Hoezo doen ze dat eigenlijk? En is er wel voor Android, ik ga op vakantie en ik moet het checken!quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die worden toch allemaal geblocked door apple?
Op vakantie. Hmm betaald met bitcoins of winst op bitcoins ? anders ben je geen heldquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo doen ze dat eigenlijk? En is er wel voor Android, ik ga op vakantie en ik moet het checken!
Het laagste was 825quote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef TimKuik het volgende:
Vannacht een buy order op $826 gedaan
Honderden miljoenen.. Als dat er 500 zijn dan is het een half miljard. Dat is nog geen 5% van de marketcap. Dat is nu op dit moment ongeveer $11mld dollar. Dan zou het stijgen naar ~$900. Plus waarschijnlijk weer een massa nieuwe investeerders. Price will rocket! Het duurt nog wel even dus, half jaartje. Tegen die tijd is de situatie waarschijnlijk weer compleet anders. Ben benieuwd naar hoe het gaat lopen.quote:
Snel verkopen nu het nog kanquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef TimKuik het volgende:
Leef je graag in leugens? Zoja, ja ik heb alles betaald met bitcoins, echt geweldig.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op vakantie. Hmm betaald met bitcoins of winst op bitcoins ? anders ben je geen held
Nice.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef TimKuik het volgende:
Heb geduld, het gaat waarschijnlijk nog veel saaier wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef lf2 het volgende:
Saaiste week sinds ik begonnen ben met dit....
vind ik jammer
Ik betaalde laatst met 450 BTC, dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leef je graag in leugens? Zoja, ja ik heb alles betaald met bitcoins, echt geweldig.
Een wat?quote:clearly we have a double floparound spider dog configuration on the LTC/BTC chart. Economy 101 people. remember your training!
verwachte reactie 1/10 voor het proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik betaalde laatst met 450 BTC, dat was echt fantastisch.
Onzin.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap al die termen niet die in de trollbox worden gebruikt
[..]
Een wat?
Je kan ook moeilijk verwachten dat er een kwaliteitspost komt op die bagger die je zelf neerplempt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
verwachte reactie 1/10 voor het proberen.
Waar denk je dat "Trollbox" vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap al die termen niet die in de trollbox worden gebruikt
[..]
Een wat?
Over een jaar koop ik 450 vakanties met 1 bitcoin, dat is pas fantastischquote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik betaalde laatst met 450 BTC, dat was echt fantastisch.
Als ik die gast was die 10k BTC betaalde voor 2 pizza's... ik weet niet of ik daar overheen zou komen.quote:
Nee maar dat van mij is tenminste niet een stom iets dat al 35025 keer is gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk verwachten dat er een kwaliteitspost komt op die bagger die je zelf neerplempt.
"Ik kwam met niets, dus heb ook niets verloren"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik die gast was die 10k BTC betaalde voor 2 pizza's... ik weet niet of ik daar overheen zou komen.
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…quote:Op donderdag 12 december 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee maar dat van mij is tenminste niet een stom iets dat al 35025 keer is gedaan.
Zo slecht was het ook weer niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…
Poll: Hoe goed was de vernieuwende grap van spatieloos?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo slecht was het ook weer niet.
Haha je verveelt je echt...waarom zoek je nou ruzie mevrowuquote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus verzin je zelf gewoon nog slechtere bagger…
Ben er minimaal tot maandag.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
kwarkpeople wie van jullie hold tot morgen en wie gaat er vandaag uit?
Ik heb een halve en die hold ik tot ie 100 eu waard is. grgrquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
Ik hold tot morgen. Beter gaat hij nog even stijgen anders gewoon 0 winst eropquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef WillemSalamander het volgende:
aah ben je ook een ervaring rijker tochquote:Op donderdag 12 december 2013 13:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik hold tot morgen. Beter gaat hij nog even stijgen anders gewoon 0 winst erop
Vrijdag was toch de dag dat ie in china op de site kwam dus dan word het vrijdag-maandagquote:
LTC stond net op 29.8?quote:
Ik heb op Wie gestemdquote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Poll: Hoe goed was de vernieuwende grap van spatieloos?
• Het was echt fantastisch.
• Vernieuwend is Geert Wilders met hoofddoek.
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
KOOP LTC NU HUP SNEL!!quote:BTC China comment implies they'll launch LTC trading soon. I'll buy some more LTC during the next coffee break! #speculation #bitcoinconf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |