Als ik die gast was die 10k BTC betaalde voor 2 pizza's... ik weet niet of ik daar overheen zou komen.quote:
Nee maar dat van mij is tenminste niet een stom iets dat al 35025 keer is gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk verwachten dat er een kwaliteitspost komt op die bagger die je zelf neerplempt.
"Ik kwam met niets, dus heb ook niets verloren"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik die gast was die 10k BTC betaalde voor 2 pizza's... ik weet niet of ik daar overheen zou komen.
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…quote:Op donderdag 12 december 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee maar dat van mij is tenminste niet een stom iets dat al 35025 keer is gedaan.
Zo slecht was het ook weer niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…
Poll: Hoe goed was de vernieuwende grap van spatieloos?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo slecht was het ook weer niet.
Haha je verveelt je echt...waarom zoek je nou ruzie mevrowuquote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…
Ben er minimaal tot maandag.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
kwarkpeople wie van jullie hold tot morgen en wie gaat er vandaag uit?
Ik heb een halve en die hold ik tot ie 100 eu waard is. grgrquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
Ik hold tot morgen. Beter gaat hij nog even stijgen anders gewoon 0 winst eropquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
aah ben je ook een ervaring rijker tochquote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik hold tot morgen. Beter gaat hij nog even stijgen anders gewoon 0 winst erop
Vrijdag was toch de dag dat ie in china op de site kwam dus dan word het vrijdag-maandagquote:
LTC stond net op 29.8?quote:
Ik heb op Wie gestemdquote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Poll: Hoe goed was de vernieuwende grap van spatieloos?
• Het was echt fantastisch.
• Vernieuwend is Geert Wilders met hoofddoek.
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
KOOP LTC NU HUP SNEL!!quote:BTC China comment implies they'll launch LTC trading soon. I'll buy some more LTC during the next coffee break! #speculation #bitcoinconf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |