welke koers gekocht zijn en eventuele calculatie winst/verlies want geraak hier het overzicht kwijt
Welk antwoord?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef doo. het volgende:
[..]
Drie tickets gemaakt waarvan er op eentje een standaard antwoord is gegeven...
Dat maakt toch niks uit qua overzicht? Ookal handel je in BTC, dan onthoud je niet ineens alle prijzen waarvoor je het gekocht hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar m'n winst in BTC.
Heb je aandelen gekocht ofzo altijd ben je voor Crapsyquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Of hij IS Cryptsyquote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
Heb je aandelen gekocht ofzo altijd ben je voor Crapsy![]()
![]()
dat bedoel ik dus, je koop allerlei altcoins tegen een lager koers om daarna weer te verkopen voor een hogere koers maar wil graag de gekochte koersen bijhouden. pen + papier lijkt me nog het bestequote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit qua overzicht? Ookal handel je in BTC, dan onthoud je niet ineens alle prijzen waarvoor je het gekocht hebt.
en gumquote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef lainke het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, je koop allerlei altcoins tegen een lager koers om daarna weer te verkopen voor een hogere koers maar wil graag de gekochte koersen bijhouden. pen + papier lijkt me nog het beste
eventueel foute verlieslijdende aankopen wegvegen, zo blijf je goed bezigquote:Op donderdag 12 december 2013 15:07 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Hoezo? Je inkoopprijs veranderd niet ineens hoor
nee kauwgum, pen kun je niet gummenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:07 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Hoezo? Je inkoopprijs veranderd niet ineens hoor
Wanneer zou dat zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:10 schreef Sluis1980 het volgende:
Zou LTC even vasthouden. Als het op BTC-E China komt dan kan het wel eens los gaan...
same herequote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Wist ik maar precies wanneer. In een Twitter bericht wordt gesproken over "een dezer dagen"quote:Wanneer zou dat zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |